Ga naar inhoud

Joyforlife : 3 november 2020 : Dr. Derks : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Op 26-10-2020 om 13:46, Joyforlife zei:

Hoi !

 

Ja het is inderdaad al heel snel !! 

Ik ben 168 en 65 kilo en ze plaatsen 350 cc rond xtr voor de borstspier.

Van wat ik heb gelezen gaat het herstel sneller als ze het voor de borstspier plaatsen.

Welke kliniek ben jij geweest ?

 

 

Hallo meiden, 

Ik krijg over twee weken ook een borstvergroting met Mentor implantaten xtra voor de spier. 
mij lees dat zoveel meiden anatomische implantaten krijgen en dual plane, dat ik mij serieus zorgen begin te maken. 
Krijg je met ronde implantaten voor de spier geplaatst nog wel natuurlijk ogende borsten???

Op dit forum zie ik niet zo heel veel meiden die mentor xtra krijgen. 
Ik ben 1.71 en 61 kilo. Heb nu 80 A. 
Ajb, kan iemand bij mij wat stress wegnemen?

Twijfel nu zelfs of ik de operatie door moet laten gaan. 
 

Groetjes Diana. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-4-2021 om 18:21, Diana75 zei:

Hallo meiden, 

Ik krijg over twee weken ook een borstvergroting met Mentor implantaten xtra voor de spier. 
mij lees dat zoveel meiden anatomische implantaten krijgen en dual plane, dat ik mij serieus zorgen begin te maken. 
Krijg je met ronde implantaten voor de spier geplaatst nog wel natuurlijk ogende borsten???

Op dit forum zie ik niet zo heel veel meiden die mentor xtra krijgen. 
Ik ben 1.71 en 61 kilo. Heb nu 80 A. 
Ajb, kan iemand bij mij wat stress wegnemen?

Twijfel nu zelfs of ik de operatie door moet laten gaan. 
 

Groetjes Diana. 

 

Hoi Diana!

 

Ik zag net jou privé berichtje voorbij komen.

Inderdaad ik heb ook de xtra en ik ben er super blij mee! De extra zorgt ervoor dat je aan de bovenkant ook meer volume hebt.

Ik heb je toegang gegeven tot mijn album maar ik moet je wel even vertellen dat ik 6 kinderen op de wereld heb gezet en mijn lijf er best gehavend uitziet. Neemt niet weg dat het verschil tussen voor en na voor mij onwijs  vooruit zijn gegaan. Ik ben blij met het resultaat en zeker ook met de kliniek en chirurg die ik heb gehad. Heel veel succes het komt allemaal goed !

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Joyforlife zei:

Hoi Diana!

 

Ik zag net jou privé berichtje voorbij komen.

Inderdaad ik heb ook de xtra en ik ben er super blij mee! De extra zorgt ervoor dat je aan de bovenkant ook meer volume hebt.

Ik heb je toegang gegeven tot mijn album maar ik moet je wel even vertellen dat ik 6 kinderen op de wereld heb gezet en mijn lijf er best gehavend uitziet. Neemt niet weg dat het verschil tussen voor en na voor mij onwijs  vooruit zijn gegaan. Ik ben blij met het resultaat en zeker ook met de kliniek en chirurg die ik heb gehad. Heel veel succes het komt allemaal goed !

 

Xxx

Super bedankt dat ik mee mag kijken. Zo fijn om een beetje een idee te hebben hoe het zal gaan worden...

Maar jij mag niet meer zeggen dat je lijf gehaverd is hoor! Je hebt een prachtig lijf, een lijf met een mooi verhaal!

Ik moet nu ook gaan kiezen tussen 325cc of 350cc. Welke maat is het nu uiteindelijk bij jou geworden?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Diana75 zei:

Super bedankt dat ik mee mag kijken. Zo fijn om een beetje een idee te hebben hoe het zal gaan worden...

Maar jij mag niet meer zeggen dat je lijf gehaverd is hoor! Je hebt een prachtig lijf, een lijf met een mooi verhaal!

Ik moet nu ook gaan kiezen tussen 325cc of 350cc. Welke maat is het nu uiteindelijk bij jou geworden?

 

Bij mij is het uiteindelijk 350 cc geworden en ik ben heel blij geweest met mijn keuze, ik heb tot in de operatiekamer getwijfeld en pas op de operatie tafel mijn keuze doorgehakt. Heel veel succes alvast !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 22-4-2021 om 13:16, Joyforlife zei:

Bij mij is het uiteindelijk 350 cc geworden en ik ben heel blij geweest met mijn keuze, ik heb tot in de operatiekamer getwijfeld en pas op de operatie tafel mijn keuze doorgehakt.

Herkenbaar ik ben ook enorm aan het twijfelen geweest toen en nu zal ik ook weer twijfelen over de hoeveelheid. Wilde toen 300 en kreeg uiteindelijk 245. toen was ik er blij mee. Nu met een wissel zal ik waarschijnlijk weer 2 kinderen verder mee vulling nodig hebben om toch een vol resultaat te krijgen. 

Ik wil ook dat de boven kan gevulder is maar wil wel dat het mooi overloopt naar mijn hals. zeg maar niet dat je zo'n ronde prothese rand ziet. Ik had toen anatomisch maar heb wel altijd last gehad van een beetje omgekrulde rand aan de bovenkant. zie je niet maar voel ik zelf soms wel. Wat raden jullie aan om de borst mooi gevuld te krijgen en ook aan de bovenkant goed gevuld te krijgen. Mag ik ook eens bij jou spieken wat die 350cc bij jou heeft gedaan?

Ik ben 180 en weeg 70 kilo. Ben van borstomvang 75 nu wel naar 90 gegaan. Niet perse veel dikker geworden maar je lijf veranderd als je 4 kinderen verder bent en inmiddels 48 ha ha

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.