Ga naar inhoud

Joyforlife : 3 november 2020 : Dr. Derks : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Roosje1 zei:

Super dat het zo goed is gegaan! Heel veel succes met je herstel!

 

 

2 uur geleden, Ikke2 zei:

Wat super fijn dat het zo goed is gegaan en het ziet er heel erg mooi uit! 😀

nu lekker rustig aan doen en herstellen 

 

1 uur terug, Kenna zei:

Wauw wat fijn dat het allemaal zo goed is verlopen en gefeliciteerd met je nieuwe boobiieesss!!🤗 Veel beterschap nu lekker herstellen!

Dankjewel allemaal ! Het gaat tot dusver goed , het trekt een beetje en voor de mamas onder ons lijkt het een beetje op stuwing 😄 het meeste voel ik eigelijk tussen mijn borsten , en volgens mij hebben ze watervaste stift gebruikt want ik krijg het er bijna niet af 😂 de komende dagen zal ik steeds een foto maken en plaatsen hoe het veranderd! 

 

 

Xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-11-2020 om 16:35, Joyforlife zei:

Heey Yvette !

 

Hoe is het gegaan met je herstel ? 

Natuurlijk zal ik je toegang geven in mijn album ga ik gelijk evendoen !

 

xxx

 

Mijn herstel gaat eigenlijk best wel goed! Ik ben op donderdag geopereerd en ben op de maandag erna al gestopt met pijnstilling. Uiteraard nog wel wat pijntjes gehad maar zo voelde ik zelf beter mijn grens aan, vond ik prettig. Nu, op wat gevoelloze of juist overgevoelige huid na, gaat het echt al goed. Morgen ben ik 4 weken PO. 

 

Had je me al toe gevoegd aan je album? Volgens mij zie ik nog niks.. Ik heb je ook toegevoegd aan mijn album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Joyforlife zei:

 

 

Dankjewel allemaal ! Het gaat tot dusver goed , het trekt een beetje en voor de mamas onder ons lijkt het een beetje op stuwing 😄 het meeste voel ik eigelijk tussen mijn borsten , en volgens mij hebben ze watervaste stift gebruikt want ik krijg het er bijna niet af 😂 de komende dagen zal ik steeds een foto maken en plaatsen hoe het veranderd! 

 

 

Xxx

Niet te hopen watervaste stift hahahaha Zal er vast wel af gaan. Ben benieuwd hoe het gaat veranderen bij je. Voor nu ziet het er al goed uit zeg!  

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste nacht is eigelijk wel heel goed gegaan , beter dan verwacht.

Ik ben alleen om 5 uur even wakker geweest omdat ik last van me rug kreeg van het constant op mijn rug liggen. Ik had een hele rits aan recepten mee gekregen voor pijnstilling maar die heb ik niet opgehaald,  zolang het goed gaat met paracetamol vind ik het wel prima. Het voeld wat beurs aan maar had ook niet anders verwacht. Morgen mogen de pleisters eraf en mag ik douchen al kan ik me daar nu nog niet zoveel bij voorstellen want als ik nu mijn sport bh naar beneden doe omdat hij omhoog is gekropen heb ik het gevoel alsof ze eruit vallen 🤣 

Zoals eigelijk bij iedereen is de onderkant van mijn borsten gevoelloos en de zijkanten voel ik extra goed maar gek genoeg voeld het wel echt als eigen borsten 😆 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Boobcar zei:

Niet te hopen watervaste stift hahahaha Zal er vast wel af gaan. Ben benieuwd hoe het gaat veranderen bij je. Voor nu ziet het er al goed uit zeg!  

Ben ook echt al blij met wat ik zie ! 

Hoe gaat het met de zenuwen bij jou ? Morgen is de grote dag ! Heb je al een tijd gekregen ? 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Yvette-x zei:

Wat fijn dat alles goed gegaan is!! Nu je lekker laten vertroetelen en op naar een voorspoedig herstel :71:

Ik ga me zeker lekker laten vertroetelen al vind ik het wel moeilijk om dingen los te laten 😂 vanmorgen uit bed komen voelde echt als een hindernis baan met diverse obstakels 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Anns zei:

Fijn dat het zo goed gaat ! Welke maat bh heb je van de kliniek meegekregen na de operatie ? En hoe lang moet je die dragen ? 

