Ga naar inhoud

Melissa : 22 juni 2009 : Dr. van Rijssen : Isala Klinieken


Aanbevolen berichten

Het gaat weer een stuk beter met me, ben nu wel weer bang dat ik weer wat oploop.

En ik heb een kamer! Vlak bij het centrum van Zwolle en 10 minuutjes fietsen van de campus, whoehoee! Volgende week even een kijkje nemen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 681
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou pfff, heb weer drukke dagen achter de rug. Door al dat ziek zijn heb ik nu een flinke achterstand op school (ik liep voor) dus heb een druk weekend. Daarbij heb ik besloten te stoppen bij mijn werk. Ik heb een gesprek gehad met mijn restaurantmanager en supervisor en ben tot de conclusie gekomen dat het niet veel beter word (ik ben nogal open minded en impulsief, heb een flinke ophef veroorzaakt). Ze hebben me gezegd dat ik één van de beste werknemers ben dus ze zijn me lekker kwijt :) Heb genoeg met me laten spotten de laatste paar maanden. Heb wel een baan aangeboden gekregen bij een andere horecagelegenheid, dus dat word het probleem niet gelukkig. Dus binnenkort 'weg stress' (wat dus merendeels veroorzaakt werd door werk) en hoop weer wat fitter te worden. Dus de operatie heeft me niet alleen kleine tietjes gegeven, maar heeft me ook laten beseffen dat ik me te druk maak om dingen en teveel over me heen laat lopen. Het heeft echt heel wat met me gedaan.

Een collega van me gaat ook een borstverkleining laten doen (ze wou eerst zien hoe het met mij ging hihi) en gaat naar dezelfde chirurg hihi! Een andere collega (kwam ik vandaag achter) heeft een paar jaar geleden ook een bvk gehad bij dr. Houpt. Mijn zusje gaat volgend jaar proberen een verwijsbrief te halen (is 16 en heeft nu al een F-cup) en mijn mama wil naar de Bergman (moet eerst nog wat afvallen, en ze is er bijna!). Lijkt wel een domino-effect haha. Het is zo grappig!

Uit dit lange bericht is dus wel te lezen dat het een stuk beter met me gaat. Ik probeer nog steeds rustig aan te doen, het is echt moeilijk want ik moet mezelf bezighouden (pfff stuiterbal!). En volgende week ga ik lekker een weekend films kijken met vriendinnen hier thuis. Heb dus genoeg leuke dingen gepland :D Heb er een heel goed gevoel over.

En ik blijf natuurlijk posten op het forum hoor, hihi :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melissa,

Ik vind het heel knap van je dat je voor jezelf hebt gekozen,want er zijn maar weinig mensen die dat kunnen en durven.

Nou hopen dat je voorlopig niet meer ziek wordt!!!

En zeker te weten dat je moet blijven op het forum, want ik ben nog niet aan de beurt geweest hahaha ;)

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Melis,

Ben een tijdje niet geweest en heb weer hier wat gemist bij je zo te zien ;).

Gefeliciteerd met je kamer! Wanneer kan je erin? Of zit je er nu al?

Balen van je fiets zeg! Gewoon eentje terugstelen dan maar :P.

Goed dat je voor jezelf hebt gekozen bij je 'werk'! Over een bijbaantje stressen is natuurlijk nooit goed. Wel grappig om te lezen dat het bij jou zo een domino effect tweeg heeft gebracht hihi.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff kamer ging weer niet door, kreeg gister te horen dat er in één keer een belangstellende was van ver buiten Zwolle dus die kreeg voorrang. En zo gaat het nu de hele tijd haha. Vreselijk.

Zal zometeen even foto's plaatsen van de littekens na werk. Lekker rood haha. Verder niet veel veranderd, alleen dat ze weer wat beurser aanvoelen dan normaal :o Normaal??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè, niet leuk van die kamer. Maar hoe meer richting winter hoe meer kans je weer krijgt. Dat is hier in ieder geval zo. In december kun je zo ongeveer kiezen wat voor voor kamer je wilt.

Dat alles gevoeliger aanvoelt, heb ik ook en dan vooral als ik moe ben of iets inspannends heb gedaan, zoals op die crosstrainer bezig zijn. Dan voel ik alles littekens weer.

