Ga naar inhoud

isa020809 : 16 december 2022 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, EL4774 zei:

Die BH vind ik ook geen feest, inderdaad..... Vreemd wel eigenlijk dat die onderste rand zo smal is. Je zou juist iets enorm breeds daar willen, om de druk te verdelen. Ik vind de cups ook niet echt supportive, eigenlijk. Beetje slapjes. Alle soorten en maten moeten erin kunnen, denk ik 😆 Ik zit eraan te denken om mezelf te gaan trakteren op een high impact sport BH van Stronger, bijvoorbeeld. Die vind ik sowieso prachtig en die kan ik dan en op het werk, en met sporten dragen. Dus die komen wel 'op', zeg maar. Maar hoe bepaal je welke maat je moet hebben..... Ik bedoel, onder de verse boezem blijft het wat het was, maar krijg je de rest er dan nog wel in?  Zal toch wel? Nadeel is wel dat die dingen of van achteren sluiten, of helemaal dicht zitten, zodat je jezelf erin moet wringen. En da's voorlopig nog even lastig. Misschien zijn ze er ook wel met voorsluiting. Of zo'n dikke Shock Absorber? Zou dat wat zijn? Ook niet goedkoop en iets minder charmant, maar die lijken me een stuk steviger dan wat ze me nu hebben meegegeven.

 

Ik heb trouwens toch wel zo'n borstband nu hoor..... er staat in de ochtend zo'n druk op, dat ik al moet ontbijten met paracetamol, zeg maar. Daarna gaat het wel, maar na veel lopen merk ik wel dat het wat vervelend wordt. Dus, eigenwijsheid maar opzij gezet.... 🙄

Als ik het goed heb kunnen volgen allemaal, was jij ook in veldhoven geweest toch? Zou je me willen toevoegen aan je album?😊 Jij heb geloof ik 350cc dual plane. Ik krijg 370cc dual plane

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, EL4774 zei:

Thanks! @EL4774 Ik ga maar wat verschillende bestellen en passen. Deze had ik nog niet gezien ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, isa020809 zei:

@Daisydvd hoe ging het vannacht? Hopelijk heb je minder wakker gelegen. Maar rustig aan. 

 

Ik ben vandaag op na controle geweest. Zag er super rustig uit zei de verpleegkundige. Ze heeft de pleisters eraf gehaald. Zelf ook even naar de 'wondjes' gekeken. Toen heeft ze er weer nieuwe pleisters op gedaan, die mag ik er na een week zelf af halen. 

Hoe zit bij jou die bh @Daisydvd? Ik word helemaal gek van die onderste rand.. Ik mocht zelf een andere halen zeiden ze, maar geen idee waar te beginnen..

Iemand tips?

Wat goed om te horen dat alles er goed uit ziet! Weer een zorg minder 😉 ik heb tot nu toe geen last van die bh, heb er zelfs eentje extra besteld zodat ie in de was kan. Zonde, kun je alsnog op zoek naar wat anders. Stelde ze toch niet voor om een maatje groter te proberen?

 

Ik heb vannacht wel beter geslapen dan gisteren, kwam vrij snel in slaap en maar 2 keer wakker geweest. Krijg nu alleen beetje last van opgezette buik....

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Daisydvd zei:

Wat goed om te horen dat alles er goed uit ziet! Weer een zorg minder 😉 ik heb tot nu toe geen last van die bh, heb er zelfs eentje extra besteld zodat ie in de was kan. Zonde, kun je alsnog op zoek naar wat anders. Stelde ze toch niet voor om een maatje groter te proberen?

 

Ik heb vannacht wel beter geslapen dan gisteren, kwam vrij snel in slaap en maar 2 keer wakker geweest. Krijg nu alleen beetje last van opgezette buik....