Ik moet deze post operatieve bh 6 weken dag en nacht dragen en daarna mag ik andere bh s dragen , ik heb er een foto bij gedaan van de maattabel , deze bh s worden vaak gebruikt na een borstvergroting. Zelf had ik een extra bh bijgenomen.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Yvette-x zei:

 

Mijn herstel gaat eigenlijk best wel goed! Ik ben op donderdag geopereerd en ben op de maandag erna al gestopt met pijnstilling. Uiteraard nog wel wat pijntjes gehad maar zo voelde ik zelf beter mijn grens aan, vond ik prettig. Nu, op wat gevoelloze of juist overgevoelige huid na, gaat het echt al goed. Morgen ben ik 4 weken PO. 

 

Had je me al toe gevoegd aan je album? Volgens mij zie ik nog niks.. Ik heb je ook toegevoegd aan mijn album!

Sorry had de verkeerde yvette toegevoegd 🙈 nu kun je ze wel zien als het goed is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraag voor de dames die de borstvergroting al achter de rug hebben. Ik mag morgen mijn pleisters eraf halen en dan douchen. Nou vermoed ik dat er alleen hechtingen onder zitten en ik ben heel benieuwd naar jullie ervaring ?! Hoelang moesten jullie de pleister laten zitten en wat zat er bij jullie onder ? Ik mag ze er morgen afhalen maar wil ze eigelijk vanavond al af halen , ik kan niet zo goed tegen pleisters dat jeukt als de ziekte .......iemand ?

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, GlitterMermaid zei:

Beter laat dan nooit... gefeliciteerd met je mooie boobies!! 🤩

 

Wat een sterke vrouw ben jij dat je de meeste pijnstillers links laat liggen, respect! Ik hoop dat je een voorspoedig herstel zult hebben. 
 

Ik zal je topic in de gaten blijven houden 😊

Dankjewel ! Ik wil vandaag weer een foto plaatsen voor de verandering.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

nacht 2 

Eigenlijk ongeveer de zelfde nacht als gister op zich wel redelijk geslapen maar toch weer om 5 uur wakker van de pijn in mijn rug.

Gister avond de overpleisters er af gehaald en het ziet er naar mijn idee wel goed uit .

Wel wat blauwe plekken hier en daar maar daar kan ik wel mee leven.

Nog geen pijn stilling gepakt omdat ik dan beter aanvoel wat het aan het doen is en ik niet zo'n pieken heb van pijn minder pijn etc maar gewoon constant.

Wel ben ik afentoe nog licht in mijn hoofd ik weet niet of andere dat ook hebben gehad ?

Vandaag mag ik weer douchen maar ik zie er nog wel tegen op zeker omdat ik nog regelmatig duizelig word , ik zal vanavond wel rustig de tijd nemen er voor .

Tot nu toe valt het me zeker mee met de pijn maar ik verveel me kapot :D ben helemaal niet gewend om niks te doen .

Ik heb weer een nieuwe foto geplaatst voor de gene die het willen volgen !

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 3 

Eigelijk weer een vergelijkbare nacht toch weer om 4 uur wakker geworden van de pijn in mijn rug , dat rugliggen is echt niks voor mij (ik ben een zij/buikslaper ) ik ben toch even half half op mijn zij gaan liggen om mijn rug even te ontlasten en heb zo toch nog even 4 uurtjes kunnen meepakken. Ik heb eigenlijk geen idee of ik op mijn zij mag liggen want ik heb gelezen dat de meningen hier nog al uit een lopen hierover. Sinds gister wel een vervelende hechting aan de binnen kant die trekt ik herken het een beetje van mijn keizersnede daar heb ik ook wel een tijd gehad van een hechting aan de binnenkant. Op de plek waar het trekt komt ook een blauw plekje nu naast een grotere blauwe plek waar ik geen last van heb.

Vandaag moest ik toch even naar het werk toe om ons nieuwe kassa systeem uit te leggen aan een aantal mensen.

