Ga naar inhoud

MiaMae : 7 januari 2021 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

14 hours ago, Anca23 said:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies  @MiaMae fijn om te lezen dat het zo goed is gegaan. Ik zou de pijnstillers op gepaste tijden blijven slikken.  Zo houd je een spiegel en zorgt voor een rustiger herstel.

De rugpijn herken ik ook, ik wijd het vooral aan de hele nacht op de rug liggen. Je krijgt een soort drukplekken zeg maar.  Waarschijnlijk helpt het dragen van de bh ook niet mee.  Die zal ook voor spanning op de schouderbladen zorgen. Wandelen helpt en het elektrisch bed ander hoek zetten, heet douchen. 

Ik heb je foto bekeken,  dit gaat fantastisch worden! Dat kan bijna niet anders dan met deze chirurg. (Maandag 4weken po)


Dank voor de tips! Heb inderdaad een betere stand gevonden voor het bed en ga straks even buiten wandelen. Op gezette tijden pijnstilling nemen werkt inderdaad ook goed. 

Ben blij met hoe het er nu uitziet, heb er alle vertrouwen in dat ze straks mooi gaan vallen :)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, Marietjuh said:

Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan! Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! :tatice_04:

Die rugpijn is heel herkenbaar, vooral idd tussen de schouderbladen en lenden.

Dit samen met het stijve strakke gevoel heb ik het meeste last van en heel soms steken onderin mijn linkerborst, duren gelukkig niet lang maar zijn wel pittig.

Ik heb verder geen last met diep ademhalen. De eerste dagen zijn het vervelendst dus gaat alleen maar beter worden!

 

Neem lekker je rust, succes met herstellen!


Dank je wel! Dag 3 en voel me al weer stukken beter :) Ook ademhalen gaat beter, hoop dat ik het ergste gehad heb. Het voelt zeker nog stijf en strak, vandaag lijkt het vooral op extreme spierpijn en heb (nog) geen last van steken. Wel verandert de gevoeligheid van m'n huid en tepels nog erg. M'n rechtertepel voelde ik eergisteren nog wel, vandaag nauwelijks maar dat zal de maken hebben met de zwelling en zenuwen waar mogelijk tegenaan gedrukt wordt. Vandaag nog hele dag rust, morgen voorzichtig beetje vanuit huis werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, MiaMae zei:


Dank je wel! Dag 3 en voel me al weer stukken beter :) Ook ademhalen gaat beter, hoop dat ik het ergste gehad heb. Het voelt zeker nog stijf en strak, vandaag lijkt het vooral op extreme spierpijn en heb (nog) geen last van steken. Wel verandert de gevoeligheid van m'n huid en tepels nog erg. M'n rechtertepel voelde ik eergisteren nog wel, vandaag nauwelijks maar dat zal de maken hebben met de zwelling en zenuwen waar mogelijk tegenaan gedrukt wordt. Vandaag nog hele dag rust, morgen voorzichtig beetje vanuit huis werken.

Goed om te horen! :35:

Bij mij voelt het ook iedere dag een beetje anders. Gisteren en vanochtend heb ik iets meer last van die steken maar wat je zegt.. zenuwen worden geprikkeld en moeten weer hun plekje vinden tussen alle zwellingen door maar ook dit zal per dag wel beter gaan.

De ene dag voelen mijn tepels verdoofd en dan weer heel gevoelig. Er verandert in de eerste weken ook zoveel van binnen!

 

Ik moet dinsdag weer beginnen met (thuis)werken dus heb nog een paar dagen gelukkig!

 

Heel veel succes en rust vandaag nog even goed uit 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-1-2021 om 11:01, MiaMae zei:

@Arlandria @Flowerbloempje7 @Marietjuh @veel @Nog even wachten @Femme_ @Jess_ @BonnyBastian Dank, alles is goed gegaan!

 

Iedereen in de kliniek was super lief, en de zenuwen waren minder dan de weken vooraf. Was vooral blij dat het eindelijk ging gebeuren. Narcose is echt bizar voor het eerst! Precies hoe iedereen het uitlegt maar toch maf als je het zelf meemaakt. Vond het slapen veel te fijn dus heb bijna 2 uur op de verkoeverkamer gelegen. Zelfs toen ze met een spiegel langs wilden komen, wilde ik blijkbaar liever slapen 😂 Kan me er niets meer van herinneren. Op de eigen kamer ook weer slapen, slapen, beetje eten, slapen... tot 's ochtends vroeg. Dr vd Pot kwam even kijken, was blij met wat hij zag en ik ook! Incisies zijn maar 1,5-2cm groot en zitten nu veilig achter de pleisters. 

