Ga naar inhoud

isa020809 : 16 december 2022 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hier gaat het volgens mij prima. Mobiel voel ik me al een week, maar autorijden pas na goedkeuring van de arts maandag. Wel gisteren mezelf even met mijn eigen auto naar de dierenwinkel laten brengen om even groot in te slaan 😀 Ik doe dingen op mijn gemak en dat gaat allemaal prima. Ik ben geen stilzitter, maar ik leer zowaar te genieten van bingewatchen onder een dekentje op de bank, met de hond ernaast (dat mag ie normaal nooit, maar hij geniet er echt intens van). Door die pammetjes kan ik ook het bizarre geduld opbrengen om twintig! minuten bezig te zijn om een draad in een naald te steken, hahahahahhahaaa! Elluk nadeel hep se voordeel, zeg maar. I'm getting things done. Ben de slecht passende, maar supergave hondentrui uit China eindelijk uit elkaar aan het halen en goed passend te maken. Gun ik me anders echt geen tijd voor.

 

Dinsdag ga ik mij eens op mijn werk melden. Ik krijg eerst administratieve taken, met optie om mijn eigen werk te proberen, kijken hoe dat gaat. Vanaf daar kan ik verantwoord opbouwen. Ik voel me helemaal goed verder, geen pijn en iedere keer als ik naar de laatste foto kijk of gewoon even voel dan word ik steeds blijer 😊

Ik broed alleen nog op een manier om het mijn familie te vertellen, hahahahaha! Any ideas? Zal ik gewoon naar binnen denderen en de bom droppen? Of gewoon wachten tot ze het zelf doorhebben? Ik neig naar het laatste, eigenlijk 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies, wat fijn te lezen dat het goed met jullie gaat! En ook weer wat nieuwe mensen aagesloten in het topic, leuk!

 

Ik ben gisteren geopereerd bij Boerhaave Dr. vd Weij, 340 cc voor de spier. Alles is goed gegaan. Het liep wel wat uit maar ik lag gelukkig warm in een bedje te wachten. Na de opeartie een beetje last van de narcose, wat misselijkheid en voelde me 'dronken' maar de pijn viel mee. Ik zag op tegen het slapen maar ook dat is me meegevallen. Ik heb 4 kussens in mijn bed en daar lig ik als een soor van mummy tussen hahah. Vanochtend na het opstaan werd ik even misselijk.. Ik denk nog wat last van de narcose en iets te snel gaan bewegen. Ik heb vandaag gedoucht dat vond ik wel even spannend, maar is ook goed gegaan. Tot nu toe valt het allemaal. Paracetamolletjes zijn wel fijn. En ik vond het wel even schrikken toen ik in de spiegel keek, ze lijken zo groot! Went het al @Daantjech en @EL4774? Ben jij nu de volgende @Daisydvd?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, borstnieuwsgierig zei:

Hoi hoi, ik heb al eerder gereageerd in dit topic, maar ik vind het maar lastig te volgen en ik moet er mijn laptop voor opstarten, met de telefoon lukt het al helemaal niet 😅 Ik word de 28e geopereerd door dr. vd Weij in Boerhaave. Ik heb nu een lege b/c cup en ik krijg 380 cc voor de spier. Ik ben 42 jaar jong en dit staat al jááren op mijn wishlist, maar nu het zover is en de knoop ein-de-lijk is doorgehakt, wordt het toch wel spannend. Ik ben ook wel weer bang dat ze te groot worden. Maar goed...het aantal cc's is op advies van de arts en dan moet ik daar maar een beetje op vertrouwen denk ik. Zijn er hier meer meiden die door vd Weij zijn geholpen? Die vóór de spier hebben geplaatst? Ik ben benieuwd naar ervaringen..

@borstnieuwsgierig zie mijn bovenstaande reactie 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, isa020809 zei:

Hi ladies, wat fijn te lezen dat het goed met jullie gaat! En ook weer wat nieuwe mensen aagesloten in het topic, leuk!

 

Ik ben gisteren geopereerd bij Boerhaave Dr. vd Weij, 340 cc voor de spier. Alles is goed gegaan. Het liep wel wat uit maar ik lag gelukkig warm in een bedje te wachten. Na de opeartie een beetje last van de narcose, wat misselijkheid en voelde me 'dronken' maar de pijn viel mee. Ik zag op tegen het slapen maar ook dat is me meegevallen. Ik heb 4 kussens in mijn bed en daar lig ik als een soor van mummy tussen hahah. Vanochtend na het opstaan werd ik even misselijk.. Ik denk nog wat last van de narcose en iets te snel gaan bewegen. Ik heb vandaag gedoucht dat vond ik wel even spannend, maar is ook goed gegaan. Tot nu toe valt het allemaal. Paracetamolletjes zijn wel fijn. En ik vond het wel even schrikken toen ik in de spiegel keek, ze lijken zo groot! Went het al @Daantjech en @EL4774? Ben jij nu de volgende @Daisydvd?

