Ga naar inhoud

Joyforlife : 3 november 2020 : Dr. Derks : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

10 uur geleden, Ikke2 zei:

@Lilve@Joyforlife nog voor mijn operatie had ik mijn pc gevraagd of je borsten ook echt eigen gaan voelen. Hij vertelde daarop dat dit zeker gebeurd maar echt wel een jaartje of zelfs langer tijd nodig heeft. Het is echt een proces waarbij lichaam en nieuwe borsten vormen. Het is natuurlijk voor iedereen anders maar heb mezelf hier wel op ingesteld. Bij mij is het dat buiten de pijntjes om voelen ze al wel echt van mij. Ik kijk er wel naar uit dat ze de drop and fluff krijgen en de spier zich ontspant zodat ze zachter worden. Maar komt dus zowiezo goed maar heeft vooral tijd nodig 😘

Bij mij voelen ze ook wel eigen hoor, maar dat echte eigen gevoel zal inderdaad nog een tijd duren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Joyforlife zei:

Ja ik heb ze vandaag weer gesproken en mocht het weer open gaan moet ik weer terug. Ik merk ook wel dat ik er onzeker bij ben , ik voel ze ook nog steeds en vind het wel veel langer duren dan ik had verwacht. Ik heb geen pijn of ander gevoel dan hiervoor maar ik voel ze nog steeds , en ik kan me okk nog niet voorstellen dat ik een andere bh ga dragen dan de po bh over 2 weken. Ik vind ze ook echt mooi en ben echt blij met het resultaat maaar het mag nou ook wel weer gewoon voelen zoals de rest van mijn lichaam.

Jaaa weer geduld hè, en ik draag een heerlijke beha van chantelle comfort. Mooie en zeer zachte beha zonder beugel, met ondersteuning. Erg prettige beha, aanrader. Had van de week een paar uurtjes een beugelbeha aan, deed echt vervelend zeer op een gegeven moment. Weer de chantelle, ik woon in dat ding haha. Heb de po beha nog paar x gedragen. Maar nu sinds 4 dagen helemaal niet meer. Slaap soms met strak topje, soms zonder. Soms wordt ik wakker van gevoelige boobs en doe ik topje aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Lilve zei:

Ik heb trouwens een goede sportbeha de Anita deltapad, kost wel wat. Maar zit als een huis. Heb nu natuurlijk 70f, dus moet wel goed stevig zitten. Kan er alles mee. Zit echt top!!

Heey !! 

 

Wat is jou omvang kwa maten?

Als ik ze opmeet kom ik op 78cm en 95,5 cm en als ik dan online kijk zeggen de meeste sites een B in de hunkemuller had ik van een gewone bh een c en sommige sites zeggen een D . Schiet mij maar lek , dus ik vind het heel eng om iets te bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Joyforlife zei:

Heey !! 

 

Wat is jou omvang kwa maten?

Als ik ze opmeet kom ik op 78cm en 95,5 cm en als ik dan online kijk zeggen de meeste sites een B in de hunkemuller had ik van een gewone bh een c en sommige sites zeggen een D . Schiet mij maar lek , dus ik vind het heel eng om iets te bestellen.

Ik heb me laten opmeten. En de sportbeha, mocht ik thuis verschillende maten passen tegen een borg. Ik zal thuis eens meten vanmiddag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Lilve zei:

Ik heb trouwens een goede sportbeha de Anita deltapad, kost wel wat. Maar zit als een huis. Heb nu natuurlijk 70f, dus moet wel goed stevig zitten. Kan er alles mee. Zit echt top!!

Heb even gekeken maar vind dat ook nog een mooie sport BH. Als ik weet welke maat ik heb ga ik die zeker bestellen 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-12-2020 om 08:22, Lilve zei:

Ik heb trouwens een goede sportbeha de Anita deltapad, kost wel wat. Maar zit als een huis. Heb nu natuurlijk 70f, dus moet wel goed stevig zitten. Kan er alles mee. Zit echt top!!

Ik heb net de anita gekocht en wat ben ik blij !!!

Hij zit echt super lekker ! 

Bedankt voor je tip eindelijk dat achterlijke ding uit van de kliniek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Lilve zei:

Superfijn!! Goed is ie hè!!

Ja hij is echt goed , ik werd nu teminste goed geholpen bij de livera , vorige keer bij de hunkemuller was echt bagger , ik heb nu van sport bh 80C en van een andere bh zonder beugels die ik heb meegenomen de 80 D dus het verschild echt veel met bh's onderling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Joyforlife zei:

Ja hij is echt goed , ik werd nu teminste goed geholpen bij de livera , vorige keer bij de hunkemuller was echt bagger , ik heb nu van sport bh 80C en van een andere bh zonder beugels die ik heb meegenomen de 80 D dus het verschild echt veel met bh's onderling.

Ja klopt hoor! Alle merken zitten net weer ff wat anders. Fijn dat je goed geholpen en geslaagd bent 🤗

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Adriaantje zei:

Nou, wat kun je slecht geholpen worden!  Ik winkel alleen maar on-line en stuur terug wat niet past.

Hier zo'n vreselijke oudere dame in de lingerie winkel. Heb me dure BH's laten aansmeren die niet pasten.

Ik krijg de kriebels van die mee-kijkers. 

Ooooh, nou klinkt precies als bij mij. Hier zit ook zo’n ouwe tak in de winkel, die me telkens andere maten wilt aansmeren. En als ze merkt dat ik ze toch niet ga kopen wordt ze echt onaardig. Zo’n vreselijke vrouw. Je woont toch niet toevallig in huizen 😂?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey dames, 

Hier weer even een kleine update !