Hopelijk gaat het vanaf nu iedere nacht wat beter. Buik heb ik ook een paar dagen last van gehad, was daarna wel weer voorbij. De dagen waar je nu in zit zijn de zwaarste. Begin vond ik de dagen ook lang maar daarna zijn ze voorbij gevlogen. Voor je het weet ben jij ook alweer op na-controle 😀

 

Ik had ook meteen een tweede bh besteld van diezelfde, niet zo slim haha maar ik wilde m ook meteen kunnen wassen. Gelukkig dat jij er geen last van hebt. Een M zou te weinig support bieden in de cup gaf ze aan.. 

 

Ik heb trouwens net een voor foto toegevoegd. Als ik er naar kijk ben ik nu al zo blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, EL4774 zei:

@MommyD  Je was al een paar dagen toegevoegd 😁 Ik ben inderdaad ook in Veldhoven geweest, 350cc dual plane. Jij hebt iets grotere besteld 😄😎

Oh haha niet eens gezien ik blijf het moeilijk vinden om alles te volgen hier🥴 Maar wauw wat mooi zeg! Haha ja ik ga een klein tikkie groter😆

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, isa020809 zei:

Hopelijk gaat het vanaf nu iedere nacht wat beter. Buik heb ik ook een paar dagen last van gehad, was daarna wel weer voorbij. De dagen waar je nu in zit zijn de zwaarste. Begin vond ik de dagen ook lang maar daarna zijn ze voorbij gevlogen. Voor je het weet ben jij ook alweer op na-controle 😀

 

Ik had ook meteen een tweede bh besteld van diezelfde, niet zo slim haha maar ik wilde m ook meteen kunnen wassen. Gelukkig dat jij er geen last van hebt. Een M zou te weinig support bieden in de cup gaf ze aan.. 

 

Ik heb trouwens net een voor foto toegevoegd. Als ik er naar kijk ben ik nu al zo blij!

Je hebt echt een prachtig resultaat,  net je voorfoto bekeken 🤩

 

Ik heb een M dus wellicht dat het hem daar in zit, maar jij bent wellicht ook iets smaller dan ik 😃

 

Ik zet straks een foto van vandaag erop, ook al weer echt een verschil, die hele hoge bulten zijn wel, alhoewel het nog steeds bulten zijn 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Daisydvd zei:

Je hebt echt een prachtig resultaat,  net je voorfoto bekeken 🤩

 

Ik heb een M dus wellicht dat het hem daar in zit, maar jij bent wellicht ook iets smaller dan ik 😃

 

Ik zet straks een foto van vandaag erop, ook al weer echt een verschil, die hele hoge bulten zijn wel, alhoewel het nog steeds bulten zijn 😜

Wow wat een verschil alweer! @Daisydvd Hihih de bulten zijn er nog maar dat is maar goed ook, maar in een paar dagen al veel minder hoog, heel mooi!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, ik heb nog een andere vraag, die ik alleen aan jullie kan stellen ;) Bij mij is het nu bijna drie weken geleden. En ik merk intussen een groot verschil met hoe ik me voel in en met mijn lijf. Het is dertig jaar lang eigenlijk van alles net niks geweest. Te zwaar, uit verhouding, fysiek onhandig, niet lenig, geen conditie, onzeker over alles. En ook nog eens geen borsten. Platter dan plat. 

En nu, met mijn huidige vriend, 🥰 na zeven jaar trainen en deze operatie, kijk ik in de spiegel en zie ik wie ik ben. Als het te diepzinnig wordt, moeten jullie het zeggen hoor 🤪 Maar echt hoor, deze twee Sinterklaaskadootjes hebben het allemaal helemaal afgemaakt ☺️  

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, EL4774 zei:

Meiden, ik heb nog een andere vraag, die ik alleen aan jullie kan stellen ;) Bij mij is het nu bijna drie weken geleden. En ik merk intussen een groot verschil met hoe ik me voel in en met mijn lijf. Het is dertig jaar lang eigenlijk van alles net niks geweest. Te zwaar, uit verhouding, fysiek onhandig, niet lenig, geen conditie, onzeker over alles. En ook nog eens geen borsten. Platter dan plat. 

