Ga naar inhoud

MiaMae : 7 januari 2021 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

15 dagen PO en ik voel me goed! Geen pijn meer, alleen een beetje trekkend gevoel soms. Voor de vorm neem ik 's nachts nog een paracetamolletje al denk ik dat ik daar nu ook mee ga stoppen. Ik slaap wel nog steeds op m'n rug. Mijn PC zei dat ik best op m'n zij mag liggen, maar het ligt gewoon nog niet lekker. Afgelopen dinsdag voor controle langs geweest en het ziet er allemaal tip top uit! Pleisters verwijderd, hechtingen zien er netjes uit en nu begonnen met littekencrème.

 

Vroeg nog of ik moet masseren, maar dat was niet echt nodig. Mag wel beetje m'n armen naar elkaar toeduwen om de borstspier wat op te rekken en de borst 'naar beneden masseren' om het soepel te maken. Doen jullie dat ook? Of misschien juist niet? Ben benieuwd...

 

Wat ik me ook afvroeg... heeft het zin om je borsten in te smeren met crème, bijv. vitamine e? Zodat je huid wat soepeler wordt?? Of gewoon, omdat het lekker voelt? 

 

Het wordt steeds mooier (zal dit weekend foto's maken & delen) al hoop ik dat ze snel wat zachter worden want m'n borsten staan nu nog echt super strak op m'n lijf 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, MiaMae said:

15 dagen PO en ik voel me goed! Geen pijn meer, alleen een beetje trekkend gevoel soms. Voor de vorm neem ik 's nachts nog een paracetamolletje al denk ik dat ik daar nu ook mee ga stoppen. Ik slaap wel nog steeds op m'n rug. Mijn PC zei dat ik best op m'n zij mag liggen, maar het ligt gewoon nog niet lekker. Afgelopen dinsdag voor controle langs geweest en het ziet er allemaal tip top uit! Pleisters verwijderd, hechtingen zien er netjes uit en nu begonnen met littekencrème.

 

Vroeg nog of ik moet masseren, maar dat was niet echt nodig. Mag wel beetje m'n armen naar elkaar toeduwen om de borstspier wat op te rekken en de borst 'naar beneden masseren' om het soepel te maken. Doen jullie dat ook? Of misschien juist niet? Ben benieuwd...

 

Wat ik me ook afvroeg... heeft het zin om je borsten in te smeren met crème, bijv. vitamine e? Zodat je huid wat soepeler wordt?? Of gewoon, omdat het lekker voelt? 

 

Het wordt steeds mooier (zal dit weekend foto's maken & delen) al hoop ik dat ze snel wat zachter worden want m'n borsten staan nu nog echt super strak op m'n lijf 😅

Goed om te lezen allemaal! Ik was ook heel lang doorgegaan met pcm voor het slapen, maar was achteraf ook niet nodig dus ook mee gestopt. Is ook weer beter voor de lever/nieren :) Ik moe/mag wel masseren. 3 minuten lang per litteken 😴

 

Dat borsten naar elkaar duwen ken ik niet. Ben je dual plane geopereerd? Ik ben DP geopereerd en moet wel andere fysio oefeningen doen om de spier op te rekken. Masseren  en insmeren van de borst zelf doe ik ook niet. Ik ga wel beginnen met insmeren ervan, de huid tussen mijn borsten is vreselijk droog en mijn tepels vervellen ook😅 Zit er niet al te best uit, haha.

Benieuwd naar de foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minutes ago, veel said:

Goed om te lezen allemaal! Ik was ook heel lang doorgegaan met pcm voor het slapen, maar was achteraf ook niet nodig dus ook mee gestopt. Is ook weer beter voor de lever/nieren :) Ik moe/mag wel masseren. 3 minuten lang per litteken 😴

 

Dat borsten naar elkaar duwen ken ik niet. Ben je dual plane geopereerd? Ik ben DP geopereerd en moet wel andere fysio oefeningen doen om de spier op te rekken. Masseren  en insmeren van de borst zelf doe ik ook niet. Ik ga wel beginnen met insmeren ervan, de huid tussen mijn borsten is vreselijk droog en mijn tepels vervellen ook😅 Zit er niet al te best uit, haha.

Benieuwd naar de foto's!

