Ga naar inhoud

isa020809 : 16 december 2022 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, borstnieuwsgierig zei:

Vanochtend gedoucht en alles eens even rustig bekeken. In mijn hoofd had ik 2 watermeloenen gekregen, in het echt valt het me 100% mee. In het echt vind ik ze groter lijken dan op de foto. De bolling zit ook echt heel hoog, maar ik vind het formaat mooi bij m’n lichaam passen. Ik heb een foto in mn album geplaatst. Ik wilde er meer plaatsen, maar die afbeeldingen waren te groot om te uploaden.

Net je foto gekeken en een prachtig resultaat nu al, hoeveel cc had jij ook alweer?

En @Daisydvd die van jou ook net bekeken word ook al steeds mooier he ben benieuwd over een aantal weken weer bij jullie

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@borstnieuwsgierig wat fijn dat de operatie goed is gegaan! En ohhhh de eerste weken (ik ben nu 2 weken PO) is zo'n rollercoaster. Ik ben blij te lezen dat het je mee is gevallen toen je durfde te gaan kijken! Er gaat nog veel gebeuren met hoe ze eruit zien maar ook hoe je je erbij voelt. Gelukkig ben je deze eerste drempel over en blij met wat je ziet 😇 Succes de komende dagen! Hoe voel je je nu?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, isa020809 zei:

@borstnieuwsgierig wat fijn dat de operatie goed is gegaan! En ohhhh de eerste weken (ik ben nu 2 weken PO) is zo'n rollercoaster. Ik ben blij te lezen dat het je mee is gevallen toen je durfde te gaan kijken! Er gaat nog veel gebeuren met hoe ze eruit zien maar ook hoe je je erbij voelt. Gelukkig ben je deze eerste drempel over en blij met wat je ziet 😇 Succes de komende dagen! Hoe voel je je nu?

Pijn heb ik bijna niet, alleen een drukkend gevoel. Ik ben wel heel erg moe en slaap overdag echt wel een paar uur. Ik blijf ook wat misselijk en soms wat duizelig. Had jij dat toevallig ook? Ik ga eigenlijk altijd door en klaag nooit, maar nu lig ik echt de hele dag op de bank en in bed en lukt het ook gewoon niet om meer te doen dan dat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, borstnieuwsgierig zei:

Vanochtend gedoucht en alles eens even rustig bekeken. In mijn hoofd had ik 2 watermeloenen gekregen, in het echt valt het me 100% mee. In het echt vind ik ze groter lijken dan op de foto. De bolling zit ook echt heel hoog, maar ik vind het formaat mooi bij m’n lichaam passen. Ik heb een foto in mn album geplaatst. Ik wilde er meer plaatsen, maar die afbeeldingen waren te groot om te uploaden.

Wat fijn dat alles is goed gegaan, balen dat je je zo achteraf voelde. Maar hoe fijn dat je nu gedoucht hebt en het voor je gevoel mee valt!! Hopelijk kan je je nu lekker ontspannen 😁 

 

Heb ook naar je fotos gekeken maar wat je zegt zijn prachtig bij je lijf! Zeker niet te groot. 
 

Wat de andere meiden ook zeggen probeer inderdaad niet teveel willen vergelijken iedere situatie is anders. Overigens bij mij was de zwelling met een week al grotendeels weg (voor spier), duimen dat het bij jou ook vlot afneemt 💪🏼

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-12-2022 om 20:47, borstnieuwsgierig zei:

Pijn heb ik bijna niet, alleen een drukkend gevoel. Ik ben wel heel erg moe en slaap overdag echt wel een paar uur. Ik blijf ook wat misselijk en soms wat duizelig. Had jij dat toevallig ook? Ik ga eigenlijk altijd door en klaag nooit, maar nu lig ik echt de hele dag op de bank en in bed en lukt het ook gewoon niet om meer te doen dan dat. 

@borstnieuwsgierig gelukkig dat de pijn mee valt! Ik was ook erg moe en sloom. De dag na de operatie ook nog een beetje misselijk en een paar dagen wat duizelig. Is volgens mij echt van de narcose/medicatie die je hebt gekregen in de kliniek. Dit ging bij mij na een tijdje wel weg. Goed luisteren naar je lijf en geen verwachtingen hebben werkt het beste. Als dat nu op de bank en in je bed liggen is dan vooral dat blijven doen totdat je het gevoel hebt dat je weer wat meer kan. Er gaan betere dagen komen 💗

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-12-2022 om 12:58, borstnieuwsgierig zei:

Hoi Meiden, daar ben ik weer. Ik hoop dat jullie me een beetje gerust kunnen stellen.

