Ga naar inhoud

Nadiaa : 9 juli 2020 : Dr. van Zele : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

39 minuten geleden, Special-Me zei:


Nog een paar keer op consult gaan en vergelijken. Ik wou GROOT maar achter de spier, anders zouden het “opgeplakte” ballen worden. 
Verschillende klinieken gedaan en bij Nio was het meteen van “Yes!”. Meteen een datum ingepland en betaald. 

Wauw leuk zeg! Fijn dat je zo enthousiast bent erover en ik hoor hele goede verhalen over Nio! Wat voor een maat gaat het worden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Aardbeitje zei:

Daar is ze weer, lekker geslapen ? Haha

 

Hoe voel je je, alles goed gegaan ?

Dat rugslapen is wel wennen maar moet zeggen ik heb lekker geslapen! De kleine man van gisteravond weer thuis en lekker vol energie! Hele opgave maargoed heb hem maar gezegt dat mama pijn heeft aan de buik😂 gisteren leunde hij tegen de boobies aan nou dat gezicht sprak boekdelen🤣

 

Hoe is het met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Joycee zei:

Hallo Nadia 

Zou ik eventueel ook toegang mogen tot de foto's? Net nieuw hier. Aanstaande vrijdag een eerste consultatie bij dr verdonck. 

Wat was de wachttijd bij jou tussen consultatie aan operatie? 

Dankjewel! 

Hallo Joycee, 

Wat spannend en leuk zeg! Ben je zenuwachtig? Het is echt een hele fijne

Kliniek en voelde gelijk een klik! Hopelijk ga jij dit ook ervaren! Il had 15juni mijn consult en 9juli mijn operatie!

Ik heb je toegevoegd in mijn album. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super amai mooi resultaat! 

Ik schrik er van hoe snel de operatie al lukt ook! Ik zou mijn operatie graag laten doen eind september en dacht dat dit al niet ging lukken. Ja toch echt wel wat zenuwachtig. Ik ben 20 jaar wat aan de ene kant wel nog jong is. Psychisch weegt het voor mij wel heel sterk door en sta ik er iedere dag toch wel bij stil. Vandaar dat ik dan ook de stap maak. Ik denk dat ik maximum 300 CC wil en maximum een E cup wil. Momenteel heb ik een 70 B.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Joycee zei:

Super amai mooi resultaat! 

Ik schrik er van hoe snel de operatie al lukt ook! Ik zou mijn operatie graag laten doen eind september en dacht dat dit al niet ging lukken. Ja toch echt wel wat zenuwachtig. Ik ben 20 jaar wat aan de ene kant wel nog jong is. Psychisch weegt het voor mij wel heel sterk door en sta ik er iedere dag toch wel bij stil. Vandaar dat ik dan ook de stap maak. Ik denk dat ik maximum 300 CC wil en maximum een E cup wil. Momenteel heb ik een 70 B.

Aah dankjewel lief! 

Ja de wachttijden zijn vrij kort dus ook best wel fijn hoor! Ja snap ik ook hoor dat je zenuwachtig bent, denk dat iedereen dat wel is omdat je ook niet zo goed weet wat je te wachten staat. Ik kan je wel zeggen dat het me erg is meegevallen en het beste besluit is geweest! Geniet vooral van het consult en wat ik heb gedaan is fotovoorbeelden meegenomen😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Aardbeitje zei:

 

Dankjewel, maar kijk eens in in de spiegel wat voor een mooi stel tits jij hebt.

Ze worden met de dag mooier !

Aaah dankje! Ik merk wel dat mijn borst wel nog pijn doet aan de onderkant bij het litteken, heb het vermoeden doordat de spodtbh in die plooi verdwijnt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen op controle geweest en de knoopjes van de hechtingen eruit te halen. Alles zag er gelukkig goed uit alleen was er waar de knoopjes hebben gezeten een heel klein gaatje nog, helaas dus nog 3dagen wachten met douche! Maargoed dat overleven we ook nog wel haha. Vanaf vandaag mag ik ook weer op mijn zij slapen maar ik kijk het even aan wat ik zelf fijn vind! 

We kwamen erachter dat ik een te grote omtrek bh had meegekregen van de kliniek dus nu eentje wat iets strakker zit en voel ook gelijk meer steun. De band moet ik tot 6weken dragen maar ze gaven aan dat dit niet te strak hoeft aangezien hij er alleen voor zorgt dat de borsten niet meer naarboven schuiven, nu ben ik er dus wel achter dat ik hem veel strakker had dan nodig en mezelf voor niks gepijnigd heb haha. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Valenti7 zei:

Dag @Nadiaa ik ben vandaag geopereerd in BBC (heb zonet een kleine verslagje gepost) zou ik ook mee mogen kijken naar je foto's? Heel erg bedankt! 🙏🏼☺️

Ow wat leuk! Ik ga je verslagje gelijk lezen en natuurlijk gefeliciteerd met je boobs! Ik ga je toevoegen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Valenti7 zei:

Dag @Nadiaa hoe gaat het ondertussen met jou? Ik begin de borstband echt beurt te geraken 😫 slapen is ook geen succes, alleen overdag is het goed te doen qua pijn. Jij bent ook geopereerd in de BBC zag ik, dus ook de borstband 🙃

Hey meid, klopt! 

Ben vorige week daar geweest voor de hechtingen en ze heeft me ook voorgedaan hoe ik de band moet dragen.

Heb hem dus veel te strak gehad omdat ze me niet hadden voorgedaan hoe hij om moest.

Nu vind ik het ook niet meer vervelend om hem te dragen! Moet ook wel zeggen dat ik het heel vervelend vond in het begin hoor, het gaf een hele druk! 

Je gaat merken dat het iedere dag beter gaat want nu heb ik geen pijn meer (ik had meer last onder mijn borst, de rand van de sportbh drukte iedere keer in de plooien)

Ik mag weer op mijn zij slapen , dit doe ik maar af en toe omdat het niet altijd even fijn is maar voor af te wisselen wel lekker met een filmpje kijken. Het komt echt goed, even door die zure appel bijten en geloof me het is de pijn dubbel en dik waard!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.