Wat goed om te horen dat het zo goed is gegaan! En hahahaha het zal wel even wennen zijn in de spiegel ja, dat geloof ik!! Ben je tot nu toe tevreden of kan je er nog niet zoveel over zeggen??

Ik denk dat ik de volgende ben ja, woensdag is het zover 😁

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Daisydvd zei:

Wat goed om te horen dat het zo goed is gegaan! En hahahaha het zal wel even wennen zijn in de spiegel ja, dat geloof ik!! Ben je tot nu toe tevreden of kan je er nog niet zoveel over zeggen??

Ik denk dat ik de volgende ben ja, woensdag is het zover 😁

Eerste indruk is wel goed 🤩 Rechts is wel meer gezwollen dan links, rechts voelt ook iets pijnlijker. Maar voor dag 1 ziet het er al prima uit, ook al moet ik nog wennen hahaaha. Woensdag, spannend! Hoe voel je je erbij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, isa020809 zei:

Eerste indruk is wel goed 🤩 Rechts is wel meer gezwollen dan links, rechts voelt ook iets pijnlijker. Maar voor dag 1 ziet het er al prima uit, ook al moet ik nog wennen hahaaha. Woensdag, spannend! Hoe voel je je erbij?

Ah fijn zeg! Daar doe je het allemaal voor he 🤩 ben bemeiwud wanneer we foto's kunnen gaan zien 😁 ik denk namelijk dat jouw situatie het meest op de mijne lijkt 😇 tja hoe ik me er bij voel... ik ben er steeds meer mee bezig, droom er steeds vaker over en soms voel ik me al zenuwachtig, dat belooft wat zeg.... als het straks dinsdag is.... pffff hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Daisydvd zei:

Ah fijn zeg! Daar doe je het allemaal voor he 🤩 ben bemeiwud wanneer we foto's kunnen gaan zien 😁 ik denk namelijk dat jouw situatie het meest op de mijne lijkt 😇 tja hoe ik me er bij voel... ik ben er steeds meer mee bezig, droom er steeds vaker over en soms voel ik me al zenuwachtig, dat belooft wat zeg.... als het straks dinsdag is.... pffff hahahaha

Ik zal kijken of ik morgen wat kan plaatsen, dan heb je een indruk van wat je te wachten staat 😋 Ik had de nacht ervoor amper een oog dicht gedaan hahaha maar dat is niet erg, kan je daar lekker uitrusten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, isa020809 zei:

Ik zal kijken of ik morgen wat kan plaatsen, dan heb je een indruk van wat je te wachten staat 😋 Ik had de nacht ervoor amper een oog dicht gedaan hahaha maar dat is niet erg, kan je daar lekker uitrusten. 

Super 😋😅 ik heb zojuist mijn voorsituatie gefotografeerd en erop geplaatst, je hebt toegang, denk ik, want ik snap echt nog steeds niets van deze site 🤦🏽‍♀️🤷🏽‍♀️🤣

Ik verwacht ook geen oog dicht te doen, zo'n zenuwpees ben ik wel, konden ze die tabletjes om rustig te worden nu alvast maar geven haha! Heb je die ook gekregen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, EL4774 zei:

Als jullie willen, zouden jullie mij dan ook willen toevoegen? Het is in dit topic grotendeels vóór de spier, maar het aantal cc's is grotendeels hetzelfde en ik ben erg benieuwd hoe dat uitpakt bij jullie :)

Ik heb jou al toegevoegd! Alleen nog de huidige situatie te zien uiteraard 😆😅

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal,

 

Ben ook nieuw hier, was even bang dat er helemaal niemand meer actief zou zijn op dit forum, maar toch nog dus een klein clubje actief. Ik lees dan graag mee over de ervaringen van iedereen en evt het resultaat bij jullie.

 

Mijn operatie zal pas 14 feb plaatsvinden in Veldhoven. vorige week ben ik op consult geweest en twee dagen erna heb ik gelijk gebeld om het defintief te maken. Het duurt nog wel even, maar eindelijk een lange wens die uit zal komen. Ik krijg ronde mentor xtra implantaten 350cc deels achter de borst spier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, MommyD zei:

Hoi Allemaal,

 

Ben ook nieuw hier, was even bang dat er helemaal niemand meer actief zou zijn op dit forum, maar toch nog dus een klein clubje actief. Ik lees dan graag mee over de ervaringen van iedereen en evt het resultaat bij jullie.

 

Mijn operatie zal pas 14 feb plaatsvinden in Veldhoven. vorige week ben ik op consult geweest en twee dagen erna heb ik gelijk gebeld om het defintief te maken. Het duurt nog wel even, maar eindelijk een lange wens die uit zal komen. Ik krijg ronde mentor xtra implantaten 350cc deels achter de borst spier. 

Welkom 😁 de groep wordt steeds groter  leuk! 14 februari duurt nog even maar je hebt in ieder geval al wat om naar uit te kijken 😇 en wat is jouw voorsituatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Daisydvd zei:

Welkom 😁 de groep wordt steeds groter  leuk! 14 februari duurt nog even maar je hebt in ieder geval al wat om naar uit te kijken 😇 en wat is jouw voorsituatie?