 

De operatie ging gisteren wat rommelig. Het werd 13.00 ipv 12.00 uur. Toen ik moest gaan liggen vroeg ik of ik niet eerst afgetekend moest worden. Oeps vergeten.. Daarna werd ik onder narcose gebracht en 1,5 uur later werd ik wakker en sliep ik met tussenpozen en heb ik ergens een broodje gegeten. Terwijl ik lag te slapen werd ik wakker gemaakt dat ik werd opgehaald. De hele terugweg en gisteravond op de bank geslapen. Vannacht ook op de bank geslapen in blokjes van 2-3 uur. Ik voel dat ik vocht vasthoudt bij mijn bosten. Ik voel een soort stuwing. Geen enorme pijn maar gewoon vervelend. Maar ik vraag me nu wel af waar ik in godsnaam aan begonnen ben. Ik heb m’n vest nog aan, niet durven kijken. Net voelde ik er aan en het voelde enorm. Hoe snel wordt het minder? Dit lijkt me echt enorm en ik ben bang dat ik hier niet aan zou kunnen wennen. 
 

ik moet vandaag douchen maar ik krijg al een paniekaanval van de gedachte dat ik ze dan in het echt zal zien 😩

Fijn dat de operatie goed gegaan is. 
Heb je thuis iemand die jou kan helpen met douchen? Dit zou ik wel aanraden. En dat je dat spannend vindt snap ik helemaal!! 
gewoon rustig aan stapje voor stapje.

die zwelling dat kan nog wel even duren. Je moet echt niet te snel willen. 
goed je rust pakken!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, MommyD zei:

Hoi meiden voor allemaal de beste wensen. Hoe is het hier met iedereen?

En wie is de volgende gelukkige die voor haar bv mag :) 

Goedemorgen! De beste wensen😃

Morgen is het 4 weken geleden dat ik een borstlift heb gekregen. Heb het herstel wel onderschat. Komt omdat ik de pech heb dat ik open wonden heb. Baal nog steeds ontzettend. Vandaag weer foto’s gestuurd naar vpk. Ze heeft me toen even gebeld dat was wel fijn. Het ziet er verder niet raar uit en komt vaak voor zei ze ze. Spoel 2 x per dag en gebruik prontosan op een gaasje om de wond te deppen. Ben wel weer gerustgesteld nu. Je wordt er toch wel onzeker door. En t beperkt je gewoon nog erg. Ben heel voorzichtig.

dacht met een week of vier hooguit 5 kan ik wel weer naar mijn werk…. Daar ben ik al van terug gekomen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Femm80 zei:

Goedemorgen! De beste wensen😃

Morgen is het 4 weken geleden dat ik een borstlift heb gekregen. Heb het herstel wel onderschat. Komt omdat ik de pech heb dat ik open wonden heb. Baal nog steeds ontzettend. Vandaag weer foto’s gestuurd naar vpk. Ze heeft me toen even gebeld dat was wel fijn. Het ziet er verder niet raar uit en komt vaak voor zei ze ze. Spoel 2 x per dag en gebruik prontosan op een gaasje om de wond te deppen. Ben wel weer gerustgesteld nu. Je wordt er toch wel onzeker door. En t beperkt je gewoon nog erg. Ben heel voorzichtig.

dacht met een week of vier hooguit 5 kan ik wel weer naar mijn werk…. Daar ben ik al van terug gekomen.

Oei dat is idd wel balen dan. Ik ben ook wel wat bang hoe het qua herstel zal zijn. En ben ook wel bang qua pijn of idd open wonden. Vooral de eerste twee weken zullen gaan tegenvallen, omdat ik dan echt helemaal niks mag doen. Ik hoop voor jou op een snel herstel. En fijn dat je even telefonisch contact heb gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

De eerstvolgende zal @Dominique1978 zijn, denk ik, volgende week?

