Ga naar inhoud

MiaMae : 7 januari 2021 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

Spannend hoor! Ik ben zelf 4 januari aan de beurt en krijg 300 cc anatomisch voor de spier bij  dr. van der Weij (Boerhaave kliniek).

Ik heb inmiddels ook 2 consulten gehad maar 300 cc zou volgens hem de perfecte maat zijn voor mij dus ben heel benieuwd!!

We kunnen nu echt beginnen met aftellen, ik ga je verhaal zeker volgen! :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb afgelopen woensdag 2 december via een andere kliniek 380 cc demi gekregen, ergonomix.

Ze zijn uiteraard nog hard en moeten nog zakken en ik moet nog bijkomen verder :) .

Ik had een lege b cup na 2 kids borstvoeding geven en dit formaat heeft ze mooi weer opgevuld.

Het eindresultaat is er nog niet, omdat ik pas 5 dagen na operatie ben momenteel. Maar ik wacht het af.

Succes met je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, Nog even wachten said:

Fijn dat de datum bekend is.

De mini is niet heel veel gebruikt hier. 

Heb je nog met rijst vergeleken? Wellicht dan 1x de mini en 1x de demi maken


Je bracht me op een idee! Ik heb de protheses geprobeerd na te maken met een receptje gebaseerd op ouderwetse smurfensnot 😄 Een soort zachte kneedbal van maïzena gemixt met conditioner, en daarna bij benadering afgemeten in een maatbeker op de cc's. Één setje mini's en één setje demi's. Goedkope 75C bh bij de primark gekocht, en getest in kleding. 

 

En dit geeft eigenlijk best een goed idee... nu nog even de pasprotheses vergelijken bij de PC donderdag en dan kom ik een stap dichterbij m'n keuze. Ik neig nu naar mini's. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, Marietjuh said:

Spannend hoor! Ik ben zelf 4 januari aan de beurt en krijg 300 cc anatomisch voor de spier bij  dr. van der Weij (Boerhaave kliniek).

Ik heb inmiddels ook 2 consulten gehad maar 300 cc zou volgens hem de perfecte maat zijn voor mij dus ben heel benieuwd!!

We kunnen nu echt beginnen met aftellen, ik ga je verhaal zeker volgen! :)

 


 Oeh super spannend! Ga ik jouw verhaal ook volgen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, Marietjuh said:

Spannend hoor! Ik ben zelf 4 januari aan de beurt en krijg 300 cc anatomisch voor de spier bij  dr. van der Weij (Boerhaave kliniek).

Ik heb inmiddels ook 2 consulten gehad maar 300 cc zou volgens hem de perfecte maat zijn voor mij dus ben heel benieuwd!!

We kunnen nu echt beginnen met aftellen, ik ga je verhaal zeker volgen! :)

 


Heb je al een topic aangemaakt trouwens? Ik kan je naam niet terugvinden in de lijst van operatieverslagen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Anns said:

Hoi, ik heb afgelopen woensdag 2 december via een andere kliniek 380 cc demi gekregen, ergonomix.

Ze zijn uiteraard nog hard en moeten nog zakken en ik moet nog bijkomen verder :) .

Ik had een lege b cup na 2 kids borstvoeding geven en dit formaat heeft ze mooi weer opgevuld.

Het eindresultaat is er nog niet, omdat ik pas 5 dagen na operatie ben momenteel. Maar ik wacht het af.

Succes met je keuze.


Heb net even een kijkje genomen in je album en het ziet er al heel mooi uit! Hoop dat je je ook goed voelt. Rustig aan :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, MiaMae zei:


Je bracht me op een idee! Ik heb de protheses geprobeerd na te maken met een receptje gebaseerd op ouderwetse smurfensnot 😄 Een soort zachte kneedbal van maïzena gemixt met conditioner, en daarna bij benadering afgemeten in een maatbeker op de cc's. Één setje mini's en één setje demi's. Goedkope 75C bh bij de primark gekocht, en getest in kleding. 

 

En dit geeft eigenlijk best een goed idee... nu nog even de pasprotheses vergelijken bij de PC donderdag en dan kom ik een stap dichterbij m'n keuze. Ik neig nu naar mini's. 

Goed zo. Volg je gevoel.

Al vond ik het echte resultaat wel minder groot uitvallen dan de pasprotheses. 

Belangrijkste is dat jij aangeeft wat je mooi vindt, jouw (en dus ook de mijne) arts is dan echt wel in staat goed te luisteren en te adviseren.

Veel plezier donderdag

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Nog even wachten said:

Goed zo. Volg je gevoel.