 

Ah op die fiets... je masseert dus echt je littekens... 3 minuten lijkt me lang zeg! Op het pakje van mijn crème staat inderdaad wel 'licht inmasseren' maar ik doe dat dan 20 seconden max ofzo. Ga ik misschien wat langer doen dan.

 

Ja ik ben ook dual plane geopereerd. Het lijken inderdaad meer fysio oefeningen dan massage. Wat voor oefeningen heb je dan meegekregen om op te rekken? En ik ga inderdaad ook wat huidolie gebruiken voor de huid tussen m'n borsten. Die krijgt flink wat te verduren door de spanning. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, MiaMae said:

 

Ah op die fiets... je masseert dus echt je littekens... 3 minuten lijkt me lang zeg! Op het pakje van mijn crème staat inderdaad wel 'licht inmasseren' maar ik doe dat dan 20 seconden max ofzo. Ga ik misschien wat langer doen dan.

 

Ja ik ben ook dual plane geopereerd. Het lijken inderdaad meer fysio oefeningen dan massage. Wat voor oefeningen heb je dan meegekregen om op te rekken? En ik ga inderdaad ook wat huidolie gebruiken voor de huid tussen m'n borsten. Die krijgt flink wat te verduren door de spanning. 

Nou eigenlijk maar 2 oefeningen. dat je met je elle bogen in je zij dan je armen naar buiten doet. Doe doe ik niet zo veel, want voel daar vrij weinig van. Ook dat je met je armen achter je rug gaat. Moet je even zoeken op: 'standing chest stretch'. Die dan heel rustig. Ik heb meer van te voren veel moeten rekken, denk dat dat enorm heeft geholpen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-1-2021 om 08:48, Nog even wachten zei:

Mijn ervaring is wel dat het met pasprotheses groter lijkt dan wanneer ze daadwerkelijk in je lichaam zitten. 

En daarnaast went het hebben van borsten zo ontzettend snel. Vd Pot kan super goed inschatten of wat jij voor ogen hebt te bereiken is met een demi of een mini.  

Ik dacht voor mijn consult ook dat ik wel rond de 300cc zou uitkomen,  maar ging weg met 625cc advies.  Het aantal cc's zegt niet veel,  een goede breedte van de prothese is super belangrijk.  Ik ben nog een 2e keer met de assistente gaan passen om het zeker te weten.  


dank je wel voor je reactie! Fijn om te lezen dat de pasprotheses groter lijken en het snel went!

De 340 cc demi is 12 cm breedt en 360 cc 12,5 cm: hebben jullie toevallig besproken of dit breedte verschil van halve cm veel uitmaakt in resultaat?

 

Ik heb begin feb een 2e pasconsult gepland. Zie dat dit idd met assistente is maar is dr vd Pot nog wel even langsgekomen voor vragen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Annemonde zei:


dank je wel voor je reactie! Fijn om te lezen dat de pasprotheses groter lijken en het snel went!

De 340 cc demi is 12 cm breedt en 360 cc 12,5 cm: hebben jullie toevallig besproken of dit breedte verschil van halve cm veel uitmaakt in resultaat?

 

Ik heb begin feb een 2e pasconsult gepland. Zie dat dit idd met assistente is maar is dr vd Pot nog wel even langsgekomen voor vragen? 

Bij mij is hij toen idd even de kamer ingekomen, maar de keuze had ik eigenlijk al samen met mijn vriend en de assistente genomen. Hij bevestigde dat het met de 550 full zeker mooi ging worden, daar heeft hij behoorlijk gelijk in gekregen. als je echt nog vragen hebt dan zou ik die van tevoren per mail alvast naar ze sturen.

360cc of 380cc het verschil is echt maar een eetlepel ofzo he. Het is toch 12,25 cm om 12,50 cm met dezelfde projectie? Ik zou dan voor de breedste (en dus mooiste decolleté gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hallo! Een poosje terug alweer, tijd voor een update 😊

Zit nu in m'n 7de week en kan/mag weer alles doen. Geen pijntjes, zelfs nauwelijks ongemak! Ik heb net een paar foto’s toegevoegd aan m’n album. Ik vind ze zelf pràcht-tig (🤩!!) al ligt het er wel aan wat voor licht erop staat. Met bovenverlichting zie je de ronde bolling boven nog erg (blijft dit?) en voel ik me een beetje 'Pamela' 😅 M'n littekens genezen ook echt heel mooi. M'n huid is nog wat ongevoelig onder m'n tepels maar kan me weer helemaal vrij bewegen en dat is zo fijn! Afgelopen weekend voor het eerst weer hardgelopen, dat ging ook hartstikke goed. Vanavond ga ik een volle yoga vinyasa sequence doen, kijken hoe ver ik kom.
 

