Ga naar inhoud

Joyforlife : 3 november 2020 : Dr. Derks : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, Willsx zei:

Lief! Dank je wel 😊

 

Nee eigenlijk valt het reuze mee bij mij. Wel het gevoel dat het super strakgetrokken is - wat natuurlijk in weze ook zo is haha. Pijn is met paracetamol goed te doen, morgen dag 6.. elke dag gaat het als het goed is een beetje beter. 
 

Wel had ik vandaag voor het eerst een bruisend gevoel in mijn borsten, dat was heel gek maar hoort er allemaal bij! 

Een bruisend gevoel hoe bedoel je dat :) 

Zijn ze bij jou onder of boven de borstspier geplaatst ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Joyforlife said:

Een bruisend gevoel hoe bedoel je dat :) 

Zijn ze bij jou onder of boven de borstspier geplaatst ?

Ja heel gek alsof er een soort bruistablet inzit haha..

 

Ze zijn dualplane geplaatst bij mij, dus half onder de spier

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Willsx zei:

Lief! Dank je wel 😊

 

Nee eigenlijk valt het reuze mee bij mij. Wel het gevoel dat het super strakgetrokken is - wat natuurlijk in weze ook zo is haha. Pijn is met paracetamol goed te doen, morgen dag 6.. elke dag gaat het als het goed is een beetje beter. 
 

Wel had ik vandaag voor het eerst een bruisend gevoel in mijn borsten, dat was heel gek maar hoort er allemaal bij! 

Hoi @Willsx, gek hè dat gevoel. Hier ook gehad !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Joyforlife zei:

Ik heb je album nou gevonden ! wat ziet dat er mooi uit en ook al snel verandering na de operatie ! Ik hoop dat het bij mij ook zo voorspoedig gaat !

Dankjewel, ik ben ook echt heel blij, ze worden steeds mooier! Huid moet er wel echt aan wennen, die grote memmen erin. Hahab

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Lilve zei:

Nog een weekje voor je 🤗🤗🤗!!  
Ik had in de laatste week echt zo’n afscheidsgevoel. Een soort proces waar je doorheen gaat. Laatste woensdag met little boobies , laatste weekend enzv! Heel gek.

Ik probeer de laatste week een beetje te delen , eerst tot vrijdag dan tot zondag en dan tot dinsdag , slaat helemaal nergens op maar zo lijkt de tijd sneller te gaan.

Ik heb zondag en maandag nog 2 dagen cursus dus daar ben ik wel blij mee want verder is er niet echt iets wat ik kan doen om de tijd te doden. Mijn huis is inmiddels helemaal gepoetst van onder tot boven dus zal nog iets moeten verzinnen voor de laastste paar dagen :P 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen dagen was ik er met Corona niet helemaal gerust op of mijn operatie wel door zou gaan.

Na gister en vandaag allerlei nieuws berichten te hebben gelezen ben ik er nu wel meer gerust op dat het door gaat.

Vandaag zijn mijn vesten binnen gekomen die ik besteld heb voor de eerste twee weken omdat dit wat makkelijker aan te doen is dan een gewone trui.

Ik zit nog wel heel erg te twijfelen om een voedingskussen te kopen, ook heb ik nog gekeken voor een sport bh ookal heb ik er bij de kliniek twee bij genomen, Hoe hebben jullie de maat gekozen ? ik bedoel ik weet wel hoeveel cc ik krijg maar ik weet niet of dit een C of een D cup gaat worden en ik weet dan ook niet zo goed wat ik moet bestellen. Ik ben wel heel blij dat ik op dit forum terecht ben gekomen want ik heb een hoop gelezen en het is wel leuk om contact met andere te hebben die het zelfde mee maken of gaan doen , zeker omdat in mijn omgeving het niemand weet op mijn partner en zus na dan , zelfs de kinderen weten niks. Ik ben dan toch bang dat ik hun straks onzeker maak over hun eigen lichaam , ik heb 4 zoons en twee dochters. Hoe hebben jullie dit gedaan ? 

 

xxx

Nog nog 6 nachtjes te gaan 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Joyforlife, jaa ik denk ook zeker dat het doorgaat voor je!! Heel fijn! Goed dat je die vesten hebt besteld! Daar woon je echt in, zoiezo de eerste week a anderhalf!