En nu, met mijn huidige vriend, 🥰 na zeven jaar trainen en deze operatie, kijk ik in de spiegel en zie ik wie ik ben. Als het te diepzinnig wordt, moeten jullie het zeggen hoor 🤪 Maar echt hoor, deze twee Sinterklaaskadootjes hebben het allemaal helemaal afgemaakt ☺️  

Haha heel mooi! Maar wat is nu je vraag? 😜🤪😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, EL4774 zei:

Meiden, ik heb nog een andere vraag, die ik alleen aan jullie kan stellen ;) Bij mij is het nu bijna drie weken geleden. En ik merk intussen een groot verschil met hoe ik me voel in en met mijn lijf. Het is dertig jaar lang eigenlijk van alles net niks geweest. Te zwaar, uit verhouding, fysiek onhandig, niet lenig, geen conditie, onzeker over alles. En ook nog eens geen borsten. Platter dan plat. 

En nu, met mijn huidige vriend, 🥰 na zeven jaar trainen en deze operatie, kijk ik in de spiegel en zie ik wie ik ben. Als het te diepzinnig wordt, moeten jullie het zeggen hoor 🤪 Maar echt hoor, deze twee Sinterklaaskadootjes hebben het allemaal helemaal afgemaakt ☺️  

ahh is toch fijn, ik kan ook niet wachten tot 14 feb😇 ik heb net alvast een hunkemoller kadobon gehad 😁 naast mn boobies die ik als kerst kado heb gekregen😇🤣

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, EL4774 zei:

Oh ja, of jullie het soortgelijk ervaren, of dat ik de enige ben die zo bizar reageert 🤣

Whahahahaha! Nee ik heb dat (nog) niet zo... zit nu nog in een vest met joggingbroek 🫣 Morgen trek ik weer een leuk jurkje aan, misschien dat het dan anders voelt! 😁 maar ben er wel heel blij mee hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@EL4774zo in de glorie ben ik nog niet 😂 maar heerlijk toch dat je je er zo goed van voelt alles bij elkaar. Neem het ervan 😁

 

Merk bij mezelf nu af en toe onzekerheid. Heb het idee dat links wat zakt maar rechts nog niet. Denk ik oh als ik straks maar niet van die scheel kijkende borsten houd 🫣 het zal niet maar heb er het geduld niet voor haha.

 

kwa bh’s heb ik voor het eerst een aankopen gedaan bij Hunkemöller (nooit van m’n leven geweest was kansloos). Dus heb 1 medium support sport bh en 1 prothese top om inderdaad te wisselen met wassen of als ik iets aantrek waarbij die van Boerhaave zichtbaar in is. Voelt goed wel om wat anders aan te hebben 😍

 

@isa020809 Super dat alles in orde is 😁
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-12-2022 om 16:13, Daisydvd zei:

Je hebt echt een prachtig resultaat,  net je voorfoto bekeken 🤩

 

Ik heb een M dus wellicht dat het hem daar in zit, maar jij bent wellicht ook iets smaller dan ik 😃

 

Ik zet straks een foto van vandaag erop, ook al weer echt een verschil, die hele hoge bulten zijn wel, alhoewel het nog steeds bulten zijn 😜


Bizar wat een verschil van 21 maar 23 dec. Je vocht lijkt heel goed te slinken ! 🤩

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh... ik had een beetje een emotionele bui, gisteren 😄 Ik vroeg me lang voordat ik hiertoe besloot sowieso al af wat het met mijn hoofd zou doen. Iets dat niet in je lichaam hoort, en zo'n plotselinge verandering aan je lichaam... geen idee. Daar hoort wel bij dat ik van nature een enorme risicomijder ben en mijn motorrijbewijs halen het spannendste is dat ik in mijn leven heb gedaan. Dus deze stap was voor mij enorm 😅 

 

@DaisydvdIk heb je nieuwe foto's net ook gezien en het ziet er al zo snel zoveel rustiger uit! Voelt het ook meer ontspannen nu en beweeg je je makkelijker?

