Ga naar inhoud

Nadiaa : 9 juli 2020 : Dr. van Zele : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

Op 10-7-2020 om 20:30, Nadiaa zei:

Dankjewel! Heb je ook een album en zou ik daar dan ook in mogen kijken! 

 

Mag ik ook kijken? Zal mijn album ook voor je openstellen mocht dat nog niet gebeurd zijn☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Fje1981 zei:

Mag ik ook kijken? Zal mijn album ook voor je openstellen mocht dat nog niet gebeurd zijn☺️


Zou ik bij jou ook toegang mogen? 
Ik ben zo benieuwd naar het resultaat na x aantal tijd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Special-Me zei:


Zou ik bij jou ook toegang mogen? 
Ik ben zo benieuwd naar het resultaat na x aantal tijd. 

Ik heb jou toch allang toegevoeg of niet?☺️ Die van mij zitten er nu 6 weken in na wissel van 20 jaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Fje1981 zei:

Ik heb jou toch allang toegevoeg of niet?☺️ Die van mij zitten er nu 6 weken in na wissel van 20 jaar


Ik zie niets 🙈 😉 

 

Of ik moet mijn bril poetsen, dat is ook een optie. 🤔😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Special-Me zei:


Ik zie niets 🙈 😉 

 

Of ik moet mijn bril poetsen, dat is ook een optie. 🤔😂

Vreemd ik heb het net gecheckt en je staat erin. Zal kijken of ik wellicht iemand anders heb geselecteerd Special me zonder - ofzo??🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je stond er al in zoals je ziet, toch brilletje nodig? Neehoor flauw😜 @best_boobie hoe kan het dat @Special-Me mijn album niet kan zien want ze is wel toegevoegd?

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, FemkeB zei:

Nadiaa hoe gaat het? Is de pijn te doen en kan je slapen en rusten? Voelt het nog vreemd of ben je al ‘gewend’?

Hey FemkeB, vandaag een redelijke dag qua pijn aan de borsten maar nu de hele middag last gehad van verschrikkelijke krampen in mijn buik! (beetje als erge menstruatiepijn)  denk dat het temaken heeft met de medicatie! Verder af en toe wat steekjes en wat stijf. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Nadiaa zei:

Hey FemkeB, vandaag een redelijke dag qua pijn aan de borsten maar nu de hele middag last gehad van verschrikkelijke krampen in mijn buik! (beetje als erge menstruatiepijn)  denk dat het temaken heeft met de medicatie! Verder af en toe wat steekjes en wat stijf. 

Heb je wel een normale stoelgang? Ik raakte namelijk na operatie 2 verstopt. Anders even goed vezels eten en evt zakjes macrogel vragen bij de huisarts

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Heb je wel een normale stoelgang? Ik raakte namelijk na operatie 2 verstopt. Anders even goed vezels eten en evt zakjes macrogel vragen bij de huisarts

Ik ben vanmiddag wel kunnen gaan maar na het avondeten weer flinke buikpijn! Als het morgen nog zo is ga ik eens navraag doen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Nadiaa zei:

Natuurlijk ik voeg je toe! 

Heb al even gespiekt bij jou en wat een mooie borsten zeg! 

 

Insgelijks vind die van jou nu al heel mooi. Doet mij zelfs beetje aan die van mij denken als ik zie hoe ze zijn geplaatst. Heb je ze ook voor de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Nadiaa zei:

Ik ben vanmiddag wel kunnen gaan maar na het avondeten weer flinke buikpijn! Als het morgen nog zo is ga ik eens navraag doen! 

Slik je Tramadol? Zoja Zou ik daarmee stoppen als je het niet echt nodig hebt. Bij mij ging daar namelijk de boel van op slot. Zelfs met hulp duurde het te lang voordat ik werd verlost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Fje1981 zei:

Slik je Tramadol? Zoja Zou ik daarmee stoppen als je het niet echt nodig hebt. Bij mij ging daar namelijk de boel van op slot. Zelfs met hulp duurde het te lang voordat ik werd verlost.

