Ga naar inhoud

Joyforlife : 3 november 2020 : Dr. Derks : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Zojuist, Joyforlife zei:

ik had gelezen dat dat wel een week of twee kan duren , aan de ene kant lees ik dat dit een bijwerking is van de narcose en aan de andere kant zou ik het niet heel gek vinden dat het vocht is wat naar beneden zakt, ik heb ook meer dorst en moet ook onwijs vaak naar de wc 

😳 2 weken. Nee joh. Dat meen je niet 😱 

 

Ik heb ook enorm dorst maar plassen doe ik bijna niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Boobcar zei:

😳 2 weken. Nee joh. Dat meen je niet 😱 

 

Ik heb ook enorm dorst maar plassen doe ik bijna niet. 

Uiteindelijk komt het allemaal goed :D hoe is je dag gegaan vandaag ? is het een beetje te doen ? ik merk wel dat ik het stil zitten een beetje zat ben nu .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag viel het me iets tegen. staat het echt heel strak en het trekt. Dus neem echt mijn paracetamol strikt in vandaag. Verder gaat het goed. Heb vandaag lekker in mijn bedje gelegen en nu lekker op de bank. Maar begin al echt moe te worden. Hoe gaat het met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Boobcar zei:

Vandaag viel het me iets tegen. staat het echt heel strak en het trekt. Dus neem echt mijn paracetamol strikt in vandaag. Verder gaat het goed. Heb vandaag lekker in mijn bedje gelegen en nu lekker op de bank. Maar begin al echt moe te worden. Hoe gaat het met jou? 

Ik merkte bij mij ook wel echt dat het heel strak stond vooral tussen mijn borsten en je kon ook voelen dat daar echt veel vocht in zat dat is nu wel een stuk minder gelukkig . Verder voelt het wel zwaar op mijn borst alsof er een beton blok op ligt, en inderdaad wel snel moe !

Vanmorgen was ik een uurtje naar mijn werk om wat dingen uit te leggen en was in totaal 2 uur weg maar heb daarna wel 3,5 uur op bed gelegen en geslapen. Kan niet wachten tot het herstellen voorbij is !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Ikke2 zei:

@Boobcar en @Joyforlife Ik weet nog dat ik na mijn bevalling brandnetel thee dronk omdat het vocht afvoert. Misschien dat het nu ook helpt. Weet niet of we dat na een BV ook gewoon mogen drinken 

Dankjewel @Ikke2 ! Zolang ik nog niet hoef te werken vind ik het wel prima ik ga er vanuit dat het de komende dagen wel minder word ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 4 

 

Wel een redelijke nacht gehad , halverwege de nacht weer half op mijn zij gaan liggen om te slapen en ik werd wakker om 9 uur helemaal top !

Zojuist voor het eerst weer even gewandeld 5 km we zullen het maar rustig opbouwen.

Waar ik wel last van heb is zenuwpijn in mijn rechterborst , dan ineens een steek alsof er een mes in gestoken word. Over het algemeen is het heel goed te doen maar die zenuwpijn is echt wel bagger en begon de dag na mijn operatie, ik herken het van mijn keizersnede.

Ik hoop dat het dan ook niet te lang gaat duren en dat het snel over is.

Hoe is het verder met iedereen ???

 

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het slapen goed gaat!!

Balen van die zenuwpijn 😫, hopen dat het snel minder wordt. Neem je nog pijnstilling?

Met mij gaat het goed, nu 3 1/2 week po en paar goede dagen al, met geen tot weinig last. Schurende/zenuw/huidpijn is zo goed als weg. Nu alleen nog wat stekende/overgevoelige tepels. Maar gevoel komt steeds meer terug. 
 

De knoopjes zijn eruit en dat scheelt ontzettend, hel fijn! Dus hier gaat het eigenlijk heel goed!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Lilve zei:

Fijn dat het slapen goed gaat!!

Balen van die zenuwpijn 😫, hopen dat het snel minder wordt. Neem je nog pijnstilling?

