Petra84

Petra84 : 4 september 2020 : Dr. Grabietz : MFIV

Recommended Posts

@pambbg ja het aftellen is begonnen hihi kan niet wachten!! Eindelijk een droom die uitkomt en veel zin in het shoppen van leuke lingerie en heerlijk zwemmen zonder na te denken of me te schamen 😁🙏

We hebben ookal contact lieverd en je hebt me prive de foto's gestuurd 😉 super mooi !!

Hihi klopt! M’n vorige bericht was voor Anca23 😉..

Kan me zo goed voorstellen dat je er naar uit kijkt! Zal vast en zeker prachtig worden..

Oh ik ben heel benieuwd! Graag! Dat klinkt serieus goed, mega happy. 

@pambbg

Welkom hier en wat spannend en zo snel al! Gaat helemaal goed komen bij Hupkens hij heeft al veel mooie borsten gemaakt heb ik gezien. 🤗 

Van de pijn zou ik je niet teveel voorstellen dat verschilt zoveel per persoon.. ligt ook aan het aantal cc. En als het goed is gaat het elke dag een beetje beter, dat neem ik mijzelf althans voor nu 1 dag PO. 😅 

Heb je toevallig een album? 

@ProjectX jaaaa ik hoor gelukkogelukkig allemaal positieve ervaringen over dokter Hupkens 😁

Dat doet me zeker goed!! Heb er echt heel veel zin in ... de pijn vind ik wel spannend maar net wat je zegt je weet niet hoe het gaat zijn dus laat ik het maar over af komen 😊 

Ja ik heb een album aangemaakt maar weet niet hoe hoe ik iemand toevoeg haha en het is enkel nog mijn voor situatie 

Nog 9 dagen en dan is het d day 😍

nou lieve allemaal

Na een aantal dagen geduldig te hebben gewacht en na overleg met dokter en mannetje en @iloontje148 het besluit gemaakt te gaan voor de motiva round 500 cc 🥰 Super spannend maar die 0.5 zal het verschil niet maken

@Petra84 

Fijn dat je keuze vastligt! Dat gaat je een mooie cup opleveren Je staat weeral een stapje dichterbij.😀

Heb je een album? Mag ik al eens spieken? 😘

Jazeker alleen weet ik niet hoe ik toevoeg 😊😊😊 ik zal je privé even sturen mijn voor situatie 

Mooi dat je keuze vaststaat, dan hoef je daar in ieder geval niet meer over in te zitten haha :) Mooie maat 500cc. 

Ik moest me om 9 uur melden, maar zou pas om tien uur aan de beurt zijn om opgehaald te worden. Ze willen je gewoon ruim op tijd al daar hebben. Uiteindelijk werd ik iets van kwart over tien opgehaald geloof ik om me om te kleden en afgetekend te worden. 

@LettyBoob ja klopt na gisteren nog met hupknes gesproken te hebben is dit de keuze geworden 😍 

O was je de eerste van de dag? 

Ik hoop ook optijd te mogen komen 😁

Heb je lang na moeten blijven?

@Petra84 Nou volgens mij was ik de derde al, ze beginnen al heel vroeg denk ik. Toen ik wakker werd was de eerste tijd dat ik me herinner half 12 en mocht iets van 13:15 weg. Ik voelde me goed en had twee bolletjes met kaas gegeten en gedronken.

@LettyBoob o super zeg! Ja ik was al aan kijken hoelaat ze daar open gingen 🤣🤣 niet dat je dan al iets weet natuurlijk 

maar heerlijk geslapen dan even ... en alweer snel weg dat hoop ik ook 😁