Ga naar inhoud

Joyforlife : 3 november 2020 : Dr. Derks : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Jeej al weer voorbij !! Kwart over 11 was ik thuis , het is allemaal heel goed en voorspoedig gegaan en ik ben nu al super blij met het resultaat! Ze zijn nog een beetje opgezet maar dat zal de komende dagen/ weken wel gaan slinken .....vanavond zal ik mijn verslag typen en kijken of ik een foto kan plaatsen !

 

Xxx

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Joyforlife said:

Jeej al weer voorbij !! Kwart over 11 was ik thuis , het is allemaal heel goed en voorspoedig gegaan en ik ben nu al super blij met het resultaat! Ze zijn nog een beetje opgezet maar dat zal de komende dagen/ weken wel gaan slinken .....vanavond zal ik mijn verslag typen en kijken of ik een foto kan plaatsen !

 

Xxx

Jaaaa je hebt ze!!!

Gefeliciteerd met je boobies! Zou ik mee mogen kijken in je album? 
 

Heel veel succes met je herstel, lekker uitrusten verder vandaag!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alright hier issie dan !!

Vanmorgen om 7 uur mijn wekker gezet en ik had gelukkig wel wat beter geslapen dan gister ! 

Om kwart voor 8 de auto in en om 10 voor 8 stond ik voor de kliniek, manlief een kus gegeven en me gemeld aan de balie.

Daarna mocht ik gelijk door naar boven om me om te kleden en om foto's te maken. Vervolgens op de zaal om infuus te prikken en uit voorzorg antibiotica erin. Hele leuke gesprekken gehad over van alles en nog wat en toen kwam de anesthesie om alles nog een keer na te checken en vlak daarna kwam de pc dr Derks om af te tekenen. Dr Derks is echt een hele lieve meegaa de vrouw en het is iemand waar je je direct bij op je gemak voeld. Om 9 uur werd in naar de operatie kamer gebracht en hadden we het over de kids en ze vroeg wat voor stage mijn oudste deed en ik kon mobiele werktuigkunde al niet eens meer uitspreken en moest er om lachen rn weg was ik.

Om 5 over 10 werd ik wakker en toen was het al klaar ! Ze vroeg of ik water wilde en vlak daarna of ik koffie luste want voor dat ik naar de operatie kamer ging had ik zo'n trek in koffie ! En terwijl ik mijn koffie aan het drinken ben herinnerde ik me ineens dat ik vlak daar voor mijn water had laten vallen en de dekens nat waren , maar op het moment zelf heb ik dat helemaal niet zo mee gekregen 🤣 Een stuk peperkoek gegeten en nog een koffie en voelde me weer helemaal mens ! Ik keek onder de deken en WAUW ze zitten er echt ! Al zo superblij mee want ik had verwacht dat ze vervormd zouden zijn en nog niet zo mooi in vorm maar dit viel echt 1000% mee ! 

Nadat de PC langs gekomen was om te controleren was ik helemaal klaar om te gaan en om 11 uur stond ik buiten en weer helemaal fris. Mijn ervaring is echt zo goed met deze kliniek en zeker DR Derks ! Nu zijn ze wel gezwollen natuurlijk en heb een recept mee gekregen voor diverse pijnstillers maar zolang ik ze niet nodig heb vind ik het prima zo.

Nu ga ik beginnen aan het herstel maar deze dag is me echt meegevallen, lieve dames heel erg bedankt voor het lezen van mijn verslag!!

 

Xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.