Ga naar inhoud

Joyforlife : 3 november 2020 : Dr. Derks : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Hoe gaat het nu? Hopelijk is het weer een beetje dicht. Idd ff rustig aan doen zoals@Nog even wachten ook al zegt. Het is toch een hele operatie. Laat je dus maar lekker verwennen en hopelijk is het wondje snel weer dicht. Mocht je meer klachten krijgen dan zou ik gewoon de huisartsen post bellen. Die kunnen je ook helpen en antwoord geven op de vraag of er meteen iets moet gebeuren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Ikke2 zei:

Hoe gaat het nu? Hopelijk is het weer een beetje dicht. Idd ff rustig aan doen zoals@Nog even wachten ook al zegt. Het is toch een hele operatie. Laat je dus maar lekker verwennen en hopelijk is het wondje snel weer dicht. Mocht je meer klachten krijgen dan zou ik gewoon de huisartsen post bellen. Die kunnen je ook helpen en antwoord geven op de vraag of er meteen iets moet gebeuren. 

In de nacht lijkt het niet veel meer gelekt , net bij opstaan kwam er weer wat uit , ik hou me rustig vandaag maar morgen moet ik werken dus ik ben benieuwd hoe dat gaat.

Bijgaand is een foto van het gaasje van vannacht. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nog even wachten zei:

Oke dan is er wellicht toch iets teveel spanning op gekomen. Goed dat je toch even navraagt. 

Het ziet er (gelukkig voor jou) ook niet zo uit als bij mij destijds. Hopelijk is het snel weer dicht.  En doe maart even lekker rustig aan vandaag

Ja ik ga zeker rustig aan doen vandaag ben er wel van geschrokken en ik hoop dat het snel dicht gaat want ze waren allebij dicht daarom had ik het ook niet verwacht. Dankjewel voor je berichtje fijn om te lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Joyforlife zei:

In de nacht lijkt het niet veel meer gelekt , net bij opstaan kwam er weer wat uit , ik hou me rustig vandaag maar morgen moet ik werken dus ik ben benieuwd hoe dat gaat.

Bijgaand is een foto van het gaasje van vannacht. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Lijkt mee te vallen. Als ik jou was zou ik morgen ff bellen met de kliniek. Dan ben je ook meteen gerustgesteld en morgen op het werk niet tillen en zo... als dat lukt. Komt vast goed 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Ikke2 zei:

Lijkt mee te vallen. Als ik jou was zou ik morgen ff bellen met de kliniek. Dan ben je ook meteen gerustgesteld en morgen op het werk niet tillen en zo... als dat lukt. Komt vast goed 😘

Ik ben er net achter wat het is ,het is een hechting die eruit wil,  ik heb geprobeerd om hem eruit te halen maar hij zit nog vast binnenin,  dus ik zal morgen even bellen om te vragen wat ik er mee moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Joyforlife zei:

Ik ben er net achter wat het is ,het is een hechting die eruit wil,  ik heb geprobeerd om hem eruit te halen maar hij zit nog vast binnenin,  dus ik zal morgen even bellen om te vragen wat ik er mee moet.

Gelukkig! Dan is het in ieder geval geen ontsteking. Misschien dat ze dan morgen wel ff die hechting gaan verwijderen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hier even een update , ik heb gister toch zelf de hechting afgesneden ,ontsmet en een hechtpleister er op gedaan. Vanmorgen werd ik gelijk gebeld door de kliniek en die waren er geloof ik niet zo blij mee dat ik het zelf had gedaan , ik heb afgesproken als het binnen 2 dagen niet dicht is ik terug moet komen en ik krijg 5 dagen antibiotica en als de antibiotica is afgelopen moet ik sowieso weer foto's sturen hoe het er uit ziet. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Joyforlife zei:

Nou hier even een update , ik heb gister toch zelf de hechting afgesneden ,ontsmet en een hechtpleister er op gedaan. Vanmorgen werd ik gelijk gebeld door de kliniek en die waren er geloof ik niet zo blij mee dat ik het zelf had gedaan , ik heb afgesproken als het binnen 2 dagen niet dicht is ik terug moet komen en ik krijg 5 dagen antibiotica en als de antibiotica is afgelopen moet ik sowieso weer foto's sturen hoe het er uit ziet. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Goed dat je eerlijk bent geweest. Maar ook goed dat ze anti biotica hebben gegeven. Het blijft een operatie wond. Hopelijk snel dicht en niet meer zelf gaan dokteren zonder overleg (ook voor dames die er in de toekomst ook mee te makan krijgen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Goed dat je eerlijk bent geweest. Maar ook goed dat ze anti biotica hebben gegeven. Het blijft een operatie wond. Hopelijk snel dicht en niet meer zelf gaan dokteren zonder overleg (ook voor dames die er in de toekomst ook mee te makan krijgen)