 

Na een rustige nacht in de kliniek vannacht een wat heftigere nacht thuis gehad. Om 4 uur flinke pijn, denk omdat de paracetamol uitgewerkt raakte...? Opnieuw genomen en dat sloeg binnen 15 minuten aan dus geen reden voor zorgen. Maar vandaag lijkt alles wel iets meer opgezwollen, was dat bij jullie ook op PO 2? Iets minder bewegingsvrijheid vandaag dus, wie weet heb ik gisteren toch teveel bewogen door restjes narcose en adrenaline? Who knows, vandaag rustig aan met boekje in bed en straks even frisse neus halen. Er wordt goed voor me gezorgd :)

 

Twee opvallende dingetjes: ik heb echt enorme rugpijn! Tussen m'n schouderbladen vooral... ik voel deze pijn nog meer zeuren dan de druk op m'n borst... Iemand ook ervaren, en tips misschien? Zou m'n rug zo graag even flink willen strekken maar dat gaat nu niet :( 

 

En diep ademhalen doet  pijn. Vooral vannacht vloog dat me even aan. Nu overdag lukt het wel, maar is het nog steeds niet prettig. De druk op de borst neemt dan erg toe. Hadden/hebben jullie dat ook?

 

Heb ook een foto (PO1) geüpload. Heb jullie allemaal maar toegevoegd aan m'n album, voor wie het leuk vindt om even mee te kijken :) Vandaag ga ik echt m'n rust nemen. Het is allemaal goed te doen hoor, maar voel me toch wel erg beperkt door de pijn en druk. De eerste dagen zijn het ergst, toch...?

Ik zeg het eerlijk,  ik had de pijnstilling echt genomen voor m'n rugpijn en niet voor de borsten haha.  Ik ik had de eerste 2 dagen last van ademen. Alles gaat iedere dag beter.  De eerste week heb je de meeste klachten. Je borsten zien er nu al super mooi uit! Gefeliciteerd hoor!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 hours ago, Marietjuh said:

Goed om te horen! :35:

Bij mij voelt het ook iedere dag een beetje anders. Gisteren en vanochtend heb ik iets meer last van die steken maar wat je zegt.. zenuwen worden geprikkeld en moeten weer hun plekje vinden tussen alle zwellingen door maar ook dit zal per dag wel beter gaan.

De ene dag voelen mijn tepels verdoofd en dan weer heel gevoelig. Er verandert in de eerste weken ook zoveel van binnen!

 

Ik moet dinsdag weer beginnen met (thuis)werken dus heb nog een paar dagen gelukkig!

 

Heel veel succes en rust vandaag nog even goed uit 😘


Precies! Die tepels hebben geen idee wat hen overkomt met die nieuwe bewoners... 😂

 

Vandaag alweer een stukje beter. De uitdaging van de dag wordt om niet te veel te doen met thuiswerken. Jij nog een fijne rustdag vandaag! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, Jess_ said:

Ik zeg het eerlijk,  ik had de pijnstilling echt genomen voor m'n rugpijn en niet voor de borsten haha.  Ik ik had de eerste 2 dagen last van ademen. Alles gaat iedere dag beter.  De eerste week heb je de meeste klachten. Je borsten zien er nu al super mooi uit! Gefeliciteerd hoor!! Xx


Dank je! Ben er ook erg blij mee. Vanavond weer even douchen en nieuwe foto's maken. 

 

In de ochtend is mijn rug erg stijf maar alles gaat nu - 4de dag PO - al zoveel beter. Ook ademen! :) 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

PO dag 6 en ik voel me hartstikke goed. Net een paar foto's geüpload in m'n album, ook van PO dag 3. Van voren ziet het er heel mooi uit, maar van de zijkant zit het nog erg hoog en strak.

 

Vraagje aan de dames die al een borstvergroting ondergaan zijn, (vanaf) wanneer gaan de  protheses 'vallen'...? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, MiaMae zei:

PO dag 6 en ik voel me hartstikke goed. Net een paar foto's geüpload in m'n album, ook van PO dag 3. Van voren ziet het er heel mooi uit, maar van de zijkant zit het nog erg hoog en strak.