Dit was niet verplicht maar vond het sneu om de mensen te laten komen en dan mijn eigen gezicht niet te laten zien , maar merkte dat ik daarna wel moe was en heb ik even op bed gelegen.

Aanstaande Dinsdag moet ik weer naar Groningen om een nieuwe vaccinatie te halen voor corona , ik ben proefpersoon hiervoor maar het was gepauzeerd door een proefpersoon met mogelijke bijwerkingen, nu is het toch weer gestart en moet ik vrijdag dus 3 uur heen en 3 uur terug in de auto daar zie ik wel behoorlijk tegen op en verwacht dan ook weer dat ik net als de laatste keer de dag daarna ziek ben dus ik hoop dat het verdere herstel niet in de weg komt te staan.

Verder hoop ik dat de dagen een beetje opschieten zodat ik wat minder last heb en weer meer mag :D 

 

8 uur geleden, Lilve zei:

Hoi @Joyforlife, hoe is het met je? Ik vind het wel pittig dat je helemaal geen pijnstilling neemt. Het ziet er al mooi uit hoor!! Hoe reageren de kids?

Lief dat je het vraagt !! de kids reageren zoals altijd die staan daar niet bij stil en hun dagelijkse routine gaat gewoon verder :D 

Toevallig dat mijn man het ook vroeg waarom ik geen pijnstilling pak en ik heb het hem geprobeerd uit te leggen en ik ga het hier ook proberen uit te leggen. In het verleden heb ik 2 keer een keizersnede gehad en heb ik ook geen pijnstilling gepakt en ik vergelijk dat met een muur waar je tegen aan leunt en die muur staat er altijd , als ik pijn stilling pak dan verdwijnt die muur en als de pijn stilling is uitgewerkt loop ik kei hard tegen die muur op omdat hij ineens op popt . Dan heb ik liever die muur constant staan als dat ik ineens verrast word, en zo kan ik ook precies voelen wat er vanbinnen gebeurt en wat het aan het doen is. Ik hoop dat ik het zo een beetje goed heb uitgelegd 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Joyforlife zei:

Dag 3 

Eigelijk weer een vergelijkbare nacht toch weer om 4 uur wakker geworden van de pijn in mijn rug , dat rugliggen is echt niks voor mij (ik ben een zij/buikslaper ) ik ben toch even half half op mijn zij gaan liggen om mijn rug even te ontlasten en heb zo toch nog even 4 uurtjes kunnen meepakken. Ik heb eigenlijk geen idee of ik op mijn zij mag liggen want ik heb gelezen dat de meningen hier nog al uit een lopen hierover. Sinds gister wel een vervelende hechting aan de binnen kant die trekt ik herken het een beetje van mijn keizersnede daar heb ik ook wel een tijd gehad van een hechting aan de binnenkant. Op de plek waar het trekt komt ook een blauw plekje nu naast een grotere blauwe plek waar ik geen last van heb.

Vandaag moest ik toch even naar het werk toe om ons nieuwe kassa systeem uit te leggen aan een aantal mensen.

Dit was niet verplicht maar vond het sneu om de mensen te laten komen en dan mijn eigen gezicht niet te laten zien , maar merkte dat ik daarna wel moe was en heb ik even op bed gelegen.

Aanstaande Dinsdag moet ik weer naar Groningen om een nieuwe vaccinatie te halen voor corona , ik ben proefpersoon hiervoor maar het was gepauzeerd door een proefpersoon met mogelijke bijwerkingen, nu is het toch weer gestart en moet ik vrijdag dus 3 uur heen en 3 uur terug in de auto daar zie ik wel behoorlijk tegen op en verwacht dan ook weer dat ik net als de laatste keer de dag daarna ziek ben dus ik hoop dat het verdere herstel niet in de weg komt te staan.