 

@isa020809Volgens mij had jij een soortgelijke situatie als Daisydvd, is het bij jou ook al wat rustiger?

 

@Daantjech Dat ongelijk 'vormen' lijkt me wel lastig om doorheen te moeten. Je weet dat het goed zal komen, maar intussen zit je er wel een beetje bezorgd tegenaan te kijken.... hier zijn ze nog min of meer gelijk, maar ik heb geen idee wat ze nog gaan doen, de komende weken.... Zou voor of achter de spier daarbij nog verschil maken? En uiteindelijk zou je twee dezelfden moeten overhouden, toch? 😄

 

Leuk ook dat die Hunkemuller bonnen laag vliegen met de kerst! En origineler en praktischer kado kun je nu niet krijgen 😎

 

Vandaag zit ik op 20 dagen, vanmiddag even nieuwe foto's maken. Ik heb het idee dat er nog niet veel verandert. Heb nu wel een borstband erbij (van m'n eigenwijzigheid afgestapt), want mijn borstspieren willen nog niet zo ontspannen. Het leek een irritant ding, maar in de praktijk valt het erg mee en het helpt ook zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, EL4774 zei:

Meiden, ik heb nog een andere vraag, die ik alleen aan jullie kan stellen ;) Bij mij is het nu bijna drie weken geleden. En ik merk intussen een groot verschil met hoe ik me voel in en met mijn lijf. Het is dertig jaar lang eigenlijk van alles net niks geweest. Te zwaar, uit verhouding, fysiek onhandig, niet lenig, geen conditie, onzeker over alles. En ook nog eens geen borsten. Platter dan plat. 

En nu, met mijn huidige vriend, 🥰 na zeven jaar trainen en deze operatie, kijk ik in de spiegel en zie ik wie ik ben. Als het te diepzinnig wordt, moeten jullie het zeggen hoor 🤪 Maar echt hoor, deze twee Sinterklaaskadootjes hebben het allemaal helemaal afgemaakt ☺️  

@EL4774je borsten zien er al super uit!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-12-2022 om 10:31, EL4774 zei:

Ahhh... ik had een beetje een emotionele bui, gisteren 😄 Ik vroeg me lang voordat ik hiertoe besloot sowieso al af wat het met mijn hoofd zou doen. Iets dat niet in je lichaam hoort, en zo'n plotselinge verandering aan je lichaam... geen idee. Daar hoort wel bij dat ik van nature een enorme risicomijder ben en mijn motorrijbewijs halen het spannendste is dat ik in mijn leven heb gedaan. Dus deze stap was voor mij enorm 😅 

 

@DaisydvdIk heb je nieuwe foto's net ook gezien en het ziet er al zo snel zoveel rustiger uit! Voelt het ook meer ontspannen nu en beweeg je je makkelijker?

 

@isa020809Volgens mij had jij een soortgelijke situatie als Daisydvd, is het bij jou ook al wat rustiger?

 

@Daantjech Dat ongelijk 'vormen' lijkt me wel lastig om doorheen te moeten. Je weet dat het goed zal komen, maar intussen zit je er wel een beetje bezorgd tegenaan te kijken.... hier zijn ze nog min of meer gelijk, maar ik heb geen idee wat ze nog gaan doen, de komende weken.... Zou voor of achter de spier daarbij nog verschil maken? En uiteindelijk zou je twee dezelfden moeten overhouden, toch? 😄

 

Leuk ook dat die Hunkemuller bonnen laag vliegen met de kerst! En origineler en praktischer kado kun je nu niet krijgen 😎

 

Vandaag zit ik op 20 dagen, vanmiddag even nieuwe foto's maken. Ik heb het idee dat er nog niet veel verandert. Heb nu wel een borstband erbij (van m'n eigenwijzigheid afgestapt), want mijn borstspieren willen nog niet zo ontspannen. Het leek een irritant ding, maar in de praktijk valt het erg mee en het helpt ook zeker.

