Ga naar inhoud

isa020809 : 16 december 2022 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

24 minuten geleden, EL4774 zei:

@Dominique1978Welkom hoor! Mijn eigen topic liep ook niet, ik had er niets aan zo. Toen ik ging zoeken op mijn gekozen kliniek en pc, kwam ik hier terecht. Het is hartstikke fijn om je ei in een groepje kwijt te kunnen en anderen te ondersteunen 😀 

 

 

Ik zag je eigen topic en je vraag om foto's van 80A met pakweg 370cc? Ik heb je net even aan mijn album toegevoegd, ik kom van 75A en er is twee keer 350cc in gegaan. Komt ongeveer overeen met jouw situatie en wensen, denk ik. Misschien heb je er wat aan 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

 

ik kom ook graag mee kletsen. Ben 6 december geopereerd. Heb een borstlift gekregen zonder implantaten. Zit nu op dag 10. Op zich gaat het hartstikke goed. Maar ben wel voorzichtig en neem wel echt 2 weken goed mijn rust. Af en toe trekken de hechtingen wat. Gebruik nog steeds 4x daags 2 paracetamol en 3 x daags ibuprofen. Gister klein blokje gelopen maar dat valt nog zo tegen!!’ En heb soms in een keer dat ik ontzettend moe ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Femm80 zei:

Hallo allemaal!

 

ik kom ook graag mee kletsen. Ben 6 december geopereerd. Heb een borstlift gekregen zonder implantaten. Zit nu op dag 10. Op zich gaat het hartstikke goed. Maar ben wel voorzichtig en neem wel echt 2 weken goed mijn rust. Af en toe trekken de hechtingen wat. Gebruik nog steeds 4x daags 2 paracetamol en 3 x daags ibuprofen. Gister klein blokje gelopen maar dat valt nog zo tegen!!’ En heb soms in een keer dat ik ontzettend moe ben.

Hallo! Voor jou ook welkom 😁 ohh na 10 dagen nog zo moe, als ik het zo lees wordt het allemaal best onderschat 🙄 tevreden met het resultaat? En ik ben ook wel benieuwd naar foto's uiteraard 😁 waar ben je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Daisydvd zei:

@Daantjech@EL4774 hoe gaat het nu met jullie?

Lief dat je het vraagt, @Daisydvd :) Vanmorgen na het douchen nog weer een foto gemaakt, maar er is nauwelijks verschil met die van tien dagen. Ik ben wel van de pijnstillers af. Een van de hechtingen irriteert een beetje, maar gekgenoeg maar twee keer per dag (na de nacht en eind van de middag), dus ik denk dat het eerder de vouw van de BH is die daar na de nacht langdurig op heeft gedrukt. Dus daar neem ik geen pijnstillers voor :D Wat ik net denk ik wel ontdekt heb, is hoe ik dat irritante strakstaan van m'n jongens (ook twee keer per dag, bij het opstaan en nu weer) kan vermijden. Ik heb er vanmorgen een 'pammetje' tegenaan gegooid in plaats van paracetamol en het is de hele dag echt veel soepeler en rustiger geweest met ze. Geen enkele last en gewoon rustig dingen kunnen doen. Ik merk nu dat ze weer strak staan. Dus ik heb er weer een lichte valium tegenaan gegooid en als dat over een uur verlichting geeft, weet ik genoeg. Die borstspier protesteert gewoon nog. Zal nog wel even duren voordat die voldoende is opgerekt en de strijd opgeeft ;) Maandag controle!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, EL4774 zei:

Lief dat je het vraagt, @Daisydvd :) Vanmorgen na het douchen nog weer een foto gemaakt, maar er is nauwelijks verschil met die van tien dagen. Ik ben wel van de pijnstillers af. Een van de hechtingen irriteert een beetje, maar gekgenoeg maar twee keer per dag (na de nacht en eind van de middag), dus ik denk dat het eerder de vouw van de BH is die daar na de nacht langdurig op heeft gedrukt. Dus daar neem ik geen pijnstillers voor :D Wat ik net denk ik wel ontdekt heb, is hoe ik dat irritante strakstaan van m'n jongens (ook twee keer per dag, bij het opstaan en nu weer) kan vermijden. Ik heb er vanmorgen een 'pammetje' tegenaan gegooid in plaats van paracetamol en het is de hele dag echt veel soepeler en rustiger geweest met ze. Geen enkele last en gewoon rustig dingen kunnen doen. Ik merk nu dat ze weer strak staan. Dus ik heb er weer een lichte valium tegenaan gegooid en als dat over een uur verlichting geeft, weet ik genoeg. Die borstspier protesteert gewoon nog. Zal nog wel even duren voordat die voldoende is opgerekt en de strijd opgeeft ;) Maandag controle!

Goed om te horen! Ik begin langzaam jaloers je worden op je apothekerskast! Hahahahahaha! Wel fijn dat het verlichting geeft, wel bijzonders als het dan daardoor komt, van de andere kant verslapt dat je spieren een beetje toch? Dan klinkt het wel weer logisch 😋 maandag eerste controle pas?