Ik zal eens kijken of ik de littekens beter in beeld kan krijgen bij mijn volgende fotosessie. Dat heb jij wel goed voor elkaar gekregen, zag ik. Komt die deuk nou ook doordat het daar wat moeizamer dicht ging (was toch die kant)? Dat het litteken daar zeg maar meer trekt dan aan de andere kant? Dan kan het best nog een stuk beter worden, denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe die deuk daar komt is voor mij ook nog een raadsel, ik probeer een beetje uit de foto's te halen wanneer die deuk ongeveer begon met ontwikkelen.

En dat gevoelige word alleen maar erger. Weet nu in ieder geval dat het normaal is maar argghh, word er gek van. Ben ook weer even gestopt met smeren want het is echt gevoelig. Geen pijn ofzo, maar een rotgevoel haha.

En morgen de ontslagbrief naar het kantoor. M'n manager weet nog van niks, maar hij komt er vanzelf wel achter. 3 collega's gaan hetzelfde doen (ook één van de beste medewerkers, en net als ik de enige 'sluiters') Het bedrijf komt dan wel in de problemen maar heb geen medelijden meer met ze, hadden ze er maar eerder bij na moeten denken, heb ze al genoeg geholpen (2 en een half jaar lang) en kan blijkbaar niks terug verwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff het zit me nog steeds niet mee. In 2 weken zijn er 2 fietsen van mij gestolen en nu heb ik een oude fiets opgeknapt, deed het weer perfect. Ging ik aan het werk, heeft er een gast tegenaan gereden terwijl er een stuk of 30 fietsen stonden. Natuurlijk raak je dan alleen Melissa's fiets. Hele grote slag in de voorband. Ik ben echt vervloekt volgens mij hoor..

Verder voel ik me weer helemaal goed, afgezien van al het moe zijn. Heb gister lekker geshopt en weer een heeeeele mooie bh gehaald (bij de H&M, dat had ik een half jaar geleden niet eens kunnen proberen). Ik kan er echt niet genoeg van krijgen, al die bh's haha. Vroeger vond ik het ondingen en had ik er zo'n hekel aan, en nu vind ik ze geweldig :47:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje wat een pech heb jij..

maar lang leve de h&m haha

lijkt me straks ook super lekker shoppen naam nieuwe bh's

leuke setjes en niet super duur.

nog een paar weekjes en dan kan ik los

hoe lang duurde het bij jou voordat je weer een gewone bh droeg en zonder sliep?

liefs Marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof iets van 7 weken, durfde geen nieuwe bh's te dragen omdat ik dat wondje had, was bang dat ze vies werden haha. Zonder bh slapen deed ik naar 6 weken en serieus, dat is echt een verlichting hoor haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke nog ff wachten dus,maar heb geen open wondjes nog een paar kleine korstjes en dan is het weg.

dan lekker smeren lijkt me wel wat.ben nu nog aan het vervellen.

vind het al een verademing dat ik weer op beide kanten kan liggen pffff

maar heb het er allemaal graag voor over en ben er ontzettend blij mee

heb nog geen moment spijt gehad.tot nu toe een herstel uit het boekje.

ben je er al uit wanneer je deukje is ontstaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haihai!

Wat fijn Melissa dat jij gewoon lekker bij de h&m bh's kan shoppen! Ik zit met omvang 70, en da's toch wel ietsje lastiger. Erge was, laatst wilde ik nieuwe bh's bij de livera kopen (die zitten lekkerder dan van de hunkemoller), en toen waren alle 70D's uitverkocht! Denk je EINDELIJK een gangbare maat te hebben, blijkt dat ze van elke bh maar 1 70D inkopen, omdat ie niet zo heel veel voorkomt. Maar dus toch wel vaak genoeg om allemaal uitverkocht te zijn :(. Gelukkig hadden ze bij mijn ouders nog wel 70D's, blijkbaar is daar die maat iets minder gangbaar... Heb dus alsnog leuke nieuwe aanwinsten!