 

Ik blijf het heftig vinden van die open wonden hoor, ookal schijnt het erbij te horen... ik vind dat je er stoer mee omgaat 👍 

 

Hier begint het er zachtjesaan een beetje op te lijken. Een paar dagen terug zat de hele zaak me nog flink in de weg, qua bewegingsvrijheid. Ik werd stijf in rug en schouders. Maar dat is alweer over en gisteren zelfs een dag waarop ik ze nauwelijks voelde tijdens een boswandeling. De borstband kan weg, denk ik. Ik kan mijn eigen shirts weer aan (uit is nog wel een uitdaging 🤣) en beweeg me een stuk makkelijker en ze zijn gelukkig wat zachter al. Ik denk dat ik het ergste wel gehad heb, dus :)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, MommyD zei:

Oei dat is idd wel balen dan. Ik ben ook wel wat bang hoe het qua herstel zal zijn. En ben ook wel bang qua pijn of idd open wonden. Vooral de eerste twee weken zullen gaan tegenvallen, omdat ik dan echt helemaal niks mag doen. Ik hoop voor jou op een snel herstel. En fijn dat je even telefonisch contact heb gehad.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, EL4774 zei:

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

De eerstvolgende zal @Dominique1978 zijn, denk ik, volgende week?

 

Ik blijf het heftig vinden van die open wonden hoor, ookal schijnt het erbij te horen... ik vind dat je er stoer mee omgaat 👍 

 

Hier begint het er zachtjesaan een beetje op te lijken. Een paar dagen terug zat de hele zaak me nog flink in de weg, qua bewegingsvrijheid. Ik werd stijf in rug en schouders. Maar dat is alweer over en gisteren zelfs een dag waarop ik ze nauwelijks voelde tijdens een boswandeling. De borstband kan weg, denk ik. Ik kan mijn eigen shirts weer aan (uit is nog wel een uitdaging 🤣) en beweeg me een stuk makkelijker en ze zijn gelukkig wat zachter al. Ik denk dat ik het ergste wel gehad heb, dus :)

Ik ga er niet altijd zo stoer mee om hoor. Heb ook wel mijn momenten dat ik ontzettend baal en denk komt dit ooit nog goed??? Oudejaarsdag had ik ook echt een baaldag. Moet ook ongesteld worden dus dat helpt ook niet mee maar kon hele dag wel huilen pffff. Maar goed moet positief blijven. Maar soms wordt ik wat onzeker en dan is het dus wel fijn dat je met de vpk even contact kunt hebben. Dan ben ik weer gerustgesteld. 
verder gaat het met andere dingen wel vooruit. Zo voelt het ook niet meer zo zwaar aan met lopen. Maar wandel nog maar kleine stukjes omdat het gewoon niet lekker voelt. Bh die schuurt dan wat dus bah. Maar goed de aanhouder wint zullen we maar zeggen😃

@EL4774hoe ver ben jij nu? Jij had een bv toch?fijn dat het goed gaat en dat je je weer wat makkelijker beweegt. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, EL4774 zei:

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

De eerstvolgende zal @Dominique1978 zijn, denk ik, volgende week?

 

Ik blijf het heftig vinden van die open wonden hoor, ookal schijnt het erbij te horen... ik vind dat je er stoer mee omgaat 👍 

 

Hier begint het er zachtjesaan een beetje op te lijken. Een paar dagen terug zat de hele zaak me nog flink in de weg, qua bewegingsvrijheid. Ik werd stijf in rug en schouders. Maar dat is alweer over en gisteren zelfs een dag waarop ik ze nauwelijks voelde tijdens een boswandeling. De borstband kan weg, denk ik. Ik kan mijn eigen shirts weer aan (uit is nog wel een uitdaging 🤣) en beweeg me een stuk makkelijker en ze zijn gelukkig wat zachter al. Ik denk dat ik het ergste wel gehad heb, dus :)

Idd ik volg als eerste denk ik op 9/1, spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Femm80 zei:

Qua pijn is het me tot nu toe nog steeds wel mee gevallen als ik heel eerlijk ben. De eerste twee weken ook eigenlijk wel. Had het erger verwacht. Wanneer is de grote dag voor jou??

Oh fijn om te horen hopelijk gaat het mij dan ook meevallen haha. Ik ben pas 14 feb aan de beurt dus nog even geduld, maar kan echt niet wachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Femm80 zei:

Ik ga er niet altijd zo stoer mee om hoor. Heb ook wel mijn momenten dat ik ontzettend baal en denk komt dit ooit nog goed??? Oudejaarsdag had ik ook echt een baaldag. Moet ook ongesteld worden dus dat helpt ook niet mee maar kon hele dag wel huilen pffff. Maar goed moet positief blijven. Maar soms wordt ik wat onzeker en dan is het dus wel fijn dat je met de vpk even contact kunt hebben. Dan ben ik weer gerustgesteld. 
verder gaat het met andere dingen wel vooruit. Zo voelt het ook niet meer zo zwaar aan met lopen. Maar wandel nog maar kleine stukjes omdat het gewoon niet lekker voelt. Bh die schuurt dan wat dus bah. Maar goed de aanhouder wint zullen we maar zeggen😃

@EL4774hoe ver ben jij nu? Jij had een bv toch?fijn dat het goed gaat en dat je je weer wat makkelijker beweegt. 

