Ga naar inhoud

Nadiaa : 9 juli 2020 : Dr. van Zele : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Detje_P zei:

Helemaal mee eens!

En mijn man vond t eerst ook niet zo nodig. Vindt me ook mooi zoals ben, maar nu hij ongeveer weet wat t gaat worden, kan hij niet wachten tot t gaat gebeuren 😆. En idd t geeft je zelfvertrouwen straks n boost!

En wat betreft t naar de buitenwereld brengen, je moet zelf beslissen bij wie t goed voelt om t er over te hebben. Ik woon zelf al lang niet meer thuis, maar ik heb toch pas tot gister gewacht tot ik t mijn vader vertelde, was lichtelijk bang dat hij er ook zo'n vooroordeel over zou hebben, maar dat viel 100% mee. Hij wist niet dat ik er zo mee zat en dat ik t al zoo lang wilde. Mijn moeder wist t natuurlijk wel al best lang en mn zussen en goeie vriendinnen. Maar mijn pa is nog n beetje van de 'oude stempel', maar gelukkig draaien die ook door de jaren bij 😅. Ik vond t wel n opluchting dat ik t aan m kwijt was. Maar ik ga t ook niet aan de 'grote klok' hangen. Maar t is ook niet meer zo'n taboe, mensen die t raar vinden weten ook vaak de reden er niet achter..

 

Maar @Nadiaa ik heb trouwens ook voor Mentor gekozen. En mag volgende week woensdag onder t mes 😁.

Ow echt! waarom heb jij voor mentor gekozen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nog even wachten zei:

welke mentor implantaten zou je dan krijgen?

Ja daar ben ik ook benieuwd naar. Hij heeft eigenlijk alleen over motiva gesproken en ook niet echt inhoudelijk. Ik kon kiezen tussen Sebbin, Motiva of Mentor en dat was voor hem geen probleem wat ik zou kiezen. Maar wat hij bij motiva bij mij wilde gebruiken is de Motiva Progressive plus (natuurlijk met een licht push-up effect)  Dus nu de vraag wat het beste is dan met mentor omdat die ook veel verschillende implantaten hebben! 
Ik heb vanmorgen hier een mail over gestuurd dus ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Nadiaa zei:

Ow echt! waarom heb jij voor mentor gekozen ?

Had idd ook veel filmpjes en op internet gezocht. En wat jij ook zegt het merk bestaat al lang en is blijkbaar betrouwbaar. En ik zag ook filmpjes van mentor implantaten die er na 20 jaar uit kwamen en die zagen er nog perfect uit. Dat gaf mij wel n heel goed gevoel.

Eerlijk gezegd heb ik nooit naar de Motiva gekeken, wist ook niet dat die duurder zijn.

Maar ik vindt t ook wel belangrijk waar en door wie je t laat doen, dat moet al goed voelen. 😊 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Detje_P zei:

Had idd ook veel filmpjes en op internet gezocht. En wat jij ook zegt het merk bestaat al lang en is blijkbaar betrouwbaar. En ik zag ook filmpjes van mentor implantaten die er na 20 jaar uit kwamen en die zagen er nog perfect uit. Dat gaf mij wel n heel goed gevoel.

Eerlijk gezegd heb ik nooit naar de Motiva gekeken, wist ook niet dat die duurder zijn.

Maar ik vindt t ook wel belangrijk waar en door wie je t laat doen, dat moet al goed voelen. 😊 

Ja dat heeft bij mij eigenlijk ook de doorslag gegeven om voor mentor te kiezen, ik denk ook een veilig gevoel al is Motiva ook erg goed!
Heb veel op YouTube gekeken en moet zeggen dat veel pc met mentor werken. Over Sebbin eigenlijk niks terug kunnen vinden en de implantaten zouden schijnbaar smaller en boller zijn? dus die viel voor mij al af.

