Ga naar inhoud

Melissa : 22 juni 2009 : Dr. van Rijssen : Isala Klinieken


Aanbevolen berichten

  • Reacties 681
  • Created
  • Laatste Reactie

Oh Melis, wat vind ik dit balen voor je! Ik zou morgen idd gewoon even langs de huisarts gaan hoor. Beter dat je nu voor niks gaat dan dat het straks te laat is ;).

Maar, het wondje is morgen natuurlijk gewoon van schrik dicht natuurlijk idd :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey melis

ziet er idd viezer uit dan een paar dagen geleden lijkt ook wel n beetje ontstoken omdat het ook rood ziet eromheen!

ik zou zeggen doe wat voor jou het beste voelt

liefs dianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is wel weer zo :P Wat een gedoe om een wondje zeg.. als ik nou zo'n wond had op een niet-operatiegebied had ik het niet zo'n ramp gevonden, maar hier word ik bijna panisch van hihi. Net even uitgereageerd met door te tekenen en nu voor de hele rampetamp hier koken, dus heb even afleiding! Morgenochtend ga ik even langs op mijn werk ijsje eten hihi, want volgens mij hebben ze gebeld (gemiste oproep van een onbekend nummer, 90% van de tijd is dat m'n werk) dus ik ga morgen maar gewoon even langs. Maar ook leuk om iedereen weer even te zien :)

Oja, ga ff een leuke foto plaatsen, had een bh waar ik m'n tepel al nauwelijks in kwijt kon voor de bvk, nu past ie precies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Mooie bh hoor! Niet om lullig te doen, maar volgens mij is ie toch een beetje aan de kleine kant. Ik zie namelijk aan de zijkant een stuk borst omhoog komen. Kan misschien ook wel door je houding komen. Ach ja, je bent pas een maandje PO, dus waarschijnlijk krimpt alles nog en dan zal ie inderdaad precies passen :P. Gewoon in een speciaalzaak ff laten opmeten (of zelf doen mbv de liveramaattabel, was bij mij helemaal correct :)) en dan kun je lekker bh's gaan shoppen :P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, morgen bel ik direct naar de huisarts. De hele avond alleen maar op de bank gezeten film kijken en toen ik even het gaasje wou vervangen bleek er nog een gaatje te zitten 2 cm naast die wond. Het is echt een miniscuul gaatje maar er komt wel rotzooi uit en als ik er langer mee ga wachten word het vast groter.. :133:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat meen je niet! Misschien is dat ook weer gewoon een stukje hechting dat naar buiten moet? Echt vervelend voor je Melis! Hoop dat de dokter er morgen iets nuttigs overzegt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt telkens weer beter te gaan en dan gaat er weer iets mis. Het zijn die kleine dingetjes maar het irriteert heeeel erg. Misschien is het wel van de tape ofzo, want volgens mij ben ik daar ook een beetje overgevoelig voor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krentebolupdate: HET ZIT DICHT :D En nu moet het ook dicht blijven! Vannacht is er heel weinig vocht uitgekomen, dus het ziet er nu eindelijk goed uit..

Oké nu moet ik niet TE enthousiast doen want hij kan zo weer openspringen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja 1 maand! Ondanks dat de tijd zo langzaam gaat door die verveling, leek het nog alsof ik gisteren geopereerd ben!

En die wond, ik durf er niet eens meer naar te kijken, volgens mij springt ie dan al open haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen dokter gebeld, het was namelijk helemaal droog. En dat is het nu nog steeds :) Dan maar de hele week niks doen, zolang die wond maar dichtgroeit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meen me te herinneren ergens gelezen te hebben over iemand die met boterhamzakjes in de weer was.

En toen dacht ik: stukje plastic (boterhamzakje!) en dan rondom met papiertape afplakken. Heb je dat, dat papiertape? Ik heb het bij de apotheek gekocht. Merk Klinion, zit op een blauw plastic rolletje, ik heb de brede versie gekocht, prijs 3,49. :70:

Ik zie het al (op je foto's), dat tape heb je al.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een beetje overgevoelig voor Leukopor (kreeg allemaal nare wondjes en rode plekken) dus overgestapt op pleistertape. En die is dus niet waterdicht helaaaaassss.. Dus het word weer even met de hand wassen en m'n haar wassen onder de kraan, even doorbijten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb het maar geprobeerd, boterhamzakjes uit de kast getrokken en een kunstwerk gemaakt haha. Het had alleen niet veel zin, door de hitte werd het nog vochtig in mijn 'constructie'.. maar het korstje is onderhand alweer opgedroogd gelukkig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht later nog, misschien moet er ook een gaasje bij in om eventueel vocht op te nemen.

Ach, je bent er leuk mee bezig geweest.

Je korstje ziet er inderdaad mooi uit. Daar neem ik een koekje op: een graan duo choco. Dat "graan" maakt dat het toch nog een beetje gezond klinkt. :47:

Heb net je voor en na (laatste foto) nog eens bekeken. Wat een verschil! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha toevallig, zit hier ook met een pak graankoekjes (heb vezels nodig, maar dan wil ik wel in de vorm van koekjes hihi)!

Hij zit nog steeds dicht, en deze keer zit er ook een dikkere kost op :D Hij doet wel pijn, moet echt opletten dat ik me niet ga strekken met gapen enzo. Maar het werpt wel z'n vruchten af :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, het went snel, hè? Ik heb nu een bloesje aan van voor de bvk (maat 44, hahaha) en dan denk ik wel: wat een tent eigenlijk. Wel jammer want het is wel een mooi stofje.

Naja, nieuwe kleren kopen is geen straf! :131:

Zag net via je profiel dat je een hyves pagina hebt. Zie aldaar (iets dat niets met bvk's te maken heeft). :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb eindelijk wat gevonden tegen de verveling haha. Ik heb al echt honderd FOUTE zomernummers gedownload en die brand ik op een cdtje om het park op vakantie gek te maken. Daarom gaan wij ook nooit naar dezelfde camping hihi..

De wond zit gewoon nog steeds dicht, een recordtijd mensen!! Woooooeh ik ben zo vrolijk, maar durf bijna niks te doen haha, bang dat hij zo weer open gaat :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.