Ga naar inhoud

Melissa : 22 juni 2009 : Dr. van Rijssen : Isala Klinieken


Aanbevolen berichten

Heeeey Dames!

Hier weer ff een berichtje van mij. Het gaat eigenlijk best wel goed, lekker even wennen aan m'n nieuwe huisje en genieten van het zonnetje haha. Het is nog koud, maar de zon schijnt wel!

Die bobbel onder de borst blijft waarschijnlijk. Het komt omdat mijn littekenweefsel erg breed en dun is op dat plekje waardoor het een beetje 'uitzakt'. Ik wil er nog niet aan denken nog een keer onder het mes te moeten dus ik stel het zo lang mogelijk uit, heb ik ieder geval geen klachten meer en daar ging het in de eerste plaats om!

Daarbij, hebben meerdere mensen deze winter last gehad van de littekens? Dat ze heel droog werden? Vond het echt vreselijk! Het word al iets minder gelukkig, dus denk dat het door die vrieskou kwam ofzo :65:

Ook wel weer balen dat ik weer een cup gegroeid ben. Ben van 80C naar een 80D gegaan. Alsnog heel veel kleiner dan dat ik voor de operatie had, maar dan moet het niet verder gaan groeien he? :93:

Groetjesssss :119:

Melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • Reacties 681
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben niet echt meer aanwezig hier, probeer nog wel te antwoorden op berichtjes van mensen maar dat lukt ook niet altijd meer. Ben echt heeeeel druk!

Verder gaat het heel goed met mij, het gevoel zit er nog niet helemaal in maar dat komt nog wel denk ik :) Binnenkort gaat ook mijn zusje naar de huisarts om een verwijsbrief binnen te halen. Ze heeft ook al een grote E en is vrij slank. Dus haar zie je misschien binnenkort ook wel verschijnen op dit forum!

Ik heb net even nieuwe foto's gemaakt en ik ga het wachtwoord van het album afhalen. Weet ook niet meer precies waarom ik het erop heb gezet, maar aangezien ik geen tijd heb om telkens op mailtjes te reageren en eigenlijk helemaal niet bang ben dat bekenden de foto's zien. Dus ik ga ze er nu even opzetten! 10,5 maand alweer, meiden. Het gaat allemaal zoooo snel :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melissa,

Wat goed dat je de stap gezet hebt. Ik ben ondertussen 23 maar dacht er 5 jaar geleden net zo over. Die borsten moeten gewoon kleiner! Toen durfde ik die stap niet zetten maar wat heb ik daar nu spijt van, dat had mij 5 lange jaren van schaamte enzo bespaard maar goed, dit jaar ga ik ervoor. Ik heb nog geen afspraak want wacht nog vol ongeduld op de goedkeuring van de geneesheer adviseur (zoals ze dit hier in België noemen) en van zodra ik die heb maak ik een afspraak.

Hopelijk kan dit zo snel mogelijk maar ik wil aan de ene kant het liefst na de zomer geopereerd worden want als je zo'n hele tijd met een sport beha moet aanlopen kan dit best vervelend zijn in de zomer denk ek. Zit jij daar niet mee verveeld nu? Je bent waarschijnlijk zo blij dat het al zo snel kan dat het je niets kan schelen :)!

Hou ons zeker op de hoogte van het verloop hé :)!

veel liefs Jolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Meertje

Hoi Melissa,

Wat heb jij mooie boobs gekregen zeg!!

Ik heb de foto's net gezien; echt heel mooi.

En die bobbel... ik zie er niks van hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had opzich geen last van die sportbh. Vond hem juist wel lekker zitten, had wel van die momenten dat ik het wel ff zat was maar ik draag hem nu af en toe nog steeds als ik een lekkere luie dag heb :P

Die bobbel is op de foto niet echt te zien, maar hij zit er wel haha. Ziet er gewoon idioot uit, maar heb er verder helemaal geen last van ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ben nu onderhand bijna een jaar PO, wat is de tijd snel gegaan! Als ik terugdenk dan lijk het nog dat het een paar weken geleden was, heel vreemd! Ik maak straks nog ff een nieuwe foto en dan maak ik zo'n collage, zodat je kan zien hoe het geheeld is. Ben dr apetrots op! Dus misschien vanavond, lig nu op bed want tja, ik heb last van galstenen. Grrr, balen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Thanks :D

Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe blij ik er nu mee ben. Ondanks dat rare litteken en dat ze weer iets gegroeid zijn is het de beste keuze ooit!