 

Wel spannend zeg! dan kan je al lekker aftellen!
Nou mijn vader had gelijk zoiets van lekker doen waar je je fijn bij voelt maar mijn moeder die had toch echt lichtelijke paniek.
Die kan alleen maar aan de operatie denken en narcose ed.. snap ik ook wel haha maar verder vind zij het ook prima! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Nog even wachten zei:

ik zou denken dan de round en dan xtra high profile ofzo. Maar ik ben niet zo heel erg thuis in de mentor protheses. Goed dat je even navraagt! Zit er een groot prijsverschil tussen Motiva en Mentor?

Ja dat vermoeden heb ik dus ook!
Ja qua prijs ligt de motiva veel hoger

  • Sebbin: 3261,-€ incl 21% BTW 
  • Mentor: 3745,-€  incl 21% BTW 

 

  • Motiva Ergonomix met Qid (meest natuurlijke vorm): 4229,-€  incl 21% BTW 
  • Motiva Progressive plus (natuurlijk met een licht push-up effect) : 4229,-€  incl 21% BTW
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Nadiaa zei:

 

  • Motiva Ergonomix met Qid (meest natuurlijke vorm): 4229,-€  incl 21% BTW 
  • Motiva Progressive plus (natuurlijk met een licht push-up effect) : 4229,-€  incl 21% BTW

Ik heb zelf de Ergonomix maar van de Progressive plus nog niet gehoord is dat de round?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mijne zijn silksurface plus.... 

Dus wat dat dan nou weer anders aan is 🙈

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Fje1981 zei:

Ik heb zelf de Ergonomix maar van de Progressive plus nog niet gehoord is dat de round?

Ja klopt en zou meer volume bovenin geven dus een lichte push up effect. Zelf nu benieuwd wat het nu gaat worden. Heb een mail terug ontvangen dat ze het door gaan geven aan Dr van Zele dus denk zelf dat ik er pas achter kom bij operatie zelf wat hij  gaat gebruiken van mentor

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Janou zei:

De mijne zijn silksurface plus.... 

Dus wat dat dan nou weer anders aan is 🙈

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Tegenwoordig maken ze het ons wel erg lastig met zoveel verschillende soorten en maten! Ik heb nog nooit zo een erge keuzestress meegemaakt als nu😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Nadiaa zei:

Tegenwoordig maken ze het ons wel erg lastig met zoveel verschillende soorten en maten! Ik heb nog nooit zo een erge keuzestress meegemaakt als nu😅

Ik kon gelukkig alleen kiezen tussen de ergo en de round. En hebben we het niet eens over andere merken gehad. Aangezien ik zelf voldoende weefsel ervoor heb gaf de PC aan dat ik me dat geld beter kon besparen. 

Ik heb ze ook beide gevoeld maar vond het geen giga onderscheid. Dus die keuze was snel gemaakt in mijn geval. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Janou zei:

Ik kon gelukkig alleen kiezen tussen de ergo en de round. En hebben we het niet eens over andere merken gehad. Aangezien ik zelf voldoende weefsel ervoor heb gaf de PC aan dat ik me dat geld beter kon besparen. 

Ik heb ze ook beide gevoeld maar vond het geen giga onderscheid. Dus die keuze was snel gemaakt in mijn geval. 

Ik heb idd ook gevoeld en moet eerlijk zeggen dat voor mij het bijna allemaal hetzelfde lijkt🙈 Ik heb ook genoeg borstweefsel gelukkig alleen heb ik in een borst 2cupmaten kleiner. Dat alleen al maakt me zenuwachtig. Hopelijk met de verschillende maat implantaten krijgt hij dat een beetje gelijk? Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Nadiaa zei:

Ik heb idd ook gevoeld en moet eerlijk zeggen dat voor mij het bijna allemaal hetzelfde lijkt🙈 Ik heb ook genoeg borstweefsel gelukkig alleen heb ik in een borst 2cupmaten kleiner. Dat alleen al maakt me zenuwachtig. Hopelijk met de verschillende maat implantaten krijgt hij dat een beetje gelijk? Ben benieuwd!

Ik had dat (weliswaar geen 2 cupmaten) vroeger ook. mijn eerste ingreep was een 'normale' BV. Dat verschil werd daar toen mooi mee opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Janou zei:

Ik had dat (weliswaar geen 2 cupmaten) vroeger ook. mijn eerste ingreep was een 'normale' BV. Dat verschil werd daar toen mooi mee opgelost.

