FemkeB

FemkeB : 10 september 2020 : Dr. Nelissen : Global Care Clinic

Recommended Posts

O en heb 400, 450 en 500 cc gepast. Ze adviseerde bij twijfel kies de grootste. Het went snel. Ik wist al meteen dat ik de grootste wilde ☺️
Maar laat je niet gek maken. Je ziet zelf waar je je goed bij voelt. Ik voelde me gelijk goed bij 500cc. 

Kwam trouwens met allerlei foto’s aan op mijn consult wat ik graag wilde. Toen zei ze al gelijk dat ze niet veel aan de foto’s heeft. Ieder lichaam is anders dus cc’s vergelijken heeft geen zin. Daarom kijk waar jij die glinstering van in je ogen krijgt bij het passen. Dan weet je dat je goed zit ☺️

Ik kwam ook met foto’s en daarbij zeiden ze dat wat ik mooi vond haalbaar is met 265-300cc. Uiteindelijk wel dus voor het grootst gekozen, maar is dus minimaal verschil. Mijn man was erbij en die vond de maat ook helemaal prima.

Goed om te lezen dat jij ook niet teveel pijn hebt ervaren en dat je nu al wat meer kan. Onze zoon is 6 jaar dus heel veel kan hij nog niet in het huishouden en mijn man is net begonnen met een eigen zaak. Kan wel zijn eigen tijd indelen gelukkig maar heel veel extra tijd voor alles in het huishouden heeft hij niet. Ach blijft het allemaal maar wat langer liggen.

Mag ik trouwens in je album kijken? Ben benieuwd naar 500cc voor de spier. 

Nou straks mooie bh’s dragen die gevuld zijn vind ik niet erg. ‘s Avonds thuis wil ik weleens zonder bh lopen maar dat is dan geen hele dag. Dat het natuurlijker beweegt vind ik wel een mooi voordeel

Mooi! Ik moest ff wennen in het begin. Heb ze toch eerst 10,5 jaar onder de spier gehad.

Vind beide methodes mooi. Ik heb geen voorkeur. Ik heb alleen een voorkeur voor rond ipv anatomisch😅😜

Meer dan de vaatwasser in en uit ruimen en de tafel afruimen komen ze niet hier 😂 maar (heel erg ik weet t) hiervoor deden ze niks. Die van 10 heeft 1 keer gestofzuigd. Wil m vanaf nu wel gaan leren z’n eigen kamer te doen. Mag wel eens tijd worden 😉 6 jaar is daar wel jong voor.

ik heb een schoonmoeder die af en toe helpt. Dat is wel heel fijn. Maar je huis kan t vaak best aan als er een aantal weken weinig tot niks gebeurt. Ogen dicht houden en gewoon even accepteren. Beetje opruimen lukt wel snel

hoor, maar stofzuigen, strijken of ramen lappen moet je gewoon niet doen ☺️

@FemkeBik reageer even hier op jouw opmerking over de instagrampost van dr vd Pot. Het ligt maar zo aan je lichaamsbouw. Zelf ben ik ook 1,74 en had 85b. Nu heb ik 85f met 550cc voor de spier gekregen, maar ik vind het ogen als maximaal een D. 

Ik zal je toevoegen aan mijn album. Bij twijfel neem nog een keer overleggen hoor je wilt achteraf geen spijt hebben

Je stond er al in. 

Deze arts uit Australië heeft ook highlights per groepen cc(<300, 300 en <350 enz). Wellicht heb je daar wat aan. Al zijn de meeste dames wat slanker dan gemiddeld. Ik ben niet slanker dan gemiddeld hier op het forum in ieder geval 😜

Zelf heb ik de ergonomix 335 cc full gekregen een week geleden. Mijn voorsituatie was een omtrek van 75, waarbij de cupmaat tussen a en b inzat.

Tijdens het consult is besproken dat ik graag op een D uit zou willen komen, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat dat is gelukt. Ik ben verder zeker tevreden hoor, dus dat even terzijde. Het past prima bij mijn lichaam. Maar heb het al opgemeten, en het lijkt toch echt meer een C te worden. Oude bh's met maat B passen zegmaar net niet als ik ze eroverheen leg. 

Ik heb ze dual plane, dus ik heb verder geen ervaring met het herstel voor de spier. 

Ik heb nog eens gekeken in je album, maar ik vind het wel meer dan een D cup ogen eigenlijk. Heb ik mss toch een ander idee bij een D cup 🤔

Ik draag nu 90b of 85c maar de cups zijn niet echt gevuld en ik wil dus een cup groter en dan gevuld. Ik ga morgen wel nog even bellen of de 300cc echt wel een volle D cup geeft of dat ik mss niet toch naar 340cc moet of nog groter en even rijst in een zakje gooien om thuis te passen.

Mss nog te vroeg idd om nu al te meten na een week, dus ik hoop voor je dat het nog bij trekt. Een beetje resultaat kun je pas echt zien na drie maanden toch? Ben wel benieuwd naar hoe het wordt en hoe het nu dan is. Mag ik al in je album kijken naar het resultaat? 

Jaa precies. Was een beetje nieuwsgierig dus dacht hoppa kom maar met dat meetlint. Na 3 maanden is inderdaad wat meer het resultaat te zien. Ik zal je alvast even toevoegen 😘

Ja of ik een ander idee bij een D cup. Maar is ook iets waar ik in ben veranderd van mening hoor. Ik melde me bij de arts met de wens voor een grote C, maar had weer voorbeelde  mee waarvan hij zei met jouw borstvreedte en lichaamsbouw wordt het dan al snel meer dan een C