Ga naar inhoud

Petra84 : 4 september 2020 : Dr. Grabietz : MFIV


Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, Paula0307 zei:

Heel slim! Lekker afleiding zoeken. Op den duur ben je ook klaar met dat wachten en wil je ook dat het erop zit denk ik!! En eindelijk mooie borsten 😄

 

Klopt even lekker bezig blijven haha anders ben ik totaal niet te genieten hoor 🤣🤣 en kijk er indd heel erg naar uit ... na 14 jaar gaat me droom eindelijk uitkomen 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zoemertje jaaaa zo blij mee en had het ook als voorkeur doorgegeven in de ochtend maar ja dan moet het maar net kunnen op de planning en dan zo vroeg heel erg blij mee 😁😁😁

 

Ja die zenuwen pffff die zijn er maar door jullie verhalen en ervaringen weet ik dat het goed gaat komen en ben ik toch meer gerust gesteld ❤

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meiden 😁 

 

@Silly23 klopt denk ik want heb nog niemand toegevoegd 😅 ik wist niet hoe het moest maar zal jullie dadelijk toevoegen is enkel nog mijn voorsituatie 🙈 voel me daar niet zo geweldig over maar wetende dat het einde deze week verleden tijd is doet al wonderen 

 

@Namaste en @ProjectX ik zal jullie ook toevoegen 

 

Vanmorgen alweer optijd klaar wakker hihi maar nog wel goed kunnen slapen dus dat scheelt en nog even heerlijk op mijn zij/ buik ... rug slapen zie ik wel tegenop 🤣

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Zoemertje zei:

@Petra84 nog even genieten van het zij-en buikslapen 😄

Je hebt een album gemaakt. Top! 👍wil je me ook toevoegen? x

 

Jaaaaa 🤣🤣🤣 dat denk ik nu elke keer aan als ik ga slapen of even wakker word hihi nog even extra genieten 🤣🤣🤣 ik ga je toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Petra84 ik ga zo even kijken in je album.

 

Al onze voorsituaties zijn minder maar dat is ook de reden dat we onszelf dit cadeau doen. 

 

Rug slapen is echt wennen. Heel veel kussens helpt (in je rug, onder je knieën, naast je, etc) 

Volgens mij had ik dat al gezegd maar ik vond zo'n u-vormig zwangerschapskussen heel fijn. Zijn wel prijzig maar sliep een stuk beter. Ook als je wel op je zij mag, vond ik dat nog best spannend of raar voelen. Met dit kussen kon ik dan zo'n beetje half draaien en heb je veel steun. 

Maar hoe dan ook... Slapen is eerst zeker stuk minder fijn. Maar hé.... Time flies en je moet wat over hebben voor mooie boobies. 

Ik vind zelfs nu op mijn buik liggen nog wat vreemd voelen. Hou het nooit lang vol. 

 

Succes met huis aan kant maken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silly23 dat is goed hoor en ja klopt helemaal wat je zegt 😅 tijd is nu niet meer vooruit te branden haha dus blijf goed bezig dan gaat het mss sneller hihi

 

En klopt hoor heb zelf ookal zo kussen aangeschaft en even de laatste spulletjes halen en dan de tas klaar maken 😍 en tis even doorzetten maar ja dan hebben we ook iets natuurlijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LettyBoob sorry lieverd maar ik weet van jou uit me hoofd dat je recent bij Vlaardingen bent geweest 😊😊 

 

Heb jij ook een paracetamol zelf mee moeten nemen? En zo ja was dit dan een zetpil of gewoon normaal?

 

Wil eigenlijk zelf geen zetpil 🤣

Maar wat moet dat moet maar zat er aan te denken gewoon pilvorm mee tenemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Petra84 zei:

@LettyBoob sorry lieverd maar ik weet van jou uit me hoofd dat je recent bij Vlaardingen bent geweest 😊😊 

 

Heb jij ook een paracetamol zelf mee moeten nemen? En zo ja was dit dan een zetpil of gewoon normaal?

 

Wil eigenlijk zelf geen zetpil 🤣

Maar wat moet dat moet maar zat er aan te denken gewoon pilvorm mee tenemen

Moet toch zetpil zijn, je mag geen water drinken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.