Ga naar inhoud

FemkeB : 10 september 2020 : Dr. Nelissen : Global Care Clinic


Aanbevolen berichten

Zelf heb ik de ergonomix 335 cc full gekregen een week geleden. Mijn voorsituatie was een omtrek van 75, waarbij de cupmaat tussen a en b inzat.

 

Tijdens het consult is besproken dat ik graag op een D uit zou willen komen, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat dat is gelukt. Ik ben verder zeker tevreden hoor, dus dat even terzijde. Het past prima bij mijn lichaam. Maar heb het al opgemeten, en het lijkt toch echt meer een C te worden. Oude bh's met maat B passen zegmaar net niet als ik ze eroverheen leg. 

 

Ik heb ze dual plane, dus ik heb verder geen ervaring met het herstel voor de spier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Nog even wachten zei:

@FemkeBik reageer even hier op jouw opmerking over de instagrampost van dr vd Pot. Het ligt maar zo aan je lichaamsbouw. Zelf ben ik ook 1,74 en had 85b. Nu heb ik 85f met 550cc voor de spier gekregen, maar ik vind het ogen als maximaal een D. 

Ik zal je toevoegen aan mijn album. Bij twijfel neem nog een keer overleggen hoor je wilt achteraf geen spijt hebben

Ik heb nog eens gekeken in je album, maar ik vind het wel meer dan een D cup ogen eigenlijk. Heb ik mss toch een ander idee bij een D cup 🤔

Ik draag nu 90b of 85c maar de cups zijn niet echt gevuld en ik wil dus een cup groter en dan gevuld. Ik ga morgen wel nog even bellen of de 300cc echt wel een volle D cup geeft of dat ik mss niet toch naar 340cc moet of nog groter en even rijst in een zakje gooien om thuis te passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, MMelody zei:

Zelf heb ik de ergonomix 335 cc full gekregen een week geleden. Mijn voorsituatie was een omtrek van 75, waarbij de cupmaat tussen a en b inzat.

 

Tijdens het consult is besproken dat ik graag op een D uit zou willen komen, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat dat is gelukt. Ik ben verder zeker tevreden hoor, dus dat even terzijde. Het past prima bij mijn lichaam. Maar heb het al opgemeten, en het lijkt toch echt meer een C te worden. Oude bh's met maat B passen zegmaar net niet als ik ze eroverheen leg. 

 

Ik heb ze dual plane, dus ik heb verder geen ervaring met het herstel voor de spier. 

Mss nog te vroeg idd om nu al te meten na een week, dus ik hoop voor je dat het nog bij trekt. Een beetje resultaat kun je pas echt zien na drie maanden toch? Ben wel benieuwd naar hoe het wordt en hoe het nu dan is. Mag ik al in je album kijken naar het resultaat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, FemkeB zei:

Mss nog te vroeg idd om nu al te meten na een week, dus ik hoop voor je dat het nog bij trekt. Een beetje resultaat kun je pas echt zien na drie maanden toch? Ben wel benieuwd naar hoe het wordt en hoe het nu dan is. Mag ik al in je album kijken naar het resultaat? 

Jaa precies. Was een beetje nieuwsgierig dus dacht hoppa kom maar met dat meetlint. Na 3 maanden is inderdaad wat meer het resultaat te zien. Ik zal je alvast even toevoegen 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, FemkeB zei:

Ik heb nog eens gekeken in je album, maar ik vind het wel meer dan een D cup ogen eigenlijk. Heb ik mss toch een ander idee bij een D cup 🤔

Ik draag nu 90b of 85c maar de cups zijn niet echt gevuld en ik wil dus een cup groter en dan gevuld. Ik ga morgen wel nog even bellen of de 300cc echt wel een volle D cup geeft of dat ik mss niet toch naar 340cc moet of nog groter en even rijst in een zakje gooien om thuis te passen.