Met mij gaat het goed, nu 3 1/2 week po en paar goede dagen al, met geen tot weinig last. Schurende/zenuw/huidpijn is zo goed als weg. Nu alleen nog wat stekende/overgevoelige tepels. Maar gevoel komt steeds meer terug. 
 

De knoopjes zijn eruit en dat scheelt ontzettend, hel fijn! Dus hier gaat het eigenlijk heel goed!!

Ja ben wel blij met de nachten nu, pijnstilling heb ik nog niet gepakt ik heb het recept niet opgehaald zodat ik weet hoever ik kan gaan. 

Het lijkt mij ook wel lekker als die hechtingen er straks uit zijn of in ieder geval de knoopjes maar dat zal pas o p17 november gebeuren dus nog even afwachten. Ik heb soms wel een apart gevoel alsof er een bliksemschicht door mijn tepel gaat ik vermoed dat dat bij het herstel hoord! 

 

Fijn dat het bij jou ook goed gaat en dat het gevoel nu terug komt ! Is het je achteraf mee gevallen of juist tegen ?

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, GlitterMermaid zei:

Wat fijn dat je alweer gewandeld hebt! Dat zal denk ik ook wel helpen tegen het vocht en misschien ook met het in dalen 😉

 

Sterke vrouw ben je joh..! Al 5km gewandeld, al naar je werk gegaan. Ik zie mezelf dat niet doen paar dagen na m’n operatie 😂

Zo kan ik me energie een beetje kwijt , ik wandel normaal heel veel en elke dag behalve in de regen en vind het heerlijk en ik merk dat nu ik een paar dagen niet gewandeld heb ik aan de ene kant moe ben van herstel maar ook teveel energie heb omdat ik niet wandel en sowieso  niet veel doe 😂😂😂 lekker dubbel 

 

Hoe is het met jou nou ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Joyforlife hahaa ja mega dubbel! Maar lekker doen waar jij je goed bij voelt. Je lichaam laat het van zelf weten als ze er niet zo blij mee is 😉

 

Gaat goed met mij, mijn datum staat 28 december. Het duurt nog even maar ik denk er elke dag aan. Ook best vaak al over gedroomd. 
 

Ook ben ik ook al veel inkopen aan het doen, vooral veel kleding met ritsen en knopen. Vitamine crèmes, vitamine pillen en bio oil 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, GlitterMermaid zei:

@Joyforlife hahaa ja mega dubbel! Maar lekker doen waar jij je goed bij voelt. Je lichaam laat het van zelf weten als ze er niet zo blij mee is 😉

 

Gaat goed met mij, mijn datum staat 28 december. Het duurt nog even maar ik denk er elke dag aan. Ook best vaak al over gedroomd. 
 

Ook ben ik ook al veel inkopen aan het doen, vooral veel kleding met ritsen en knopen. Vitamine crèmes, vitamine pillen en bio oil 😊

Ik heb wat vesten gekocht voor de eerste paar weken lekker comfortabel en makkelijk alleen aan te doen 🤣 ik kan me voorstellen dat je er elke dag aan denkt dat had ik ook ! Maar het is voorbij voor je er erg in heb en dan denk je huh nu al ? Heel veel succes met je aankopen !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Joyforlife Ja ik heb net twee heerlijke XXL pyjama’s bij de Kruidvat gehaald met knoopjes. Ze zijn super zacht en groot dus ben der helemaal blij mee haha!  Ja gaat nu al best wel snel allemaal, wordt ook langzamerhand steeds zenuwachtiger en begint ook steeds meer door te dringen. Raak soms ook best een beetje in paniek als ik denk aan de OK.. lijkt me toch heel eng.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, GlitterMermaid zei:

@Joyforlife Ja ik heb net twee heerlijke XXL pyjama’s bij de Kruidvat gehaald met knoopjes. Ze zijn super zacht en groot dus ben der helemaal blij mee haha!  Ja gaat nu al best wel snel allemaal, wordt ook langzamerhand steeds zenuwachtiger en begint ook steeds meer door te dringen. Raak soms ook best een beetje in paniek als ik denk aan de OK.. lijkt me toch heel eng.