Ik ben net begonnen met de antibiotica , ik ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen de komende dagen.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Joyforlife zei:

Ik ben net begonnen met de antibiotica , ik ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen de komende dagen.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Better safe than sorry, ik heb na mijn laatste operatie ook preventief om antibiotica gevraagd.  Het ziet er wel netjes uit hoor.  Komt vast helemaal goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Joyforlife zei:

Ik ben net begonnen met de antibiotica , ik ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen de komende dagen.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Het ziet er in ieder geval mooi rustig uit. Komt vast wel goed. FF goed in de gaten houden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe dag nieuwe foto

 

Het heeft afgelopen nacht niet gelekt gelukkig.

Straks stuur ik ook de foto's door naar de kliniek.

 

Xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Joyforlife zei:

Nieuwe dag nieuwe foto

 

Het heeft afgelopen nacht niet gelekt gelukkig.

Straks stuur ik ook de foto's door naar de kliniek.

 

Xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Gelukkig meid, benieuwd wat de kliniek erover te zeggen heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lilve zei:

Gelukkig meid, benieuwd wat de kliniek erover te zeggen heeft.

Ja ik ben ook wel benieuwd eigelijk , ik heb ook gelijk aangegeven dat er naast deze hechting ook nog een andere naar buiten lijkt te komen naast dit gaatje van de foto zit aan de linkerkant een wit puntje wat steeds duidelijker word en dit is ook een hechting. Of ik het weer als de laatste keer mag doen of dat ze het liever zelf doen mocht hij open gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Joyforlife zei:

Ja ik ben ook wel benieuwd eigelijk , ik heb ook gelijk aangegeven dat er naast deze hechting ook nog een andere naar buiten lijkt te komen naast dit gaatje van de foto zit aan de linkerkant een wit puntje wat steeds duidelijker word en dit is ook een hechting. Of ik het weer als de laatste keer mag doen of dat ze het liever zelf doen mocht hij open gaan.

Ja dat snap ik, heb je vandaag contact gehad? Of wanneer heb je dat?  Geen pijn of iets aan je boobs? Ik heb nu 4x gesport en vandaag best beetje last van de boobs , ook weer dat zenuwpijn gevoel. Weet Sons niet wat waarvan komt en wat bij het herstel hoort. Ben soms nog best onzeker hoor over de boobs. Maar ben ook erg blij en vind ze mooi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lilve zei:

Ja dat snap ik, heb je vandaag contact gehad? Of wanneer heb je dat?  Geen pijn of iets aan je boobs? Ik heb nu 4x gesport en vandaag best beetje last van de boobs , ook weer dat zenuwpijn gevoel. Weet Sons niet wat waarvan komt en wat bij het herstel hoort. Ben soms nog best onzeker hoor over de boobs. Maar ben ook erg blij en vind ze mooi. 

Ja ik heb ze vandaag weer gesproken en mocht het weer open gaan moet ik weer terug. Ik merk ook wel dat ik er onzeker bij ben , ik voel ze ook nog steeds en vind het wel veel langer duren dan ik had verwacht. Ik heb geen pijn of ander gevoel dan hiervoor maar ik voel ze nog steeds , en ik kan me okk nog niet voorstellen dat ik een andere bh ga dragen dan de po bh over 2 weken. Ik vind ze ook echt mooi en ben echt blij met het resultaat maaar het mag nou ook wel weer gewoon voelen zoals de rest van mijn lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Joyforlife zei:

Ja ik heb ze vandaag weer gesproken en mocht het weer open gaan moet ik weer terug. Ik merk ook wel dat ik er onzeker bij ben , ik voel ze ook nog steeds en vind het wel veel langer duren dan ik had verwacht. Ik heb geen pijn of ander gevoel dan hiervoor maar ik voel ze nog steeds , en ik kan me okk nog niet voorstellen dat ik een andere bh ga dragen dan de po bh over 2 weken. Ik vind ze ook echt mooi en ben echt blij met het resultaat maaar het mag nou ook wel weer gewoon voelen zoals de rest van mijn lichaam.

