Ga naar inhoud

isa020809 : 16 december 2022 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

4 uur geleden, Sandrake zei:

@Niekiee hoe is het met je? Alles goed gegaan? Al blij met het resultaat wat je hebt kunnen zien?

Lief dat je het vraagt! De operatie is goed gegaan en ik voel me eigenlijk ook heel goed. Afgelopen nacht helemaal doorgeslapen en met de pijnstilling is de pijn ook goed te doen. Heb nog niet bloot durven kijken, maar voor zover ik het kan zien ben ik echt heel blij. 😍 Morgen of overmorgen mag ik de pleisters eraf halen dus dan zal ik ze goed gaan zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Niekiee zei:

Lief dat je het vraagt! De operatie is goed gegaan en ik voel me eigenlijk ook heel goed. Afgelopen nacht helemaal doorgeslapen en met de pijnstilling is de pijn ook goed te doen. Heb nog niet bloot durven kijken, maar voor zover ik het kan zien ben ik echt heel blij. 😍 Morgen of overmorgen mag ik de pleisters eraf halen dus dan zal ik ze goed gaan zien. 

Aaah wat fijn om te horen! goed rustig aan blijven doen hè! Spannend kan het shoppe voor jou over 6 weken ook beginnen! 
door welke arts was je geholpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-5-2023 om 11:21, Sandrake zei:

@Niekiee hoe is het met je? Alles goed gegaan? Al blij met het resultaat wat je hebt kunnen zien?

Het gaat goed, boven verwachting eigenlijk! Na drie/vier dagen gestopt met de pijnstilling en ook het slapen gaat goed. Alleen als ik wakker word een beetje pijn en last van mijn rug maar dat gaat redelijk snel weer over zodra ik eruit ben. En ik ben echt heel blij met het resultaat! Kan me tot nu toe dus helemaal aansluiten bij jouw woorden dat het me allemaal echt is meegevallen. 😀

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-5-2023 om 16:31, Niekiee zei:

Het gaat goed, boven verwachting eigenlijk! Na drie/vier dagen gestopt met de pijnstilling en ook het slapen gaat goed. Alleen als ik wakker word een beetje pijn en last van mijn rug maar dat gaat redelijk snel weer over zodra ik eruit ben. En ik ben echt heel blij met het resultaat! Kan me tot nu toe dus helemaal aansluiten bij jouw woorden dat het me allemaal echt is meegevallen. 😀

Zo, dat is fijn nieuws! :) We zien er allemaal stevig tegenop, maar over het algemeen is het goed te doen, dus :D Nu jezelf wel beheersen en niet meer gaan doen dan verstandig is he ;) Ik ga zo nog even een rondje foto-albums doen bij jullie! ik moet nog steeds een recente foto maken en plaatsen... ik denk er gewoon niet meer aan.... dat is op zich goed nieuws, denk ik. Blijkbaar is het al de gewoonste zaak van de wereld, hahaha!

 

Ik ben intussen ruim vijf maanden verder en er is bij mij en voor mij meer veranderd dan ik had verwacht. De mentale impact is echt enorm. In a good way ;) We hadden wel verwacht dat ik er blijer van zou worden, maar er gebeurt veel meer. Ik vond het echt doodeng, maar ik ben echt heel blij dat ik het gedaan heb :)

 

 

Oh, en over shoppen: ik heb al spijt van die drie beugel-BH's die ik meteen zo enthousiast heb gekocht..... ik vind het prachtig, die kanten dingen, maar ik vind ze behoorlijk irritant, eigenlijk. Ik ben nu op vakantie en het blijkt... dat gewoon zonder BH het lekkerste zit en ook heel prima kan :D Geen zichtbare randjes van een BH onder je shirt en omdat ze dual plane zijn geplaatst, gaan ze toch nergens heen 🤣 Intussen zijn ze ook mooi zacht en natuurlijk geworden, dus het kan prima :)

Favoriet deze week is wel mijn budget bikini van Shein 😎 In Nederland is dat model niet te krijgen, dus ik ga er straks nog een bestellen :P

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-5-2023 om 21:16, EL4774 zei:

Zo, dat is fijn nieuws! :) We zien er allemaal stevig tegenop, maar over het algemeen is het goed te doen, dus :D Nu jezelf wel beheersen en niet meer gaan doen dan verstandig is he ;) Ik ga zo nog even een rondje foto-albums doen bij jullie! ik moet nog steeds een recente foto maken en plaatsen... ik denk er gewoon niet meer aan.... dat is op zich goed nieuws, denk ik. Blijkbaar is het al de gewoonste zaak van de wereld, hahaha!