 

Soms heb je inderdaad van die baaldagen.... maar ze zijn er in de klinieken allemaal zo zeker van dat het allemaal goed komt, dat we daar maar op moeten vertrouwen. Maar het valt niet alle dagen mee... en hormonen helpen ook niet 🤣 Fijn dat je een goed contact hebt met een verpleegkundige. Dan kun je als je dat prettig vindt altijd even checken of je het nog goed doet en of het normaal is wat je ervaart :)

 

Ik zit nu op vier volle weken, dus net vijfde week in gegaan. Ik heb het idee dat de zaak wat zachter wordt, in ieder geval bovenaan. Alleen het gebied boven de tepels voelt wat harder, lijkt wel. Er verandert in ieder geval nu wel iets en het wordt allemaal wat bruikbaarder, zeg maar. Boswandelingen door de diepe blubber zijn een stuk beter te doen. Ook het gebied van en rond de littekens zijn nu nauwelijks nog pijnlijk. Die BH ben ik totaal aan gewend en op m'n rug slapen ook. Nog twee weken en ik mag weer zachtjes naar de sportschool :D

 

Wij hebben zo'n kerstattentievan het werk gekregen, waarbij je zelf iets kunt uitzoeken. Daar zat ook een Hunkemuller bon bij. Denk dat ik die maar laat komen :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag ook maar even gebeld met de verpleegkundige. Ik kreeg gisterenavond rechts bovenin pijnscheuten en vandaag een harde plek. Ze gaf aan dat het waarschijnlijk vocht is en heel normaal. Moest vooral rustig aan doen met die kant en dan verwacht ze dat het wel weg trekt. Herkent iemand dit? 

 

Ik probeer indd er maar op te vertrouwen @EL4774 dat het allemaal wel goed komt zoals ze zeggen.. 🙄

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, EL4774 zei:

 

Soms heb je inderdaad van die baaldagen.... maar ze zijn er in de klinieken allemaal zo zeker van dat het allemaal goed komt, dat we daar maar op moeten vertrouwen. Maar het valt niet alle dagen mee... en hormonen helpen ook niet 🤣 Fijn dat je een goed contact hebt met een verpleegkundige. Dan kun je als je dat prettig vindt altijd even checken of je het nog goed doet en of het normaal is wat je ervaart :)

 

Ik zit nu op vier volle weken, dus net vijfde week in gegaan. Ik heb het idee dat de zaak wat zachter wordt, in ieder geval bovenaan. Alleen het gebied boven de tepels voelt wat harder, lijkt wel. Er verandert in ieder geval nu wel iets en het wordt allemaal wat bruikbaarder, zeg maar. Boswandelingen door de diepe blubber zijn een stuk beter te doen. Ook het gebied van en rond de littekens zijn nu nauwelijks nog pijnlijk. Die BH ben ik totaal aan gewend en op m'n rug slapen ook. Nog twee weken en ik mag weer zachtjes naar de sportschool :D

 

Wij hebben zo'n kerstattentievan het werk gekregen, waarbij je zelf iets kunt uitzoeken. Daar zat ook een Hunkemuller bon bij. Denk dat ik die maar laat komen :D

 

Fijn dat het zo goed gaat!!! Heb jij ook nog tips voor een sport bh met voorsluiting?

of draag je nog steeds de bh van de kliniek?

die bh van de kliniek zit bij mij niet lekker meer hij rimpelt zo onder de borst en daar zitten mijn wonden….

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, isa020809 zei:

Ik heb vandaag ook maar even gebeld met de verpleegkundige. Ik kreeg gisterenavond rechts bovenin pijnscheuten en vandaag een harde plek. Ze gaf aan dat het waarschijnlijk vocht is en heel normaal. Moest vooral rustig aan doen met die kant en dan verwacht ze dat het wel weg trekt. Herkent iemand dit? 

 

Ik probeer indd er maar op te vertrouwen @EL4774 dat het allemaal wel goed komt zoals ze zeggen.. 🙄

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.