Ga naar inhoud

Joyforlife : 3 november 2020 : Dr. Derks : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Joyforlife zei:

Wat een lief verhaal en heel fijn dat je zo de tijd hebt genomen om een stuk te schrijven.

Ik weet hoe het is om met heel veel mannen te werken , ik heb bij de DAF gewerkt en dat zijn bijna ook alleen maar mannen en inderdaad die kunnen veel beter roddelen dan vrouwen , dat is ook uiteindelijk de reden geweest waarom ik ben weg gegaan.

Zelf ben ik ook iemand die er wel schijt aan heb wat andere denken maar dit vind ik wel lastig en zeker wel voor de oudste twee.

Ik moet het ze ook gewoon vertellen datis ook gewoon het beste maar jeetje dat valt goevoelsmatig niet mee.

Ik denk ook dat ik gewoon moet vast houden aan die 350 cc en niet zo moeilijk moet doen.

Jij mag ook al snel voor je BV !! heel fijn als dat wachten er op zit en je kan beginnen aan je herstel , de periode waarin we een bV krijgen is wel ideaal dan zijn we mooi hersteld voor de zomer en heeft alles een beetje zijn uiteindelijke maat. Heel leuk dat je gereageerd hebt ! Heb jij ook een verslag ?

 

xxx

Ik heb een eigen bedrijf, nu heb ik eigenlijk geen gêne en bepaal toch zelf wat ik doe maar ik merk dat ik het toch een beetje vreemd vind om het aan mannen te vertellen. Heel gek want ik sta er echt 100% achter maar toch gek....  snap jullie gevoel, lastig om hier mee om te gaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Joyforlife zei:

Oke ik heb na de berichten van @Kenna en @Lilve heb ik de kids net aan tafel geroepen behalve de jongste dan , en uitgelegd wat er gaat gebeuren Dinsdag en waarom ik dit laat doen. Weet eigenlijk niet of ik nu opgelucht ben of niet :P Ze reageerde eigelijk heel goed en deden geen geieuw of gadver roepen dus dan is het al geslaagd . Mijn dochter had wel de meeste vragen en haar heb ik ook uitgelegd dat ik nu wel heel graag BH's aan wil die gewoon passen in plaats van dat ik of geen lucht krijg of dat me cup te groot is. 

Heb wel gevraagd of ze het voor zich kunnen houden en het niet van de daken gaan schreeuwen :blink:

Whoehoe meid dat is ff goed! Fijn dat je het hebt gezegd is dat van je schouders af. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Boobcar zei:

Ik heb een eigen bedrijf, nu heb ik eigenlijk geen gêne en bepaal toch zelf wat ik doe maar ik merk dat ik het toch een beetje vreemd vind om het aan mannen te vertellen. Heel gek want ik sta er echt 100% achter maar toch gek....  snap jullie gevoel, lastig om hier mee om te gaan! 

Het voelt heel persoonlijk op 1 of andere manier , eigenlijk heb ik zoiets is mijn lijf en gaat jullie niks aan , klinkt ook niet heel aardig hihihih ik doe het ook echt voor mezelf en niet voor iemand anders en heb dan ook echt geen trek om aan andere te moeten uitleggen waarom ik het doe 😜 Met mijn 34 jaar en een groot gezin krijg ik al genoeg vragen naar me hoofd geslingerd waar hoe wanneer enz en ik merk dat ik dat een beetje zat ben , het voelt als een soort van verantwoording af leggen denk ik 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat snap ik heel goed. Net alsof je iedereen maar uitleg moet geven. Toch doen we dit ook een beetje automatisch, hup gelijk alles vertellen en uitleggen en soms ook nog in de verdediging schieten.... heel stom maar toch we dat vaak. Lastig is het allemaal wel. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Joyforlife zei:

Oke ik heb na de berichten van @Kenna en @Lilve heb ik de kids net aan tafel geroepen behalve de jongste dan , en uitgelegd wat er gaat gebeuren Dinsdag en waarom ik dit laat doen. Weet eigenlijk niet of ik nu opgelucht ben of niet :P Ze reageerde eigelijk heel goed en deden geen geieuw of gadver roepen dus dan is het al geslaagd . Mijn dochter had wel de meeste vragen en haar heb ik ook uitgelegd dat ik nu wel heel graag BH's aan wil die gewoon passen in plaats van dat ik of geen lucht krijg of dat me cup te groot is. 