Probeer er niet te veel over na te denken en laat het over je heen komen , bijna bij iedereen valt het 1000% mee. Voordat je in de gaten heb dat je gaat slapen en daadwerkelijk slaapt zit echt maar 2 seconde je hebt niet eens tijd om er over na te denken, als je vragen hebt brand los !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morning @Joyforlife, “bliksemschicht” gevoel is ook zenuwpijn, dus hoort erbij. Ohja jij gebruikte natuurlijk de pijnstillers niet. Bikkel hoor!! Maar wel goed naar je lichaam luisteren en rustig aan doe hé, hou je aan de adviezen!! Hoe beter en mooier je herstel! Bij mij gaat het goed en valt me uiteindelijk mee moet ik zeggen, is ff doorbijten af en toe met ups en down’s. Alleen het geduld pffff en me houden aan de rust is soms moeilijk. Maar het gaat echt goed. En mijn man zei in het begin, je kan maar 1 x die zes weken rust nemen, daarna nooit meer. En wat is 6 weken nou op al die jaren dat je er van kan genieten. Sucses met je herstel!! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames !!

 

Dag 8 po , nou moet ik toch even wat vragen hoor , het lijkt wel alsof mijn borsten groter worden inplaats dat ik had verwacht kleiner (vocht wat er uit gaat) misschien moet ik naar de opticien voor een brilletje maar ik ben benieuwd naar jullie mening !

Ook voelen ze nog steeds wel strak/gespannen aan ze zijn nog niet echt soepel ofzo , wanneer gebeurde dit bij jullie ???

 

Onderste foto is van vandaag

 

 

Xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-11-2020 om 22:06, GlitterMermaid zei:

@Joyforlife Ja ik heb net twee heerlijke XXL pyjama’s bij de Kruidvat gehaald met knoopjes. Ze zijn super zacht en groot dus ben der helemaal blij mee haha!  Ja gaat nu al best wel snel allemaal, wordt ook langzamerhand steeds zenuwachtiger en begint ook steeds meer door te dringen. Raak soms ook best een beetje in paniek als ik denk aan de OK.. lijkt me toch heel eng.

Ik had dit ook heel erg, was echt super zenuwachtig voor de operatie en de weken/maanden voor de operatie. Maar gek genoeg op de dag dat het zou gebeuren was dat allemaal weg en maakte plaats voor gezonde spanning; ik had er echt zin in. Was ook alleen maar aan het babbelen met de medewerkers van het ziekenhuis tot het moment dat ik in slaap viel en daarna gewoon vrolijk weer verder, nog een beetje wappie van de narcose haha.

 

Alleen het moment van prikken (ik kan daar niet zo goed tegen) en het verschuiven van mijn bed naar de koude, smalle OK tafel vond ik wat ongemakkelijk. Maar zoals @Joyforlife zegt laat het gewoon over je heen komen! Het is voorbij eer je er erg in hebt.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Joyforlife kijk eens wat je nog blauw bent zeg! Vind het ook zo bijzonder om te zien dat dat bij iedereen anders is, haha.

 

Ik heb het zelf niet echt zo ervaren maar ik zie bij veel dames op de foto's dat de borsten eerst echt strak en gespannen zijn en na een aantal dagen lijkt de huid en ook de spieren (denk ik) te ontspannen en worden de borsten wat voller. Dat lijkt nu bij jou ook te gebeuren. Zijn ze bij jou ook dual plane geplaatst? 

 

Volgens mij moet je huid en zo echt wennen aan het extra volume en zet het dan geleidelijk uit of zoiets. Maar pin me er niet op vast! Het lijkt in ieder geval niet abnormaal groot of rood of iets dergelijks dus denk niet dat er verder iets aan de hand is. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Yvette-x zei:

Hey @Joyforlife kijk eens wat je nog blauw bent zeg! Vind het ook zo bijzonder om te zien dat dat bij iedereen anders is, haha.

