Ga naar inhoud

Melissa : 22 juni 2009 : Dr. van Rijssen : Isala Klinieken


Aanbevolen berichten

Nou ik heb geen gevoel in mijn buitenkanten (zeg maar de buitenkant-kant van het verticale litteken). Dat is nog steeds geheel gevoelloos, maar heb wel eindelijk het gevoel in mijn tepels terug. Werd tijd, was al helemaal bang dat dat niet meer zou gebeuren haha!

Maarrrrrr, nieuwe foto's onderweg! Anderhalf jaar PO, niet heel veel veranderd maar ook leuk voor de mensen die benieuwd zijn hoe het veranderd kan zijn in anderhalf jaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 681
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 months later...

Ik dacht, laat ik weer eens kijken op het forum, is al zo lang geleden! Met mij gaat het super, natuurlijk niks veranderd en nog steeds blij, en al op weg naar de 2 jaar PO! Het gaat echt supersnel!

Met mijn zusje gaat het ook super, we kunnen lekker samen bh's shoppen haha!

Ik ga maar eens even lekker kijken bij alle anderen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Vandaag 3 jaar PO en mensen, wat gaat de tijd snel! Ik dacht er vanmiddag ineens aan dus ik dacht, ik ga even een kijkje nemen op het forum. Wat is het hier druk geworden zeg, helemaal geweldig!

Ik ben echt druk. Net geslaagd voor mijn opleiding en woon inmiddels samen met mijn vriend in Engeland. Mijn littekens zijn zo goed als verdwenen, in het begin merkte hij ze niet eens op. Ik had het hem moeten vertellen en hij was donders verbaasd.

Helaas het gevoel in mijn borsten niet terug gekregen. Vind het wel jammer maar het is het allemaal wel waard. Ze zijn wel weer gegroeid (zit weer op een E) maar ze voelen alsnog een stuk kleiner en lichter aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi melissa,

Fijn om te zien dat je er nog steeds achter staat. En dat je na zo een lange tijd even hier komt kijken. Er zijn maar weinig bvk dames hier op t moment. Dus ben zo vrij geweest je album te bekijken. Wat n verschil he. Geeft mij weer moed dat t bij mij ook goed komt. Leuk dat je in Engeland woont. Maar internet maakt dat dit forum nooit ver weg is!

Groetjes Anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Eindelijk, na 3,5 jaar PO, krijg ik eindelijk (onverwachts) het gevoel weer terug in de boobies! Had het al helemaal niet meer verwacht haha.

Pffff 3,5 jaar. Lijkt nog gisteren haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.