Heb wel gevraagd of ze het voor zich kunnen houden en het niet van de daken gaan schreeuwen :blink:

Jaaaaa goedzo!!!  🤗

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Joyforlife zei:

Wat een lief verhaal en heel fijn dat je zo de tijd hebt genomen om een stuk te schrijven.

Ik weet hoe het is om met heel veel mannen te werken , ik heb bij de DAF gewerkt en dat zijn bijna ook alleen maar mannen en inderdaad die kunnen veel beter roddelen dan vrouwen , dat is ook uiteindelijk de reden geweest waarom ik ben weg gegaan.

Zelf ben ik ook iemand die er wel schijt aan heb wat andere denken maar dit vind ik wel lastig en zeker wel voor de oudste twee.

Ik moet het ze ook gewoon vertellen datis ook gewoon het beste maar jeetje dat valt goevoelsmatig niet mee.

Ik denk ook dat ik gewoon moet vast houden aan die 350 cc en niet zo moeilijk moet doen.

Jij mag ook al snel voor je BV !! heel fijn als dat wachten er op zit en je kan beginnen aan je herstel , de periode waarin we een bV krijgen is wel ideaal dan zijn we mooi hersteld voor de zomer en heeft alles een beetje zijn uiteindelijke maat. Heel leuk dat je gereageerd hebt ! Heb jij ook een verslag ?

 

xxx

 

Wat toevallig dat je ook met veel mannen hebt gewerkt! Ja ik word soms helemaal gek van het geroddel, ben laatst een paar weken weg geweest vanwege quarantaine en werd de eerste dag terug de héle dag bij gepraat over wat er allemaal gaande is, wie wie niet mag, wie wat heeft gezegd wat echt niet kan.. Laat maar gaan, denk ik dan. Maar soms word ik er wel een beetje kriegel van 🙄 Heel erg jammer dat dit ook de rede is van je vertrek bij het bedrijf! Ik heb ook de rest van jullie berichtjes na die van mij gelezen net en ik vind het inderdaad alsof je jezelf bijna moet verdedigen voor je keuze. Tenminste, zo vóelt het. Wat echt bizar is! Nee hoor, lekker laten gaan. Ben blij dat je zegt dat jij al zo een instelling hebt over andere mensen hun mening. Dat is een hele mooie eigenschap!

 

Nou ik had inderdaad vanaf het begin al in mijn hoofd dat het in november zou moeten gebeuren, ik dacht: ik ga met nieuwe borsten het nieuwe jaar in en mijn volgende zomer wordt de beste ooit! Tegen die tijd ben je er ook al lekker aan gewend. Wat dat betreft had de timing echt niet beter gekund inderdaad haha! 

 

Lees trouwens ook dat je het je kinderen hebt verteld. Vind het echt ontzettend moedig van je! Ik ben heel blij om te lezen dat de reacties je alles mee vielen, en super leuk dat je meisje zoveel vragen had aan jou. Dat zegt veel goeds naar mijn idee 😊

 

Ik begrijp je angst ergens ook wel hoor, ik heb het mijn ouders namelijk pas een paar dagen geleden durven vertellen. Echt heel erg ik heb het vreselijk lang uitgesteld. Elke keer als ik naar ze toe ging dacht ik, dit is de dag ik móet het vertellen! Eenmaal daar dacht ik nah volgende keer... En toen was de operatie al bijna en begon de tijd te dringen 🙈 Ik was vooral bang dat ze teleurgesteld zouden zijn denk ik. Zij hebben mij iets gegeven en ik ben daar niet gelukkig mee. Het was heel moeilijk, maar hun reactie was echt heel lief en medelevend. Daar ging die mega last van mijn schouders pff!

 

Ik heb een topic inderdaad, volgens mij moet je dan op mijn naam zoeken dan kom je er wel!

