Ga naar inhoud

isa020809 : 16 december 2022 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

12 uur geleden, isa020809 zei:

@borstnieuwsgierig het gaat goed. Ik ben maandag (dag 3) gestopt met paracetamol en heb mijn toen mijn eerste wandeling buiten gemaakt. Gisteren weer wat sneller en verder gelopen en vandaag hopelijk ook weer. Ik was ook bang dat het te groot zou worden maar ik denk dat het goed heeft uitgepakt. Ik zal je toevoegen aan mijn album, daar staat een foto in van dag 1 na de operatie. Ben je er al veel mee bezig? 

Fijn te horen dat het goed gaat! Hoe was jouw voorsituatie? Ik heb nu een lege b/c en vd Weij adviseert mij 380cc. Ik ben niet superslank: 174 cm, ongeveer 74 kilo. Ik ben op dit moment superdruk op mijn werk, dus ik denk er maar weinig aan, maar áls ik er aan denk dan twijfel ik echt over alles; moet ik het wel doen? Wat als het fout gaat? Worden ze niet te groot, etc, etc. Echt vreselijk dit 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Daisydvd zei:

Oh ja 14 februari!

Ik heb 340 cc, twijfelde juist of het niet te groot ging worden... nu is het zo gezwollen en naar boven dat ik er nog niet zoveel van zeggen. Behalve dan dat ze echt niet klein zijn! Jij komt ook van een slappe 75b/c toch?

Hoiii! Zou ik je foto's mogen bekijken? Ik heb ook een slappe b/c, ik krijg volgende week 380cc bij vd Weij. Ik ben erg bang dat het te groot wordt. Een beetje vergelijkingsmateriaal zou fijn zijn 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Daisydvd zei:

Nou lady's ik ben weer wakker hoor! Lig nog in bed whahaha te wachten tot ik me kan aankleden en naar huis mag 😁 beetje pijn heb ik maar verder niet misselijk ofzoo... wel een beetje bang om te bewegen, het eerste dat ik deed was overeind komen met mijn bovenarmen, oeps! Dat mocht niet want dan kon de boel scheuren 🤦🏽‍♀️

Ik gevraagd of ik ze mocht zien.. ik dacht, o, ze zijn best klein. Toen ik rechtop ging zitten even een selfie gemaakt... ooohhhh ze zijn niet klein! 🤣🤣 nou ik ga herstellen!!

Zie trouwens net je foto’s ! Ze zijn zeker niet klein haha. Wauwie 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, borstnieuwsgierig zei:

Hoiii! Zou ik je foto's mogen bekijken? Ik heb ook een slappe b/c, ik krijg volgende week 380cc bij vd Weij. Ik ben erg bang dat het te groot wordt. Een beetje vergelijkingsmateriaal zou fijn zijn 😁

Ik ga je toevoegen 😃 waarschuwing,  het is nog heel hoog en gezwollen bij mij hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Daantjech zei:

Hahaha heel herkenbaar 😂 maar fijn dat het allemaal goed is gegaan ! En die armen is inderdaad even wennen ik deed het ook 1x in bed. Deed ik geen 2e x kan ik je zeggen 🙈

Haha ja ik schrok ervan toen ze zei dat zo de boel kan gaan scheuren! Het gevaarlijke is dat het bij mij dus ook geen zeer doet, ik heb het daarna zelfs nog een keer per ongeluk gedaan, moet er echt aan wennen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, isa020809 zei:

Met mij gaat het goed, thanks! @EL4774 Heb weinig hulp nodig gehad. Sinds maandag maak ik iedere dag een klein rondje buiten, de boodschappen laat ik bezorgen en vandaag mijn haren gewassen. Ik weet niet of het daarvan komt maar vanmiddag voelde ik wel wat meer steken en beetje trillen dus rest van de dag maar weer rust gehouden. Maar al met al weinig te klagen ☺️ Jij weer lekker aan het rondrijden in de auto? Kan me er weinig bij voorstellen hoe het voelt zo rond de 2-3 weken!