Heb je ook een verschil aan je tepels gemerkt? schijnbaar zijn mijn tepels dus ook niet gelijk.. wel qua grootte maar ze staan anders doordat een borst groter is dan de ander

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Nadiaa zei:

Heb je ook een verschil aan je tepels gemerkt? schijnbaar zijn mijn tepels dus ook niet gelijk.. wel qua grootte maar ze staan anders doordat een borst groter is dan de ander

Dat verschil is gebleven. Ik wou daar eerder nog aan een kant een tepellift voor krijgen maar die is er nooit meer van gekomen.

Je moet je goed realiseren dat het een vergroting is. dus de huidige situatie wordt groter.. is het scheef blijft het ook scheef. is de ene tepel groter dan blijft die daarna ook groter. geen wonderen verwachten dat ze perfect gelijk gaan worden. een goede PC zorgt er voor dat ze zoveel mogelijk op elkaar gaan lijken. maar simpel gezegd wordt het inderdaad allemaal vergroot. Zal ik je toevoegen aan mn album. daar staan mn oude fotos ook in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Janou zei:

Dat verschil is gebleven. Ik wou daar eerder nog aan een kant een tepellift voor krijgen maar die is er nooit meer van gekomen.

Je moet je goed realiseren dat het een vergroting is. dus de huidige situatie wordt groter.. is het scheef blijft het ook scheef. is de ene tepel groter dan blijft die daarna ook groter. geen wonderen verwachten dat ze perfect gelijk gaan worden. een goede PC zorgt er voor dat ze zoveel mogelijk op elkaar gaan lijken. maar simpel gezegd wordt het inderdaad allemaal vergroot. Zal ik je toevoegen aan mn album. daar staan mn oude fotos ook in.

Toen ik bij de verkeerde pc was had zij ook al opgemerkt dat ik een verschil had in tepel. Zij was eigenlijk gelijk bezig om mijn tepel te corrigeren maar moet je eigenlijk zeggen dat mij dit nooit was opgevallen en al gelijk zoiets had van dit wordt nog een dingetje! Eenmaal bij Dr van Zele had hij weer zoiets van ik zou het gewoon even laten als het je nu nog niet eens is opgevallen en aangezien ik er toch behoorlijk wat cc in ga doen zullen je borsten op erge spanning staan en het niet echt fijn is om dan ook nog een correctie te doen. Achteraf als je toch merkt dat het je stoort kun je er altijd nog iets aan veranderen. Ik zit er eigenlijk ook niet echt mee moet ik zeggen en heb ook totaal geen idee wat voor een verschil het gaat geven dus laat het gewoon even op me af komen. Ja ik zou graag je foto's willen bekijken!  ik zal je een privébericht mijn borsten voor de operatie sturen dan snap je ook wat ik bedoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Janou zei:

De mijne zijn silksurface plus.... 

Dus wat dat dan nou weer anders aan is 🙈

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Bij mij staat er geen plus maar round terwijl ik dat toch echt niet heb🤔schiet mij maar lek met al die keuze protheses🤪

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Fje1981 zei:

Bij mij staat er geen plus maar round terwijl ik dat toch echt niet heb🤔schiet mij maar lek met al die keuze protheses🤪

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

hahaha echt he! is toch ook geen beginnen aan met zoveel keus! 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Fje1981 zei:

Zit trouwens te denken is het niet gevaarlijk om die prothese kaartjes hier publiek posten? Of ben ik erg achterdochtig en is het ondenkbaar dat iemand fraude zal plegen 🙈 

Ow idd nu dat je het zegt! Denk toch wel dat het wel goed beveiligd is om fraude tegen te gaan..  Volgens mij staat er ook alleen maar de soort implantaat en de maten op toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Nadiaa zei:

Ow idd nu dat je het zegt! Denk toch wel dat het wel goed beveiligd is om fraude tegen te gaan..  Volgens mij staat er ook alleen maar de soort implantaat en de maten op toch?

Ja klopt en die van mij zijn ookal geregistreerd dus je kan er eigenlijk ook niets mee😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.