Ik ben vandaag 5 weken en 3 dagen po 

Inmiddels al weer wat dagen werken erop zitten en dat gaat gelukkig goed.

afgelopen donderdag toch nog even extra op controlle geweest bij de chirurg om een hechting te laten verwijderen en ze zei dat alles er ontzettend goed er uit zag en dat ze blij is met het resultaat , ik gelukkig ook 😂

Gelukkig voel ik ze niet meer zitten want daar was ik wel een beetje bang voor dat ik voor altijd mijn borsten zou blijven voelen maar dat is gelukkig niet.

Van de chirurg mocht ik ook gewoon de Anita sport bh dragen.

Mijn maten zijn inmiddels 95cm borstomvang en 75 cm onderomvang. Vanaf volgende week ga ik langzaam aan het sporten weer opvangen want ondanks dat ik heel veel loop merk ik dat er hier en daar toch wel weer wat cm erbij zijn gekomen.

Hoe is het met jullie dames?

 

Dikke knuffel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 6 weken PO en heb ik even een collage gemaakt van voor en na en dan ben ik toch echt heel blij! Ik kan me nu niet meer voorstellen hoe het was?! 

Alles is dicht en rustig en nu voeld het als eigen , eindelijk kan ik de normale dingen weer oppakken zonder last achteraf.

Hoe is het met jullie ???

 

Xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Joyforlife zei:

Vandaag 6 weken PO en heb ik even een collage gemaakt van voor en na en dan ben ik toch echt heel blij! Ik kan me nu niet meer voorstellen hoe het was?! 

Alles is dicht en rustig en nu voeld het als eigen , eindelijk kan ik de normale dingen weer oppakken zonder last achteraf.

Hoe is het met jullie ???

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ziet het er super mooi uit en fijn dat ze nu helemaal eigen voelen zonder pijn. Ik ben nu 3 weken en 5 dagen po. Ben heel blij met het resultaat. Wel heb ik nog steeds pijn. Vooral boven in mijn borsten. Daardoor ben ik me ook steeds bewust van mijn borsten. Hoop zo dat die pijn snel weg trekt. Vraag me af hoe lang dat dit kan duren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Ikke2 zei:

Wat ziet het er super mooi uit en fijn dat ze nu helemaal eigen voelen zonder pijn. Ik ben nu 3 weken en 5 dagen po. Ben heel blij met het resultaat. Wel heb ik nog steeds pijn. Vooral boven in mijn borsten. Daardoor ben ik me ook steeds bewust van mijn borsten. Hoop zo dat die pijn snel weg trekt. Vraag me af hoe lang dat dit kan duren. 

Bij mij is dat nu ook pas sins een week dat ik me er niet meer bewust van ben en dat het eigen voeld dus ik denk dat dit bij jou ook nog komt, ik dacht echt dat het zo voor altijd zou gaan voelen maar gelukkig niet. Ik denk dat de grootste verandering van gevoel is tussen week 4 en 5 . 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Anns zei:

@Joyforlife Dat ziet er keurig uit ! En inderdaad wat een verschil zeg. Mag je trots op zijn!

Ja echt een groot verschil dit had ik van te voren nooit verwacht , je ziet wel foto's van andere enzo maar bij je zelf is toch anders ook omdat er gevoel bij komt kijken natuurlijk. Maar ik kan me nu echt geen voorstelling meer maken hoe het was, ik merk wel dat ik nog heel erg moet wennen als ik mezelf in de spiegel bekijk 😂 op een positieve manier dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Joyforlife zei:

Bij mij is dat nu ook pas sins een week dat ik me er niet meer bewust van ben en dat het eigen voeld dus ik denk dat dit bij jou ook nog komt, ik dacht echt dat het zo voor altijd zou gaan voelen maar gelukkig niet. Ik denk dat de grootste verandering van gevoel is tussen week 4 en 5 . 

 

Je hebt me wel weer gerust gesteld 😀 hoop dat dit bij mij ook gaat gebeuren. ik voel ze ook nog de hele dag een soort van samentrekken/tintelen. Een heel raar gevoel en beetje pijnlijk gevoel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
Op 26-10-2020 om 12:47, Joyforlife zei:

Hoi Hoi 

 

Vorige week ben ik na jaren uitstellen toch op consult geweest voor een borstvergroting.

Ik ben bij Kliniek Veldhoven geweest en werd hier echt heel vriendelijk geholpen.

Ook heb ik een goede uitleg gehad en staat de operatie gepland voor 3 November.

Normaal zou ik in Januari voor een operatie gaan in verband met werk , maar doordat mijn werk nu stil ligt door Corona (HORECA) kon het eerder.

Heb er heel veel zin in ! 

Ik heb gekozen voor 350 CC Mentor xtra , nu heb ik een 80 A dus ik ben benieuwd wat het uiteindelijke resultaat zal zijn.

Op de pasfoto vond ik ze niet groot lijken, mijn borsten nu zijn 20x20x20 en 15CM bree.

Leuk om ervaringen hier te lezen !

Mochten jullie vragen hebben brand maar los !!

 

Groetjes Tamara

Hoi Tamara,

Ik kom jouw berichten hier tegen. Misschien kan jij mij geruststellen. 
mij ben vandaag ook in kliniek Veldhoven geweest en word ip 5 mei geopereerd. 
Ik twijfel ook tussen 325 en 350. 
De arts vertelde dat ze vnl met Mentor xtra werken. Ik vraag me af of die protheses niet te stevig zijn waardoor de borsten onnatuurlijk gaan lijken?

Ik heb nu ook maat 80 A en lege borsten. Ik wil vollere borsten, maar geen “ballen” bovenop zeg maar. 
 

mag ik vragen hoe het bij jou is geworden?

 

Groetjes Diana. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.