Ga naar inhoud

isa020809 : 16 december 2022 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Jeetje, wat een spanning allemaal! :D Ja, en dan word je wakker en verwacht je van tevoren dat je helemaal enthousiast bent over je nieuwe aanwinsten, maar je kijkt wat droog naar beneden, signaleert nauwelijks wat daar ineens zit en vraagt je harder af waar je thee blijft 🤣 Ik tenminste wel, hahahaha!

Ik ben benieuwd naar je ervaringen hoor! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou lady's ik ben weer wakker hoor! Lig nog in bed whahaha te wachten tot ik me kan aankleden en naar huis mag 😁 beetje pijn heb ik maar verder niet misselijk ofzoo... wel een beetje bang om te bewegen, het eerste dat ik deed was overeind komen met mijn bovenarmen, oeps! Dat mocht niet want dan kon de boel scheuren 🤦🏽‍♀️

Ik gevraagd of ik ze mocht zien.. ik dacht, o, ze zijn best klein. Toen ik rechtop ging zitten even een selfie gemaakt... ooohhhh ze zijn niet klein! 🤣🤣 nou ik ga herstellen!!

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Daisydvd zei:

Nou lady's ik ben weer wakker hoor! Lig nog in bed whahaha te wachten tot ik me kan aankleden en naar huis mag 😁 beetje pijn heb ik maar verder niet misselijk ofzoo... wel een beetje bang om te bewegen, het eerste dat ik deed was overeind komen met mijn bovenarmen, oeps! Dat mocht niet want dan kon de boel scheuren 🤦🏽‍♀️

Ik gevraagd of ik ze mocht zien.. ik dacht, o, ze zijn best klein. Toen ik rechtop ging zitten even een selfie gemaakt... ooohhhh ze zijn niet klein! 🤣🤣 nou ik ga herstellen!!

 

Fijn dat het erop zit en hopelijk gaat de pijn mee vallen. Geniet van je nieuwe aanwinst haha🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Daisydvd zei:

Nou lady's ik ben weer wakker hoor! Lig nog in bed whahaha te wachten tot ik me kan aankleden en naar huis mag 😁 beetje pijn heb ik maar verder niet misselijk ofzoo... wel een beetje bang om te bewegen, het eerste dat ik deed was overeind komen met mijn bovenarmen, oeps! Dat mocht niet want dan kon de boel scheuren 🤦🏽‍♀️

Ik gevraagd of ik ze mocht zien.. ik dacht, o, ze zijn best klein. Toen ik rechtop ging zitten even een selfie gemaakt... ooohhhh ze zijn niet klein! 🤣🤣 nou ik ga herstellen!!

Yeahhh! Welkom terug @Daisydvd Wat fijn dat alles goed is gegaan! Rustig aan en wel thuis, succes met het herstel! 🌻

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Daisydvd zei:

Nou lady's ik ben weer wakker hoor! Lig nog in bed whahaha te wachten tot ik me kan aankleden en naar huis mag 😁 beetje pijn heb ik maar verder niet misselijk ofzoo... wel een beetje bang om te bewegen, het eerste dat ik deed was overeind komen met mijn bovenarmen, oeps! Dat mocht niet want dan kon de boel scheuren 🤦🏽‍♀️

Ik gevraagd of ik ze mocht zien.. ik dacht, o, ze zijn best klein. Toen ik rechtop ging zitten even een selfie gemaakt... ooohhhh ze zijn niet klein! 🤣🤣 nou ik ga herstellen!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Daisydvd zei:

Whahaha dankjewel! Wanneer was jij aan de beurt? Weet het nu ook even niet meer met al die nieuwe leden 😁

Ik ben pas 14 februari aan de beurt dus duurt nog even. Ik krijg ronde mentor xtra 370cc welke heb jii ook alweer? Alleen soms twijfel ik nog over de hoeveelheid cc mijn man is bang dat het te klein zal zijn en heeft zoiets van als je het doet moet je het natuurlijk gelijk goed doen. Zou zonde zijn natuurlijk als het tegengaat vallen😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, MommyD zei:

Ik ben pas 14 februari aan de beurt dus duurt nog even. Ik krijg ronde mentor xtra 370cc welke heb jii ook alweer? Alleen soms twijfel ik nog over de hoeveelheid cc mijn man is bang dat het te klein zal zijn en heeft zoiets van als je het doet moet je het natuurlijk gelijk goed doen. Zou zonde zijn natuurlijk als het tegengaat vallen😅

Oh ja 14 februari!

Ik heb 340 cc, twijfelde juist of het niet te groot ging worden... nu is het zo gezwollen en naar boven dat ik er nog niet zoveel van zeggen. Behalve dan dat ze echt niet klein zijn! Jij komt ook van een slappe 75b/c toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Daisydvd zei:

Oh ja 14 februari!

Ik heb 340 cc, twijfelde juist of het niet te groot ging worden... nu is het zo gezwollen en naar boven dat ik er nog niet zoveel van zeggen. Behalve dan dat ze echt niet klein zijn! Jij komt ook van een slappe 75b/c toch?