Het enige waar ik soms wat onzeker van word, is dat ze nog vrij strak op m’n borst staan. Al veeeeel minder strak dan in het begin, maar ze vallen nog niet naar de zijkant als ik lig bijvoorbeeld. Of bewegen niet veel mee als ik op en neer spring. Een bh heb ik ook echt niet nodig, m’n huid ìs een soort van strakke sportbh. Had een hele doos vol bh’s besteld op Zalando maar op twee stoffen bralettejes na konden ze allemaal weer terug. Maar, m’n borsten zijn al echt een stuk naar beneden gezakt en voelen best zacht aan. Ze vallen alleen nog niet als het ware in de cups, staan nog erg rechtop.
 

Probeer dus nog geduldig te wachten op de volledige ‘drop & fluff’. Lezen er dames mee die al 6+ maanden verder zijn? Hoelang duurt dit proces? Iemand tips of bemoedigende woorden…? Hoe gaat het met jullie??

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/8/2021 at 9:12 PM, Arlandria said:

Hoi @MiaMae, hoe gaat het nu? 😁

 

Bij mij wordt met de bovenkant ietsje soepeler. Ik werd er zo blij van toen ik er gisteren achter kwam. Ben daarom benieuwd hoe het met jou gaat!

Hi! Gaat goed dus, heb net een update geplaatst 🙂 Hoe gaat het met jou? Al weer wat meer soepel? Is ook echt het nieuwe ding dat mij nu bezig houdt, de souplesse van m'n nieuwe meiden 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, MiaMae zei:

Hallo! Een poosje terug alweer, tijd voor een update 😊

Zit nu in m'n 7de week en kan/mag weer alles doen. Geen pijntjes, zelfs nauwelijks ongemak! Ik heb net een paar foto’s toegevoegd aan m’n album. Ik vind ze zelf pràcht-tig (🤩!!) al ligt het er wel aan wat voor licht erop staat. Met bovenverlichting zie je de ronde bolling boven nog erg (blijft dit?) en voel ik me een beetje 'Pamela' 😅 M'n littekens genezen ook echt heel mooi. M'n huid is nog wat ongevoelig onder m'n tepels maar kan me weer helemaal vrij bewegen en dat is zo fijn! Afgelopen weekend voor het eerst weer hardgelopen, dat ging ook hartstikke goed. Vanavond ga ik een volle yoga vinyasa sequence doen, kijken hoe ver ik kom.
 

Het enige waar ik soms wat onzeker van word, is dat ze nog vrij strak op m’n borst staan. Al veeeeel minder strak dan in het begin, maar ze vallen nog niet naar de zijkant als ik lig bijvoorbeeld. Of bewegen niet veel mee als ik op en neer spring. Een bh heb ik ook echt niet nodig, m’n huid ìs een soort van strakke sportbh. Had een hele doos vol bh’s besteld op Zalando maar op twee stoffen bralettejes na konden ze allemaal weer terug. Maar, m’n borsten zijn al echt een stuk naar beneden gezakt en voelen best zacht aan. Ze vallen alleen nog niet als het ware in de cups, staan nog erg rechtop.
 

Probeer dus nog geduldig te wachten op de volledige ‘drop & fluff’. Lezen er dames mee die al 6+ maanden verder zijn? Hoelang duurt dit proces? Iemand tips of bemoedigende woorden…? Hoe gaat het met jullie??