 

Na vier kids en de laatste maanden wat te zijn afgevallen. Is het gewoon een slappe bedoeling geworden en vooral bovenin mis ik volume. Voor mijn partner hoeft het allemaal niet die vind me mooi zoals ik ben, maar ik wil dit al jaren, maar ik zie best op tegen de narcose en ook het herstel enzo. En de eerste weken niks doen gaat ook moeilijk worden voor mij haha. Maar hij heeft me het allermooiste kerst kado gegeven :) hij zei je wilt dit al zo lang dus als je het echt wil word dit je kerst kado. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, EL4774 zei:

Hoi MommyD! Je bent de eerste in dit topic die ook naar Veldhoven gaat en ook voor 350 dual plane gaat, net als ik 😁 Ik heb morgen de eerste  controle, ze zitten er nu twee weken in. Bij welke arts ga je?

Oh dat is toevallig. Ik ga bij dokter Derks. En hoe heb jij het allemaal ervaren ik lees ook zo veel verschillende verhalen over dual plane qua herstel enzo. En wat is jou voor situatie?

Fijn om zo ervaringen enzo te delen met elkaar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, MommyD zei:

Oh dat is toevallig. Ik ga bij dokter Derks. En hoe heb jij het allemaal ervaren ik lees ook zo veel verschillende verhalen over dual plane qua herstel enzo. En wat is jou voor situatie?

Fijn om zo ervaringen enzo te delen met elkaar :)

ik krijg trouwens 370cc zag dat ik 350 had neergezet :) dat is het max wat ze wilde doen en wat bij mij zou passem

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Daisydvd zei:

Super 😋😅 ik heb zojuist mijn voorsituatie gefotografeerd en erop geplaatst, je hebt toegang, denk ik, want ik snap echt nog steeds niets van deze site 🤦🏽‍♀️🤷🏽‍♀️🤣

Ik verwacht ook geen oog dicht te doen, zo'n zenuwpees ben ik wel, konden ze die tabletjes om rustig te worden nu alvast maar geven haha! Heb je die ook gekregen? 

 

@Daisydvd Ik heb je toegang gegeven, als het gelukt is hahah want ik heb hetzelfde met deze site. Onze voorsituatie is vergelijkbaar, ik heb net jouw album gekeken ☺️ Ik heb niet meer om die tabletjes gevraagd. Achteraf blij want ik was al meer dan genoeg van de kaart van de narcose 🤢

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, isa020809 zei:

 

@Daisydvd Ik heb je toegang gegeven, als het gelukt is hahah want ik heb hetzelfde met deze site. Onze voorsituatie is vergelijkbaar, ik heb net jouw album gekeken ☺️ Ik heb niet meer om die tabletjes gevraagd. Achteraf blij want ik was al meer dan genoeg van de kaart van de narcose 🤢

@isa020809ik heb gekeken 🤩🤩 wat mooi zeg!! Je voorsituatie zit er niet bij geloof ik he?

Oohhh misschien nog even over nadenken dus, ben ook snel misselijk dus misschien beter niet 🤷🏽‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, MommyD zei:

 

Na vier kids en de laatste maanden wat te zijn afgevallen. Is het gewoon een slappe bedoeling geworden en vooral bovenin mis ik volume. Voor mijn partner hoeft het allemaal niet die vind me mooi zoals ik ben, maar ik wil dit al jaren, maar ik zie best op tegen de narcose en ook het herstel enzo. En de eerste weken niks doen gaat ook moeilijk worden voor mij haha. Maar hij heeft me het allermooiste kerst kado gegeven :) hij zei je wilt dit al zo lang dus als je het echt wil word dit je kerst kado. 

Bij mij precies zo maar dan na 2 kinderen, mooi kerstcadeau 😆🤩

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, isa020809 zei:

Aan alle ladies die al zijn geopereerd, hoe staan jullie op als je uit bed gaat? 🙀 Echt omg.. dat moment denk ik echt dat alles los springt ofzo AU!

 

 

Ik ben 6 december geopereerd maar klopt hoor. En ik heb smorgens bij het opstaan ook nog steeds heel erg het gevoel of je borsten vollopen. Heel gek gevoel. Later is dat wel weer beter. 

  • Downvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Daisydvd zei:

@isa020809ik heb gekeken 🤩🤩 wat mooi zeg!! Je voorsituatie zit er niet bij geloof ik he?

Oohhh misschien nog even over nadenken dus, ben ook snel misselijk dus misschien beter niet 🤷🏽‍♀️

@Daisydvd thanks, voor situatie heb ik er indd nog niet bij staan. 

Als je het af kunt met minder medicatie dan zou ik dat adviseren. Je krijgt in korte tijd zoveel in je lijf gepompt. Als je daar gevoelig voor bent (zoals ik) dan is minder beter :)

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.