Petra84

Petra84 : 4 september 2020 : Dr. Grabietz : MFIV

Recommended Posts

O mijn god nu weet ik het helemaal niet meer ... dacht zo zeker te zijn met de 450 cc ... maar nu weer enorm aan twijfelen 🙈 mijn operatie is toch al over 12 dagen 😊 

Haha ik ben zo blij dat ik dit allemaal niet van tevoren wist. Ik heb gewoon het advies van de PC gevolgd en niet de schemaatjes erbij bekeken :-). Wel meerdere intakes gedaan hoor, maar alleen aantal cc onthouden en dat kwam overeen.

Ja heb de arts nu weer gemaild 🤣🤣

Jeetje wat een vragen en twijfels zeg!

Zo erg dit ! Ik probeer ook al paar keer de pasfoto te uploaden hier maar krijg elke keer een foutmelding dus kan het niet laten zien 🤔 echter weet ik ook dat het niet hetzelfde is natuurlijk als echt 

@Petra84 sorry meid... dit was toch echt niet de bedoeling... ik ga nu maar mijn mond houden..... 😐

nee joh geeft helemaal niks ... beter nu nog voordat het te laat is ... heb de arts maar weer gemaild haha met de vraag en mijn foto's nog een keer wat zijn advies is 😊😅 whaha hij zal wel denken 

Ik zou voor de 500cc gaan als je de keuze hebt!

Bij mij ging er niet meer in nu of ik moest voor 590cc corse kiezen maar dat klonk me toen te heftig.😅 ik had keuze uit 425cc full of 450cc full en anders 590cc corse maar daar was mijn pc geen fan van en ik durfde dat toen ook niet. (Kwam van 290cc)🤷🏼‍♀️

Haha ik zou dus voor de 450 cc gaan, maar het is echt net wat je wilt en bij je lijf past. Ik ben ook vrij actief en merkte dat het dan praktischer is als ze net iets kleiner zijn 😁. Het hoeft van mij niet altijd "zo groot mogelijk", maar dat is gewoon heel persoonlijk.

Goedemorgen @Ld1234 en @Bridt

Ja klopt haha ben bang dat het te groot word maar ook dat ik spijt krijg achteraf 🤣 dus ben nu aan mailen met de dokter en de foto's er bij wat ik mooi vind en laat de keuze aan hem over 

Het moet zeker wel passen bij me lichaam maar wil ook geen spijt krijgen van had ik maar dus vertrouw nu volledig op zijn deskundigheid en ervaring 

Ik heb de keuze ook aan mijn pc gelaten. Hij heeft tijdens de operatie voor 450cc gekozen. 

50cc is geen enorm verschil maar je pc kan idd het beste bepalen wat goed bij je lichaam past😊

@Ld1234 ja ben heel benieuwd vanmorgen vroeg hij nogmaals na de voorbeelden dus zal vandaag vast een antwoord van hem krijgen en dan gaan we het zien 😁 nog 10 dagen!!!

Spannend! Ik ben nu 9 weken geleden geopereerd door Wouter vd Pot.. Mega happy met het resultaat! Mocht je foto’s willen zien...