Al vond ik het echte resultaat wel minder groot uitvallen dan de pasprotheses. 

Belangrijkste is dat jij aangeeft wat je mooi vindt, jouw (en dus ook de mijne) arts is dan echt wel in staat goed te luisteren en te adviseren.

Veel plezier donderdag


Dank je! Ik keek gisteren nog eens goed naar m'n 'wish board' en realiseerde mij dat de borsten op de verzamelde plaatjes nagenoeg allemaal dezelfde vorm hebben maar in grootte best wat verschillen. Niet gek dus dat 'onze' PC zowel de mini als demi aandraagt 🙃 Ik vertrouw hem met beide scenario's, denk dat beiden een mooi resultaat zullen zijn. Nog een beetje soul searching dus de komende dagen naar wat m'n gevoel zegt, en hopelijk valt donderdag alles op z'n plaats. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eruit! Na een paar slapeloze nachten, vierkante ogen van het zoeken naar voorbeeldborsten en dagen rondlopen in m'n eigen gemaakte protheses van maizena en cremespoeling werd het vandaag bij mijn 2e pasconsult duidelijk dat ik ga voor de Motiva Ergonomix 360cc demi.

 

Merk nu al dat deze spanning van me afglijdt, al zal ik me (mij kennende...) snel genoeg druk gaan maken over de aanstaande operatie! Zo spannend allemaal. 7 januari is het zover. Nog 28 nachtjes slapen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, MiaMae zei:

Ik ben eruit! Na een paar slapeloze nachten, vierkante ogen van het zoeken naar voorbeeldborsten en dagen rondlopen in m'n eigen gemaakte protheses van maizena en cremespoeling werd het vandaag bij mijn 2e pasconsult duidelijk dat ik ga voor de Motiva Ergonomix 360cc demi.

 

Merk nu al dat deze spanning van me afglijdt, al zal ik me (mij kennende...) snel genoeg druk gaan maken over de aanstaande operatie! Zo spannend allemaal. 7 januari is het zover. Nog 28 nachtjes slapen...

Goeie keuze, ga je echt geen spijt van krijgen! Nu lekkker aftellen en over andere dingen zorgen maken, niet over de maat 😉

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, MiaMae zei:

Ik ben eruit! Na een paar slapeloze nachten, vierkante ogen van het zoeken naar voorbeeldborsten en dagen rondlopen in m'n eigen gemaakte protheses van maizena en cremespoeling werd het vandaag bij mijn 2e pasconsult duidelijk dat ik ga voor de Motiva Ergonomix 360cc demi.

 

Merk nu al dat deze spanning van me afglijdt, al zal ik me (mij kennende...) snel genoeg druk gaan maken over de aanstaande operatie! Zo spannend allemaal. 7 januari is het zover. Nog 28 nachtjes slapen...

Fijn dat je er nu uit bent en niet meer twijfelt! 👌

Ow echt 28 dagen nog maar.. ik 3 dagen eerder dus nog maar 25.. gaat nu ineens heel hard, spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-12-2020 om 23:54, MiaMae zei:

Korte update: de datum voor de operatie is gepland! :) Nu gaat het ineens heel snel, 7 januari is het al zover. 

 

Ik moet nog altijd de keuze maken tussen 310cc mini en 380cc demi en heb komende week een 2e pasconsult ingepland bij de kliniek. Denk dat ik mijn eigen moodboard ook nog even goed onder de loep neem, en filter naar de borsten die ik écht het allerallermooist vind. 

 

Leest er toevallig ook iemand mee dit ervaring heeft, of iemand kent op dit forum, met Motiva Ergonomix mini?

 

 

Ik twijfelde zoals veel van ons ook erg aan de cc en type implantaat. Heel goed dat je een tweede passessie hebt ingepland. 

 

Mijn situatie is echter heel anders. We delen wel dezelfde pc! Maandag 14 december word ik geopereerd. Mijn moodboard was een uitgebreide mapje met heel veel foto's en tekst en uitleg. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-11-2020 om 10:45, Jess_ zei:

Hoi! Ik ben 2 dagen PO, ik had voor de 320 demi gekozen. Dat vond ik heel natuurlijk. We hebben een beetje dezelfde maten.  Ik voeg je toe aan mn album. Ik zal eerdaags nieuwe foto's maken. 

Hi Jess! Zou ik ook toegang mogen tot je album. Ga ook voor de demi, alleen aantal cc is nog twijfel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-12-2020 om 19:17, MiaMae zei:

Ik ben eruit! Na een paar slapeloze nachten, vierkante ogen van het zoeken naar voorbeeldborsten en dagen rondlopen in m'n eigen gemaakte protheses van maizena en cremespoeling werd het vandaag bij mijn 2e pasconsult duidelijk dat ik ga voor de Motiva Ergonomix 360cc demi.