Zo, dat klinkt wel heel fijn, zo vlug al zelfstandig 🙂 Als je de boel gaat voelen moet je inderdaad rustig alles laten vallen en echt niks meer doen. 

 

Ik rij weer in de auto en ben op mijn werk op een andere manier nuttig, voorlopig. Thuiszitten is onzin. 

M'n zusje komt over een week of twee pas, dus dat heeft nog even 😋 M'n moeder hou ik ook nog even een weekje op afstand, dat lukt wel. Ik voel me intussen - maar dat had ik volgens mij al gezegd- like a million dollars 😎 Ik ben er zó blij mee! Ik vind het alleen héél moeilijk om mezelf rustig te houden 🤣

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, MommyD zei:

@Daisydvd en hoe is je nacht verlopen beetje te doen🙈

Best goed gegaan hoor, duurde wel lang voor ik in slaap viel. Slaap normaal niet op mijn rug en al zeker niet met mijn hoofdeinde omhoog 🤣 maar toch wel wat uurtjes slaap gehad. Pijn valt ook echt mee, werd wakker en het was alleen wat stijfjes en strak, meer niet. Heb niets te klagen wat dat betreft! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Daisydvd zei:

Best goed gegaan hoor, duurde wel lang voor ik in slaap viel. Slaap normaal niet op mijn rug en al zeker niet met mijn hoofdeinde omhoog 🤣 maar toch wel wat uurtjes slaap gehad. Pijn valt ook echt mee, werd wakker en het was alleen wat stijfjes en strak, meer niet. Heb niets te klagen wat dat betreft! 

Oh dat is fijn zeg. Ja ik ben ook echt een buikslaper dus dat word nu nog even twee maanden genieten op me buik haha. Fijn dat de pijn meevalt hopelijk blijft dat zo😊

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Daisydvd zei:

Ik ga je toevoegen 😃 waarschuwing,  het is nog heel hoog en gezwollen bij mij hoor!

Zou  je mij ook willen toevoegen? CCs blijven zo'n moeilijke inschatting. Je kunt echt niet meer terug dan.

En dat BHtje met vulling in de kliniek is ook niet alles. Ze zeiden er zelfs bij dat de echte heel anders is en dit gewoon voor het idee (net als de 3d scan overigens). Real life situaties lijken mij beter! Wat voor projectie hebben je gekozen?

@isa020809Hoe is het bij jou nu? Zou je mij ook willen toevoegen? Je hebt ze alweer bijna een week toch? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil ze ook graag dichter bij elkaar en niet een mega afstand er tussen. Alleen geen idee hoe dat te bereiken. De ene PC zegt dat de stand hetzelfde blijft (en wellicht vergroot). De ander zegt dat met bredere implantanten dat gedaan kan worden. 
Wat zijn jullie ervaringen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, SharonKo zei:

Zou  je mij ook willen toevoegen? CCs blijven zo'n moeilijke inschatting. Je kunt echt niet meer terug dan.

En dat BHtje met vulling in de kliniek is ook niet alles. Ze zeiden er zelfs bij dat de echte heel anders is en dit gewoon voor het idee (net als de 3d scan overigens). Real life situaties lijken mij beter! Wat voor projectie hebben je gekozen?

@isa020809Hoe is het bij jou nu? Zou je mij ook willen toevoegen? Je hebt ze alweer bijna een week toch? :) 

Ik heb je toegevoegd!!

Projectie... ik heb geen idee, daar heb ik me niet mee bezig gehouden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, SharonKo zei:

Ik wil ze ook graag dichter bij elkaar en niet een mega afstand er tussen. Alleen geen idee hoe dat te bereiken. De ene PC zegt dat de stand hetzelfde blijft (en wellicht vergroot). De ander zegt dat met bredere implantanten dat gedaan kan worden. 
Wat zijn jullie ervaringen?

