Ga naar inhoud

FemkeB : 10 september 2020 : Dr. Nelissen : Global Care Clinic


Aanbevolen berichten

5 uur geleden, AMST zei:

Hee @FemkeB, Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! En wat goed om te horen dat je herstel zo soepel gaat! Zou ik ook mee mogen kijken in je album?

@AMST ik voeg je toe. 
Voel mij vandaag toch wel anders dan gisteren door een slechtere nacht, vooral heel moe. Vanmiddag nog even twee uurtjes geslapen nu even zoonlief een beetje bezig houden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, FemkeB zei:

Ik heb je toegevoegd @LettyBoob. Hoe gaat het met jou herstel? 

Ja het gaat heel goed. Merk het wel als ik teveel doe, vrij fysiek intensieve baan, maar gaat elke dag steeds beter. Soms worden de borstspieren stijf ofzo? Maar dan heb ik teveel zitten tillen en doen denk ik. Zit nu op 5 weken, zal morgen even mijn album updaten :)

thanx voor het toevoegen, gaat mooi worden hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-9-2020 om 10:43, FemkeB zei:

Ik heb je toegevoegd @An_ 

Ik begrijp dat jij de operatie nog moet ondergaan? Kijk je er een beetje naar uit of zie je er een beetje tegenop? En wat krijg je?

Dankjewel!

 

Ik moet de operatie inderdaad nog ondergaan op 29/09 bij Dr. Verdonck.

Kijk er wel naar uit, maar ben wel een beetje bang dat ik veel pijn ga hebben en na 2 weken nog niet kan gaan werken ..

Ik krijg de 300 cc Progressive + Motiva. Een half jaar geleden had ik een D70 en ik ben toen 7 kg afgevallen en mijn borsten zijn ook afgevallen waardoor ik nu op een B uitkom en wil terug graag vollere borsten .. Met de 300 cc ga ik iets voller uitkomen dan wat ik vroeger had. Spannend allemaal! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update dag 6 PO: 

 

ik voel mij goed, alleen nog wat moe omdat het slapen op je rug het vervelendste is haha. 
Afgelopen maandag de eerste controle gehad (na 4 dagen) en alles zag er goed en rustig uit. Heb ook echt geen pijn ervaren, een beetje druk hooguit. Moest van de pc wel nog ibuprofen blijven slikken (3x 400 gram) ivm de wond binnenin en ik moest mij niet te veel op mijn hals halen omdat ik mij zo goed voel. De wond binnen is nog niet genezen dus rust blijft belangrijk. Wandel wel elke dag een rondje  en heb zondag ook al een drankje op het terras gedaan. Ook al wat gewerkt (mailtjes) maar merk dan na een uurtje wel wat spanning op de borsten komt. Verder heb ik een geweldige man die verder in huis alles oppakt en een zoon die af en toe een klusje doet. Dus ik kan ook rustig aan doen.

 

Het resultaat vind ik ook iedere dag mooier worden. Ik ben benieuwd naar over drie weken en dan naar de drie maanden en kan ook niet wachten om nieuwe bh’s te shoppen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-9-2020 om 15:01, FemkeB zei:

Update dag 6 PO: 

 

ik voel mij goed, alleen nog wat moe omdat het slapen op je rug het vervelendste is haha. 
Afgelopen maandag de eerste controle gehad (na 4 dagen) en alles zag er goed en rustig uit. Heb ook echt geen pijn ervaren, een beetje druk hooguit. Moest van de pc wel nog ibuprofen blijven slikken (3x 400 gram) ivm de wond binnenin en ik moest mij niet te veel op mijn hals halen omdat ik mij zo goed voel. De wond binnen is nog niet genezen dus rust blijft belangrijk. Wandel wel elke dag een rondje  en heb zondag ook al een drankje op het terras gedaan. Ook al wat gewerkt (mailtjes) maar merk dan na een uurtje wel wat spanning op de borsten komt. Verder heb ik een geweldige man die verder in huis alles oppakt en een zoon die af en toe een klusje doet. Dus ik kan ook rustig aan doen.

 

Het resultaat vind ik ook iedere dag mooier worden. Ik ben benieuwd naar over drie weken en dan naar de drie maanden en kan ook niet wachten om nieuwe bh’s te shoppen haha

Wat fijn dat je zo goed hersteld zeg! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou weer eens een update (16 dagen po), ik heb ook een nieuwe foto (2 weken po) toegevoegd aan mijn album. Moet wel zeggen dat ik mijn borsten in het echt en de spiegel veel groter vind ogen dan op de foto. 
 

Begin deze week (vanaf dag 11 po) toch wel flink pijn gehad in mijn rechterborst, teveel gedaan op zondag denk ik. Lange wandeling en daarna bij vrienden gebbq’t. Denk vooral dat de wandeling te pittig was en mijn rechterborst voelde enorm gespannen en pijnlijk de dagen daarna. Vooral aan de zijkant en onderkant een drukkende pijn en hij leek wat gezwollen en harder. Maar niks te zien verder qua roodheid of iets dus ik heb maar wat pijnstillers gepakt weer en twee volle dagen rust gehouden. Nu gaat het gelukkig weer wat beter al voel ik rechts nog wel als ik bijvoorbeeld opsta. Een zwaar gevoel en als ik eraan kom een beetje beurs als een blauwe plek. Links voelt al zachter en geen centje pijn. Maandag weer werken, ben heel benieuwd hoe dat gaat 8 uur achter een computer. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
23 uur geleden, Rkrs zei:

Hoi Femke, 

 

ik overweeg dezelfde keuze als jij. Ben je tevreden en zou ik morgen meekijken in je album? 
 

dank je wel alvast groetjes 

Zou jij even een voorsteltopic willen openen en aangeven bij welke arts je op consult geweest bent, welk merk implantaat geadviseerd is en hoeveel cc?

 

Ik zie je op verschillende plekken meiden vragen om hun foto’s maar misschien is het handiger om je eerst even voor te stellen in een eigen topic :)

 

Hoe je dat doet, staat in de pb ‘welkom’ die je kreeg bij registratie

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.