Ga naar inhoud

Petra84 : 4 september 2020 : Dr. Grabietz : MFIV


Aanbevolen berichten

7 uur geleden, Petra84 zei:

@FemkeB ja dat is zeker mogelijk maar aangezien ik dinsdag nog in Barendrecht ben geweest wil ik me niet opdringen 😅

 

Wat gaaf zeg 10 september en door wie word je geholpen? En wat krijg je?

 

Dat is ook al snel 😁

Jammer dat ze je nog niks konden vertellen, nog even wachten dus. Geduld idd, volgens mij heeft niemand hier die eigenschap haha. Ik ben ook echt al aan het aftellen en ik ben een lijstje aan het maken wat te halen nog en wat te doen nog voor de 10e. 

 

Ik word geholpen door Dr. Nelissen van de Global Care Clinic in België en krijg 300cc ergonomix demi voor de spier geplaatst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meiden 

 

Nog 5 dagen ... waar ik van te voren toch alles wat spannend vond en nog lang duren word het nu toch wel anders 😅

 

Andere zenuwen en als ik wakker word net als vandaag niet meer kunnen slapen want die hoofd denkt er meteen aan 🤣 mss vandaag nog maar iets ondernemen met het gezinnetje wat dit is de laatste zondag zonder me boobies 

 

Whoop whoop ben er klaar voor en heb er zin in!! Ben heel dankbaar voor alle support en steun hier en de foto's die ik mocht bekijken 🙏 weet nu ook wat ik kan verwachten en heb tips en triks genoteerd 😅 ook dat ze in het begin er nog niet uitzien en dat ik daar dus niet van moet schrikken iets waar ik heel blij mee ben want zonder dit forum had ik het niet geweten en dan was ik vrijdag mss wel heel ongelukkig geworden ipv super gelukkig .... yeah me droom komt bijna uit 😍 nog 5 dagen!!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Petra84 allemaal zo herkenbaar!

 

Het is echt fijn om bij anderen mee te kijken en lezen. Ik was ook blij dat ik van tevoren wist dat ze in het begin heel hoog zitten en bijna vierkant zijn. Had ik zonder dit forum niet geweten en was me dan rot geschrokken! 

 

Ik vond de pijn meevallen. Eerste paar dagen soms wat scherp maar daar helpen de pijnstillers prima tegen. 

Met slapen op de rug heeft zo'n u-vormig zwangerschapskussen mij enorm geholpen. 

Bijzonder vond ik dat je vrij lang geen kracht kan zetten. 

Eerste dagen deed ik met mijn voet de deurklink naar beneden. Maar bijvoorbeeld na 4 weken kon ik alleen het aanrecht met een doekje aaien... Meer kracht zetten ging niet. 

De eerste paar weken voelden ze qua gewicht ook als 2 stenen, vooral als ik een stukje ging lopen. Moest dan echt op mijn houding letten want had de neiging naar voren te buigen. 

Uiteindelijk worden ze steeds meer eigen... Kan me nu niet meer voorstellen dat ik ze niet heb. Haha... Weet dat ik mijn oksels wassen ook zo raar vond... Zaten ineens 2 borsten in de weg 🤣

Het doet ook zoveel voor je zelfvertrouwen!

 

Nog 5 nachtjes en dan is het B(oob) - Day voor jou! Joehoeeeeee! 🤗

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen @Petra84

 

Volgend weekend zal er helemaal anders uitzien ja 😄...

 

En gelijk heb je. Dankzij de meiden hier op het forum, de steun die we krijgen, de albums waarin we mogen kijken, worden we toch al een beetje gerustgesteld. Dat het begin moeilijk is 😒, maar het resultaat zal prachtig zijn !! 😘

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silly23 en @Zoemertje

 

Ja klopt helemaal haha gelukkig hebben we elkaar en dit forum 🤣

 

Ik lees indd bij iedereen is de pijn verschillend en moet het gewoon over me af laten komen en aan denken ik krijg er me droom voor terug 😍

 

Net zoiets als je gaat bevallen je weet dat het pijn doet maar niet hoe haha en je krijgt er iets moois voor terug in dit geval mijn twins 😀

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Silly23 zei:

@Petra84 allemaal zo herkenbaar!

 

Het is echt fijn om bij anderen mee te kijken en lezen. Ik was ook blij dat ik van tevoren wist dat ze in het begin heel hoog zitten en bijna vierkant zijn. Had ik zonder dit forum niet geweten en was me dan rot geschrokken! 

 

Ik vond de pijn meevallen. Eerste paar dagen soms wat scherp maar daar helpen de pijnstillers prima tegen. 

Met slapen op de rug heeft zo'n u-vormig zwangerschapskussen mij enorm geholpen. 

Bijzonder vond ik dat je vrij lang geen kracht kan zetten. 

Eerste dagen deed ik met mijn voet de deurklink naar beneden. Maar bijvoorbeeld na 4 weken kon ik alleen het aanrecht met een doekje aaien... Meer kracht zetten ging niet. 

De eerste paar weken voelden ze qua gewicht ook als 2 stenen, vooral als ik een stukje ging lopen. Moest dan echt op mijn houding letten want had de neiging naar voren te buigen. 

Uiteindelijk worden ze steeds meer eigen... Kan me nu niet meer voorstellen dat ik ze niet heb. Haha... Weet dat ik mijn oksels wassen ook zo raar vond... Zaten ineens 2 borsten in de weg 🤣

Het doet ook zoveel voor je zelfvertrouwen!