 

Wauw heb net je resultaat gezien en ze zijn prachtig geworden!! 🤩 

inderdaad absoluut niet te groot! 
Over de soepelheid wat ik heb begrepen is dat het zeker 3 maanden duurt, ze gaan de komende tijd vast nog meer vallen waardoor de bolling soepeler wordt. Wat geeft de arts zelf aan? 
 

zijn echt heel mooi en heel fijn dat je herstel zo goed is gegaan! Ik snap dat je er enorm blij mee bent 😊

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, MiaMae zei:

Hi! Gaat goed dus, heb net een update geplaatst 🙂 Hoe gaat het met jou? Al weer wat meer soepel? Is ook echt het nieuwe ding dat mij nu bezig houdt, de souplesse van m'n nieuwe meiden 😂

Ik heb je update gelezen, hoor! Fijn dat alles zo goed gaat. Zelf kan ik eigenlijk ook niet anders zeggen.

Ook ik begin me af te vragen wanneer ze soepeler gaan worden maar geniet gelukkig ook al van het feit dat ik gewoon borsten heb! Gisteren had ik een kort topje aangetrokken zonder bh (mag officieel nog niet dus het was maar van korte duur) en ik was helemaal verliefd, haha.

Je mag ook met recht trots zijn want ze staan/hangen (😂) er prachtig bij!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Annemonde said:


 

Wauw heb net je resultaat gezien en ze zijn prachtig geworden!! 🤩 

inderdaad absoluut niet te groot! 
Over de soepelheid wat ik heb begrepen is dat het zeker 3 maanden duurt, ze gaan de komende tijd vast nog meer vallen waardoor de bolling soepeler wordt. Wat geeft de arts zelf aan? 
 

zijn echt heel mooi en heel fijn dat je herstel zo goed is gegaan! Ik snap dat je er enorm blij mee bent 😊


Dank je! De PC zie ik eind maart weer, dus zal het hem dan vragen als het dan nog speelt. 

 

3 hours ago, Arlandria said:

Ik heb je update gelezen, hoor! Fijn dat alles zo goed gaat. Zelf kan ik eigenlijk ook niet anders zeggen.

Ook ik begin me af te vragen wanneer ze soepeler gaan worden maar geniet gelukkig ook al van het feit dat ik gewoon borsten heb! Gisteren had ik een kort topje aangetrokken zonder bh (mag officieel nog niet dus het was maar van korte duur) en ik was helemaal verliefd, haha.

Je mag ook met recht trots zijn want ze staan/hangen (😂) er prachtig bij!

 

Dank je! 😃 En ja leuk hè, al die kleding staat ineens zo leuk... Sinds een week draag ik geen PO bh's meer en voel me echt meer vrij. 's Nachts ook weer zonder bh, helemaal super! Jij ook niet lang meer 😊
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, MiaMae zei:

Hallo! Een poosje terug alweer, tijd voor een update 😊

Zit nu in m'n 7de week en kan/mag weer alles doen. Geen pijntjes, zelfs nauwelijks ongemak! Ik heb net een paar foto’s toegevoegd aan m’n album. Ik vind ze zelf pràcht-tig (🤩!!) al ligt het er wel aan wat voor licht erop staat. Met bovenverlichting zie je de ronde bolling boven nog erg (blijft dit?) en voel ik me een beetje 'Pamela' 😅 M'n littekens genezen ook echt heel mooi. M'n huid is nog wat ongevoelig onder m'n tepels maar kan me weer helemaal vrij bewegen en dat is zo fijn! Afgelopen weekend voor het eerst weer hardgelopen, dat ging ook hartstikke goed. Vanavond ga ik een volle yoga vinyasa sequence doen, kijken hoe ver ik kom.
 

Het enige waar ik soms wat onzeker van word, is dat ze nog vrij strak op m’n borst staan. Al veeeeel minder strak dan in het begin, maar ze vallen nog niet naar de zijkant als ik lig bijvoorbeeld. Of bewegen niet veel mee als ik op en neer spring. Een bh heb ik ook echt niet nodig, m’n huid ìs een soort van strakke sportbh. Had een hele doos vol bh’s besteld op Zalando maar op twee stoffen bralettejes na konden ze allemaal weer terug. Maar, m’n borsten zijn al echt een stuk naar beneden gezakt en voelen best zacht aan. Ze vallen alleen nog niet als het ware in de cups, staan nog erg rechtop.
 

Probeer dus nog geduldig te wachten op de volledige ‘drop & fluff’. Lezen er dames mee die al 6+ maanden verder zijn? Hoelang duurt dit proces? Iemand tips of bemoedigende woorden…? Hoe gaat het met jullie??

