Ga naar inhoud

Joyforlife : 3 november 2020 : Dr. Derks : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

 

Je hebt toch voor de spier ? Zijn ze dan nu al begonnen met indalen ofzo ?

Hoe voel je je nu verder ?

Klopt Ik heb ze voor de spier , ik heb werkelijk geen idee of dit het indalen is maar het scheelt wel veel ! Ik heb echt nergens last van al een paar dagen geen roodheid geen koorts geen pijn , ze zijn alleen groter en dat was tegen mijn verwachting in 🤣🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Boobcar zei:

Hahaha er word volgens mij niemand vastgebonden hoor. Tenminste bij mij niet 🤣 ik werd met een gewoon bed richting de ok gereden en op de gang moest ik zelf uit bed stappen en de ok in lopen en daar op die plank gaan liggen. Armen worden in een soort steunen neergelegd net als bij de gynaecoloog voor je benen maar dan voor je armen en dan plakken ze plakkertjes op je en prikken ze het infuus. 

Oh wat grappig haha ik werd met bed en al de ok in gereden en het bed werd tegen de tafel gezet en zo moest ik van het bed naar de tafel over schuifelen. Had geen verwarmde tafel maar wel lekkere warme dekens! En prikken en plakkers hadden ze bij mij al gedaan voor we naar de ok gingen. 

 

Misschien omdat ik in een ziekenhuis geopereerd ben ging het anders? 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Joyforlife zei:

Ja het blauwe/paarse gaat nog niet echt weg dat had ik nu wel verwacht dat dat minder zou worden. Ik denk ook niet dat er iets aan de hand is maar misschien komt het inderdaad doordat ze wat gaan dalen .... ik heb ze voor de spier geplaatst en verder heb ik gelukkig geen pijn ofzo afentoe een steekje het voeld alleen nog strak. Gek he dat het bij iedereen zo anders gaat. Ik zat de foto te bekijken en ik denk huh ??? Hoe kan dat dan juist omdat ik verwacht had ze nog wat kleiner zouden worden inplaats van groter 😂

 

Xxx 

Ook dat wegtrekken van blauwe plekken is bij iedereen anders denk ik. ik was bijna niet blauw terwijl ik normaal gesproken al van een klein tikje tegen de punt van de tafel al een mega grote blauwe plek heb.

 

Ben je er wel blij mee of vind je het nu te groot? Ik vind het er al mooi uit zien hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Yvette-x zei:

Ook dat wegtrekken van blauwe plekken is bij iedereen anders denk ik. ik was bijna niet blauw terwijl ik normaal gesproken al van een klein tikje tegen de punt van de tafel al een mega grote blauwe plek heb.

 

Ben je er wel blij mee of vind je het nu te groot? Ik vind het er al mooi uit zien hoor!

Ja ik ben er zeker tevreden mee !! Ik denk dat die blauwe plek s avonds kwam opzetten en is de eerste 2 ,3 dagen wat gegroeit , die zal vanzelf wel weg gaan , volgende week dinsdag moet ik weer op controlle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Joyforlife zei:

Klopt Ik heb ze voor de spier , ik heb werkelijk geen idee of dit het indalen is maar het scheelt wel veel ! Ik heb echt nergens last van al een paar dagen geen roodheid geen koorts geen pijn , ze zijn alleen groter en dat was tegen mijn verwachting in 🤣🤣

Ik heb ook voor de spier. In het begin staat alles strak en hoog. Als de zwelling afneemt en ze gaan zakken dan ogen ze voller.

Ik zal je toegang geven tot mijn album waar het verschil heel goed te zien is omdat ik tijdens mijn laatste operatie alleen links geplaatst heb gekregen. Rechts was dus al op zijn plek en je ziet de borst zakken en voller ogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Lilve zei:

Hey @Joyforlife, bij mij zijn ze ook groter geworden hoor. Pas na 3 weken wat zachter, kan ze nu klein beetje bewegen. Maar zijn nog steeds “hard” “gespannen”, ze jiggelen nog niet hahaha 😂. Ziet er toch goed uit!! Wel heel blauw! Heb je geen Arnica gebruikt?

Heey! 

Nee ik heb geen arnica gebruikt ik wist ook niet van het bestaan af tot een dag na dat ik geopereerd  werd en het hier gevraagd werd omdat ik een flinke blauwe plek had. Ik slik wel een batterij aan andere vitamine voor het herstel, maar zoals je kan zien heeft dat niet veel gedaan voor de blauwe plekken of ik had nog meer onder gezeten. Je hebt echt mooie borsten ! Ik hou je album in de gaten ik ben benieuwd of ze nog meer gaan veranderen de komende weken/maanden

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Nog even wachten zei:

Ik heb ook voor de spier. In het begin staat alles strak en hoog. Als de zwelling afneemt en ze gaan zakken dan ogen ze voller.