Met mijn gezondheid gaat het alleen wat minder goed. Ik heb al 2 maanden last van een buikpijn waarvan ik in eerste instantie dacht dat het mijn galblaas was. Maar dat is het dus niet. Ik heb een echo, bloed en urineonderzoeken gehad maar er is alleen een blaasontsteking uitgekomen, maar volgens de MLD arts had dat er niks mee te maken. Nu heb ik vandaag weer gebeld en het blijkt dat ze een buikgriep verdenken. Nu ben ik wel zo slim om te weten dat een buikgriep maar een paar dagen duurt en hele andere symptomen heeft, dus ik voel me een beetje in de steek gelaten door de huisarts. Vind het echt heel erg jammer, want ik hoor wel vaker van dit soort verhalen :( Ze vroegen me alleen maar om nog meer urine in te leveren om te kijken of de blaasontsteking weg is, en dat boeit me geen hol want daar heb ik helemaal geen last van. Dusss.. Mijn vakantie is dus mooi verpest

Moest ff klagen hoor ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ja gaat gelukkig al iets beter. Net een week terug van vakantie en in de vakantie wel heel veel last van gehad, maar ze zijn er niet achter gekomen wat het is en er gaan ook geen onderzoeken meer komen. Zodra ik weer zo'n aanval heb, ga ik zelf wel naar de huisarts toe.

Dit jaar voor het eerst topless wezen zonnen haha. Heeft wel bijgedragen aan de zichtbaarheid van de littekens. Ik moet zeggen dat ze in 2 maanden tijd een heel stuk minder zichtbaar zijn geworden. Ik heb aan één van mijn borsten een verdikking in het litteken en dat is al bijna niet meer te zien. Mijn bobbel is er wel nog steeds maar heb er vrede mee hoor :) Ik ben nog steeds heel blij met mn boobies :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen dat ze niet kunnen vinden wat het is. Maar ondanks de pijn wel een leuke vakantie gehad? En topless zonnen dat is wel een heel fijn iets met mooie boobs. Bij mij zijn ze nu wel wat slapper geworden maar dat hoort er bij denk ik. Het is gewoon wat ingezakt maar ze zijn nog steeds super mooi en het ziet er nu gewoon natuurlijk uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig zeg... topless zonnen!!!

Lijkt me echt geweldig. Ik ga binnenkort naar Barcelona maar ik denk niet

dat ik topless ga zonnen, want je ziet mn littekens nog best wel natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vakantie was geweldig! Niet heel veel topless wezen zonnen, want de zon was echt te fel en ik was bang dat het dan mis zou gaan. Maar het pronken met mijn nieuwe borstjes was geweldig haha.

Mijn zusje is vanochtend ook geweest voor een doorverwijzing en ja, ze heeft hem gekregen! Ben hartstikke blij voor haar want ze was bang dat ze te jong zou zijn. Nu moet ze wachten op een brief van het ziekenhuis voor een afspraak met de pc. Dus, we hebben straks een nieuw lid op het forum :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga direct kijken. Eigenlijk zou ik een voorbeeld aan je moeten nemen haha. Ik zeg wel steeds dat ik er nieuwe foto's op ga zetten maar het blijft er dan ook weer bij. Maar ja omdat ik vandaag een vrije dag heb ga ik hem heel nuttig besteden door foto's in mijn album te plaatsen :rolleyes:

Ik heb even gekeken en je borsten zijn echt mooi geworden. Die littekens die zie je niet eens meer of amper. Ik heb vooral rond de tepelhof een littekenvorming wat best nadelig kan zijn soms want heel vaak dan komt het boven de rand van de bh uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ze had (ja had, ze is vandaag geopereerd) een F en is naar een C gegaan, maar dat valt natuurlijk nog niet helemaal te zien. De operatie is goed gegaan, ze was alleen heeeeel moe toen ze wakker werd haha. En we hebben heel lang moeten wachten, ze moest zich om half twaalf melden en werd om kwart over 2 pas geopereerd. Maar morgen weten we natuurlijk meer, als ze de nacht is doorgekomen. We laten d'r nu natuurlijk ff lekker rusten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Haha ze vind deze site niet zo fijn, ze zit op het nl forum onder Schaapje93 ;) Kun je haar verslagje lezen!

Ze heeft een open drielandenpunt, ook aan de rechterkant en hij is aanzienlijk groter dan die van mij. Hetzelfde probleem ook, de hechtingen ;) Ze moet ze er zelf uitvissen, dus dat is een beeeeetje jammer. Maar verder gaat het heel goed met haar, ze is zelfs weer begonnen met werken 2 halve dagen in de week.

En voor mij ook weer een hoogtepunt. Ik krijg weer fatsoenlijk gevoel in m'n borsten. Na anderhalf jaar! Pfff.. Ben d'r heeeel blij mee, had de hoop al bijna opgegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi hoi, Irritant is dat he dat het drielandenpunt zover open is. Bij mij is het toen rechts opengeknapt. Nu is het litteken wel wat groter daar maar dat valt niet echt op hoor. Ook vervelend dat ze zelf de draadjes eruit moet halen. Dat lijkt me echt dood eng.

Je schrijft dat stukje over een normaal gevoel in je borsten. Voelde het dan dof aan ofzo? Bij mij doen mijn tepels het in ieder geval erg goed haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.