 

Vraagje aan de dames die al een borstvergroting ondergaan zijn, (vanaf) wanneer gaan de  protheses 'vallen'...? 

Fijn dat je je zo goed voelt! Ziet er zeker al mooi uit! Ik vind de mijne van voren ook nog mooier dan van de zijkant hoor, dan zie je idd dat ze nog wat recht vooruit staan haha!

Ik ben pas 9 dagen po dus ook niet veel verder maar voel wel dat ze met de dag zakken en soepeler worden dus we moeten nog even geduld hebben :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, MiaMae zei:

PO dag 6 en ik voel me hartstikke goed. Net een paar foto's geüpload in m'n album, ook van PO dag 3. Van voren ziet het er heel mooi uit, maar van de zijkant zit het nog erg hoog en strak.

 

Vraagje aan de dames die al een borstvergroting ondergaan zijn, (vanaf) wanneer gaan de  protheses 'vallen'...? 

Je herstel gaat super zo te lezen. Heb je dual plane? Dan moet je toch zeker tot wel 6 weken geduld hebben.

Ik heb voor de spier en na 2 weken gingen ze beetje zakken. Maar onthoudt dat 6 weken wachten niks is op jaren veel plezier van je borsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 hours ago, Marietjuh said:

Fijn dat je je zo goed voelt! Ziet er zeker al mooi uit! Ik vind de mijne van voren ook nog mooier dan van de zijkant hoor, dan zie je idd dat ze nog wat recht vooruit staan haha!

Ik ben pas 9 dagen po dus ook niet veel verder maar voel wel dat ze met de dag zakken en soepeler worden dus we moeten nog even geduld hebben :6:


Pfff... geduld is een schone zaak... 🙃 

 

19 hours ago, Nog even wachten said:

Je herstel gaat super zo te lezen. Heb je dual plane? Dan moet je toch zeker tot wel 6 weken geduld hebben.

Ik heb voor de spier en na 2 weken gingen ze beetje zakken. Maar onthoudt dat 6 weken wachten niks is op jaren veel plezier van je borsten


Ik mag echt niet klagen inderdaad. Ze zijn dual plane geplaatst, stel mezelf er nu op in dat het gewoon echt even gaat duren allemaal. 6 weken op een mensenleven is natuurlijk bijna te verwaarlozen maar als je er middenin zit lijkt het zóóóó lang! Ben gewoon ook zo benieuwd 😄

 

4 hours ago, GlitterMermaid said:

Hey! Mag ik mee kijken in je album?

Ik moest enorm lachen toen je zei dat je tepels moeten wennen aan de nieuwe bewoners 🤣


Hahaha! Zo voelt het echt 😅 Compleet flabbergasted, en nu komen ze langzaam bij... heb je toegevoegd!

 

4 hours ago, Annemonde said:

Hi! Zou ik ook mogen mee kijken?

denk zelf ook aan demi 360 cc xx


Tuurlijk! Heb je ook toegevoegd. Heeft de PC ook Motiva 360cc ergonomix demi geadviseerd, of een andere maker/model? 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, MiaMae zei:


Pfff... geduld is een schone zaak... 🙃 

 


Ik mag echt niet klagen inderdaad. Ze zijn dual plane geplaatst, stel mezelf er nu op in dat het gewoon echt even gaat duren allemaal. 6 weken op een mensenleven is natuurlijk bijna te verwaarlozen maar als je er middenin zit lijkt het zóóóó lang! Ben gewoon ook zo benieuwd 😄

 


Hahaha! Zo voelt het echt 😅 Compleet flabbergasted, en nu komen ze langzaam bij... heb je toegevoegd!

 


Tuurlijk! Heb je ook toegevoegd. Heeft de PC ook Motiva 360cc ergonomix demi geadviseerd, of een andere maker/model? 
 

Ik had een tubulaire voorsituatie en zou 3 maanden tot een jaar geduld moeten hebben tot het eindresultaat.

Bij 'normale' borsten dual plane is dit tussen 6 weken en 3 maanden.

