Petra84

Petra84 : 4 september 2020 : Dr. Grabietz : MFIV

Recommended Posts

jaaaaa 12 dagen whoop whoop 😁 

En leuk dat je me gaat volgen ga later ook een album aanmaken! 

Welke maten twijfel je over? En waar ga je heen? 

Ik ga je ook volgen

Ik ben 12,5 breed... en omdat ik gelift wordt zit ik zowiso op de full... dus dat is 450cc... maar heb al contact gehad met @best_boobie en zij adviseerde op basis van mijn wensen lijstje al minimaal een 500cc... en dan lees je zo veel dat "had ik maar" net dat maatje groter gedaan... dus ik zit met het volgende lijstje...

450cc full  is 12,5 cm breed met een projectie van 5,1 cm
500cc full  is 13,0 cm breed met een projectie van 5,3 cm
550cc full  is 13,5 cm breed met een projectie van 5,5 cm
590cc Corsé is 12,5 cm breed met een projectie van 6,3 cm
650cc Corsé is 13,0 cm breed met een projectie van 6,6 cm

Waarschijnlijk gaat de echte keuze tussen de 500, 550 en 590... maar vind het nu erg lastig.

Ga je ook je begin situatie delen? Ik durf dat niet... schaam me echt voor wat het nu is...

ja snap je gevoel hoor 🙂 

Had zelf ook eerst 500 met side boob en omdat ik heel bang ben voor een lelijke rand aan de zijkant ben toch voor geen side boob gegaan en dus op de 450 uitgekomen

Had hiervoor ook paar keer de arts gemaild met deze angst en zo zijn we op 450 uitgekomen en denk dat het voor mij wel fatsoenlijk is hihi 

1.70 lang en 54 kilo maar tenger ook

Had je nu een datum al of niet? 😊

En bespreek het zeker met je arts 

Maar volg uiteindelijk je gevoel en zo fijn dat iedereen elkaar zo helpt op het forum 🙏

Zelf ben ik nu bijna een jaar bezig met het traject... Corona kwam even tussendoor.... als Arts heb ik Dr. van der Pot bij Blooming in Haarlem. Echt een top arts zeker als je zijn instagram volgt. Op dit moment een nieuwe pas sessie in de agenda staan voor begin oktober. dus dat is alweer over 5 weken....

het plan voor nu is dat ik 20 foto's van borsten heb geprint op A4 en dan in een klapper en deze ga ik aan Dr. van der Pot geven.... dan moet hij maar gaan vertellen hoeveel CC erin moet om het gewenste resultaat te bereiken... zo sta ik er vandaag in.. dat kan morgen opeens weer heel anders voelen... vind het echt super lastig.

Ja het forum is wel erg fijn... ook super veel geleerd van de meiden die reeds geopereerd zijn, ook de voorbereidingen, herstel etc.. etc...

Daar doe je heel goed aan zo klapper!

Ik had dat niet gedaan hihi maar meer op uitleg en zo gekeken

Ja de twijfels blijven toch wel een beetje maar goed ga nu voor 450 al ik toen straks toch nog even dacht aan de 500 🤣🙈 maar ben dan echt bang voor zo lelijke rand aan de zijkant en dat je dat echt gaat zien

Ben heel benieuwd wat je dokter gaat zeggen en ja corona gooit veel in de war

Tja... die side boob.... echt zo'n rot onderwerp... als ik kijk bij @Ld1234 die heeft echt een fantastisch resultaat met echt een super mooie side boob... en dat is dan de 450 full die jij ook gaat krijgen...

Blijft een gevoelskwestie misschien...

Ja klopt hoor @Ld1234 ziet het er super mooi uit! 450 cc bij mij is zonder side boob als ik dit wil dan kom ik uit op 500 cc 🙈😊 en kan me er niet zoveel bij voorstellen maar vraag me dan ook af of het echt zo enorm verschil is 🤣

Ik snap dit niet zo, hoezo zou je met 450 cc geen sideboob krijgen en met 500 cc wel? Hebben we misschien een andere opvatting van sideboobs? Want ik heb ook sideboobs met m’n 300 cc (volgens mezelf dan 🤣) en kan me niet voorstellen dat je met 450 cc geen sideboob zou krijgen. 😅

@Veerveertje 🙈 hihi sorry lieverd 

Ik zeg enkel wat de dokter mij uitlegde 🤔 met mijn borstbreedte 12.5 cm werd het motiva round full  450 cc maar als ik een side boob zou willen dan zou het 500 cc worden 🤪 dus dat is wat ik weet 🤣🤣 dan zou ik een borstbreedte van 13 cm krijgen 🙈

Hmmm oké, ik ben hier niet zo bekend mee, maar het klonk ergens wat onlogisch. Maar misschien zit het hem dan in dat ze bedoelen dat je sideboob krijgt als je protheses neemt die breder zijn dan je eigen borstbreedte? En dat 450 cc dan dus niet breder is dan jouw eigen borstbreedte. 
Helaas weet ik niet wat mijn borstbreedte was voor de operatie, alleen wat ik nu heb qua breedte van de prothese, dus kan die vergelijking bij mezelf niet maken. Ik ga wel echt goed op die sideboob moet ik zeggen, ziet er mooi uit in shirtjes die daar wat later uitgesneden zijn bijv. 😃

ja ik denk dat dat het is 😊 mijn borstbreedte is 12.5 cm en kwam dus hierop uit 🙂 om eerlijk te zijn nooit over nagedacht en van begin af aan hield ik ook vol hoor om 500 te nemen met side boob maar ben erg bang voor een lelijke rand aan de zijkant gezien mijn postuur 

Maar met passen had ik wel 500 cc en dat was echt heel erg mooi maar toen heel erg aan twijfelen geraakt en mijn angst verteld waardoor het nu 450 gaat zijn 

Het is maar een verschil van 5 cm maar toch 🤔 hmmm alweer twijfels haha

Je bedoelt 50cc en 5 mm.... en 2 mm aan projectie...

450cc full  is 12,5 cm breed met een projectie van 5,1 cm
500cc full  is 13,0 cm breed met een projectie van 5,3 cm

Dit is ook het issue.... het is "maar" een paar mm... en het is niet zo dat de volle 5mm naar de buitenkant gaat voor de "Side Boob" er gaat ook een deel naar het decolleté...