Ja of ik een ander idee bij een D cup. Maar is ook iets waar ik in ben veranderd van mening hoor. Ik melde me bij de arts met de wens voor een grote C, maar had weer voorbeelde  mee waarvan hij zei met jouw borstvreedte en lichaamsbouw wordt het dan al snel meer dan een C

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Yes, morgen is mijn dag!!! Hele drukke dagen achter de rug en vandaag mij vooral bezig gehouden met boodschappen en poetsen haha. Volgens mij dat wat iedereen doet. 
Maar ben er klaar voor. Net lekker uitgebreid gedoucht, nu nog even relaxen op de bank. Zo nog even een boterham en dan naar bed. Moet mij morgen om 10.15 uur melden.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, FemkeB zei:

Yes, morgen is mijn dag!!! Hele drukke dagen achter de rug en vandaag mij vooral bezig gehouden met boodschappen en poetsen haha. Volgens mij dat wat iedereen doet. 
Maar ben er klaar voor. Net lekker uitgebreid gedoucht, nu nog even relaxen op de bank. Zo nog even een boterham en dan naar bed. Moet mij morgen om 10.15 uur melden.  

Goedemorgen @FemkeB,

 

Vandaag jouw dag, heb je een beetje kunnen slapen? Mooie tijd dat je op de rol staat voor operatie, met beetje mazzel alweer voor de middag op de uitslaapkamer 🤞Ik hoop dat het zal meevallen voor je en kijk graag via je album mee hoe je dames zich gaan ontwikkelen 😉

Groetjes Kaya

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Kaya74 zei:

Goedemorgen @FemkeB,

 

Vandaag jouw dag, heb je een beetje kunnen slapen? Mooie tijd dat je op de rol staat voor operatie, met beetje mazzel alweer voor de middag op de uitslaapkamer 🤞Ik hoop dat het zal meevallen voor je en kijk graag via je album mee hoe je dames zich gaan ontwikkelen 😉

Groetjes Kaya

@Kaya74 ik heb eigenlijk wel oké geslapen, voel me wel fit. Het enige is dat ik altijd gelijk wil eten ‘s ochtends en dat mag dus niet, heb honger haha

Ik zal je straks even toevoegen en jou verhaal opzoeken.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Zoemertje zei:

Héél veel succes gewenst vandaag @FemkeB 

 

En een erg herkenbaar verhaal in je topic. Die buik die verder vooruit lijkt te steken dan je borsten 😅 had ik namelijk ook. 😉

 

Ik zou je graag willen volgen.

Wil je me toevoegen aan je album?

x

 

@Zoemertje dank je wel, fijn om te horen dat ik niet de enige ben die zich stoorde aan de buik/borst verhouding haha. Ik kijk uit naar een beter beeld. 
Ik zag dat jij pas geweest bent? Hoe gaat je herstel? Ik zal je toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou gisteren is het dan gebeurd, vind het nog altijd een beetje onwerkelijk dat je binnenstapt in een kliniek en drie uur later naar buiten wandelt met (grotere) borsten haha. 
 

We waren gisteren prima op tijd (10.15 uur) in de kliniek en hoorde toen al meteen dat de eerste operatie wat uitliep. Uiteindelijk werd ik om 11.30 uur naar beneden geroepen. Na een snel afscheidskusje en een succes stapte ik de lift in en mijn man naar buiten. Beneden een kort praatje met een verpleegkundige met de vraag of ik nog wist hoeveel cc ik ging krijgen (check vraag), nog wat foto’s en toen een infuus. Ging allemaal soepel, waarna de arts even een praatje kwam maken en mij 5 minuten later aan de arm mee nam naar de operatiekamer. Nog wat grapjes over en weer, dan liggen, slapen en ontwaken in vijf minuten leek het wel. 
Een half uurtje later sta je weer buiten en mag je naar huis. 

In de auto werd ik misselijk en heb mij nog net weten in te houden, maar thuis moest ik gelijk spugen. Ben gelijk op bed gaan liggen met twee paracetamols maar de misselijkheid bleef. Heb nog wel vier keer gespuugd en nadat ik een paar slokjes cola op had werd het beter. Uiteindelijk pas om 20.30 uur iets kunnen eten wat binnen bleef. De nacht verder redelijk doorgekomen, redelijk geslapen en netjes mijn wekker gezet voor pijnstillers in te nemen. Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind de pijn tot nu zo ontzettend meevallen. Een beetje een druk gevoel aan de onder en zijkant maar verder voel ik mij prima. Moet echt gewezen worden door mijn man dat ik echt niks mag doen (wilde gaan koken), dus ik zit mij al te vervelen haha. 


