Ga naar inhoud

Joyforlife : 3 november 2020 : Dr. Derks : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Hoi Hoi 

 

Vorige week ben ik na jaren uitstellen toch op consult geweest voor een borstvergroting.

Ik ben bij Kliniek Veldhoven geweest en werd hier echt heel vriendelijk geholpen.

Ook heb ik een goede uitleg gehad en staat de operatie gepland voor 3 November.

Normaal zou ik in Januari voor een operatie gaan in verband met werk , maar doordat mijn werk nu stil ligt door Corona (HORECA) kon het eerder.

Heb er heel veel zin in ! 

Ik heb gekozen voor 350 CC Mentor xtra , nu heb ik een 80 A dus ik ben benieuwd wat het uiteindelijke resultaat zal zijn.

Op de pasfoto vond ik ze niet groot lijken, mijn borsten nu zijn 20x20x20 en 15CM bree.

Leuk om ervaringen hier te lezen !

Mochten jullie vragen hebben brand maar los !!

 

Groetjes Tamara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tamara, welkom op het forum!!

Wat spannend en leuk en wat kan je al snel terecht zeg!! Aftellen dus!

 

Ik ben nu 12 dagen PO, heb ook mentor extra. 370 cc rond, voor de spier. Krijg jij ook ronde protheses? En hoe worden ze geplaatst, voor de spier of dual plane? En wat is je voorsituatie, qua gewicht en lengte?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal,

 

Hieronder zal ik mijn verslag bij houden van a tot z hoe alles is gelopen en hoe alles gaat verlopen!

Afgelopen 21 Oktober ben ik op consult geweest bij kliniek Veldhoven bij DR Derks , zeker na mijn bezoek aan de bergman kliniek vond ik dit een hele prettige kliniek met vriendelijke mensen.

Ze luisterde goed naar mijn wensen maar gaf daarbij ook zeker goed onderbouwd advies, eigenlijk wilde ik druppelvormig maar omdat ik volume mis aan de bovenkant adviseerde ze ronde proteses .

In het consult kon ik niet kiezen tussen 325 en 350 cc waardoor ze beide maten heeft besteld zodat ik er nog rustig over na kon denken.

3 November is de grote dag en ik kan niet wachten !!

Nu heb ik mijn keuze in cc gemaakt :) en zal het mentor 350cc rond xtr worden.

 

xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedzo 2 weken vrij is wel echt nodig vind ik. Ik heb zelf ook 2 kids. Ben de dag na de operatie heeeel rustig aan begonnen met wandelen. Eerst om de dag, sinds paar dagen iedere dag en steeds wat langer. 
 

Maar de eerste paar keer, pfff zoooo langzaam, net een oma. Je conditie krijgt een vette klap. Eerste paar keer max een half uurtje gelopen rustig. Nu dus wat langer en sneller. Maar ik moet dus ook echt opletten dat ik ik te snel ga. Rust is het toverwoord. 
 

Ik zal je toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, daisym zei:

ben benieuwd , mag ik ook mee piepen aub

Ik zal je toevoegen, ik heb even jou introductie stukje gelezen. En ik vind dat de protheses al zeg ik het zelf. Breed en goed gevulde volle borsten zijn. Al zijn ze pas 12 dagen PO en gaan ze nog zoveel veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Tamara! Wat word je al snel geopereerd zeg, fijn! Ik word zelf 12 november (als het goed is 😉🤭) geopereerd door dr vd weij in Boerhaave. Kijk er ook erg naar uit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Goow zei:

Spannend! Ik ben nog in de vooronderzoekfase 😇 

 

welk merk krijg je? En rond of anatomisch? 

Ik krijg mentor en anatomische 😀😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw of ik er klaar voor ben :P ik loop er al jaren mee maar ik kan me er nu op een of andere manier nog niet voorstellen dat ik straks  ook echt een voorgevel heb , het lijkt me heel raar om ineens borsten te hebben , maar oh ik heb er zon zin in !

Ik zou het heel leuk vinden om in je album mee te kijken , misschien een hele domme vraag maar hoe doe ik dat ?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Joyforlife said:

Wauw of ik er klaar voor ben :P ik loop er al jaren mee maar ik kan me er nu op een of andere manier nog niet voorstellen dat ik straks  ook echt een voorgevel heb , het lijkt me heel raar om ineens borsten te hebben , maar oh ik heb er zon zin in !

Ik zou het heel leuk vinden om in je album mee te kijken , misschien een hele domme vraag maar hoe doe ik dat ?

 

xxx


Haha het is ook heel raar om ineens borsten te hebben! Ik ben nu 5 dagen PO en ben er nog helemaaaal niet aan gewend!

 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album. Als je op mijn naam klikt kom je bij mijn profiel uit - en dan kun je daar bij activity op album klikken 😊

 

Alvast veel plezier met aftellen!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Willsx zei:


Haha het is ook heel raar om ineens borsten te hebben! Ik ben nu 5 dagen PO en ben er nog helemaaaal niet aan gewend!

 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album. Als je op mijn naam klikt kom je bij mijn profiel uit - en dan kun je daar bij activity op album klikken 😊

 

Alvast veel plezier met aftellen!! 

Gevonden !! wauw is al heel mooi zo kort na de operatie ! Heb je veel last ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Lilve zei:

Herstel is minder pijnlijk, maar sneller weet ik niet. Door minder pijn ook weer gevaar dat je te snel teveel doet 😅. Ik moet mezelf ook constant de teugels aan trekken. Rust is echt belangrijk!! Voor het hele inkapselen. 

Ik heb je album nou gevonden ! wat ziet dat er mooi uit en ook al snel verandering na de operatie ! Ik hoop dat het bij mij ook zo voorspoedig gaat !

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Joyforlife said:

Gevonden !! wauw is al heel mooi zo kort na de operatie ! Heb je veel last ?

 

Lief! Dank je wel 😊

 

Nee eigenlijk valt het reuze mee bij mij. Wel het gevoel dat het super strakgetrokken is - wat natuurlijk in weze ook zo is haha. Pijn is met paracetamol goed te doen, morgen dag 6.. elke dag gaat het als het goed is een beetje beter. 
 

Wel had ik vandaag voor het eerst een bruisend gevoel in mijn borsten, dat was heel gek maar hoort er allemaal bij! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Boobcar zei:

Nogmaals welkom 😀 spannend hoor! Ik krijg 380 cc anatomisch voor de spier. Fijn dat je zo goed geholpen werd, zo hoort het ook he. 😉

Oehh spannend ook ! Heb je lang op de operatie moeten wachten ? 

Het lijkt me heerlijk om straks gewone lingerie te kunnen kopen en dat (bijna) alles past en dat ik kan kopen wat ik mooi vind inplaats hoe het zit !

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.