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Boobcar zei:

@Joyforlifehoe gaat het met de zenuwen? Allemaal nog te doen? 

@Boobcar ! heey wat lief dat je dat vraagt  ! Heb geprobeerd mijn zinnen even te verzetten en heb heel wat KM gewandeld aangezien dat de komende tijd niet kan. Ik moet zeggen ik ben wel rustig al heb ik wel een aantal slechte nachten gehad maar afgelopen nacht heb ik gelukkig goed geslapen! Morgen heb ik alleen nog een cursus van 3 uur en dan heb ik verder echt niks meer te doen.

En dan komt het echt dicht bij ! over 36 uur is het al zover ! Om 8 uur melden en om half 9 9 uur word ik geopereerd hebben ze gezegd , ik moet wel zeggen dat ik er wel heel erg tegen op zie om alleen naar binnen te gaan en alleen wakker te worden, mijn man mag echt pas binnen als ik weg mag , is dat bij jou ook zo ?

Hoe is het met jou zenuwen ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Joyforlife zei:

@Boobcar ! heey wat lief dat je dat vraagt  ! Heb geprobeerd mijn zinnen even te verzetten en heb heel wat KM gewandeld aangezien dat de komende tijd niet kan. Ik moet zeggen ik ben wel rustig al heb ik wel een aantal slechte nachten gehad maar afgelopen nacht heb ik gelukkig goed geslapen! Morgen heb ik alleen nog een cursus van 3 uur en dan heb ik verder echt niks meer te doen.

En dan komt het echt dicht bij ! over 36 uur is het al zover ! Om 8 uur melden en om half 9 9 uur word ik geopereerd hebben ze gezegd , ik moet wel zeggen dat ik er wel heel erg tegen op zie om alleen naar binnen te gaan en alleen wakker te worden, mijn man mag echt pas binnen als ik weg mag , is dat bij jou ook zo ?

Hoe is het met jou zenuwen ?

Wat goed dat je afleiding hebt gezocht! Dan gaat de tijd ook wel wat sneller he 😉 Wat vervelend dat je slechte nachten achter de rug hebt, ik ben juist heel erg moe, slaap als een blok hahaha maar goed dat kan ook zo maar veranderen 🙂 

 

Dat alleen naar binnen gaan heb ik ook wel een beetje moeite mee en dan daar zo moederziel (heel zielig klinkt dit :kez_11:) alleen te moeten wachten tot ik aan de beurt ben. En dan ook weer alleen wakker worden en mijn mannetje dan pas weer bij de auto te zien... dit vind ook ik lastig. Hij moet inderdaad ook buiten blijven 😔

 

Ik heb (tot nu toe) nog geen zenuwen, zie er heel erg naar uit juist. Eindelijk word ik geholpen, zooooooo fijn! 

 

Wat doe je voor kleding aan? Ik heb zo'n velours huispak gekocht denk dat ik die maar aan doe.... maar twijfel of dit niet veel te warm is hahahaha wat een keuze allemaal he 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Boobcar zei:

Wat goed dat je afleiding hebt gezocht! Dan gaat de tijd ook wel wat sneller he 😉 Wat vervelend dat je slechte nachten achter de rug hebt, ik ben juist heel erg moe, slaap als een blok hahaha maar goed dat kan ook zo maar veranderen 🙂 

 

Dat alleen naar binnen gaan heb ik ook wel een beetje moeite mee en dan daar zo moederziel (heel zielig klinkt dit :kez_11:) alleen te moeten wachten tot ik aan de beurt ben. En dan ook weer alleen wakker worden en mijn mannetje dan pas weer bij de auto te zien... dit vind ook ik lastig. Hij moet inderdaad ook buiten blijven 😔

 

Ik heb (tot nu toe) nog geen zenuwen, zie er heel erg naar uit juist. Eindelijk word ik geholpen, zooooooo fijn! 