Waar ik wel een beetje tegenop zie is dat ik straks mijn bh uit moet doen om te douchen. Bang dat het resultaat tegen valt,  al is het resultaat nog lang niet het eindresultaat. Of dat het mogelijk dan pas pijn gaat doen omdat alles nu strak in de bh zit. Ach we zullen zien, mss douche ik alleen de onderkant even en wacht ik nog een dag. 
 

Een vriendin had al aan mijn man gevraagd of we komend weekend nog lekker naar het terras kwamen in de stad. Als ik nu al op was en kon lopen moest dat volgens haar prima gaan haha. Nou ik sla denk ik toch maar over, al heb ik best zin in een roseetje in het zonnetje 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@FemkeB wat goed om te lezen dat het je vooralsnog meevalt!! Mijn eerste wissel was voor de spier geplaatst en ik herinner mij nog van toen (inmiddels 16 jaar geleden!!) dat ik ook relatief weinig 'last' had. Ben heel benieuwd hoe het douchen gaat en wat je vind van je nieuwe vriendinnen 😉 

 

En dat roseetje zou ik dit weekend overslaan, maar dat voel je zelf het beste natuurlijk haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@FemkeB gefeliciteerd! 🤗 

Wat balen dat je zo misselijk bent geweest achteraf, maar gelukkig gaat het nu stukken beter. Doe wel rustig aan hoor! Het lijkt misschien wel alsof je de wereld aankan, maar de vermoeidheid gaat een dezer dagen vast wel toeslaan. Dat roseetje kan over een paar weekjes ook wel 😉 Even alles uit handen geven en een serie bingewatchen is denk ik beter voor je herstel haha.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, LettyBoob zei:

@FemkeB gefeliciteerd! 🤗 

Wat balen dat je zo misselijk bent geweest achteraf, maar gelukkig gaat het nu stukken beter. Doe wel rustig aan hoor! Het lijkt misschien wel alsof je de wereld aankan, maar de vermoeidheid gaat een dezer dagen vast wel toeslaan. Dat roseetje kan over een paar weekjes ook wel 😉 Even alles uit handen geven en een serie bingewatchen is denk ik beter voor je herstel haha.

 

Nou het lijkt bijna of ik de wereld aan kan idd, maar ik heb gelukkig nog twee weken vrij. Dus ik doe nog rustig aan en laat de eerste dagen maar even voorbij gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Kaya74 zei:

@FemkeB wat goed om te lezen dat het je vooralsnog meevalt!! Mijn eerste wissel was voor de spier geplaatst en ik herinner mij nog van toen (inmiddels 16 jaar geleden!!) dat ik ook relatief weinig 'last' had. Ben heel benieuwd hoe het douchen gaat en wat je vind van je nieuwe vriendinnen 😉 

 

En dat roseetje zou ik dit weekend overslaan, maar dat voel je zelf het beste natuurlijk haha

Nou ik heb mij gedoucht en ik ben heel blij geworden van het zicht. Een beetje vreemd was het wel maar niet ‘verschrikkelijk’ haha. Voelde wel vreemd even de druk van de bh eraf, maar ook wel lekker. 
Heb een nieuwe foto geplaatst in mijn album, ik kan er naar blijven kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, FemkeB zei:

Nou ik heb mij gedoucht en ik ben heel blij geworden van het zicht. Een beetje vreemd was het wel maar niet ‘verschrikkelijk’ haha. Voelde wel vreemd even de druk van de bh eraf, maar ook wel lekker. 
Heb een nieuwe foto geplaatst in mijn album, ik kan er naar blijven kijken.

Hoi, 

 

Fijn dat het resultaat nu al goed is voor je! Dit wordt alleen maar beter denk ik zelf.

Zou ik ook mogen meekijken met je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, An_ zei:

Hoi, 

 

Fijn dat het resultaat nu al goed is voor je! Dit wordt alleen maar beter denk ik zelf.

Zou ik ook mogen meekijken met je? 

Ik heb je toegevoegd @An_ 

Ik begrijp dat jij de operatie nog moet ondergaan? Kijk je er een beetje naar uit of zie je er een beetje tegenop? En wat krijg je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Es1234567 zei:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Fijn dat je er al zo happy mee bent! Ze worden alleen maar mooier! Zou ik met je mee mogen kijken? ☺️

Daar ga ik van uit @Es1234567 dat ze nog mooier worden haha. Een beetje zakken mogen ze nog wel en wat zachter worden, maar dat komt vast goed. Ik heb je toegevoegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.