Maar het dalen zal over een paar weken echt wel gaan inzetten hoor. Maar idd geduld houden blijft lastig voor ons vrouwen 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me heel goed voorstellen dat het je niet snel genoeg kan gaan dat ze helemaal perfect zijn “gelandt” 😅 


Ik probeer geduldig af te wachten tot mijn operatie mag doorgaan, maar kan me ook niet snel genoeg gaan haha. 
 

zou ik ook toegang tot je album mogen? Ik zag eerst wel je foto’s, maar nu niet meer. Ben heel benieuwd :-)! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minutes ago, Goow said:

Ik kan me heel goed voorstellen dat het je niet snel genoeg kan gaan dat ze helemaal perfect zijn “gelandt” 😅 


Ik probeer geduldig af te wachten tot mijn operatie mag doorgaan, maar kan me ook niet snel genoeg gaan haha. 
 

zou ik ook toegang tot je album mogen? Ik zag eerst wel je foto’s, maar nu niet meer. Ben heel benieuwd :-)! 


Heb je toegevoegd! Had inderdaad eerst m’n album openbaar staan maar nadat ik een paar collega’s verteld heb over m’n operatie zat dat me toch niet lekker 🙃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-1-2021 om 16:52, MiaMae zei:


Pfff... geduld is een schone zaak... 🙃 

 


Ik mag echt niet klagen inderdaad. Ze zijn dual plane geplaatst, stel mezelf er nu op in dat het gewoon echt even gaat duren allemaal. 6 weken op een mensenleven is natuurlijk bijna te verwaarlozen maar als je er middenin zit lijkt het zóóóó lang! Ben gewoon ook zo benieuwd 😄

 


Hahaha! Zo voelt het echt 😅 Compleet flabbergasted, en nu komen ze langzaam bij... heb je toegevoegd!

 


Tuurlijk! Heb je ook toegevoegd. Heeft de PC ook Motiva 360cc ergonomix demi geadviseerd, of een andere maker/model? 
 


super dank je wel! Zo te zien gaat het heel mooi worden! Vind ze al de perfecte maat hebben bij je, helemaal niet te groot, waar ik zelf wel bang voor ben met 360 cc demi. Vd Pot heeft deze ook bij mij geadviseerd, alleen de pasprothese vond ik te groot, dacht zelf aan mini maar hij gaf idd ook aan dat veel meiden spijt krijgen niet demi te hebben genomen. 
hoe lang ben je?

Ben zelf 1.64, dus ben bang dat het al snel te groot wordt 🙈leken de pasprotheses bij jou ook groter dan nu? xx

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Annemonde zei:


super dank je wel! Zo te zien gaat het heel mooi worden! Vind ze al de perfecte maat hebben bij je, helemaal niet te groot, waar ik zelf wel bang voor ben met 360 cc demi. Vd Pot heeft deze ook bij mij geadviseerd, alleen de pasprothese vond ik te groot, dacht zelf aan mini maar hij gaf idd ook aan dat veel meiden spijt krijgen niet demi te hebben genomen. 
hoe lang ben je?

Ben zelf 1.64, dus ben bang dat het al snel te groot wordt 🙈leken de pasprotheses bij jou ook groter dan nu? xx

 

Mijn ervaring is wel dat het met pasprotheses groter lijkt dan wanneer ze daadwerkelijk in je lichaam zitten. 

En daarnaast went het hebben van borsten zo ontzettend snel. Vd Pot kan super goed inschatten of wat jij voor ogen hebt te bereiken is met een demi of een mini.  

Ik dacht voor mijn consult ook dat ik wel rond de 300cc zou uitkomen,  maar ging weg met 625cc advies.  Het aantal cc's zegt niet veel,  een goede breedte van de prothese is super belangrijk.  Ik ben nog een 2e keer met de assistente gaan passen om het zeker te weten.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Annemonde zei:


super dank je wel! Zo te zien gaat het heel mooi worden! Vind ze al de perfecte maat hebben bij je, helemaal niet te groot, waar ik zelf wel bang voor ben met 360 cc demi. Vd Pot heeft deze ook bij mij geadviseerd, alleen de pasprothese vond ik te groot, dacht zelf aan mini maar hij gaf idd ook aan dat veel meiden spijt krijgen niet demi te hebben genomen. 
hoe lang ben je?

Ben zelf 1.64, dus ben bang dat het al snel te groot wordt 🙈leken de pasprotheses bij jou ook groter dan nu? xx

 

Ik kan me voorstellen dat je dat denkt! Zelf ben ik a.s. maandag aan de beurt en krijg Motiva round 380cc demi. 

Ik ben 1.64 en weeg 62 kilo. Zoals @Nog even wachten aangeeft: de breedte is het belangrijkst.