 

Wat doe je voor kleding aan? Ik heb zo'n velours huispak gekocht denk dat ik die maar aan doe.... maar twijfel of dit niet veel te warm is hahahaha wat een keuze allemaal he 

Het is ook wel een beetje zielig :P dat we alleen naar binnen gaan en alleen naar buiten komen , maar ja we krijgen ergelukkig wel wat voor terug! Ik doe inderdaad ook lekker wat makkelijks aan ik doe mijn jogging broek aan met een lekker vest niet te moeilijk lekker makkelijk en comfortabel , we hoeven gelukkig niet daarna op gala :D 

Inderdaad ik heb er ook heel veel zin in , ik denk dat mijn man meer last heeft van zenuwen hihihihi 

Ben ook wel reuze benieuwd wat voor sport bh ik aan krijg en of het een beetje zit , ook heb ik mijn voedingskussen uitgeprobeerd maar werd gewoon op mijn zij wakker :D dus ben heel benieuwd hoe dat straks gaat al zal ik niet zo veel behoefte hebben om op mijn zij te liggen als ik alle verhalen zo gelezen heb!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik denk dat we daarna ook niet naar een gala toe willen hahahahaha 

 

Ja vind je man het spannend? Die van mij laat niet zo veel merken, misschien zijn dat ook wel zenuwen hahaha

 

Ik denk dat die bh niet veel charmants is :45:  ik slaap nu al een week in het voedingskussen en ik slaap dus echt heerlijk, ik heb zelfs geen last van mijn rug meer. Ook ik word af en toe nog wel eens wakker op mijn zij maar dat is niet vaak. Ik heb ook sinds 3 dagen een kussentje onder mijn knieën gelegd en toen sliep ik echt 1000 keer beter dan die dagen er voor. Ik lijk wel een prinses hahahaha zo lig er bij :64:. Schijnt straks heel pijnlijk te zijn als je op je zij wilt gaan liggen, ben benieuwd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Joyforlife en @Boobcar,

Net even dit topic doorgenomen, het is echt bijna zover voor jullie nu!! Wat zijn jullie goed voorbereid zeg, helemaal top.

 

Ik ben zelf 8 oktober geopereerd en heb ronde 350cc mentor protheses dual plane geplaatst gekregen. Vooralsnog gaat het herstel voorspoedig en ook het slapen op de rug is bij mij helemaal goed gekomen! Ik ben helemaal geen rugslaper maar met 2 kussens onder mijn hoofd/schouders en 1 onder mijn knieën is het eigenlijk vanaf het begin super goed gegaan.

 

Super veel succes ladies komende week! Als het mag zou ik graag in je album mee spieken als je die hebt om je te volgen @Joyforlife! Bij Boobcar heb ik al toegang 😊

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyyy, wat fijn om te lezen dat het rugslapen bij jou helemaal goed is gekomen, dat geeft hoop toch?! Ik slaap nu een week op mijn rug en moet naar mijn idee helemaal goed gaan komen, ik slaap heerlijk 😃👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je topic even doorgelezen en je wordt morgen al geopereerd! Spannend! 

 

Ik word een dag na jou geopereerd, moet er ook om 8.00 zijn... toevallig krijg ik ook mentor rond achter te spier! 

 

Ik ben alvast benieuwd naar je operatie verslag. Heel veel succes en het gaat vast en zeker goed komen! 😊

Voor je het weet zitten ze erin 🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-10-2020 om 19:50, Joyforlife zei:

Oke ik heb na de berichten van @Kenna en @Lilve heb ik de kids net aan tafel geroepen behalve de jongste dan , en uitgelegd wat er gaat gebeuren Dinsdag en waarom ik dit laat doen. Weet eigenlijk niet of ik nu opgelucht ben of niet :P Ze reageerde eigelijk heel goed en deden geen geieuw of gadver roepen dus dan is het al geslaagd . Mijn dochter had wel de meeste vragen en haar heb ik ook uitgelegd dat ik nu wel heel graag BH's aan wil die gewoon passen in plaats van dat ik of geen lucht krijg of dat me cup te groot is. 

