Raven

Raven : 11 augustus 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Recommended Posts

Bedankt voor je reactie! Omvang 75 cm borstbreedte 14 cm dacht ik. Verdere weet ik even niet. Ik draag nu een c75 of b75 maar deze sluiten niet aan. Heb ook 3 kids gehad en bv gegeven dus dat telt ook nog mee. Zijn advies vind ik idd erg waardevol gezien zijn ervaring. Maar ik heb zelf ook gezocht naar minibobjobs vandaar dat ik erg voorzichtig ben qua grootte. 340 klinkt misschien weer groot maar bij mijn lengte zal het meevallen. Ik ga nog maar een keer op concult.

Ben je nu wel bij het 1e Advies teruggekomen na de 2e keer passen?

@lauralaura Ow haha dat is exact mijn maten, heb ook omvang van 75 en boestbreedte van 14. En ik twijfel dus juist of t genoeg is 🤣 

Zeker gewoon nog een keer op consult gaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen borsten van vd Weij heb gezien waarbij ik dacht wowzers wat enorm. Maar misschien heb jij daar andere mening in haha. Maar wellicht stelt dat je wat gerust. 

Ik had misschien wel iets meer gewild dan 380 cc maar volgens vd Weij was dit wel de Max die verstandig was ook qua genezing enzo. Dus daar heb ik me bij neer gelegd. Word sowieso veel beter als dat het nu is! 

Ik heb je toegevoegd. Je kan via mijn profiel (even op mijn naam klikken) naar mijn foto’s kijken. 

Heb even gekeken mooi hoor! Is een stuk groter dan bij mij hoor. Iig meer projectie. Hoe lang ben jij? 

• Like 1

Pffff nog iets meer dan een week te gaan en toch ineens weer heel erg twijfels of ik niet voor 332 mentor moet gaan ipv 331 (dus mod+ ipv moderate projection). 
Ben zo bang dat t een brede pannenkoek worden 😭😱

Iemand die mee zou kunnen kijken en denken? 

Er is me nu 380cc mentor 331 anatomisch aangeraden. Ik zou dan 332 anatomisch 390cc of 445 moeten (qua breedte zou ik zeggen de 445). Wat zou t verschil zijn met de 400cc motiva ergonomix qua maten? 

expert needed! 😰 Weet geeneens of ik zo kort voor operatie nog kan switchen van implantaat en of Vd Weij die überhaupt zet. Zie het nergens namelijk. Lichtelijke paniek ineens. 

Kom er niet zo goed uit met alle cijfertjes

Hoi @Raven ik ben geen expert, en zeker niet wat betreft anatomische implantaten. Maar wat je zou kunnen doen is even per soort die je noemde de breedte en projectie noteren en dan bij jezelf nagaan wat je graag wilt. Veel of weinig projectie, meer of minder een decolleté. 

Maar aangezien je (net als ik) lang bent, zou ik voor wat breder en meer projectie gaan. 

Succes met je keuzestress ☺

De grote dag is bijna 🤗 ik ben ook al aan het aftellen. Toch wel heel spannend allemaal 

• Like 1

Hallo ik ben ook 1.83 en had ook een A/B en ben 75 kilo. Ik heb 395 cc en ze zijn niet enorm groot hoor.. Grote C kleine D. Dus zal niet bang worden dat ze te groot worden. 

Hopelijk heb je hier iets aan. 

Groetjes jolanda 

Thanks @Jojojo! Heb je heel toevallig foto’s? Supertof dat je ook even lang bent als ik, geeft toch iets beter idee van hoe t word dan! 

Ben niet echt bang dat t te groot word, eerder te klein. Maar wil ook weer niet overdreven groot (maargoed dat is natuurlijk iets waar ieder zijn mening over verschilt).

Ow wow supermooi @Jojojo en jij bent ook door dr van der Weij geopereerd? Kan even geen verslag terug vinden namelijk. 

Heb net toch even de stoute schoenen aangetrokken en gebeld naar Boerhaave. Dr van der Weij belt me vanmiddag terug. 
Weet denk ik nu alweer wat ie gaat zeggen met zijn starheid hahaha, maar ga toch vragen of t een mogelijkheid is de moderate plus te doen.