@ Marjan: volgens de instructies vd kliniek mocht ik na 2 weken 's nachts zonder bh en na 4 weken overdag een gewone bh. Ik ben na 4 weken idd gewone bh's gaan dragen en ben vanaf toen 's nachts ook zonder gaan slapen. Ik heb die extra twee weken een te ruime (qua cup) sportbh aangehad, omdat ik het eng vond om helemaal zonder te slapen en m'n arts ook aangaf dat dat beter was. Als alles voorspoedig gaat qua wondjes kun je je gewoon aan de richtlijnen houden. Deze golden overigens ook voor de ankermethode, en dus niet alleen voor de sleutelgatmethode! Maar het belangrijkste is, dat je je er prettig bij voelt. Je moet doen wat voor jou goed voelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het deukje is nog steeds een raadsel haha. Grrr. Ik denk misschien vanwege die wondjes dat mijn litteken is gaan trekken en anders is het misschien verkeerd gemeten (?), ik heb geen idee. Je ziet ook dat mijn rechterborst een beetje in elkaar 'gepropt' is, de littekens zijn namelijk nogal rommelig in vergelijking met de andere kant.

Ik loop op het moment gelukkig weer helemaal voor op schema met school, het ziek zijn houd niet op en als het zo doorgaat doe ik toch nog maar even een bezoekje bij de huisarts. Voor de operatie vond ik het totaal niet erg om even langs de huisarts te gaan, maar omdat ik de laatste tijd zo vaak langs ben geweest heb ik een beetje het gevoel dat ik het een beetje overdrijf. Daarbij is eergister een vriend van mij aangereden en onder een bus gekomen, ligt nu in coma in het ziekenhuis, vandaar dat ik niet meer online ben. Vandaag een meisje uit mijn klas een beroerte gekregen. Oja, EN ik ben een paar dagen geleden onderuit gegaan op mijn werk en heb daarbij een spier flink verrekt. Wanneer houd het nou een keer op zeg, pffffffffffffffff.

Ik ga dus maar weer even terug naar mijn chaotische leventje, die heeft me druk nodig haha. En altijd blijven lachen he :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Melissa,

Wat maak jij een hoop pech dingen mee niet leuk hoor. Ik zal wat positieve energie naar je toe sturen bliep bliep :109::116::109::116::180::179::183::173::184::173::169::170:

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de 'POSITIEF' haha, het blijkt geholpen te hebben. School gaat super, blijk hele goede cijfers te hebben en die vriend waar ik het over had blijkt het op wonderbaarlijke wijze ook weer helemaal goed mee te komen :D En deze maand werk ik nog bij de McDonalds, daarna ga ik een maandje rust nemen en dan ga ik weer opzoek naar een andere bijbaan. Ik ben maar 1 keer ziek geworden dus dat is alweer een hele vooruitgang *ehem*. En deuk? Tja, dat moet ik maar even accepteren want die verdwijnt dus niet uit zichzelf. Even een jaartje geduld dus, heb er verder geen last van dus dat scheelt. Maar ik heb het zooooo druk pffff, niet leuk meer zeg. Zo van ziektewet in één keer fulltime 5 dagen in de week van half 9 tot 5 haar school, dat begin ik flink te voelen. Moet mijn weekenden vrij houden voor huiswerk, de donderdagavond is dus mijn vrije avondje geworden en die wil ik in gaan vullen met sporten binnenkort. Kan op school (heeeeeele grote nieuwe campus) voor 5 euro per maand fitnessen, das natuurlijk heel mooi voor een studentje als ik.

Tja, in borstenland verandert er dus nog vrij weinig. Heb de laatste tijd alleen een beetje last van steken en telkens het gevoel dat er iets openspring zegmaar, maar dan blijkt er niets aan de hand te zijn. Heb de laatste week toch maar even de ziekenhuisbh aangehad, want die beugels begonnen me een beetje te irriteren. Brrr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe foto's geplaatst :D De littekens worden zo mooi licht (behalve rechts, grr)

Ga er toch maar een ww opzetten, ik heb altijd zo het gevoel dat mensen die ik ken op dit forum rondneuzen en dat vind ik toch niet zo heel fijn. Ik zit nu altijd op te scheppen over mijn nieuwe borstjes maar vind toch niet dat iedereen het moet zien haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.