Je vergroot je eigen borsten, ze komen daardoor dichter naar elkaar toe maar de stand blijft hetzelfde, dat werd mij verteld en vind ik ook wel logisch klinken. Te brede implantaten, zitten ze in de weg aan de andere kant, bij je armen 🤷🏽‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, SharonKo zei:

Ik wil ze ook graag dichter bij elkaar en niet een mega afstand er tussen. Alleen geen idee hoe dat te bereiken. De ene PC zegt dat de stand hetzelfde blijft (en wellicht vergroot). De ander zegt dat met bredere implantanten dat gedaan kan worden. 
Wat zijn jullie ervaringen?


Mijn pc zegt dat je dezelfde afstand behoudt als je voorsituatie en dat als je van nature ver uit elkaar staande borsten hebt, dat ze dan ook niet dichter bij elkaar komen omdat er complicaties kunnen optreden wanneer ze te dicht op elkaar liggen. Wel zegt hij dat hij altijd probeert om de afstand zo klein mogelijk te houden. Maar ik heb ook een pc voorbij zien komen op instagram die daar een speciale techniek voor heeft om de borsten dichtbij elkaar te krijgen om een mooie decolleté te vormen. Dat verschilt dan inderdaad heel erg per pc en per voorsituatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, SharonKo zei:

Zou  je mij ook willen toevoegen? CCs blijven zo'n moeilijke inschatting. Je kunt echt niet meer terug dan.

En dat BHtje met vulling in de kliniek is ook niet alles. Ze zeiden er zelfs bij dat de echte heel anders is en dit gewoon voor het idee (net als de 3d scan overigens). Real life situaties lijken mij beter! Wat voor projectie hebben je gekozen?

@isa020809Hoe is het bij jou nu? Zou je mij ook willen toevoegen? Je hebt ze alweer bijna een week toch? :) 

@SharonKo ik heb je toegevoegd! Morgen is het een week geleden. Ik mag niet klagen 😃 vind dat het prima gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, borstnieuwsgierig zei:

Fijn te horen dat het goed gaat! Hoe was jouw voorsituatie? Ik heb nu een lege b/c en vd Weij adviseert mij 380cc. Ik ben niet superslank: 174 cm, ongeveer 74 kilo. Ik ben op dit moment superdruk op mijn werk, dus ik denk er maar weinig aan, maar áls ik er aan denk dan twijfel ik echt over alles; moet ik het wel doen? Wat als het fout gaat? Worden ze niet te groot, etc, etc. Echt vreselijk dit 😅

@borstnieuwsgierig mijn voorsituatie was een slappe 70d. Nu met 340cc vind ik het precies goed ☺️ Ik had bij dokter vd Weij aangegeven dat ik het graag natuurlijk en niet te groot wilde. Ik kon evt ook nog 380 maar 340 sloot het beste aan bij mijn wensen. Ik ben klein 157cm en 52 kg maar toch past dit goed bij mijn lichaam vind ik. Wat mij hielp bij twijfel was naar de voor foto's kijken. Dan wist ik het zeker! En dokter vd Weij is wel een kunstenaar op dit gebied 😋 dus je bent in goede handen. Afleiding van je werk is misschien wel even fjjn haaha. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Daisydvd zei:

Best goed gegaan hoor, duurde wel lang voor ik in slaap viel. Slaap normaal niet op mijn rug en al zeker niet met mijn hoofdeinde omhoog 🤣 maar toch wel wat uurtjes slaap gehad. Pijn valt ook echt mee, werd wakker en het was alleen wat stijfjes en strak, meer niet. Heb niets te klagen wat dat betreft! 

