Ga naar inhoud

Melissa : 22 juni 2009 : Dr. van Rijssen : Isala Klinieken


Aanbevolen berichten

Gast Daantje87

Ja ik ken dat ziekenhuis inmiddels op mn duimpje! Ook toevallig de afgelopen maand mn opa én mn vader die opgenomen waren in het (zelfde) ziekenhuis, dus zo kom je er nooit, zo kom je er echt supervaak, hihihihi

Super dat het goed gaat met de wondjes/korstjes! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 681
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb trouwens wel gemerkt wat een rugpijn ik eigenlijk had voor de bvk! Ik ging net door m'n rug heen en toen had ik iets van 'ojaaa, daar had ik last van' haha. Ik betrap mezelf er ook telkens weer op dat ik weer een krom loop. Dan moet m'n moeder me weer even op de hoogte brengen dat ik wel weer gewoon recht kan lopen. Heel lastig om die houding aan te houden, want ik ben al die jaren heel wat anders gewend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kan ik me voorstellen. Ben eigenlijk van plan om iets van houdingstherapie te gaan volgen na de bvk. (had ik misschien al eerder moeten doen.. ;) ) want ik merk dat ik altijd mn nek naar voren uit steek.. Vind ik heel lelijk eigenlijk.. ik zie het vooral op foto's terug, verder heb ik t niet door. maar t zal vast een automatisme zijn om bepaalde pijntjes te ontzien ofzo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Dat nek naar voren uitsteken ken ik. Heb daar zelf ook een handje van (en m'n moeder en m'n zus ook trouwens..).

Binnenkort mag ik weer naar de fysio, kijken wat zij ervan zegt. Enneh, zou yoga geen goede optie zijn????

@ Melis: hoest nu met je rug dan? Er door heen gaan is ook niet al te prettig natuurlijk :S.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed hoor, even liggen, een panadolletje en de pijn was weg haha. En yoga doe ik al.. op de Wii haha! Maar inderdaad, het is geen slecht plan. Kan nu ineens zoveel doen, word ik helemaal happy van. Misschien over een paar maanden wel weer paardrijden, heb ik ook zo gemist :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

(power)yoga doe ik op onregelmatige basis ;) maar merk dat ik vaak daarna nog meer rugpijn heb.. verder voelt het wel super hoor, yoga. Zelfs bij yoga heb ik trouwens een sportbeha nodig.. misschien straks niet meer persé!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rugpijn na de yoga? Wat vreemd. Heb je wel goede begeleiding dan als je bezig bent? Misschien doe je de oefeningen dan niet goed, want meestal gaan met yoga de pijntjes weg toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de wondjes zijn dicht! Alleen nog één korstje :) Alleen ben ik de laatste dagen echt heel erg slapjes, misselijk en heel veel koppijn. Na de vakantie heb ik weer controle bij de huisarts, kan ik direct even aangeven dat de medicijnen averechts effect hebben. Ik heb me gister ook veel te druk gemaakt, het dorp in geweest (dorpsfeest) en daarna nog met mijn kleinde zusje naar de kermis omdat ik dat haar nog beloofd had. Nu ben ik dus helemaal kapot en heb ik ook nog een verjaardag van mijn stiefmoeder, dus straks allemaal visite. Kan de laatste tijd heel slecht tegen drukte. Kan geen momentje rust meer vinden, morgen ben ik ook de hele dag bezig met koffers pakken en nog even langs de winkels voor de laatste spulletjes, en dinsdag om twaalf uur met de trein naar het vliegveld en dan komen we pas om 12 uur 's nachts aan op het vakantiepark.. Drukteeeeee..

Verder draag ik al een paar dagen normale beugelbh's, heeeerlijk, kan eindelijk vrij ademen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja erg hè, die drukte, je moet echt even je eigen momentjes rust nemen!