Als je smaller (en dus minder cc) neemt, lijkt het alsof er twee sinaasappels op je borst zijn geplaatst :'). 

Je kan inderdaad ook voor mini/low profile gaan. Persoonlijk heb ik daar ook over getwijfeld maar als ik mijn doel wil bereiken, moet ik demi nemen.

 

Denk vooral na over wat nu jouw wens is. Vaak ben je geneigd om na te gaan wat anderen er van zullen denken. Maar ga dus eerst eens bij jezelf na wat je wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, Annemonde said:


super dank je wel! Zo te zien gaat het heel mooi worden! Vind ze al de perfecte maat hebben bij je, helemaal niet te groot, waar ik zelf wel bang voor ben met 360 cc demi. Vd Pot heeft deze ook bij mij geadviseerd, alleen de pasprothese vond ik te groot, dacht zelf aan mini maar hij gaf idd ook aan dat veel meiden spijt krijgen niet demi te hebben genomen. 
hoe lang ben je?

Ben zelf 1.64, dus ben bang dat het al snel te groot wordt 🙈leken de pasprotheses bij jou ook groter dan nu? xx

 


Klinkt als bijna hetzelfde gesprek dat ik met hem vooraf gehad heb! Ik ben 1.68cm en was ook echt bang voor ‘te groot’. De pas protheses voelden ook groot, maar gaven geen goed beeld van projectie. Ben tot nu toe erg blij dat ik niet voor minder projectie ben gegaan. Sterker nog, denk dat de 380cc ook prima had gepast! :) Al weet ik natuurlijk nog niet hoe ze gaan droppen en fluffen.
 

Toen ik nog twijfelde heb ik een 2e pasconsult ingepland bij Blooming, dat heeft me ook geholpen. We hebben toen nog een keer naar m’n ‘wish board’ gekeken en kwamen tot de conclusie dat de borsten die ik mooi vind echt meer demi projectie dan mini hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, lolacat said:

zou je mij willen toevoegen aan je album? ik ben nieuw op dit forum maar weet niet zo goed hoe het werkt. ik heb in februari een consult met dr vd pot.


Ah, wat leuk en spannend. Is dit je eerste consult of heb je ook andere PCs gesproken/overwogen? 
 

En ik heb je toegevoegd aan m’n album! Gewoon even vragen, zo werkt het hier geloof ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, Fiedewiet said:

@MiaMaewat fijn om te lezen dat je herstel zo soepel verloopt! Ik ben zelf over 2.5 week aan de beurt, wordt ook dual plane geplaatst, en merk dat ik nu best beetje zenuwachtig begin te worden... voornamelijk voor de herstelperiode daarna 😅 Zou ik met je mee mogen kijken in je album?


Heb je toegevoegd! Ik keek ook erg op tegen herstel. Spannend omdat je niet weet hoe je lijf gaat reageren en je beperkt gaat zijn in je bewegingsvrijheid. Maar je past je toch ook weer snel aan en vindt handigheidjes om toch je ding te kunnen doen. En we kunnen toch niet zoveel nu hè, dus het is een perfect excuus om de hele dag met een boek op de bank te ploffen! 
 

Waar ben je precies zenuwachtig over? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, MiaMae zei:


Ah, how fun and exciting. Is this your first consultation or have you also talked / considered other PCs? 
 

And I added you to my album! Just ask, that's how it works here I believe :)

 

Dank je, je hebt een heel mooi resultaat. Dit wordt mn tweede consult. mijn eerste consult is binnenkort met dr Nio. Ik kijk ernaar uit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-1-2021 om 09:52, MiaMae zei:


Heb je toegevoegd! Ik keek ook erg op tegen herstel. Spannend omdat je niet weet hoe je lijf gaat reageren en je beperkt gaat zijn in je bewegingsvrijheid. Maar je past je toch ook weer snel aan en vindt handigheidjes om toch je ding te kunnen doen. En we kunnen toch niet zoveel nu hè, dus het is een perfect excuus om de hele dag met een boek op de bank te ploffen! 
 

Waar ben je precies zenuwachtig over? 


Thanks! Het ziet er bij jou echt al mooi uit! 
 

Tja, ik denk meer de angst voor het onbekende😂 Niet weten hoe je er straks lichamelijk aan toe bent. Maar ik moet het gewoon over me heen laten komen, en inderdaad op de bank ploffen en niks doen. Maar dat neemt niet weg dat ik het wel heel spannend vind haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.