 

Ik zou persoonlijk nog geen sportbeha kopen als je er al 2 van de kliniek hebt is dat genoeg de eerste 6 weken. Je mag toch niks anders aan. En 6 weken verder zijn je borsten zoo veranderd.

Ik zou het ook graag willen, maar wacht echt tot de 6 weken om zijn.

 

Qua kids, ja dat ligt er maar net aan wat je gewend ben in omgang met je kids. Ik heb van tevoren de kinderen ingelicht dat ik zou worden geopereerd en dat ik grotere borsten zou krijgen. Heb een zoon van 8 en een dochter van 4. M’n zoon reageerde voor de operatie alleen maar van “ieuwl” .

 

Ik ben zelf altijd heel eerlijk in dingen vertellen tegen de kids. Ze zijn niet gek. Hoe oud zijn jou kinderen? 
 

Na de operatie heb ik precies verteld wat ze hebben gedaan. En gezegd dat mama altijd heel tevreden was met haar borsten, maar na de zwangerschappen en het vele intensieve sporten wat ik doe nu niet meer zo tevreden ben en dat ik hier heel blij van wordt. En dat ik het voor mezelf doe. Ook heb ik de littekens laten zien en gevraagd of hij het gek vind dat ik ineens grotere borsten heb. Dus gewoon heel normaal over gepraat. Dat maakt het ook niet gek voor de kinderen. Maar het is zoals ik al eerder aangaf de manier waarop je gewend bent tegen je kids te communiceren over belangrijke dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Lilve zei:

Hoi @Joyforlife, jaa ik denk ook zeker dat het doorgaat voor je!! Heel fijn! Goed dat je die vesten hebt besteld! Daar woon je echt in, zoiezo de eerste week a anderhalf!

 

Ik zou persoonlijk nog geen sportbeha kopen als je er al 2 van de kliniek hebt is dat genoeg de eerste 6 weken. Je mag toch niks anders aan. En 6 weken verder zijn je borsten zoo veranderd.

Ik zou het ook graag willen, maar wacht echt tot de 6 weken om zijn.

 

Qua kids, ja dat ligt er maar net aan wat je gewend ben in omgang met je kids. Ik heb van tevoren de kinderen ingelicht dat ik zou worden geopereerd en dat ik grotere borsten zou krijgen. Heb een zoon van 8 en een dochter van 4. M’n zoon reageerde voor de operatie alleen maar van “ieuwl” .

 

Ik ben zelf altijd heel eerlijk in dingen vertellen tegen de kids. Ze zijn niet gek. Hoe oud zijn jou kinderen? 
 

Na de operatie heb ik precies verteld wat ze hebben gedaan. En gezegd dat mama altijd heel tevreden was met haar borsten, maar na de zwangerschappen en het vele intensieve sporten wat ik doe nu niet meer zo tevreden ben en dat ik hier heel blij van wordt. En dat ik het voor mezelf doe. Ook heb ik de littekens laten zien en gevraagd of hij het gek vind dat ik ineens grotere borsten heb. Dus gewoon heel normaal over gepraat. Dat maakt het ook niet gek voor de kinderen. Maar het is zoals ik al eerder aangaf de manier waarop je gewend bent tegen je kids te communiceren over belangrijke dingen.

Dat is eigenlijk het gekke , ik ben normaal ook altijd heel open naar de kinderen en hier thuis word alles besproken met elkaar of het nou over auto's of over sex gaat alles is bespreekbaar. Op de een of andere manier voel ik een soort van schaamte denk ik dat ik dit nu doe of een soort angst dat ze denken dat ik mezelf niet accepteer. Misschien moet ik het er gewoon over hebben met ze dan hoef ik straks ook niet allemaal moeilijk te doen en zeggen dat ik me niet lekker voel. Ze zijn trouwens 18 ,17,15,13,11, en 7 jaar , de jongste twee zijn dames en de oudste 4 heren. In de toekomst zou ik ook nog wel graag een buikwand correctie laten doen en niet omdat dat misschien mooier is (ook wel natuurlijk) maar omdat mijn onderbuik door de keizersnede geen gevoel meer in zit en ik regelmatig met het losse vel tussen mijn broek rits kom 😮 anyway ik denk dat je gelijk heb en ik het gewoon moet bespreken ! En dat geieuwww ken ik maar al tegoed :D dat gaat hier net zo.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Joyforlife zei:

Dat is eigenlijk het gekke , ik ben normaal ook altijd heel open naar de kinderen en hier thuis word alles besproken met elkaar of het nou over auto's of over sex gaat alles is bespreekbaar. Op de een of andere manier voel ik een soort van schaamte denk ik dat ik dit nu doe of een soort angst dat ze denken dat ik mezelf niet accepteer. Misschien moet ik het er gewoon over hebben met ze dan hoef ik straks ook niet allemaal moeilijk te doen en zeggen dat ik me niet lekker voel. Ze zijn trouwens 18 ,17,15,13,11, en 7 jaar , de jongste twee zijn dames en de oudste 4 heren. In de toekomst zou ik ook nog wel graag een buikwand correctie laten doen en niet omdat dat misschien mooier is (ook wel natuurlijk) maar omdat mijn onderbuik door de keizersnede geen gevoel meer in zit en ik regelmatig met het losse vel tussen mijn broek rits kom 😮 anyway ik denk dat je gelijk heb en ik het gewoon moet bespreken ! En dat geieuwww ken ik maar al tegoed :D dat gaat hier net zo.

 

xxx

Aaaaah dat vel verhaal 😫😅. Snap ik dat je ook een buikwandcorrectie zou willen.

 

Als ik jou verhaal zo hoor denk ik dat het helemaal goed komt met uitleggen aan je kids.

Gewoon doen en afwachten hoe ze reageren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Joyforlife zei:

Afgelopen dagen was ik er met Corona niet helemaal gerust op of mijn operatie wel door zou gaan.

Na gister en vandaag allerlei nieuws berichten te hebben gelezen ben ik er nu wel meer gerust op dat het door gaat.

Vandaag zijn mijn vesten binnen gekomen die ik besteld heb voor de eerste twee weken omdat dit wat makkelijker aan te doen is dan een gewone trui.

Ik zit nog wel heel erg te twijfelen om een voedingskussen te kopen, ook heb ik nog gekeken voor een sport bh ookal heb ik er bij de kliniek twee bij genomen, Hoe hebben jullie de maat gekozen ? ik bedoel ik weet wel hoeveel cc ik krijg maar ik weet niet of dit een C of een D cup gaat worden en ik weet dan ook niet zo goed wat ik moet bestellen. Ik ben wel heel blij dat ik op dit forum terecht ben gekomen want ik heb een hoop gelezen en het is wel leuk om contact met andere te hebben die het zelfde mee maken of gaan doen , zeker omdat in mijn omgeving het niemand weet op mijn partner en zus na dan , zelfs de kinderen weten niks. Ik ben dan toch bang dat ik hun straks onzeker maak over hun eigen lichaam , ik heb 4 zoons en twee dochters. Hoe hebben jullie dit gedaan ? 

 

xxx

Nog nog 6 nachtjes te gaan 

Ik heb via marktplaats een voedingskussen gekocht, zag er tiptop uit en lekker de sloop gewassen en hij is als nieuw! En ik vind het dus echt heerlijk liggen! Ik slaap er nu alvast op omdat ik normaal altijd op mijn buik slaap dus ik dacht dan gaat het daar in ieder geval niet aan liggen als ik niet kan slapen hahahaha. Ik ben er echt heel blij!