@Daisydvd wat fijn dat het zo meevalt met de pijn! Zo slapen is even wennen 🙃 maar het wordt beter na een paar dagen. Hoe gaat het met de zwelling?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, EL4774 zei:

Zo, dat klinkt wel heel fijn, zo vlug al zelfstandig 🙂 Als je de boel gaat voelen moet je inderdaad rustig alles laten vallen en echt niks meer doen. 

 

Ik rij weer in de auto en ben op mijn werk op een andere manier nuttig, voorlopig. Thuiszitten is onzin. 

M'n zusje komt over een week of twee pas, dus dat heeft nog even 😋 M'n moeder hou ik ook nog even een weekje op afstand, dat lukt wel. Ik voel me intussen - maar dat had ik volgens mij al gezegd- like a million dollars 😎 Ik ben er zó blij mee! Ik vind het alleen héél moeilijk om mezelf rustig te houden 🤣

Fantastisch dat je er zo blij mee bent @EL4774!! Lekker weer aan de slag dus 😃 maar indd rustig aan 😇 Moet ik ook tegen mezelf zeggen hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, isa020809 zei:

@Daisydvd wat fijn dat het zo meevalt met de pijn! Zo slapen is even wennen 🙃 maar het wordt beter na een paar dagen. Hoe gaat het met de zwelling?

Dat is fijn om te horen! Dat is maar niks, lang wakker liggen. De zwelling is nog een beetje hetzelfde geloof ik, alleen tussen de borsten in is het meer geworden. Hoe is dat bij jou na 6 dagen? Wat gaat het hard he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Daisydvd zei:

Dat is fijn om te horen! Dat is maar niks, lang wakker liggen. De zwelling is nog een beetje hetzelfde geloof ik, alleen tussen de borsten in is het meer geworden. Hoe is dat bij jou na 6 dagen? Wat gaat het hard he!

@Daisydvd hoe ging het vannacht? Hopelijk heb je minder wakker gelegen. Maar rustig aan. 

 

Ik ben vandaag op na controle geweest. Zag er super rustig uit zei de verpleegkundige. Ze heeft de pleisters eraf gehaald. Zelf ook even naar de 'wondjes' gekeken. Toen heeft ze er weer nieuwe pleisters op gedaan, die mag ik er na een week zelf af halen. 

Hoe zit bij jou die bh @Daisydvd? Ik word helemaal gek van die onderste rand.. Ik mocht zelf een andere halen zeiden ze, maar geen idee waar te beginnen..

Iemand tips?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die BH vind ik ook geen feest, inderdaad..... Vreemd wel eigenlijk dat die onderste rand zo smal is. Je zou juist iets enorm breeds daar willen, om de druk te verdelen. Ik vind de cups ook niet echt supportive, eigenlijk. Beetje slapjes. Alle soorten en maten moeten erin kunnen, denk ik 😆 Ik zit eraan te denken om mezelf te gaan trakteren op een high impact sport BH van Stronger, bijvoorbeeld. Die vind ik sowieso prachtig en die kan ik dan en op het werk, en met sporten dragen. Dus die komen wel 'op', zeg maar. Maar hoe bepaal je welke maat je moet hebben..... Ik bedoel, onder de verse boezem blijft het wat het was, maar krijg je de rest er dan nog wel in?  Zal toch wel? Nadeel is wel dat die dingen of van achteren sluiten, of helemaal dicht zitten, zodat je jezelf erin moet wringen. En da's voorlopig nog even lastig. Misschien zijn ze er ook wel met voorsluiting. Of zo'n dikke Shock Absorber? Zou dat wat zijn? Ook niet goedkoop en iets minder charmant, maar die lijken me een stuk steviger dan wat ze me nu hebben meegegeven.

 

Ik heb trouwens toch wel zo'n borstband nu hoor..... er staat in de ochtend zo'n druk op, dat ik al moet ontbijten met paracetamol, zeg maar. Daarna gaat het wel, maar na veel lopen merk ik wel dat het wat vervelend wordt. Dus, eigenwijsheid maar opzij gezet.... 🙄

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.