Verder hoop ik dat de dagen een beetje opschieten zodat ik wat minder last heb en weer meer mag :D 

 

Lief dat je het vraagt !! de kids reageren zoals altijd die staan daar niet bij stil en hun dagelijkse routine gaat gewoon verder :D 

Toevallig dat mijn man het ook vroeg waarom ik geen pijnstilling pak en ik heb het hem geprobeerd uit te leggen en ik ga het hier ook proberen uit te leggen. In het verleden heb ik 2 keer een keizersnede gehad en heb ik ook geen pijnstilling gepakt en ik vergelijk dat met een muur waar je tegen aan leunt en die muur staat er altijd , als ik pijn stilling pak dan verdwijnt die muur en als de pijn stilling is uitgewerkt loop ik kei hard tegen die muur op omdat hij ineens op popt . Dan heb ik liever die muur constant staan als dat ik ineens verrast word, en zo kan ik ook precies voelen wat er vanbinnen gebeurt en wat het aan het doen is. Ik hoop dat ik het zo een beetje goed heb uitgelegd 😂

O jemig meid wat naar dat je zo slecht slaapt. Nachtrust is belangrijk dus dat is flink vervelend als dat zo vervelend is zeg. Heb je last van je onderrug? 

Slik je ook arnica tabletjes? Voor de blauwe plekjes enz? 

Wat knap dat je toch naar je werk bent gegaan. Maar luister goed naar je eigen lichaam he!

 

Wow proef persoon voor corona. Krijg je een middel dat tegen corona is ingespoten? Ik snap wel dat je daar tegenop ziet zeg, is ook niet niks. Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Boobcar zei:

O jemig meid wat naar dat je zo slecht slaapt. Nachtrust is belangrijk dus dat is flink vervelend als dat zo vervelend is zeg. Heb je last van je onderrug? 

Slik je ook arnica tabletjes? Voor de blauwe plekjes enz? 

Wat knap dat je toch naar je werk bent gegaan. Maar luister goed naar je eigen lichaam he!

 

Wow proef persoon voor corona. Krijg je een middel dat tegen corona is ingespoten? Ik snap wel dat je daar tegenop ziet zeg, is ook niet niks. Succes! 

Heey ik slik geen arnica tabletten mijn pc had het daar nooit over gehad , ik slik wel een batterij aan andere vitamine tabletten voor het herstel te bespoedigen. 

Ja ik krijg 3 keer een vaccinatie ik heb de eerste op 15 september gehad en de tweede zou ik op 13 oktober krijgen maar was toen gepauzeerd en nu ben ik gister gebeld dat ik Dinsdag moet en dan de laatste 2 maart , ze zijn nu vooral aan het kijken hoe hoog de dosis moet worden uiteindelijk en de eerste twee keer krijg ik de ener hoogste dosis en de laatste keer de laagste dosis dat is om te kijken hoe het lichaam daar op reageert , de eerste keer heb ik een dag op bed gelegen met koorts en spierpijn dit was gelukkig wel maar 1 dag maar dat kan ik er eigenlijk nu net niet bij hebben 🤣 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien helpt de arnica voor de blauwe plekken? Baat het niet schaadt het niet 😉

 

Jouw boobs veranderen ook zeg! En ik heb vandaag een hele opgezette buik. Maar ben vanmorgen ook nog eens ongesteld geworden dus dacht dat het daar mee te maken had maar dit kan dus ook door de borstvergroting komen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Boobcar zei:

Misschien helpt de arnica voor de blauwe plekken? Baat het niet schaadt het niet 😉

 

Jouw boobs veranderen ook zeg! En ik heb vandaag een hele opgezette buik. Maar ben vanmorgen ook nog eens ongesteld geworden dus dacht dat het daar mee te maken had maar dit kan dus ook door de borstvergroting komen? 

jaaaaa dat komt van de BV 😂 ik dacht ook huh ik heb toch alleen me borsten laten doen maar ondertussen is het alsof ik 20 weken zwanger ben 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Joyforlife zei:

jaaaaa dat komt van de BV 😂 ik dacht ook huh ik heb toch alleen me borsten laten doen maar ondertussen is het alsof ik 20 weken zwanger ben 

Nou inderdaad. Misschien toch vocht wat vast gehouden word 🤔

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Boobcar zei:

Nou inderdaad. Misschien toch vocht wat vast gehouden word 🤔

ik had gelezen dat dat wel een week of twee kan duren , aan de ene kant lees ik dat dit een bijwerking is van de narcose en aan de andere kant zou ik het niet heel gek vinden dat het vocht is wat naar beneden zakt, ik heb ook meer dorst en moet ook onwijs vaak naar de wc 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.