Ik zal je toegang geven tot mijn album waar het verschil heel goed te zien is omdat ik tijdens mijn laatste operatie alleen links geplaatst heb gekregen. Rechts was dus al op zijn plek en je ziet de borst zakken en 

Dankjewel voor de toegang ik heb gelijk gekeken en bij jou kan je dat echt goed zien , je hebt de foto's en datums ook goed bij gehouden waardoor het overzichtelijk is wat er gebeurt inplaats van schollen van de ene naar de andere foto. Ik ben dan toch wel heel erg benieuwd wat ze dan nog gaan veranderen bij mezelf  !

 

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Joyforlife zei:

Heey! 

Nee ik heb geen arnica gebruikt ik wist ook niet van het bestaan af tot een dag na dat ik geopereerd  werd en het hier gevraagd werd omdat ik een flinke blauwe plek had. Ik slik wel een batterij aan andere vitamine voor het herstel, maar zoals je kan zien heeft dat niet veel gedaan voor de blauwe plekken of ik had nog meer onder gezeten. Je hebt echt mooie borsten ! Ik hou je album in de gaten ik ben benieuwd of ze nog meer gaan veranderen de komende weken/maanden

 

Xxx

Hey meid, je kan alsnog de Arnica tabletjes gebruiken hè, kan geen kwaad en helpt nu ook nog enorm tegen de blauwe plekken! Ik zou het doen. En dankjewel 🤗, vandaag heb ik weer een goede boob day, staan ineens weer dichter bij elkaar. Zo grappig om te zien. Al met al gaat het herstel echt wel heel goed, valt me alles mee. Hoe is het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Joyforlife zei:

Dankjewel voor de toegang ik heb gelijk gekeken en bij jou kan je dat echt goed zien , je hebt de foto's en datums ook goed bij gehouden waardoor het overzichtelijk is wat er gebeurt inplaats van schollen van de ene naar de andere foto. Ik ben dan toch wel heel erg benieuwd wat ze dan nog gaan veranderen bij mezelf  !

 

 

Xxxx

Thx en altijd fijn om anderen te kunnen laten zien wat er te verwachten valt. Na mijn laatste operatie is het inzakken wrl sneller gegaan dan na de 1e operatie. De pocket was er natuurlijk al, doordat de prothese al 4 weken op zijn plekje had gezeten. Maar heb geduld en hou moed, het komt echt goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Lilve zei:

Hey meid, je kan alsnog de Arnica tabletjes gebruiken hè, kan geen kwaad en helpt nu ook nog enorm tegen de blauwe plekken! Ik zou het doen. En dankjewel 🤗, vandaag heb ik weer een goede boob day, staan ineens weer dichter bij elkaar. Zo grappig om te zien. Al met al gaat het herstel echt wel heel goed, valt me alles mee. Hoe is het met jou?

Het is inderdaad grappig om te zien hoe ze veranderen , als je 's ochtends opstaat is het altijd weer een verrassing 😂 mijn herstel valt me ook echt wel mee en als ik terug kijk heb ik alleen de eerste 4 dagen wat last gehad , waar ik me wel aan begin te ergeren is die bh die zit zo strak en kruipt omhoog aan de onderkant dus misschien moet ik hiervoor even een andere halen. Mijn borsten stonden van mezelf best wel uit elkaar dus ik vind het best knap (als ze zo blijven) dat ze zo dicht op elkaar staan daar ben ik wel blij mee ! Verder slaap ik toch wel stiekem veel op mijn zij in mijn slaap draai ik toch automatisch om. Al met al is het me echt meegevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Joyforlife zei:

Het is inderdaad grappig om te zien hoe ze veranderen , als je 's ochtends opstaat is het altijd weer een verrassing 😂 mijn herstel valt me ook echt wel mee en als ik terug kijk heb ik alleen de eerste 4 dagen wat last gehad , waar ik me wel aan begin te ergeren is die bh die zit zo strak en kruipt omhoog aan de onderkant dus misschien moet ik hiervoor even een andere halen. Mijn borsten stonden van mezelf best wel uit elkaar dus ik vind het best knap (als ze zo blijven) dat ze zo dicht op elkaar staan daar ben ik wel blij mee ! Verder slaap ik toch wel stiekem veel op mijn zij in mijn slaap draai ik toch automatisch om. Al met al is het me echt meegevallen.