Fijn dat het allemaal zo voorspoedig verloopt en wat zijn ze mooi geworden zeg! 😍

Ik zit ook in mijn zevende week en eigenlijk gaat het al een tijdje supergoed! Heb ook helemaal geen pijntjes meer en ben superblij met ze maar ben ook heel benieuwd hoeveel zachter ze nog gaan worden. Ze zijn nu ook zacht maar nog wel 'stevig' zeg maar dus ze mogen van mij nog wel wat soepeler worden. Bij mij is het helemaal onderaan ook nog gevoelloos, vraag me af hoe lang dat nog gaat duren. Die 'drop & fluff' gaat ook zeker nog wel komen.. zwaartekracht doet vanzelf zijn werk wel 😂

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, Lara21 said:

hoi miamae,  wat fijn dat het goed gaat met je. zou ik ook in je album mogen kijken en wat super dat je litteken zo klein is;)

Ik ben nu zelf 3 mnden po, 300 cc bij dr Van de Weij.

gr, Lara


Tuurlijk! Heb je toegevoegd, zou ik ook bij jou mee mogen kijken? Voel/zie jij veel verschil tussen 2 en 3 maanden na de operatie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zien er prachtig uit! bedankt dat ik je album mag bekijken, ik heb zelf geen album helaas. er is zeker wel verschil, ze zijn nu soepeler en ze beginnen nu al iets te hangen. van mij mogen ze zeker nog soepeler worden hoor, ik merk ook veel verschil met staan en liggen. als ik sta dan zijn ze zachter maar als ik lig vind ik het niet zo:), maar ik vind het wel fijn dat ze dan mooi naar de zijkant gaan hangen...weet niet of ik het zo goed zeg eigenlijk. Best boobie heeft gezegd dat het na een jaar ook nog zachter kan worden dus geduld en nogmaals geduld. Wat ik zo knap vind is dat jouw littekens zo klein zijn, bij mij zijn ze 6/7 cm groot.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @MiaMae

 

Fijn om te lezen dat jij zo blij bent over de motiva! Ik mag maandag as om 8.30 uur

 

er is 335 en 355 cc besteld, full. Ik ben 170 en weeg 55 zoiets. 
 

zou heel graag in je album meekijken, mag dat? 
 

en vraagje nog, voelen je borsten al soepel aan? 
 

Thx voor je antwoord alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/26/2021 at 11:16 AM, Lara21 said:

ze zien er prachtig uit! bedankt dat ik je album mag bekijken, ik heb zelf geen album helaas. er is zeker wel verschil, ze zijn nu soepeler en ze beginnen nu al iets te hangen. van mij mogen ze zeker nog soepeler worden hoor, ik merk ook veel verschil met staan en liggen. als ik sta dan zijn ze zachter maar als ik lig vind ik het niet zo:), maar ik vind het wel fijn dat ze dan mooi naar de zijkant gaan hangen...weet niet of ik het zo goed zeg eigenlijk. Best boobie heeft gezegd dat het na een jaar ook nog zachter kan worden dus geduld en nogmaals geduld. Wat ik zo knap vind is dat jouw littekens zo klein zijn, bij mij zijn ze 6/7 cm groot.

Dank je Lara! Snap wat je bedoelt, met het liggen naar de zijkant. En dat ze dan wel steeds mooier vallen maar nog niet zo soepel zijn. Geduld is een schone zaak, of zoiets toch? ;) Ben blij met de kleine incisies, dat kan geloof ik alleen bij de moriva implantaten. Dr vd Pot is the best! 

 

On 2/26/2021 at 7:14 PM, Anne4 said:

Hoi @MiaMae

 

Fijn om te lezen dat jij zo blij bent over de motiva! Ik mag maandag as om 8.30 uur

 

er is 335 en 355 cc besteld, full. Ik ben 170 en weeg 55 zoiets. 
 

zou heel graag in je album meekijken, mag dat? 
 

en vraagje nog, voelen je borsten al soepel aan? 
 