 

Merk nu al dat deze spanning van me afglijdt, al zal ik me (mij kennende...) snel genoeg druk gaan maken over de aanstaande operatie! Zo spannend allemaal. 7 januari is het zover. Nog 28 nachtjes slapen...

Aftellen geblazen!

Ik zit precies in hetzelfde schuitje haha. Ben vd week bij dr vd Pot geweest en hij adviseerde ook mini 310 cc of demi 360/380 cc. Ik dacht zelf voor het consult aan 275 cc demi en had niet 360 cc demi als advies verwacht haha, de pasprothese vond ik ook aan de grote kant maar lees al hier terug dat de werkelijkheid kleiner is. Bij mij is ook 12- 12,5 gemeten. Je kunt dus gewoon naar een 2e pasconsult vragen? Wat heeft voor jou de doorslag gegeven voor 360 cc demi? Wel fijne arts he! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-12-2020 om 10:48, Nog even wachten zei:

Fijn dat de datum bekend is.

De mini is niet heel veel gebruikt hier. 

Heb je nog met rijst vergeleken? Wellicht dan 1x de mini en 1x de demi maken

Hoe maak je de rijst zakjes haha? 
Ik twijfel ook tussen aantal cc van de demi ☺️
had zelf 275 cc in m’n hoofd maar arts adviseerde 360 cc 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/15/2020 at 9:00 PM, Annemonde said:

Aftellen geblazen!

Ik zit precies in hetzelfde schuitje haha. Ben vd week bij dr vd Pot geweest en hij adviseerde ook mini 310 cc of demi 360/380 cc. Ik dacht zelf voor het consult aan 275 cc demi en had niet 360 cc demi als advies verwacht haha, de pasprothese vond ik ook aan de grote kant maar lees al hier terug dat de werkelijkheid kleiner is. Bij mij is ook 12- 12,5 gemeten. Je kunt dus gewoon naar een 2e pasconsult vragen? Wat heeft voor jou de doorslag gegeven voor 360 cc demi? Wel fijne arts he! Xx


Ja hoor, 2e pasconsult is helemaal geen probleem! Dat stelden ze zelf voor, toen ik hen opbelde met mijn twijfels. De afspraak was met de assistente, en Dr vd Pot kwam ook nog even langs om wat vragen te beantwoorden. Zou gewoon even bellen met Blooming. 

Vertrouwen in de PC is uiteindelijk de doorslag voor mij. Ik heb duidelijk (nog een keertje) kunnen laten zien wat ik mooi vind, en welk resultaat ik hoop te krijgen. Zowel de assistent als de PC zeiden dat dit net niet behaald zal worden met de mini, dat dit toch meer een 'platte eierkoek' is. Denk dat beide mooi zouden worden hoor, en als ik nu naar de foto's van het pasconsult kijk vind ik het grotere volume al niet eens zo groot meer. Maar alles voelt groot hè, als je heel je leven lang kleine borsten hebt gehad ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@AnnsHeb je toegevoegd! Is nog niet veel te zien nu, heb net een 'voor' foto geupload. 

 

Het wordt 360cc Motiva Ergonomix (demi) dual plane. Blijf het een spannende keuze vinden, maar heb het wel los kunnen laten. Nu vertrouwen op de PC en op het proces. En aftellen naar 7 januari!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo gek... eerst lijkt het enorm lang te duren, en dan ineens is het de dag voor de operatie! 😬

 

Vind het enorm spannend, doe af en toe een schietgebedje voor een goed herstel maar heb er ook veel zin in. Ik blijf een nachtje in de kliniek slapen, maar zodra ik de kans heb geef ik hier een update! 💋

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt zeker goed! Mijn beste vriendin gaat over een maandje ook bij hem. Zet hem op morgen🤗🤗🤗. Je moet maar zo denken, als ze er eenmaal inzitten moet je toch door je herstel heen, geen andere keus. Hopelijk kan je goed slapen. Hoelaat moet je morgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Shanmil said:

Komt zeker goed! Mijn beste vriendin gaat over een maandje ook bij hem. Zet hem op morgen🤗🤗🤗. Je moet maar zo denken, als ze er eenmaal inzitten moet je toch door je herstel heen, geen andere keus. Hopelijk kan je goed slapen. Hoelaat moet je morgen?

 

Dank je! 💗 Ik mag me morgenochtend om 10.45 uur melden, dus voor de lunch heb ik m'n borsten 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.