Ja klopt slappe 75b/c ik was iig met het passen van de 350 al heel tevreden, bleef gewoon in de spiegel kijken zo raar haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, MommyD zei:

Ja klopt slappe 75b/c ik was iig met het passen van de 350 al heel tevreden, bleef gewoon in de spiegel kijken zo raar haha

Haha en dan toch naar 370 gegaan? Je moet doen waar jij je goed bij voelt, niet je man of wie dan ook (vind ik) jij moet er een hele dag mee rondlopen! Ik heb het een poosje geleden geprobeerd met rijst en in een topje gedaan thuis... en dan gewonen kleren eroverheen doen. Dat heeft mij wel geholpen om te bedenken dat ik het niet te groot ga vinden, misschien een tip voor jou! Zal je zo ook toevoegen aan mijn album, heb net al foto's gemaakt. Erg gezwollen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Daisydvd zei:

Haha en dan toch naar 370 gegaan? Je moet doen waar jij je goed bij voelt, niet je man of wie dan ook (vind ik) jij moet er een hele dag mee rondlopen! Ik heb het een poosje geleden geprobeerd met rijst en in een topje gedaan thuis... en dan gewonen kleren eroverheen doen. Dat heeft mij wel geholpen om te bedenken dat ik het niet te groot ga vinden, misschien een tip voor jou! Zal je zo ook toevoegen aan mijn album, heb net al foto's gemaakt. Erg gezwollen!!

Oh dat is idd wel een goeie tip ja! Ja de arts zei dat 370 iig het max was wat ze bij kon doen wat ook mooi bij me lichaam zou passen, en ik heb dan idd wel zoiets van dat ik het graag goed wil doen. Ik heb mijn man ook gezegt dat ik hier mee tevreden ben en elk lichaam anders is de hoeveelheid cc zegt ook niks over de cupmaat. Als ik geen verschil zou zien dan had ik het ook niet gedaan. Maar goed hij snapt er niet zoveel van haha. Net je fotos gezien en wat een verschil he echt bizar. Het ziet er wel pijnlijk uit zo gezwollen 🙈 Ik ben zo bang voor hoe het erna zal zijn qua pijn enzo😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, Daisy! Das een heel verschil! Hoe voel je je nu? Geen pijn? Het ziet er keurig uit al, alleen pleisters te zien onderaan. Die van mij waren de eerste week serieus vierkant en zaten onder de beurse plekken 🤣  Nu zes weken rustig aan en wachten tot ze op hun plek gaan zakken..... Ik merk aan mezelf dat ik dat wel lastig vind. Ik voel me nu al een heel ander mens. En het is  pas twee weken geleden.... ik geloof in ieder geval dat het geld goed besteed is geweest 😊 En..... we kunnen ze allemaal toch wel alvast in een kerstjurkje proppen, ookal zitten ze nog niet op hun plek? 😄

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, EL4774 zei:

@isa020809 Hoe vergaat het jou nu inmiddels? Je moeder is alweer naar huis, red je je goed met de hulp van je vriendinnen?

Met mij gaat het goed, thanks! @EL4774 Heb weinig hulp nodig gehad. Sinds maandag maak ik iedere dag een klein rondje buiten, de boodschappen laat ik bezorgen en vandaag mijn haren gewassen. Ik weet niet of het daarvan komt maar vanmiddag voelde ik wel wat meer steken en beetje trillen dus rest van de dag maar weer rust gehouden. Maar al met al weinig te klagen ☺️ Jij weer lekker aan het rondrijden in de auto? Kan me er weinig bij voorstellen hoe het voelt zo rond de 2-3 weken!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, isa020809 zei:

Nice pics! @Daisydvd Hoe gaat het nu thuis? Laat maar goed voor je zorgen en morgen heb je de eerste nacht alweer achter de rug. 

Gezwollen en hoog bij mij he?! Je zou denken dat het ronde zijn 🤣🫣 maar thuis gaat best goed, vind het alleen wel echt heel moeilijk met ons kleine dochtertje van 1,5, ze krioelt zo graag en wordt graag opgetild 🤒🥴

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, EL4774 zei:

Jeetje, Daisy! Das een heel verschil! Hoe voel je je nu? Geen pijn? Het ziet er keurig uit al, alleen pleisters te zien onderaan. Die van mij waren de eerste week serieus vierkant en zaten onder de beurse plekken 🤣  Nu zes weken rustig aan en wachten tot ze op hun plek gaan zakken..... Ik merk aan mezelf dat ik dat wel lastig vind. Ik voel me nu al een heel ander mens. En het is  pas twee weken geleden.... ik geloof in ieder geval dat het geld goed besteed is geweest 😊 En..... we kunnen ze allemaal toch wel alvast in een kerstjurkje proppen, ookal zitten ze nog niet op hun plek? 😄

 

Jazeker een verschil! Ze zitten wel echt heel hoog hoor en heel gezwollen 🫣 maar dat zal vast goedkomen! Ik neem op voorhand op tijd pijnbestrijding en dat gaat tot nu toe erg goed. Voel het wel natuurlijk en ik vind het heel lastig met dingen die niet mogen. Vooral ons dochtertje van 1,5 die graag kroelt en opgetild wordt 🫠😏 

Tja dat kerstjurkje... ik vind het nu nog wel ff prima in een vest en joggingbroek 🤣🤣

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.