 

Ik ben intussen ruim vijf maanden verder en er is bij mij en voor mij meer veranderd dan ik had verwacht. De mentale impact is echt enorm. In a good way ;) We hadden wel verwacht dat ik er blijer van zou worden, maar er gebeurt veel meer. Ik vond het echt doodeng, maar ik ben echt heel blij dat ik het gedaan heb :)

 

 

Oh, en over shoppen: ik heb al spijt van die drie beugel-BH's die ik meteen zo enthousiast heb gekocht..... ik vind het prachtig, die kanten dingen, maar ik vind ze behoorlijk irritant, eigenlijk. Ik ben nu op vakantie en het blijkt... dat gewoon zonder BH het lekkerste zit en ook heel prima kan :D Geen zichtbare randjes van een BH onder je shirt en omdat ze dual plane zijn geplaatst, gaan ze toch nergens heen 🤣 Intussen zijn ze ook mooi zacht en natuurlijk geworden, dus het kan prima :)

Favoriet deze week is wel mijn budget bikini van Shein 😎 In Nederland is dat model niet te krijgen, dus ik ga er straks nog een bestellen :P

 

Fijn om te lezen dat je er zo ontzettend gelukkig mee bent! Daar doen we het uiteindelijk voor🥰
heb je last van de beugel bh’s? Ik merk als ik savonds wanneer ik naar bed ga ook wel blij ben dat die uit gaat maar heb er geen ongemak van.

 

Is het veel verschil nog na 5 maanden en hoe ze na 6 weken zijn? Of zijn ze niet meer veel veranderd?

ik heb nog steeds vaak van was ik toch maar wat groter gegaan! Maar dan had ik weer langs alle fijne bh maten gegrepen dus op dat vlak ben ik dan wel weer heel blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Sandrake zei:

 

Is het veel verschil nog na 5 maanden en hoe ze na 6 weken zijn? Of zijn ze niet meer veel veranderd?

 

Zéker veel verschil! Ze zijn eigenlijk voortdurend in beweging geweest, qua vorm, positie en hoe ze erbij hingen. Rechts was vlugger dan links, daar heeft de tepel nog vrij lang een beetje naar beneden gewezen. Intussen zijn ze beiden helemaal gelijk 😀 Qua maat ben ik echt helemaal tevreden. Ze hadden echt niet groter gemoeten. Ze passen echt precies bij mijn lichaam. 

 

Gisteren hier op het strand een fotoshoot gehad, samen met mijn man. Voor het eerst in m'n leven 😀 Ik wist niet wat ik zag! Echt helemaal geweldig 😀 Life changer, dit hele avontuur..... 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te lezen dat het hier allemaal goed gaat met jullie. Ik heb alles zo tussen neus en lippen door mee gelezen, maar dacht stuur ook even wat van mijn kant af. Hier gaat het iig ook alemaal nog heel goed. Vanaf dag 1 natuurlijk een goed herstel gehad en ik ben nog steeds helemaa happy en tevreden. Ze passen helemaal bij mn lichaam, en ondanks dat ik eerst nog vet onzeker was om naar buiten te gaan met een vollere boezem heb ik nu echt wel meer zelf vertrouwen ofzo. Shoppen is gewoon zoveel leuker alles klopt nu als ik wat aan heb. En ik draag gewoon weer oorbellen. Mn haar doe ik elke dag leuk erbij voorheen boeide me het allemaal niet zo. Ik mis alleen nog een leuke bikini 😇

 

Verder heb ik soms alleen nog een soms wat trekkend gevoel ofzo bij bepaalde bewegingen. Maar al met al heel blij met de stap om voor een bv te gaan😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, da's wel een hele fijne update, @MommyD! Dat hele gevoel van 'wat maakt het uit, het is toch geen pan'  is eraf hè? Het maakt wél uit 😎 En je omgeving ziet dat ook aan je 😊

 

Ennehhh..... bikini's op iedere hoek van de straat te krijgen hè! De zomer komt eraan 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.