Ga naar inhoud

Nadiaa : 9 juli 2020 : Dr. van Zele : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

23 minuten geleden, FemkeB zei:

Nee ik ben niet zenuwachtig voor het gesprek, ik denk dat ik mij redelijk heb voorbereid en voor de rest zie ik wel hoe het loopt. Ik ben benieuwd naar wat hij aanraadt en of ik een ‘klik’ voel bij hem als arts. Wat ik wel heel jammer vind is dat mijn man niet mee mag naar de afspraak. Hopelijk mag ik foto’s maken van het passen, want alleen een beslissing maken vind ik lastig in dit geval.

Jij alles al klaar voor donderdag? Zenuwen onder controle? Nog twee nachtjes, hopelijk kun je goed slapen nog zodat je fit bent donderdag. 

Ja had ik hetzelfde, maandenlang alleen maar informatie opzoeken en wist al heel veel. Hij vond dat trouwens echt fijn omdat de uitleg die hij gaf ik ook echt al snapte en de verschillen dus daardoor was het denk ik ook een fijn gesprek! Vandaag vielen de zenuwen wel mee ben meer bezig hoe het gaat met mijn zoontje van 2. Ik woon nu weer even bij mijn ouders met mijn zoontje maar hij is heel hecht met mij en de hele dag is het mama! daar maak ik me op dit moment meer druk om dan de hele operatie.

 

Ja hoop dat ik goed ga slapen idd en dat ik het donderdagmorgen kan volhouden om niet te eten😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, FemkeB zei:

Succes vandaag Nadiaa, zet me op. Ga duimen dat alles voorspoedig verloopt voor je en zal even naar je zwaaien als je de trots de deur uit loopt 😉

Aah dankjewel lief! Ik ga opletten of ik je zie! Jij heel veel succes met je consult straks! 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Nog even wachten zei:

Super te horen. Hopelijk ook een goed nachtje vannacht 

Ik hoop het ook, op dit moment helemaal niet moe, was ook gelijk klaar wakker toen ik uit de narcose kwam haha en tot nu toe het idee dat ik de klok rond heb geslapen! Om 2uur heb ik nog mijn medicatie dus erna hopelijk knocked out haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Whisper zei:

Hoe gaat het? Beetje geslapen?

Helaas wat minder geslapen! Nog niet zozeer van de pijn maar denk van de bijwerking van de medicatie? Ik heb Zaldiar etra erbij gekregen als wat sterkere medicatie en dacht slim te zijn om deze dus voor het slapen te pakken met de ibuprofen. Alleen kreeg ik een heel raar gevoel in mijn buik alsof ik steeds in een achtbaan zat (dat kriebelgevoel!) dat heeft toch wel van 22:00 tot 03:00 geduurd echt geen pretje! En mijn band snijd toch wel onder mijn arm met half liggen, heb mijn armen op een gegeven moment wat gespreid gelegd en toen ging het! Dus 04:00 viel ik in slaap. Ik heb ook meer last van mijn rechterborst dan links. Zijkanten van de borsten eigenlijk en liggend geen pijn maar met beweging en lopen toch wel. 

 

Hoe is het verder met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend allemaal. Dat slapen iw 3cht nog een ding idd. Heb wel iets meer geslapen als de eerste nacht maar veel last van rugpijn. Helaas moet ik het doen met alleen pcm. Sterkte vandaag. Over een week hebben we het ergste gehad. 💪🏼

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Whisper zei:

Vervelend allemaal. Dat slapen iw 3cht nog een ding idd. Heb wel iets meer geslapen als de eerste nacht maar veel last van rugpijn. Helaas moet ik het doen met alleen pcm. Sterkte vandaag. Over een week hebben we het ergste gehad. 💪🏼

Zo is het @Whisper nog even doorbijten en dan genieten van jullie mooie borsten👍🏽

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Whisper zei:

Vervelend allemaal. Dat slapen iw 3cht nog een ding idd. Heb wel iets meer geslapen als de eerste nacht maar veel last van rugpijn. Helaas moet ik het doen met alleen pcm. Sterkte vandaag. Over een week hebben we het ergste gehad. 💪🏼

Ja ik denk dat het slapen een dingetje wordt ja! Heb alle kussens verzameld en overal geduuwd voor wat meer stabiliteit in mijn rug maar voel het ook al! Nog even doorbijten💕

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Nadiaa wat fijn dat de operatie erop zit. Hoe voelt het? En hoe voelde het in de kliniek, nog altijd blij met de keuze voor Dr. Van Zele? 
 

Mijn gesprek was prettig maar ging achteraf zo snel. Heb ook geen foto’s van het passen en daar baal ik nu een beetje van want mijn man heeft nu helemaal geen beeld erbij. Stom dat ze nu niet mee mogen in het gesprek, het is niet alleen mijn keuze. Maar ja, gisteren online een simulatie gedaan om beeld te krijgen. Maar als ik daarop af moet gaan, wil ik minder groot dan dat hij voorstelde.

 

Ik ben dus heel benieuwd naar jou verhaal en herstel dus ik blijf je even volgen.

 

PS. Had je vader een spijkerbloes aan gisteren? Dan heb ik hem buiten zien wachten en hebben wij elkaar net niet gezien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis! Ja klopt hij had een spijkerblouse aan, hebben we elkaar net gemist! Ja heb nog altijd een heel goed gevoel en alles is echt vlekkenloos gegaan en zo een lieve mensen! Ik had idd ook geen fotos gemaakt maar wel fotos meegenomen als voorbeeld en hij aangaf dat dit wel te realiseren was! Ik heb de mentor full extra en hebben gisteren allebei toch gekozen voor de 375cc en 400cc om het natuurlijker te laten ogen! Hij heeft ook genoeg pijnstilling + antibiotica voorgeschreven voor de zekerheid en dat vind ik ook wel heel erg fijn! Als je wilt ik heb fotos in mijn album gezet dan voeg ik je toe om te kijken dan heb je een idee😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Nadiaa zei:

Heey meis! Ja klopt hij had een spijkerblouse aan, hebben we elkaar net gemist! Ja heb nog altijd een heel goed gevoel en alles is echt vlekkenloos gegaan en zo een lieve mensen! Ik had idd ook geen fotos gemaakt maar wel fotos meegenomen als voorbeeld en hij aangaf dat dit wel te realiseren was! Ik heb de mentor full extra en hebben gisteren allebei toch gekozen voor de 375cc en 400cc om het natuurlijker te laten ogen! Hij heeft ook genoeg pijnstilling + antibiotica voorgeschreven voor de zekerheid en dat vind ik ook wel heel erg fijn! Als je wilt ik heb fotos in mijn album gezet dan voeg ik je toe om te kijken dan heb je een idee😊

Mag ik ook met je meekijken in je album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.