Ga naar inhoud

MiaMae : 7 januari 2021 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

@Arlandria @Flowerbloempje7 @Marietjuh @veel @Nog even wachten @Femme_ @Jess_ @BonnyBastian Dank, alles is goed gegaan!

 

Iedereen in de kliniek was super lief, en de zenuwen waren minder dan de weken vooraf. Was vooral blij dat het eindelijk ging gebeuren. Narcose is echt bizar voor het eerst! Precies hoe iedereen het uitlegt maar toch maf als je het zelf meemaakt. Vond het slapen veel te fijn dus heb bijna 2 uur op de verkoeverkamer gelegen. Zelfs toen ze met een spiegel langs wilden komen, wilde ik blijkbaar liever slapen 😂 Kan me er niets meer van herinneren. Op de eigen kamer ook weer slapen, slapen, beetje eten, slapen... tot 's ochtends vroeg. Dr vd Pot kwam even kijken, was blij met wat hij zag en ik ook! Incisies zijn maar 1,5-2cm groot en zitten nu veilig achter de pleisters. 

 

Na een rustige nacht in de kliniek vannacht een wat heftigere nacht thuis gehad. Om 4 uur flinke pijn, denk omdat de paracetamol uitgewerkt raakte...? Opnieuw genomen en dat sloeg binnen 15 minuten aan dus geen reden voor zorgen. Maar vandaag lijkt alles wel iets meer opgezwollen, was dat bij jullie ook op PO 2? Iets minder bewegingsvrijheid vandaag dus, wie weet heb ik gisteren toch teveel bewogen door restjes narcose en adrenaline? Who knows, vandaag rustig aan met boekje in bed en straks even frisse neus halen. Er wordt goed voor me gezorgd :)

 

Twee opvallende dingetjes: ik heb echt enorme rugpijn! Tussen m'n schouderbladen vooral... ik voel deze pijn nog meer zeuren dan de druk op m'n borst... Iemand ook ervaren, en tips misschien? Zou m'n rug zo graag even flink willen strekken maar dat gaat nu niet :( 

 

En diep ademhalen doet  pijn. Vooral vannacht vloog dat me even aan. Nu overdag lukt het wel, maar is het nog steeds niet prettig. De druk op de borst neemt dan erg toe. Hadden/hebben jullie dat ook?

 

Heb ook een foto (PO1) geüpload. Heb jullie allemaal maar toegevoegd aan m'n album, voor wie het leuk vindt om even mee te kijken :) Vandaag ga ik echt m'n rust nemen. Het is allemaal goed te doen hoor, maar voel me toch wel erg beperkt door de pijn en druk. De eerste dagen zijn het ergst, toch...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, MiaMae zei:

@Arlandria @Flowerbloempje7 @Marietjuh @veel @Nog even wachten @Femme_ @Jess_ @BonnyBastian Dank, alles is goed gegaan!

 

Iedereen in de kliniek was super lief, en de zenuwen waren minder dan de weken vooraf. Was vooral blij dat het eindelijk ging gebeuren. Narcose is echt bizar voor het eerst! Precies hoe iedereen het uitlegt maar toch maf als je het zelf meemaakt. Vond het slapen veel te fijn dus heb bijna 2 uur op de verkoeverkamer gelegen. Zelfs toen ze met een spiegel langs wilden komen, wilde ik blijkbaar liever slapen 😂 Kan me er niets meer van herinneren. Op de eigen kamer ook weer slapen, slapen, beetje eten, slapen... tot 's ochtends vroeg. Dr vd Pot kwam even kijken, was blij met wat hij zag en ik ook! Incisies zijn maar 1,5-2cm groot en zitten nu veilig achter de pleisters. 

 

Na een rustige nacht in de kliniek vannacht een wat heftigere nacht thuis gehad. Om 4 uur flinke pijn, denk omdat de paracetamol uitgewerkt raakte...? Opnieuw genomen en dat sloeg binnen 15 minuten aan dus geen reden voor zorgen. Maar vandaag lijkt alles wel iets meer opgezwollen, was dat bij jullie ook op PO 2? Iets minder bewegingsvrijheid vandaag dus, wie weet heb ik gisteren toch teveel bewogen door restjes narcose en adrenaline? Who knows, vandaag rustig aan met boekje in bed en straks even frisse neus halen. Er wordt goed voor me gezorgd :)

 

Twee opvallende dingetjes: ik heb echt enorme rugpijn! Tussen m'n schouderbladen vooral... ik voel deze pijn nog meer zeuren dan de druk op m'n borst... Iemand ook ervaren, en tips misschien? Zou m'n rug zo graag even flink willen strekken maar dat gaat nu niet :( 

 

En diep ademhalen doet  pijn. Vooral vannacht vloog dat me even aan. Nu overdag lukt het wel, maar is het nog steeds niet prettig. De druk op de borst neemt dan erg toe. Hadden/hebben jullie dat ook?

 

Heb ook een foto (PO1) geüpload. Heb jullie allemaal maar toegevoegd aan m'n album, voor wie het leuk vindt om even mee te kijken :) Vandaag ga ik echt m'n rust nemen. Het is allemaal goed te doen hoor, maar voel me toch wel erg beperkt door de pijn en druk. De eerste dagen zijn het ergst, toch...?

Goed om te horen, ik ga even spieken in je album 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat het goed is verlopen 🙂 ik heb wel eens eerder narcose gehad en wilde ook alleen maar slapen slapen slapen erna haha. 
 