Fijn dat je beugelbh's draagt, ik ga vd week shoppen jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja ik was degene met die Bio-Oil. Was al begonnen aan de linkerkant en ik moet zeggen dat het wel helpt. De littekens worden iets minder rood :D

Vandaag de magische grens van 6 weken overschreden! Woeehoee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey melissa

helpt de oogzalf al n beetje?

ik wil je alvast een hele fijne vakantie wensen! geniet ervan hoor! je hebt het verdiend!

liefs dianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff heel hectisch hier. Maar dat is ook niet gek als je met 7 personen op vakantie gaat. Maar de oogzalf werkt heel goed, het droogt de boel wel een beetje uit maar dat moet dan maar even. En dat stofzuigen, dat heb ik gister onbewust wel gedaan omdat er overal hondenharen waren, brrr, maar achteraf nergens last van gehad gelukkig :) Maar dit is voorlopig even het laatste berichtje, ben heeeel druk, en moet zo ook nog even een middagdutje doen haha. Dus iedereen, pas goed op jezelf en doe niets teveel!! :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Melis,

Gefeliciteerd met de zes weken!

Heel veel plezier op vakantie ook, maar dat zal vast wel lukken!

Hoop ook dat alles goed gaat daar met wondjes enzo!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even snel een kleine update op deze vreselijke trage Spaanse computer haha. Wondjes zijn helemaal dicht, geen korstjes meer :D Zwemmen gaat ook helemaal goed, dus ben helemaal happy. Alleen de warmte en drukte hier slaat me een beetje heel erg neer en ik lig ´s middags meestal nog een paar uur op bed, heel erg zonde en ´s avonds lig ik al eerste op bed (nog altijd voor mijn jongste zusje, die net 7 is..) Maar het is hier heeeeerlijk. Al lekker bruin aan het worden (topless zit er helaas niet in haha)

Ik kan alle topics pas bekijken als ik thuis ben, heb ik hier niet genoeg tijd voor.

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff eindelijk weer thuis. Wat is het hier koud zeg, hihi..

Mijn borstjes hebben het heel goed gehouden deze vakantie. Alleen toen al mijn wondjes eindelijk genezen waren dacht ik natuurlijk alles weer te kunnen doen, er was zo'n flamencodemonstratie waar ik ook wel even aan mee wou doen (stijve hark dat ik ben) en toen ik eenmaal weer in het huisje zat had ik twee kleine wondjes, waarvan er bij één van dat gestolde bloed uitkwam, m'n hele bh zat eronder :( Vond ik een beetje eng maar niet genoeg reden om daar naar de dokter te gaan haha. Maar het is nu weer genezen en jaaaa.. ik zit helemaal dicht! Tijd voor een feestje! Een rustig feestje weliswaar, maar wel feest hihi.

En nu maar even alle berichtjes lezen ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja het is alleen een beetje jammer dat die deuk daar zit. Ik heb daar nu zo'n vreemd litteken zitten dat de boel een behoorlijk samentrekt, mijn moeder denkt zelf niet dat het zomaar verdwijnt. ff afkloppen dan maar :P

Zal volgende week even nieuwe foto's erop zetten. Ben de kabel van mijn telefoon verloren. Het wel een '7 weken foto' gemaakt op vakantie, daar heb ik gelukkig nog wel aan gedacht haha. De littekens bij mijn linkerborst verdwijnen al een beetje, ben ik echt zo blijk mee! De mooiste borst die ik ooit gezien heb haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou die deuk niet nog enigszins verdwijnen? Het gaat toch om de deuk onderaan je ene borst. (links voor de kijkers?)

Als het goed is gaan de borsten straks nog iets zakken (hangen is een groot woord, maar iets zakken is wel zo natuurlijk) en dan kan het zijn dat de deuk niet meer te zien is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Melis,

Welkom terug!

Denk trouwens dat die deuk ook nog wel weg zal gaan hoor... Eer dat je borsten echt helemaal hersteld zijn (ook van binnen) ben je zo een jaar verder en in dat jaar zullen ze heus nog wel wat veranderen ;).

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.