Ga naar inhoud

Nadiaa : 9 juli 2020 : Dr. van Zele : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

35 minuten geleden, Nadiaa zei:

Heey meis! Ja klopt hij had een spijkerblouse aan, hebben we elkaar net gemist! Ja heb nog altijd een heel goed gevoel en alles is echt vlekkenloos gegaan en zo een lieve mensen! Ik had idd ook geen fotos gemaakt maar wel fotos meegenomen als voorbeeld en hij aangaf dat dit wel te realiseren was! Ik heb de mentor full extra en hebben gisteren allebei toch gekozen voor de 375cc en 400cc om het natuurlijker te laten ogen! Hij heeft ook genoeg pijnstilling + antibiotica voorgeschreven voor de zekerheid en dat vind ik ook wel heel erg fijn! Als je wilt ik heb fotos in mijn album gezet dan voeg ik je toe om te kijken dan heb je een idee😊

Ik zou graag kijken naar je foto’s, dus als je mij toe wil voegen graag. 
Ik werd gisteren ook heel prettig ontvangen door iedereen, dus dat zit denk ik wel goed idd.

Weer je nog wat de maat zou zijn als je voor de ergonomix zou gaan? En wat het verschil dan is met de mentor die je nu hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, FemkeB zei:

Ik zou graag kijken naar je foto’s, dus als je mij toe wil voegen graag. 
Ik werd gisteren ook heel prettig ontvangen door iedereen, dus dat zit denk ik wel goed idd.

Weer je nog wat de maat zou zijn als je voor de ergonomix zou gaan? En wat het verschil dan is met de mentor die je nu hebt?

Ik heb eigl gelijk de mentor in mijn hoofd gehad omdat deze gewoon al een hele tijd op de markt zijn en ik me er fijner door voelde! Maar de maat die hij bij de motiva zou doen was 380cc en 410cc. Ik heb je toegevoegd als het goed is kun je nu kijken😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, AMST zei:

@NadiaaWat een ontzettend mooi resultaat al! Wauw! Hoe gaat het tot nog toe met je herstel?

Dankjewel! Ben er ook al blij mee! Ja de borstband is wel erg vervelend, snijd erg en geeft wel flink wat druk maar verder heb ik wel een hoge pijngrens en is het allemaal heel dragelijk dus mag niet klagen! Ik heb ook goede pijnmedicatie gekregen en antibiotica. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Nadiaa zei:

Dankjewel! Ben er ook al blij mee! Ja de borstband is wel erg vervelend, snijd erg en geeft wel flink wat druk maar verder heb ik wel een hoge pijngrens en is het allemaal heel dragelijk dus mag niet klagen! Ik heb ook goede pijnmedicatie gekregen en antibiotica. 

Als de borstband in de huid van je oksels snijdt kun je een oude sok, de tenen eruit knippen en dan erom heen schuiven.

 

En ziet er al super mooi uit hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Als de borstband in de huid van je oksels snijdt kun je een oude sok, de tenen eruit knippen en dan erom heen schuiven.

 

En ziet er al super mooi uit hoor!!

Ga ik proberen! Aangezien ik hem 8weken moet dragen is het zeker te proberen

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Nadiaa zei:

Dankjewel! Ben er ook al blij mee! Ja de borstband is wel erg vervelend, snijd erg en geeft wel flink wat druk maar verder heb ik wel een hoge pijngrens en is het allemaal heel dragelijk dus mag niet klagen! Ik heb ook goede pijnmedicatie gekregen en antibiotica. 

Krijg je standaard antibiotica mee? Is bij mij niet ter sprake gekomen tijdens het consult

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, AMST zei:

Krijg je standaard antibiotica mee? Is bij mij niet ter sprake gekomen tijdens het consult

Niet iedere pc doet dat maar van Zele wel. Ik heb paracitamol 1000mg, antibiotica, ibuprofen 600mg, maagbeschermer en nog een sterkere pijnmedicatie voor als ik het echt niet meer zou volhouden. Dus ik kan een apotheek beginnen haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Nee is niet standaard. Verschilt per arts en ook per ingreep. Bij een wissel of lift s het wat gebruikelijker.

Ah thanks, ik las het hier en daar wel terug inderdaad. Zal het nog eens vragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Nadiaa zei:

Niet iedere pc doet dat maar van Zele wel. Ik heb paracitamol 1000mg, antibiotica, ibuprofen 600mg, maagbeschermer en nog een sterkere pijnmedicatie voor als ik het echt niet meer zou volhouden. Dus ik kan een apotheek beginnen haha! 

Haha jeetje inderdaad zeg..! Mocht je nog wat overhebben zou ik die branche zeker overwegen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Nadiaa zei:

Nou die mogen er wezen hoor! Ik zag dat je ook mentor full extra hebt? Ben benieuwd of ze ook zo mooi worden als die van jou! 

Dankjewel! ☺️ ik heb inderdaad mentor! Om exact te zijn de xtra high profile memorygel (thpx type) 345 cc 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.