Ga naar inhoud

Raven : 11 augustus 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Thanks @Jojojo! Heb je heel toevallig foto’s? Supertof dat je ook even lang bent als ik, geeft toch iets beter idee van hoe t word dan! 
 

Ben niet echt bang dat t te groot word, eerder te klein. Maar wil ook weer niet overdreven groot (maargoed dat is natuurlijk iets waar ieder zijn mening over verschilt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Raven zei:

Thanks @Jojojo! Heb je heel toevallig foto’s? Supertof dat je ook even lang bent als ik, geeft toch iets beter idee van hoe t word dan! 
 

Ben niet echt bang dat t te groot word, eerder te klein. Maar wil ook weer niet overdreven groot (maargoed dat is natuurlijk iets waar ieder zijn mening over verschilt).

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow wow supermooi @Jojojo en jij bent ook door dr van der Weij geopereerd? Kan even geen verslag terug vinden namelijk. 
 

Heb net toch even de stoute schoenen aangetrokken en gebeld naar Boerhaave. Dr van der Weij belt me vanmiddag terug. 
Weet denk ik nu alweer wat ie gaat zeggen met zijn starheid hahaha, maar ga toch vragen of t een mogelijkheid is de moderate plus te doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Raven zei:

Ow wow supermooi @Jojojo en jij bent ook door dr van der Weij geopereerd? Kan even geen verslag terug vinden namelijk. 
 

Heb net toch even de stoute schoenen aangetrokken en gebeld naar Boerhaave. Dr van der Weij belt me vanmiddag terug. 
Weet denk ik nu alweer wat ie gaat zeggen met zijn starheid hahaha, maar ga toch vragen of t een mogelijkheid is de moderate plus te doen. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Raven zei:

Ow wow supermooi @Jojojo en jij bent ook door dr van der Weij geopereerd? Kan even geen verslag terug vinden namelijk. 
 

Heb net toch even de stoute schoenen aangetrokken en gebeld naar Boerhaave. Dr van der Weij belt me vanmiddag terug. 
Weet denk ik nu alweer wat ie gaat zeggen met zijn starheid hahaha, maar ga toch vragen of t een mogelijkheid is de moderate plus te doen. 

Nee ik ben geopereerd door laura zaal.. Dit was de max voor mij 395 maar had zelf wel 500 gewild achteraf hoor.. Je went er echt snel aan, vooral met kleren aan lijken ze best klein.. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het je niet misstaan, maar snap wel dat je er heel snel aan went. 
 

mij ga vanmiddag toch vragen of 395 of 445 mentor moderate plus ook een optie is. 445cc klink wel gelijk weer flink groot maar anders is implantaat weer stukje smaller als bij de moderate 380cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatste dag werken vandaag en dan officieel boob vakantie! 
Zie wel beetje op tegen de voorspelde warmte zo vlak na de operatie. En de zenuwen beginnen nu echt te komen. Droomde vannacht dat ze er per ongeluk 1000cc in hadden gedaan en ik continue voorover viel als ik liep 🤣🤣🤣
 

Maandag nog even snel een voedingskussen halen en dan ben ik er denk ik klaar voor. Ben echt benieuwd hoe laat ik er moet zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Raven zei:

Laatste dag werken vandaag en dan officieel boob vakantie! 
Zie wel beetje op tegen de voorspelde warmte zo vlak na de operatie. En de zenuwen beginnen nu echt te komen. Droomde vannacht dat ze er per ongeluk 1000cc in hadden gedaan en ik continue voorover viel als ik liep 🤣🤣🤣
 

Maandag nog even snel een voedingskussen halen en dan ben ik er denk ik klaar voor. Ben echt benieuwd hoe laat ik er moet zijn! 


Spannend hé! Hahaha herkenbaar die dromen. Ik droomde ook allerlei rare shit over m’n nieuwe borsten van tevoren 😂 Dat ik ze helemaal naar de zijkant richting rug toe kon schuiven enzo 🤣

Lekker een goeie ventilator voor jezelf fixen met die hitte, en koude flesjes ervoor, krijg je lekkere koele lucht op je. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @pambbg en @lauralaura

 

Ik ben pas om 14.30 aan de beurt. Wel pittig zo lang nuchter blijven maar gelukkig mag ik wel drinken vanwege de warmte dus dat scheelt iets.