 

Ik ben net bij de action geweest en heb daar ook een aantal vesten/huispakken gekocht. Dacht dan heb ik er maar genoeg 😉

 

Ik heb 2 dochters van 15 en 11 jaar en die doen er allebei een beetje vreemd mee hahaha iets met schaamte maar ik klets er met iedereen over er is niks om je voor te schamen vind ik dus alles open en eerlijk bespreken! Love it 🙂 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Joyforlife zei:

Ik krijg net me tijdsstip door en ik mag me melden om 08:00 ik ben eigelijk wel blij dat ik me zo vroeg moet melden , beter als dat je de halve dag nog zit te wachten........ fingers crossed 

Dat is een fijne tijd!! Ik hoop dat ik dat ook ga krijgen. Wat weet je eigenlijk snel de tijd. Ik ben benieuwd wanneer ik het krijg te horen

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Boobcar zei:

Dat is een fijne tijd!! Ik hoop dat ik dat ook ga krijgen. Wat weet je eigenlijk snel de tijd. Ik ben benieuwd wanneer ik het krijg te horen

Ze hadden eerst gezegd 3 dagen van te voren dus had rekening gehouden met vrijdag maar ik kreeg het net al te horen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Willsx zei:

@Joyforlife Oh dat is fijn!!
Ik mocht me ook vroeg melden vond het heerlijk. Dan hoef je niet zo lang nuchter te zijn en ben je weer in de middag klaar om naar huis te gaan!!

 

komt vast helemaal goed! 

Ben echt heel blij dat het zo vroeg is , inderdaad dan heb je niet zo in de gaten dat je zo lang nuchter ben en is het zo voorbij !

Dan hoop ik toch wel rond 11 uur weer terug naar huis te gaan !

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minutes ago, Joyforlife said:

Ben echt heel blij dat het zo vroeg is , inderdaad dan heb je niet zo in de gaten dat je zo lang nuchter ben en is het zo voorbij !

Dan hoop ik toch wel rond 11 uur weer terug naar huis te gaan !

Oh dat is wel wat vroeg denk ik haha..

 

Ik werd in ieder geval 1.5u na meld tijd naar de OK gebracht, operatie duurde ongeveer een uur, en daarna was ik nog enkele uren daar om wakker te worden etc.. Dus ik zou iets ruimer rekenen

 

Al scheelt het natuurlijk wel per kliniek denk ik. Hebben ze er bij gezet hoelaat je geopereerd wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Willsx zei:

Oh dat is wel wat vroeg denk ik haha..

 

Ik werd in ieder geval 1.5u na meld tijd naar de OK gebracht, operatie duurde ongeveer een uur, en daarna was ik nog enkele uren daar om wakker te worden etc.. Dus ik zou iets ruimer rekenen

 

Al scheelt het natuurlijk wel per kliniek denk ik. Hebben ze er bij gezet hoelaat je geopereerd wordt?

Nee ze hebben niet gezegd hoelaat ik geopereerd word , maar dit zal wel kort na binnen komst zijn anders had ik me in de middag moeten melden, ik ben zon druif dat als ik wakker ben ik wil gaan . Ik ben wel de eerste van de dag dus het zal denk ik rond half 9 9 uur zijn dat ik geopereerd word en dan zeg een uurtje voor de operatie en dan een uurtje wakker worden en dan zal het er wel ver opzitten denk ik , maar ik kan er ook compleet naast zitten , maar dat zal je dinsdag wel lezen denk ik :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Joyforlife said:

Nee ze hebben niet gezegd hoelaat ik geopereerd word , maar dit zal wel kort na binnen komst zijn anders had ik me in de middag moeten melden, ik ben zon druif dat als ik wakker ben ik wil gaan . Ik ben wel de eerste van de dag dus het zal denk ik rond half 9 9 uur zijn dat ik geopereerd word en dan zeg een uurtje voor de operatie en dan een uurtje wakker worden en dan zal het er wel ver opzitten denk ik , maar ik kan er ook compleet naast zitten , maar dat zal je dinsdag wel lezen denk ik :1bouncingboobs:

Haha precies gewoon op je af laten komen dan komt het allemaal goed!! Je ziet tegen die tijd wel hoe het gaat en wanneer je weer lekker naar huis kunt. 

 

Ben erg benieuwd naar je verslag dinsdag, alvast heel veel succes gewenst! en ook plezier met aftellen uiteraard!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oeeeeeeeeeeee zo spannend!!!!!!!!!! Bij jou gaat het zo ie zo door (tenzij je pc ziek word), ik moet denk ik toch de persconferentie afwachten 🤔 "baal baal" ik dacht dat ze volgende week vrijdag met een nieuwe persconferentie zouden komen maar dat is dus nog niet zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.