Ik kan niet meepraten over de pijn, ik moet nog. 
 

zou ik met je mee mogen kijken in je album? 
 

dankjewel alvast! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee goed om te lezen dat het goed is gegaan!! Welke PO-Bh heb je van de kliniek gekregen? Vind dat ding van mij zo vreselijk zitten dat ik een andere wil bestellen

 

Ik had eerste dag ook veel moeite met ademenen, werd na een dag wel een stuk minder al?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minutes ago, veel said:

Hee goed om te lezen dat het goed is gegaan!! Welke PO-Bh heb je van de kliniek gekregen? Vind dat ding van mij zo vreselijk zitten dat ik een andere wil bestellen

 

Ik had eerste dag ook veel moeite met ademenen, werd na een dag wel een stuk minder al?

Las net dat jij zo'n last hebt van je bh, wat vervelend... Ik heb 2 Carefix Bonnies meegekregen, die zitten prettig. Vandaag zit alles alleen wel wat strakker merk ik, m'n borsten zijn ook wat groter maar nog steeds knelt de bh niet te veel af. De sluiting voor is ook erg fijn. 

 

Ademen ging gisteren beter dan vandaag al voelt het vanmiddag ook al weer beter dan vanochtend. Vandaag doe ik echt helemaal niets, hele dag liggen of zitten en voor me laten zorgen. Hoop dat het randje er snel vanaf is 🙃

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, MiaMae said:

Las net dat jij zo'n last hebt van je bh, wat vervelend... Ik heb 2 Carefix Bonnies meegekregen, die zitten prettig. Vandaag zit alles alleen wel wat strakker merk ik, m'n borsten zijn ook wat groter maar nog steeds knelt de bh niet te veel af. De sluiting voor is ook erg fijn. 

 

Ademen ging gisteren beter dan vandaag al voelt het vanmiddag ook al weer beter dan vanochtend. Vandaag doe ik echt helemaal niets, hele dag liggen of zitten en voor me laten zorgen. Hoop dat het randje er snel vanaf is 🙃

Ah top, thanks. Welke maat heb je? Ik ga er ook een bestellen vandaag. Gelukkig gaat ademen een stuk beter nu, dat scheelt vast al een hoop. Lekker uitrusten indd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, veel zei:

Ah top, thanks. Welke maat heb je? Ik ga er ook een bestellen vandaag. Gelukkig gaat ademen een stuk beter nu, dat scheelt vast al een hoop. Lekker uitrusten indd!!

Er staat als het goed is (in ieder geval op de site van emdaplast) een tabel op. Ik.kwam van 85b en met 550cc naar 85f gegaan. Ik heb maat L

Meeste dames hebben maat M nodig

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minutes ago, Nog even wachten said:

Er staat als het goed is (in ieder geval op de site van emdaplast) een tabel op. Ik.kwam van 85b en met 550cc naar 85f gegaan. Ik heb maat L

Meeste dames hebben maat M nodig

Ah oke. Ja heb nu een 70D aan, dan ga ik een M bestellen. Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies  @MiaMae fijn om te lezen dat het zo goed is gegaan. Ik zou de pijnstillers op gepaste tijden blijven slikken.  Zo houd je een spiegel en zorgt voor een rustiger herstel.

De rugpijn herken ik ook, ik wijd het vooral aan de hele nacht op de rug liggen. Je krijgt een soort drukplekken zeg maar.  Waarschijnlijk helpt het dragen van de bh ook niet mee.  Die zal ook voor spanning op de schouderbladen zorgen. Wandelen helpt en het elektrisch bed ander hoek zetten, heet douchen. 

Ik heb je foto bekeken,  dit gaat fantastisch worden! Dat kan bijna niet anders dan met deze chirurg. (Maandag 4weken po)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan! Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! :tatice_04:

Die rugpijn is heel herkenbaar, vooral idd tussen de schouderbladen en lenden.

Dit samen met het stijve strakke gevoel heb ik het meeste last van en heel soms steken onderin mijn linkerborst, duren gelukkig niet lang maar zijn wel pittig.

Ik heb verder geen last met diep ademhalen. De eerste dagen zijn het vervelendst dus gaat alleen maar beter worden!

 

Neem lekker je rust, succes met herstellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 hours ago, Nog even wachten said:

Fijn te horen dat alles oke is gegaan!

Ja hoor heel herkenbaar dat je rug meer pijn doet dan je borsten. Na dag 3 werd dat bij mij beter. Mijn stellage met kussen, zwangerschapskussen en daar weer een kussen in begon toen te wennen. Lekker ondersteunen die rug! 


3 dagen PO en het gaat inderdaad al beter! Bovenrug blijft een beetje stijf en vanochtend ook flinke spierpijn rond m'n ribbenkast maar na de nieuwe dosis paracetamol, een warme douche en een beetje rondwandelen in huis trekt het snel bij. Heb ook een 'do-able' houding gevonden voor de nacht en slaap best ok. Erg blij met het elektrische bed, dat wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 hours ago, veel said:

Ah top, thanks. Welke maat heb je? Ik ga er ook een bestellen vandaag. Gelukkig gaat ademen een stuk beter nu, dat scheelt vast al een hoop. Lekker uitrusten indd!!

 

Ze hebben mij 2 x S meegegeven, maar als ik de maattabel volg zou ik ook op M uitgekomen zijn. Ademen gaat ook weer stukken beter! Rust en slaap (en paracetamol 😂) doen me echt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.