@Lilve@Joyforlife nog voor mijn operatie had ik mijn pc gevraagd of je borsten ook echt eigen gaan voelen. Hij vertelde daarop dat dit zeker gebeurd maar echt wel een jaartje of zelfs langer tijd nodig heeft. Het is echt een proces waarbij lichaam en nieuwe borsten vormen. Het is natuurlijk voor iedereen anders maar heb mezelf hier wel op ingesteld. Bij mij is het dat buiten de pijntjes om voelen ze al wel echt van mij. Ik kijk er wel naar uit dat ze de drop and fluff krijgen en de spier zich ontspant zodat ze zachter worden. Maar komt dus zowiezo goed maar heeft vooral tijd nodig 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Lilve zei:

Ja dat snap ik, heb je vandaag contact gehad? Of wanneer heb je dat?  Geen pijn of iets aan je boobs? Ik heb nu 4x gesport en vandaag best beetje last van de boobs , ook weer dat zenuwpijn gevoel. Weet Sons niet wat waarvan komt en wat bij het herstel hoort. Ben soms nog best onzeker hoor over de boobs. Maar ben ook erg blij en vind ze mooi. 

@Lilve mij lijkt weer sporten heel eng. Hoe lang ben jij nu po en hoe vond jij dat om weer te sporten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Joyforlife zei:

Ja ik heb ze vandaag weer gesproken en mocht het weer open gaan moet ik weer terug. Ik merk ook wel dat ik er onzeker bij ben , ik voel ze ook nog steeds en vind het wel veel langer duren dan ik had verwacht. Ik heb geen pijn of ander gevoel dan hiervoor maar ik voel ze nog steeds , en ik kan me okk nog niet voorstellen dat ik een andere bh ga dragen dan de po bh over 2 weken. Ik vind ze ook echt mooi en ben echt blij met het resultaat maaar het mag nou ook wel weer gewoon voelen zoals de rest van mijn lichaam.

Het ziet er echt wel rustig uit gelukkig.

het herstel moet je echt inderdaad wel een tijd voor rekenen hoor. Ik droeg na 6 weken wel weer af en toe een beugelbh. Gewoon rustig opbouwen. maar ik merk nog steeds dat na een uurtje of 6 ik liefst terug wil naar een sportbh. mijn arts gaf ook aan dat de huidgevoeligheid tot wel een jaar aan zal blijven. maar ze gaan echt wel verder eigen voelen hoor, maar geef het de tijd, je bent nog relatief kort po en je borsten gaan nog jaren mee. 

 

15 minuten geleden, Ikke2 zei:

@Lilve mij lijkt weer sporten heel eng. Hoe lang ben jij nu po en hoe vond jij dat om weer te sporten? 

rustig opbouwen en een goede sportbh doen wonderen. ik heb met hardlopen nog wel dat ik het niet super fijn vind, maar met fitnessoefeningen of fietsen heb ik nergens last van. Luister naar je lichaam, zeker in het begin

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Het ziet er echt wel rustig uit gelukkig.

het herstel moet je echt inderdaad wel een tijd voor rekenen hoor. Ik droeg na 6 weken wel weer af en toe een beugelbh. Gewoon rustig opbouwen. maar ik merk nog steeds dat na een uurtje of 6 ik liefst terug wil naar een sportbh. mijn arts gaf ook aan dat de huidgevoeligheid tot wel een jaar aan zal blijven. maar ze gaan echt wel verder eigen voelen hoor, maar geef het de tijd, je bent nog relatief kort po en je borsten gaan nog jaren mee. 

 

rustig opbouwen en een goede sportbh doen wonderen. ik heb met hardlopen nog wel dat ik het niet super fijn vind, maar met fitnessoefeningen of fietsen heb ik nergens last van. Luister naar je lichaam, zeker in het begin

Zal ik zeker doen. Is ook een beetje het idee van 6 weken niks doen en dan in eens weer beginnen/opbouwen. Welk merk sport bh heb jij? Ik had 70aa dus nooit echt een sport bh nodig gehad 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Ikke2 zei:

Zal ik zeker doen. Is ook een beetje het idee van 6 weken niks doen en dan in eens weer beginnen/opbouwen. Welk merk sport bh heb jij? Ik had 70aa dus nooit echt een sport bh nodig gehad 😂

Je pakt dat echt snel wel weer op hoor.

 

Ik heb zware borsten en maat 80f. Ik heb een freya level 4 sport bh voor als ik moet hupsen/rennen. Met fietsen heb ik voldoende aan een hunkemoller the pro sport bh level 3. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Ikke2 zei:

@Lilve mij lijkt weer sporten heel eng. Hoe lang ben jij nu po en hoe vond jij dat om weer te sporten? 

Ik was gisteren precies 7 weken po. Was eerste keer ff spannend, maar gaat goed. Echt ff aftasten wat wel en niet kan. Maar gaat boven verwachting moet ik zeggen. Soms meer last dan andere keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.