Jaa is irriteer me nu ook echt aan die beha. Ben er klaar mee. Kan niet wachten tot ik wat anders aan mag. Fijn dat het jou ook is meegevallen allemaal! Rustig aan zo doorgaan 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 10 vandaag

 

Afgelopen maandag onverwacht naar centerparcs gegaan als kadootje van mijn oudste zoon , super lief.

Ik hield mijn hart vast want het was nog wel heel vroeg om zoiets te doen , maar ik moet zeggen dat het goed is gegaan. Ook merk ik dat ik steeds meer energie terug krijg wat heel fijn is !

Ik kan niet echt zeggen dat ik nog pijn heb , ik voel ze en ze zijn nog strak maar dat is het eigelijk.

Ik kan wel zeggen dat ik zeker tevreden ben over het resultaat wat er nu al is en het kan alleen maar beter worden volgens mij .

Het was niet zo'n bekende pc hier op het forum maar ik ben blij dat ik voor haar heb gekozen ! 

Van te voren was ik er eigelijk vanuit gegaan gezien mijn voor situatie dat mijn borsten veel verder uit elkaar zouden staan maar dat heeft ze echt netjes opgelost.

Nu nog een weekje vrij en dan mag ik 4 uurtjes werken mijn gelukje bij een ongelukje is dat de horeca dicht is en ik dus meer rust kan pakken als normaal het geval zou zijn geweest. Ben ook wel heel benieuwd naar Dinsdag als ik op controlle moet en de hechtingen /pleisters er af gaan.

Ook heb ik weer een nieuwe foto geplaatst met een verschil tussen dag 3 en dag 10 

 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, wat een verschil al zeg. Ze krijgen echt de ruimte om groter te vormen hè!!

Fijn dat het je allemaal mee valt en dat het zo goed gaat. Fijn dat je langer rustig aan kan doen! Wat dat betreft komt dat nu echt goed uit voor jou. Geniet er maar van. Lief van je zoon, een paar dagen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

 

Net op controlle geweest en het zag er goed uit !

De hechtpleisters zijn verwijderd alleen de knoopjes van de hechtingen kon ze niet vinden.

Ik moest op de scooter want manlief had de auto nodig , maar bij hobbels vonden mijn boobies nog niet zo leuk 😂 maar het is gelukt en ik ben weer thuis!

Ik mocht nog niet op mijn zij slapen maar vertelde dat ik toch op mijn zij draai s nachts , ja zegt ze dat kan ik me voorstellen als het geen pijn doet dat je op je zij draait maar moest toch proberen op mijn rug te slapen.

Er zaten nog een paar korstjes op en mocht als de korstjes er af zijn over twee weken de littekens gaan masseren. Straks zal ik nog even een foto plaatsen ! 

 

Hoe is het met jullie ?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Joyforlife zei:

Hoi hoi

 

Net op controlle geweest en het zag er goed uit !

De hechtpleisters zijn verwijderd alleen de knoopjes van de hechtingen kon ze niet vinden.

Ik moest op de scooter want manlief had de auto nodig , maar bij hobbels vonden mijn boobies nog niet zo leuk 😂 maar het is gelukt en ik ben weer thuis!

Ik mocht nog niet op mijn zij slapen maar vertelde dat ik toch op mijn zij draai s nachts , ja zegt ze dat kan ik me voorstellen als het geen pijn doet dat je op je zij draait maar moest toch proberen op mijn rug te slapen.

Er zaten nog een paar korstjes op en mocht als de korstjes er af zijn over twee weken de littekens gaan masseren. Straks zal ik nog even een foto plaatsen ! 

 

Hoe is het met jullie ?

Xxx

Wat fijn dat het goed is gegaan! Ze hebben naar mijn idee niet naar de knoopjes gekeken bij mij en ben dat ook helemaal vergeten te vragen hahaha. 

 

De pc zei tegen mij dat als je te veel op je zij slaapt dat er te veel verkeerde druk op je implantaten komt te staan en dat het kapsel proces dan verstoord word. Ik mocht ook pertinent niet op mijn zij slapen. Gelukkig gebeurd dit bij mij niet denk dat dit komt door het voedingskussen. 