 

Ik heb het zelf niet echt zo ervaren maar ik zie bij veel dames op de foto's dat de borsten eerst echt strak en gespannen zijn en na een aantal dagen lijkt de huid en ook de spieren (denk ik) te ontspannen en worden de borsten wat voller. Dat lijkt nu bij jou ook te gebeuren. Zijn ze bij jou ook dual plane geplaatst? 

 

Volgens mij moet je huid en zo echt wennen aan het extra volume en zet het dan geleidelijk uit of zoiets. Maar pin me er niet op vast! Het lijkt in ieder geval niet abnormaal groot of rood of iets dergelijks dus denk niet dat er verder iets aan de hand is. 

Ja het blauwe/paarse gaat nog niet echt weg dat had ik nu wel verwacht dat dat minder zou worden. Ik denk ook niet dat er iets aan de hand is maar misschien komt het inderdaad doordat ze wat gaan dalen .... ik heb ze voor de spier geplaatst en verder heb ik gelukkig geen pijn ofzo afentoe een steekje het voeld alleen nog strak. Gek he dat het bij iedereen zo anders gaat. Ik zat de foto te bekijken en ik denk huh ??? Hoe kan dat dan juist omdat ik verwacht had ze nog wat kleiner zouden worden inplaats van groter 😂

 

Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minutes ago, Yvette-x said:

Ik had dit ook heel erg, was echt super zenuwachtig voor de operatie en de weken/maanden voor de operatie. Maar gek genoeg op de dag dat het zou gebeuren was dat allemaal weg en maakte plaats voor gezonde spanning; ik had er echt zin in. Was ook alleen maar aan het babbelen met de medewerkers van het ziekenhuis tot het moment dat ik in slaap viel en daarna gewoon vrolijk weer verder, nog een beetje wappie van de narcose haha.

 

Alleen het moment van prikken (ik kan daar niet zo goed tegen) en het verschuiven van mijn bed naar de koude, smalle OK tafel vond ik wat ongemakkelijk. Maar zoals @Joyforlife zegt laat het gewoon over je heen komen! Het is voorbij eer je er erg in hebt.  

Goed om te weten! Dankjewel. Dan hoop ik dat ik ook de rust vind die dag haha. Ik ben van nature wel een druktemaker hoor 😉 

Ging jij in een bed de OK in? Ik dacht dat je zelf de OK moet binnen lopen en dan op dat bed moet gaan liggen, dan worden je armen vast gebonden.... mijn god wat een paniek zou er dan in m'n hoofd zijn 😅

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, GlitterMermaid zei:

Goed om te weten! Dankjewel. Dan hoop ik dat ik ook de rust vind die dag haha. Ik ben van nature wel een druktemaker hoor 😉 

Ging jij in een bed de OK in? Ik dacht dat je zelf de OK moet binnen lopen en dan op dat bed moet gaan liggen, dan worden je armen vast gebonden.... mijn god wat een paniek zou er dan in m'n hoofd zijn 😅

Hahaha er word volgens mij niemand vastgebonden hoor. Tenminste bij mij niet 🤣 ik werd met een gewoon bed richting de ok gereden en op de gang moest ik zelf uit bed stappen en de ok in lopen en daar op die plank gaan liggen. Armen worden in een soort steunen neergelegd net als bij de gynaecoloog voor je benen maar dan voor je armen en dan plakken ze plakkertjes op je en prikken ze het infuus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minutes ago, Boobcar said:

Hahaha er word volgens mij niemand vastgebonden hoor. Tenminste bij mij niet 🤣 ik werd met een gewoon bed richting de ok gereden en op de gang moest ik zelf uit bed stappen en de ok in lopen en daar op die plank gaan liggen. Armen worden in een soort steunen neergelegd net als bij de gynaecoloog voor je benen maar dan voor je armen en dan plakken ze plakkertjes op je en prikken ze het infuus. 

Ooooh... oké gelukkig!!! 😂😂😂

Dan had ik het erger gemaakt in m’n dan dat het is. Bedankt voor het gerust stellen 😊

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.