Thx voor je antwoord alvast

Heb je toegevoegd! Ze worden steeds soepeler, maar mag nog een stuk zachter worden van me... heb echt geen bh nodig op het moment. Is enerzijds fijn natuurlijk maar aan de andere kant is de reden puur dat ze nog enorm strak op m’n borst zitten 😅 Ik stel mezelf gerust met de gedachte dat de zwaartekracht bij mij wat minder snel z’n werk doet en ik ‘in the long run’ dus langer mag genieten van jong ogende borsten 😉 En het duurt natuurlijk wel even. Zit pas in de 8e week dus heb nog even te gaan. 
 

Zet m op maandag! En have fun! Stoer hoor, en ook spannend :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb ze hoor! M’n nieuwe vriendinnen 😂 Ben erg blij. Operatie geen supervlot blijkbaar, in een uurtje was het gepiept. Alleen dat compleet niks kunnen nu moet ik weer even aan wennen, merk ik. Al gaat dat vaak ook vrij snel weer beter, toch?

 

Er is uiteindelijk 335 cc Motiva Round Ergonomix ingegaan. Paste net mooi dicht zei de arts, een maatje griste vond hij te. Nou prima, ik ga op zijn advies af. Zijn, van wat ik er nu van kan zien, borsten die passen bij mijn lijf. Zal morgen of zo ff een fotootje maken :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Anne4 zei:

Nou ik heb ze hoor! M’n nieuwe vriendinnen 😂 Ben erg blij. Operatie geen supervlot blijkbaar, in een uurtje was het gepiept. Alleen dat compleet niks kunnen nu moet ik weer even aan wennen, merk ik. Al gaat dat vaak ook vrij snel weer beter, toch?

 

Er is uiteindelijk 335 cc Motiva Round Ergonomix ingegaan. Paste net mooi dicht zei de arts, een maatje griste vond hij te. Nou prima, ik ga op zijn advies af. Zijn, van wat ik er nu van kan zien, borsten die passen bij mijn lijf. Zal morgen of zo ff een fotootje maken :)

 


wat leuk!! En wat fijn dat de operatie zo goed is gegaan! Wie is je arts?

hoe voel je je vandaag, een beetje kunnen slapen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Anne4 zei:

Nou ik heb ze hoor! M’n nieuwe vriendinnen 😂 Ben erg blij. Operatie geen supervlot blijkbaar, in een uurtje was het gepiept. Alleen dat compleet niks kunnen nu moet ik weer even aan wennen, merk ik. Al gaat dat vaak ook vrij snel weer beter, toch?

 

Er is uiteindelijk 335 cc Motiva Round Ergonomix ingegaan. Paste net mooi dicht zei de arts, een maatje griste vond hij te. Nou prima, ik ga op zijn advies af. Zijn, van wat ik er nu van kan zien, borsten die passen bij mijn lijf. Zal morgen of zo ff een fotootje maken :)

 

Gefeliciteerd me je nieuwe boobies! :tatice_04:

Fijn dat alles goed is gegaan en je snel weer klaar was. Door wie ben je geopereerd en heb je ze voor of achter de spier?

Ik ben begin januari geopereerd en ben nu 8 weken en 1 dag! Ik heb 300 cc mentor anatomisch voor de spier gekregen.

Als je wilt kan ik je toegang geven tot mijn album. Ben supertevreden over hoe ze zijn geworden :D

 

Succes met herstellen en lekker genieten van je nieuwe vriendinnen :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Annemonde zei:


wat leuk!! En wat fijn dat de operatie zo goed is gegaan! Wie is je arts?

hoe voel je je vandaag, een beetje kunnen slapen? 

Van Selms uit Amsterdam. Prima geslapen, nog wel moe vandaag. Denk toch die narcose... maar komt goed 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Anne4 zei:

Ja dankjewel! Ja, lief dat je me toegang wilt geven. Kan ik zien hoe het zich bij jou ontwikkelt. Is ongeveer dezelfde maat he. Ik heb ze wel dual plane. Ben geopereerd door dr van Selms in Amsterdam. 

Ja ik heb dus 300 cc maar vind ze groter lijken dan sommige die meer cc hebben dus je voorsituatie is wel bepalend hoe het uiteindelijke resultaat gaat worden.

 

Ik zal je toegang geven :6: 

Mocht jij ook een album hebben of aanmaken kijk ik ook graag met jou mee!

 

Succes met herstellen! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.