Zelfde hier! Door de tramadol zeker 6 dagen verstopt geweest. Uiteindelijk zakjes gekregen van huisarts om de boel weer op gang te brengen. Vreselijk..leek wel 9 maanden zwanger.😭

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Fje1981 zei:

Insgelijks vind die van jou nu al heel mooi. Doet mij zelfs beetje aan die van mij denken als ik zie hoe ze zijn geplaatst. Heb je ze ook voor de spier?

Hij zou ze dual plane zetten maar als ik kijk qua bolling had ik iets meer volume bovenin verwacht haha, niet dat ik het niet mooi vind zo maar had er een ander beeld bij. Ik vraag me ook echt af welke maat het uiteindelijk zou worden! Ik draag nu een 75D sportbh maar voor mijn operatie had ik al een D in mijn linkerborst haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Ld1234 zei:

Zelfde hier! Door de tramadol zeker 6 dagen verstopt geweest. Uiteindelijk zakjes gekregen van huisarts om de boel weer op gang te brengen. Vreselijk..leek wel 9 maanden zwanger.😭

Heb gelukkig geen tramadol, vanmorgen laatste antibiotica gehad(duur van 3dagen) en als pijnstilling paracitamol 100mg en ibuprofen600mg. Vandaag geen pijnstilling geslikt omdat ik bang was dat het hierdoor kwam! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Nadiaa zei:

Hey FemkeB, vandaag een redelijke dag qua pijn aan de borsten maar nu de hele middag last gehad van verschrikkelijke krampen in mijn buik! (beetje als erge menstruatiepijn)  denk dat het temaken heeft met de medicatie! Verder af en toe wat steekjes en wat stijf. 

Fijn om te lezen dat je nu al minder pijn aan je borsten ervaart. Die buikkrampen zijn dan weer vervelend, hopelijk gaat dat ook snel voorbij. 
Het is dat alles is voor een goed doel, mooie borsten maar anders als ik alles zo lees hier in de topics denk ik ook weleens waar begin ik straks aan haha. Veel pijn, andere narigheden als bijvoorbeeld verstoppingen en dan nog alle onzekerheden in het begin en bezorgdheid of alles wel goed komt haha. Gelukkig vindt (bijna) iedereen haar borsten top na een paar weken/maanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, FemkeB zei:

Fijn om te lezen dat je nu al minder pijn aan je borsten ervaart. Die buikkrampen zijn dan weer vervelend, hopelijk gaat dat ook snel voorbij. 
Het is dat alles is voor een goed doel, mooie borsten maar anders als ik alles zo lees hier in de topics denk ik ook weleens waar begin ik straks aan haha. Veel pijn, andere narigheden als bijvoorbeeld verstoppingen en dan nog alle onzekerheden in het begin en bezorgdheid of alles wel goed komt haha. Gelukkig vindt (bijna) iedereen haar borsten top na een paar weken/maanden.


 

Het is elk pijntje en ongemak waard geweest! Ik ben nu nog maar 4 weken na mijn tweede operatie en zo blij dat ik eindelijk de stap gezet heb. 

Dus wees niet bang of bezorgd, iedereen hier op het forum sleurt je door de moeilijke dagen. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat geloof ik wel dat iedereen hier op het forum elkaar met liefde een warm hart en goede adviezen geeft voor de moeilijke momenten. Ik lees het iedere dag weer, echt super.

 

En ach ik zou mij nog helemaal niet druk moeten maken om zoiets, want moet eerst nog keuzes maken voor een arts, implantaat, voor de spier (zou volgens de eerste arts bij mij moeten kunnen) of dual plane plaatsing etc etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, FemkeB zei:

Oh dat geloof ik wel dat iedereen hier op het forum elkaar met liefde een warm hart en goede adviezen geeft voor de moeilijke momenten. Ik lees het iedere dag weer, echt super.

 

En ach ik zou mij nog helemaal niet druk moeten maken om zoiets, want moet eerst nog keuzes maken voor een arts, implantaat, voor de spier (zou volgens de eerste arts bij mij moeten kunnen) of dual plane plaatsing etc etc.


Nog een paar keer op consult gaan en vergelijken. Ik wou GROOT maar achter de spier, anders zouden het “opgeplakte” ballen worden. 
Verschillende klinieken gedaan en bij Nio was het meteen van “Yes!”. Meteen een datum ingepland en betaald. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.