Ga naar inhoud

Melissa : 22 juni 2009 : Dr. van Rijssen : Isala Klinieken


Aanbevolen berichten

Nouuu, en NOG een wondje! Iets boven de eerste. Ik denk dat m'n lichaam die hechtingen afstoot ofzo :86: Want mijn linkerborst begon vanochtend ook al wat te irriteren dus ik hou het heel goed in de gaten en dan moet ik maandag dan waarschijnlijk toch maar even contact opnemen met de pc. Bah :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 681
  • Created
  • Laatste Reactie

Op het moment is het mooi rustig met de wondjes. Alles zit nu dicht, hoop dat het zo blijft :) Slaap wel weer de hele nacht op m'n ruggetje want ben bang dat door het constante bewegen de boel alsnog weer opengaat. Heerlijk rustig aangedaan vandaag, lekker filmpjes gekeken en in het zonnetje gezeten :101: Morgenochtend dus maar even een kopje thee doen op m'n werk. Het is echt heel moeilijk voor mij om wat momenten van rust te vinden. Ik ben echt nog steeds zwak en moe maar moet gewoon echt bezig blijven. Ik slaap ook moeilijk 's nachts, heb nu een soort van natuurlijke kalmeringspilletjes zodat het niet steeds uren duurt voor ik in slaap kom. Dus maar eens kijken of het z'n vruchten afwerpt :D:100:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb volgens mij net zo'n soort gaatje als jouw laatste wondje, alleen komt er niks uit. Ik zal vanavond eens even een foto maken (als het er nog is).

We hebben weer wat te vieren: 5 weken! 1 maand 5 dagen is lang zo feestelijk niet.

Hoe is het verder met je?

Jij klinkt niet zo feestelijk. Ben je er een beetje flauw van? Heeft het wel lang genoeg geduurd zo?

Slapen is bij mij ook niet altijd fijn. Ik probeer ook wel eens op mijn zij te liggen, maar dat is toch nog wel pijnlijk, al kom ik er niet echt achter wat er nou pijn doet. Misschien toch gewoon het litteken. En dan ga ik maar weer op mijn rug liggen. Enzovoort, enzovoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Hé Melis,

Gewoon rustig aan blijven doen hè.. En idd geen risico's nemen door op je zij te gaan liggen bijv..

Gefeliciteerd met je 5 weken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voelde me niet zo lekker toen ik wakker werd, dus dat kopje thee verplaats in naar morgen. En dan nog even naar de kapper, en dan zien we wel weer :) De boel is nog steeds dicht gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff ik haat bussen. Iemand heeft mijn en mijn moeders fietsband lekgestoken (het leven in de stad is het leukste wat er is) dus ik ging maar met de bus. Alletwee de chauffeurs bleken dus behoorlijke haast te hebben en gingen keihard over de drempels, en dat deed pijn. Was helemaal bang dat mijn wondjes weer open waren maar wonderbaarlijk genoeg zaten ze nog dicht.

En de zon is ook weg, het is tot 1 uur hartstikke lekker geweest en sindsdien regent het de hele dag al :( Eén voordeel, mams heeft weer lekkere spaghetti gemaakt dus dat fleurt mijn dag weer op haha :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dankje :D Heb toch weer een bezoekje gebracht aan de lingeriezaak trouwens (can't get enough) en toch maar die Sapph bh gehaald (tja, was in de aanbieding dus kon hem niet laten liggen :P). Na wat gepas en gemeet, kom ik uit op een.. jaja.. 80C!! Happyyyyy.. Zal morgen even een fototje maken, hihi. He's soooo pretty!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Ik wil volgende week gaan shoppen, hoop dat de boel dan dicht is, dat ik lekker ongestoord kan gaan passen... Ik ga denk ik ook even bij de Marlies in Rotterdam langs.. Al is het alleen maar om te passen ;)

Fijn dat je wondjes weer dicht zijn, rustig aan blijven doen en ik verwacht natuurlijk wel een foto van die mooie Sapph BH!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Hihihi mochten ze uitverkoop hebben, of iets wat toch wel enigszins binnen mijn budget is ;) dan zou ik mezelf er eentje cadeau doen! Voor alles wat ik heb moeten doorstaan! Hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lingerie pept jou wel op, hè? Alleen het woord al. En dan in combinatie met Marlies. Dan ben jij er weer helemaal bij.

Ik ga donderdag met een vriendin op pad. Ik had iets voor haar gedaan en als beloning zou ik na de bvk een mooie bh van haar krijgen. Leuk! En eerst ook nog lunchen.

Hoe gaat het verder met je wondjes e.d.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja er gaat een wereld voor me open. Voor de bvk maakte het me niet eens uit hoe de bh eruit zag, was allang blij dat ik hem paste. En nu loop ik een winkel binnen en kan ik bijna overal uit kiezen haha. Ik heb de bikini van m'n vader gekregen omdat ik me zo groot had gehouden met de operatie, vond ik heel lief. Wel apart, met je vader op stap gaan voor een bikini haha.

Met de wondjes gaat het goed, op eentje na (die kleine boven de eerste, maar die droog ook weer op) is alles nog steeds droog! Gewoon geen onnatuurlijke bewegingen proberen te maken (al is dat soms best lastig haha) en droog houden. En weer flink aan de vitamine C, blijkt wondgenezing ook te bevorderen. De pijn in die bloedprikarm is trouwens nog steeds niet weg. Als ik hem aanraak of ik trek een trui aan oid, dan is hij nog erg gevoelig. Je ziet alleen nog een mooie litteken van de plek waar de naald in is gegaan (hoor je normaal niet te zien) en verder niet meer blauw gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij ook hoor. Vroeger stoomde ik altijd zo door naar de Hema, afdeling sportbeha's. Gisteren ben ik bij V+D, H+M, Livera en 2 lingerie speciaalzaken geweest. Alleen om te kijken wat er eigenlijk allemaal hing (voorbereiding voor donderdag :rolleyes: ). Die van Bjron Borg vind ik ook wel leuk, die met de strepen. Valt wat prijs betreft ook wel mee, geloof ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net weer even de stad in geweest en heb me in moeten houden, ben de lingeriewinkels niet in geweest haha :P

Het eerste wondje lijkt echt al heel goed te genezen, hij vervelt al een beetje aan de buitenkant van het korstje dus dat is een goed teken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 3 Marlies D. bh's, die pas ik dus niet meer na de bvk... :S

Melissa, leuk om te lezen dat het zo goed met je gaat! De littekens zien er ook steeds mooier uit, fijn hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Melis, hij zit echt zo mooi!!!!! Echt geweldig! Is die ook voorgevormd? Hij zit echt supermooi!

* noteert ook maar een Sapph op haar lijstje *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha leeeeuk zijn ze he :D Kan niet wachten tot ik ze kan dragen, ik wacht eerst tot al die korstjes eraf zijn :)

M'n vader loopt nu wel helemaal ongerust te doen. Hij wil dat ik nog langs de pc ga om nog even te checken, dat ik niet straks in een Spaans ziekenhuis lig. Vind het allemaal een beetje overdreven, het zijn maar kleine wondjes. Zucht :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.