 

Nog 5 nachtjes en dan is het B(oob) - Day voor jou! Joehoeeeeee! 🤗

 

 

@Silly23

Ik heb net je topic gelezen. Jij staat al een stuk verder in het herstelproces 👍 Wil je me toegang geven tot je album? Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

😍😍😍😍😍😍😍😍

 

En dan komt je mail binnen met alle info en de tijd voor melden 🥳🥳🥳

Vrijdag moet ik om 7.45 uur melden en de operatie staat gepland om 8.45 uur

 

@LettyBoob jij was iets over 9 aan de beurt en dan waren eral dames geweest toch? Hoop ook weer niet de allereerste te zijn 🤣🤣🤣

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Petra84 dat was 6 mnd geleden ook al zo. Mocht nog wel in de wachtkamer maar thats it. Bij de nacontrole 2 weken later mocht hij ook niet meer mee naar binnen.

Natuurlijk wil je het liefst zoveel mogelijk iemand bij je maar als je eenmaal wordt meegenomen vanuit de wachtkamer gaat het allemaal heel vlot en zodra je erna hebt geplast, gegeten en gedronken, mag je alweer naar huis.

 

Dus jij woont ook niet echt in de buurt van Vlaardingen? 

 

Het komt allemaal goed. Hupkens is een topper en vrijdag heb jij mooi gevulde boobies! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silly23 nee totaal niet haha ik woon in Brabant vlakbij Eindhoven in de buurt maar goed .... lekker optijd aanrijden is mss wel alle files voor zijn 😀

 

Indd de wachtruimte mag nu al niet meer maar goed neem aan dat ik daar ook niet heel erg lang zal zijn aangezien ik me dus kwart voor 8 moet melden en kwart voor 9 al geholpen word 😍

 

Even de slapen wakker worden met mijn twins en dan lekker met me mannetje en de medicatie mee na huis ..  heb je ook zelf een paracetamol mee moeten nemen?

 

Ja Hupkens is heel kundig gelukkig en zie alleen maar mooie resultaten dus dat doet me echt goed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Petra84 ik woon in Zutphen dus moest ook een eindje rijden.

Idd... Mooi voor de files daar! 

 

Klopt, ongeveer een uur vooraf melden. Wat lezen of klooien op je telefoon en dan is de tijd zo om. 

Voor je gaat nog even heerlijk douchen want dat mag de 1e 2 weken maar half. 

 

Benieuwd naar je voor - en straks na-foto's. Heb je al een album? Mag ik meekijken? 

 

Nee, je gaat met genoeg pijnstilling daar weg. Je krijgt recept mee voor pijnstillers via je eigen apotheek. Ik mag geen ibuprofen etc ivm maagverkleining dus moest gelijk aan de oxycodon. Maar heb dat amper genomen. Alleen de eerste 2 avonden voor het slapen gaan. En verder gewoon paracetamol. 

 

Je hebt het vast al gelezen maar voor terugweg is een kussentje fijn tussen de gordel, flesje water, eventueel teiltje, cola en druivensuiker voor als je je niet zo lekker zou voelen. Maar die laatste 3 had ik totaal niet nodig. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silly23 o dat is ook een heel stukje 

Neem me telefoon mee haha iets te lezen doe ik toch niet zal veel te zenuwachtig zijn 🤣🤣 

 

Ja klopt ik neem een teiltje mee haha en ook een kussentje heel slim ... flesje water check en druivensuiker of cola niet aan gedacht maar denk niet dat het nodig is anders maar even stoppen bij de pomp 

 

Thanks voor de tips en ja heb wel een album aangemaakt tenmiste dat dacht ik maar zie hem nergens terug en weet niet hoe ik iemand toevoeg 🤣🤣

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Petra84 zei:

😍😍😍😍😍😍😍😍

 

En dan komt je mail binnen met alle info en de tijd voor melden 🥳🥳🥳

Vrijdag moet ik om 7.45 uur melden en de operatie staat gepland om 8.45 uur

 

@LettyBoob jij was iets over 9 aan de beurt en dan waren eral dames geweest toch? Hoop ook weer niet de allereerste te zijn 🤣🤣🤣

 

Goed dat je je tijd hebt, mooie tijd ook! Nog vijf nachtjes 🤗 geniet nog maar even van het buik/zijslapen, want dat zit er na vrijdag even niet meer in 🙈 

Vergeet ook niet een kussentje mee te nemen voor in de auto op de terugweg. Kan je op de buik doen zodat de gordel niet op je borsten komt, superhandig. Ik had zo'n bolletjes nekkussen. 

Ik denk dat ik de derde ofzo was hoor, dus dan ben jij misschien de tweede? Minder kans op uitloop, das wel fijn. 

Succes met de zenuwen komende dagen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LettyBoob ja klopt haha 

Kussen check water check en emmertje ook 🤣🤣 o tweede is prima als maar niet de eerste ben 😊😊 maar dankjewel ja de zenuwen beginnen nu wel anders te komen als voorheen en mijn waterkraan vandaag ook al open gehad 🤣 maar ben er klaar voor en heb er wel zin in!!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Paula0307 ja het gaat hard nu maar ben er wel aan toe heb zolang moeten wachten bijna 3 maanden na me consult 🤣🤣🤣🤣 dus nu die laatste dagen hou ik wel vol. .. ik ga deze week even flink het huis nog poetsen en alles op orde maken en indd een super tijd! Hoef ik niet te lang in de zenuwen te zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.