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Daisydvd zei:

Goed om te horen! Ik begin langzaam jaloers je worden op je apothekerskast! Hahahahahaha! Wel fijn dat het verlichting geeft, wel bijzonders als het dan daardoor komt, van de andere kant verslapt dat je spieren een beetje toch? Dan klinkt het wel weer logisch 😋 maandag eerste controle pas?

Ik had dus wel gelijk met die valium hoor.... de boel is weer rustig. Even kijken hoe ik dit met maximaal 1 a 2 van die dingen per 24 uur kan redden., tot ze uit zichzelf wat meer ontspannen en ruimte maken voor die duurbetaalde gummy's. Ik vind het verschil opmerkelijk. En HEUL prettig ;) Ja, maandag controle! Ik kijk er naar uit dat er eindelijk weer eens even iemand naar gaat kijken die er verstand van heeft :D 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Daisydvd zei:

Hallo! Voor jou ook welkom 😁 ohh na 10 dagen nog zo moe, als ik het zo lees wordt het allemaal best onderschat 🙄 tevreden met het resultaat? En ik ben ook wel benieuwd naar foto's uiteraard 😁 waar ben je geopereerd?

Ik ben geopereerd in Hilversum Berman kliniek. Tot nu toe tevreden met het resultaat maar moet allemaal nog vormen en zakken. Het zit nu nog erg hoog😃

ja ben af en toe nog erg moe. Vanmiddag wat last van hechtingen die wat trekken. Voor de rest erg rustig aan.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik heb al eerder gereageerd in dit topic, maar ik vind het maar lastig te volgen en ik moet er mijn laptop voor opstarten, met de telefoon lukt het al helemaal niet 😅 Ik word de 28e geopereerd door dr. vd Weij in Boerhaave. Ik heb nu een lege b/c cup en ik krijg 380 cc voor de spier. Ik ben 42 jaar jong en dit staat al jááren op mijn wishlist, maar nu het zover is en de knoop ein-de-lijk is doorgehakt, wordt het toch wel spannend. Ik ben ook wel weer bang dat ze te groot worden. Maar goed...het aantal cc's is op advies van de arts en dan moet ik daar maar een beetje op vertrouwen denk ik. Zijn er hier meer meiden die door vd Weij zijn geholpen? Die vóór de spier hebben geplaatst? Ik ben benieuwd naar ervaringen..

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, EL4774 zei:

Ergens las ik dat achter de spier het meest wordt gedaan. Voorlopig lees ik hier veel meer voor de spier!,😜

 

Op 2-12-2022 om 10:10, Daisydvd zei:

Spannend zeg! Week later dan ik 🤩 jij al veel mee bezig? En krijg je ook 340 cc voor de spier? En wat is jouw voor situatie? Sorry allemaal vragen 😜

 

14 minuten geleden, EL4774 zei:

Ergens las ik dat achter de spier het meest wordt gedaan. Voorlopig lees ik hier veel meer voor de spier!,😜

Ik denk dat dit komt omdat het vd Weij is. Hij plaatst juist heel veel voor de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, borstnieuwsgierig zei:

Hoi hoi, ik heb al eerder gereageerd in dit topic, maar ik vind het maar lastig te volgen en ik moet er mijn laptop voor opstarten, met de telefoon lukt het al helemaal niet 😅 Ik word de 28e geopereerd door dr. vd Weij in Boerhaave. Ik heb nu een lege b/c cup en ik krijg 380 cc voor de spier. Ik ben 42 jaar jong en dit staat al jááren op mijn wishlist, maar nu het zover is en de knoop ein-de-lijk is doorgehakt, wordt het toch wel spannend. Ik ben ook wel weer bang dat ze te groot worden. Maar goed...het aantal cc's is op advies van de arts en dan moet ik daar maar een beetje op vertrouwen denk ik. Zijn er hier meer meiden die door vd Weij zijn geholpen? Die vóór de spier hebben geplaatst? Ik ben benieuwd naar ervaringen..

Spannend ! Komt vast goed. Was ook bij Boerhaave maar dan Dr Wijnberg. Heb hem volledig mijn vertrouwen gegeven kwa

grootte en ben tot zo ver echt tevreden. Was ook erg bang te groot te gaan ivm ik helemaal geen borst had. Wilde het graag natuurlijk houden maar dat is tot zo ver wel gelukt 😁

 

en idd ook voor spier! Misschien een Boerhaave dingetje haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn, @Daantjech! Gaat super voorspoedig bij jou hè? 👍 Heerlijk! Ben al wat meer aan ze gewend ook? Ik merk bij mezelf dat ik elke dag een beetje blijer word en die sneue flapjes van daarvoor eigenlijk al helemaal vergeten ben 🥳 Net als m'n ex, daar was ik ook zo snel overheen 🤣

 

Hebben we nou al wat van @isa020809 gehoord, of kijk ik daar overheen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Daisydvd zei:

Goed om te horen! Ik begin langzaam jaloers je worden op je apothekerskast! Hahahahahaha! Wel fijn dat het verlichting geeft, wel bijzonders als het dan daardoor komt, van de andere kant verslapt dat je spieren een beetje toch? Dan klinkt het wel weer logisch 😋 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.