 

Ik mag over 4 weken pas met crème beginnen te smeren enz... blijft apart al dat verschillende advies 😄

 

Bij mij gaat alles goed ik zit nu op dag 2 zonder paracetamol en dat voelt heel goed! Ik ga zo eens even met de fiets naar de supermarkt kijken hoe dat gaat 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Boobcar zei:

Wat fijn dat het goed is gegaan! Ze hebben naar mijn idee niet naar de knoopjes gekeken bij mij en ben dat ook helemaal vergeten te vragen hahaha. 

 

De pc zei tegen mij dat als je te veel op je zij slaapt dat er te veel verkeerde druk op je implantaten komt te staan en dat het kapsel proces dan verstoord word. Ik mocht ook pertinent niet op mijn zij slapen. Gelukkig gebeurd dit bij mij niet denk dat dit komt door het voedingskussen. 

 

Ik mag over 4 weken pas met crème beginnen te smeren enz... blijft apart al dat verschillende advies 😄

 

Bij mij gaat alles goed ik zit nu op dag 2 zonder paracetamol en dat voelt heel goed! Ik ga zo eens even met de fiets naar de supermarkt kijken hoe dat gaat 😉

Heel apart hecdie verschillende adviezen ! Sommige hoeven maar 2 weken hun bh dag en nacht aan en dan alleen snachts andere 4 weken wij 6 weken , na 4 weken smeren met litteken crème de ander na 6 weken echt heel apart die verschillende adviezen. Wat fijn dat het met jou ook goed gaat en dat je zonder pijnstilling kan !! Succes op de fiets ik ben benieuwd hoe de hobbels bij jou aan voelen, ik voel mijn boobies nou afentoe bewegen als ik loop 🤣🤣🤣 echt bijzonder dat er nu wat zit en fijn dat ze soepeler worden.

 

Hier de foto's van mijn littekens , ik moet nog wel de resten van de pleisters eraf halen 🤣

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Joyforlife zei:

Heel apart hecdie verschillende adviezen ! Sommige hoeven maar 2 weken hun bh dag en nacht aan en dan alleen snachts andere 4 weken wij 6 weken , na 4 weken smeren met litteken crème de ander na 6 weken echt heel apart die verschillende adviezen. Wat fijn dat het met jou ook goed gaat en dat je zonder pijnstilling kan !! Succes op de fiets ik ben benieuwd hoe de hobbels bij jou aan voelen, ik voel mijn boobies nou afentoe bewegen als ik loop 🤣🤣🤣 echt bijzonder dat er nu wat zit en fijn dat ze soepeler worden.

 

Hier de foto's van mijn littekens , ik moet nog wel de resten van de pleisters eraf halen 🤣

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Zo verschillend allemaal. Begrijp er eigenlijk niks van, zou toch gewoon  1 richtlijn moeten zijn maar goed, verschillende artsen, verschillende operatie technieken en verschillen in merk van protheses dus daar zal het allemaal wel mee te maken hebben 🤭

 

Ik ben uiteindelijk toch maar gaan lopen, durfde de hobbels toch nog niet zo goed aan 😄

 

Wat zien je littekens er mooi uit zeg 👌 heel netjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

 

Naar aanleiding van een ander topic wat was geopend ben ik vandaag toch naar de lingerie winkel gegaan en ik ben op en 80C uitgekomen. Ik had meer verwacht maar ik ben blij hoe ze er uit zien! Wel trekt mijn litteken wat meer vandaag en is ook rood dus ik hoop dat dat niet erger word.

 

Xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Joyforlife zei:

Hoi dames,

 

Naar aanleiding van een ander topic wat was geopend ben ik vandaag toch naar de lingerie winkel gegaan en ik ben op en 80C uitgekomen. Ik had meer verwacht maar ik ben blij hoe ze er uit zien! Wel trekt mijn litteken wat meer vandaag en is ook rood dus ik hoop dat dat niet erger word.

 

Xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Mooie beha zeg!! En komt dat door het passen miss. Bij mij begonnen op een gegeven moment ook erg de littekens te trekken hoor! Is nu weer minder. Hoeveel po ben je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Lilve zei:

Mooie beha zeg!! En komt dat door het passen miss. Bij mij begonnen op een gegeven moment ook erg de littekens te trekken hoor! Is nu weer minder. Hoeveel po ben je nu?

Ik ben nu 15 dagen PO , ik zag het voordat ik ging passen , en ik liep daar in die winkel en had heet had een shirt vest en winterjas en mondkapje  aan en het was 17 graden en liep maar te ijsberen door die winkel want ik wist niet wat voor maat en wat ik mooi vond dus toen ik eenmaal ging passen stond het zweet tussen mijn borsten dus misschien is het van het zweet dat het nu geïrriteerd is 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.