Haha nou fijn voor je toch!! Dat je er zo van geniet 😁

 

Bij mij voelt het nog echt heel strak hoor, ik beweeg best wel makkelijk dat wel. Loop alleen een beetje onbewust met m'n schouders naar boven, bang dat de boel scheurt ofzo als ik echt loop hahahahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Daisydvd zei:

Haha nou fijn voor je toch!! Dat je er zo van geniet 😁

 

Bij mij voelt het nog echt heel strak hoor, ik beweeg best wel makkelijk dat wel. Loop alleen een beetje onbewust met m'n schouders naar boven, bang dat de boel scheurt ofzo als ik echt loop hahahahaha 

Ja, dat herken ik ook wel.... mijn schouders hangen naar voren en het lijkt alsof dat nu een beetje erger is dan daarvoor. Vroeger op de manege riepen ze ook altijd 'Borst naar voren, laat maar zien wat je hebt!' Toen dat nog gewoon kon zonder te worden aangeklaagd  🤣 Mijn man trok mijn schouders net even zachtjes op de plek waar ze eigenlijk horen te zijn, dat ik normaal rechtop sta en dat voelde behoorlijk strak. Denk dat dat de aanzetten zijn van de borstspieren aan de buitenkant, zo voelde het. Dus dat wordt oefenen 😎

 

Intussen ben ik het op m'n rug slapen wel een beetje beu, ik krijg er een zere rug van. Intussen mag ik proberen op m'n zij te slapen, maar dat voelt nog niet echt als een optie. Komt vanzelf. En de beperkingen in beweging idem dito, trouwens. Gisteren ging ik op visite zonder nadenken bij onze hond op de grond zitten. Hij was daar vreemd en een beetje gestresst. Zit ik daar, denk ik ineens 'oke, dat was niet slim. Hoe ga ik terug op de bank komen zonder armen te gebruiken, zonder dat het opvalt?' Daar wist ook niemand het. Maar het lukte, zowaar zonder onelegant op m'n snavel te gaan 🤣 Maar als dat het enige 'probleem' blijft, ben ik meer dan tevreden 😄  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig @EL4774 dat je je zo voelt! En super dat je zo'n transformatie hebt doorgemaakt de afgelopen jaren. 

Ik heb dat gevoel nog niet. Komt deels ook omdat ik nog geen kleren over mijn hoofd aan durf/kan en dus beperkt ben tot jasjes/vestjes en voel me ook nog beetje invalide en kan niet trainen.. Wel super blij met het resultaat maar mentaal voel ik mij nog niet top. Hoop dat het komende weken wat beter gaat worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Isa, ik had gisteren ook even een mentaal zwak moment gisteren hoor.... ze stonden echt zó strak dat het even niet meer leuk was. Dacht echt even van 'Weet je, ik doe ze nu wel even af en morgen wel weer op' 🙄 Zal wel weer even een nieuwe fase zijn of zo. Maar ik was éven een beetje klaar met ze. Nog even doorbijten, zeggen ze.... 😒 't Is net als met kinderen, denk ik. "Maar je krijgt er ook zoveel voor terug!" 🤣

 

Ik draag nog tshirts van mijn vriend, valt niet op onder m'n werk overhemd en trui (met rits 😁). Volgens mij mag je pas na zes weken weer hoger met je armen? En er zal best verschil zitten daarmee in voor of achter de spier. Ik hou het op zes weken, in ieder geval. Met mijn huidige kleding kan ik me prima redden tot nu toe. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.