Heb wel gevraagd of ze het voor zich kunnen houden en het niet van de daken gaan schreeuwen :blink:

Hoi hoi. Ik word 19-11 geopereerd, tenminste ik hoop dat het doorgaat ivm Corona. Wil even zeggen dat ik het heel knap vind dat je het tegen je kinderen hebt verteld. Ik heb zelf een dochter en daar heb ik het ook tegen verteld 😀

volgens mij geef je daar juist het signaal mee af dat je altijd alles eerlijk kunt vertellen. Het lijkt me ook heel normaal om te zeggen dat het wel iets privé’s is en dat ze het voor zich kunnen houden. 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad wel heel spannend met Corona nu , ik verwacht wel dat het doorgaat als ik de berichten over corona zo volg.

Het was wel even een berg om over te gaan maar het is gelukt :D om het tegen de kids te vertellen .

Morgen zal ik mijn operatie verslag plaatsen hoe het gegaan is.

Welke kliniek ga je naar toe en hoeveel heb je gekozen ?

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Yvette-x zei:

Hi @Joyforlife en @Boobcar,

Net even dit topic doorgenomen, het is echt bijna zover voor jullie nu!! Wat zijn jullie goed voorbereid zeg, helemaal top.

 

Ik ben zelf 8 oktober geopereerd en heb ronde 350cc mentor protheses dual plane geplaatst gekregen. Vooralsnog gaat het herstel voorspoedig en ook het slapen op de rug is bij mij helemaal goed gekomen! Ik ben helemaal geen rugslaper maar met 2 kussens onder mijn hoofd/schouders en 1 onder mijn knieën is het eigenlijk vanaf het begin super goed gegaan.

 

Super veel succes ladies komende week! Als het mag zou ik graag in je album mee spieken als je die hebt om je te volgen @Joyforlife! Bij Boobcar heb ik al toegang 😊

Heey Yvette !

 

Hoe is het gegaan met je herstel ? 

Natuurlijk zal ik je toegang geven in mijn album ga ik gelijk evendoen !

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Roosje1 zei:

Ik heb je topic even doorgelezen en je wordt morgen al geopereerd! Spannend! 

 

Ik word een dag na jou geopereerd, moet er ook om 8.00 zijn... toevallig krijg ik ook mentor rond achter te spier! 

 

Ik ben alvast benieuwd naar je operatie verslag. Heel veel succes en het gaat vast en zeker goed komen! 😊

Voor je het weet zitten ze erin 🥳

Heey dat is ook al snel spannend !! morgen ga ik gelijk mijn operatie verslag schrijven , ik verwacht rond 12 uur thuis te zijn maar ik denk dat het begin avond word voordat ik wat neer ga schrijven, ik denk dat ik eerst even moet bijkomen van de ochtend :D 

7 uur geleden, daisym zei:

succes   spannend  voor je , tot straks 

Heel erg bedankt ! lief dat je er aan denkt !

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

de laatste 15 uur gaan in :tatice_04: en ik moet zeggen dat ik nog steeds niet zenuwachtig ben, heel raar maar heb er alleen maar zin in .

Ik heb afgelopen nacht helemaal niet geslapen nog geen 5 minuten , dat is wel super vervelend wetende dat ik na morgen waarschijnlijk nog wel wat slechte nachtjes zal hebben, ik ben een buik slaper en dat mag de komende 6 weken niet. Heel stoer wilde ik al een paar dagen van te voren op mijn rug gaan slapen om alvast een beetje te wennen maar dat is niet gelukt:25: Ik hoop zo dat ik aankomende nacht wel kan slapen. Ik moet er om 8 uur zijn en het is maar 5 minuten rijden voor mij dus dat is wel echt een luxe positie , om 7 uur zet ik me wekker en daarna gelijk de douche in kleren aan en de auto in , dan heb ik ook niet zon last van het nuchter moeten zijn en heb ik geen tijd om na te denken.

Morgen gaat het dan echt gebeuren ik ben zo ontzettend benieuwd !!!

Aan het begin van de avond zal ik denk ik mijn verslag en hopelijk een foto plaatsen en zo jullie alvast een beetje op de hoogte houden !

 

xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeeeeeeee zo spannend he meid!!!! Ik hoop dat je vanavond lekker slaapt en dan morgen het snel achter de rug is. Wat fijn dat het zo dichtbij is. Heerlijk!

 

Meid heel veel succes!! Slaap lekker 🤞

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.