Het word de anatomische 380cc moderate profile. Die passen qua maat gewoon het best in mijn borst zei vd Weij dus heb uiteindelijk toch maar mijn vertrouwen bij hem gelegd.

 

spannend ook voor jou, duurt ook niet lang meer! Jij ging ook bij vd Weij hè? (Haal alle gebruikersnamen beetje door elkaar dus sorry als ik t al gevraagd heb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raven ja klopt ook bij vd weij. Ik heb idd net als jij besloten het bij zijn advies te houden. Hierna ook helemaal geen zenuwen meer erbij zegmaar. 

Gelukkig voor jou gaat het de komende dagen wat regenen en afkoelen.!

Pittig dat je zo laat ad beurt bent zeg. Ik zou dat ook heel zwaar vinden nuchter te blijven dan. Heb je vanochtend vroeg nog wel wat gegeten? 

Hopelijk ben ik wat eerder aan de beurt...🤞

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah tof! Ben ook heel benieuwd hoe t bij jou word! 
 

ja is idd pittig, scheelt dat ik normaal ook aan intermittent fasting doe en dus pas vh eerst eet om 12 uur. Dus ben t wel beetje gewend.

nee mocht echt gisteren om 24 uur vh laatst eten. Mag vandaag dus wel water en heldere dranken (ook appelsap of limonade). Kan ik ook m’n suikerspiegel beetje omhoog houden. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Raven zei:

Ah tof! Ben ook heel benieuwd hoe t bij jou word! 
 

ja is idd pittig, scheelt dat ik normaal ook aan intermittent fasting doe en dus pas vh eerst eet om 12 uur. Dus ben t wel beetje gewend.

nee mocht echt gisteren om 24 uur vh laatst eten. Mag vandaag dus wel water en heldere dranken (ook appelsap of limonade). Kan ik ook m’n suikerspiegel beetje omhoog houden. 
 

 

Grappig ik ga na mijn vakantie ook beginnen aan Intermetting vasten en wil dan ook van 10 tot 6 of van 12 tot 8 uur eten. Honger in de ochtend wordt wel een dingetje maar dat is hopelijk een kwestie van wennen. Redelijk gezond en koolhydraat beperkt at ik sowieso al maar na knieblessure en borstoperatie te weinig kunnen bewegen. Dat is helaas nu wel aan mijn lijf te zien😩Mocht je bij zijn gekomen van je operatie hoor ik graag of je wellicht nog tips and tricks hebt. Voor nu nogmaals succes!  ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Fje1981 zei:

Grappig ik ga na mijn vakantie ook beginnen aan Intermetting vasten en wil dan ook van 10 tot 6 of van 12 tot 8 uur eten. Honger in de ochtend wordt wel een dingetje maar dat is hopelijk een kwestie van wennen. Redelijk gezond en koolhydraat beperkt at ik sowieso al maar na knieblessure en borstoperatie te weinig kunnen bewegen. Dat is helaas nu wel aan mijn lijf te zien😩Mocht je bij zijn gekomen van je operatie hoor ik graag of je wellicht nog tips and tricks hebt. Voor nu nogmaals succes!  ☺️

Ow tof! Ik vind het goed te doen en was echt een flinke ontbijter altijd. Was echt slapjes voorheen als ik niet ontbeten had.

 

Ik doe van 20.00 tot 12.00. Al eet ik meestal eigenlijk niet meer na het avondeten (tussen 18 en 19) dus eigenlijk nog iets langer.

 

Hebbin t begin wel regelmatig hoofdpijn gehad maar las dat dat soort ontgiftingsreactie kan zijn. En wat ik wel lastig vond was dan om 12 uur niet mezelf vol te proppen omdat ik flink honger had.

Inmiddels heb ik dit niet meer. Door flink water en thee te drinken in de ochtend haal je ook een stuk van je honger gevoel weg. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.