Ga naar inhoud

Nadiaa : 9 juli 2020 : Dr. van Zele : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Zit een cm verschil in breedte in en 0,3 cm in projectie. En idd maar lekker aan de arts over laten, die hebben er voor geleerd. 

Ik ben van een b-cup naar een f gegaan, ben wel een stukje breder. 

Ja dat vertelde hij idd, hij zei de full is 5 en de corse is 6. Ik wist even niet goed hoe ik dit verschil dan moest zien! (erg lastig ook als je zoiets moet beslissen zonder te weten hoe het dan uit komt te zien) Heb toen gevraagd aan hem wat beter zou zijn qua mijn bouw en gelukkig heeft hij er de beste keuze uitgehaald.

Ja lijkt me wel een groot verschil hoor, een B naar een F, hij gaf aan dat mijn borsten ook vele malen groter gaan worden, daar kreeg ik wel even een slikmomentje van haha.

Zo ben je eigenlijk altijd bezig ik wil groter maar als het moment eraan komt is het wel even spannend en wennen lijkt me niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het went echt super snel en ik vind in kleding mijn borsten zeker niet te groot hoor. Heb je foto's laten zien van wat je mooi vindt. Daarnaast lijken nepborsten altijd kleiner. 

En iedereen hier heeft twijfels, wij vrouwen zijn control freaks en willen alles kunnen plannen. Dat gaat helaas niet een borstvergroting. Ja je kunt risico's minimaliseren door een goede arts te kiezen, passessies houden, foto's laten zien en vertrouwen hebben in je arts. 

Ik kan evt nog wat foto's in kleding en bikini laten zien in een pb 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Nog even wachten zei:

Nou het went echt super snel en ik vind in kleding mijn borsten zeker niet te groot hoor. Heb je foto's laten zien van wat je mooi vindt. Daarnaast lijken nepborsten altijd kleiner. 

En iedereen hier heeft twijfels, wij vrouwen zijn control freaks en willen alles kunnen plannen. Dat gaat helaas niet een borstvergroting. Ja je kunt risico's minimaliseren door een goede arts te kiezen, passessies houden, foto's laten zien en vertrouwen hebben in je arts. 

Ik kan evt nog wat foto's in kleding en bikini laten zien in een pb 

Ik denk ook wel dat je beter wat groter kunt gaan dan te klein? Idd je zou op safe kunnen spelen maar dan heb je misschien kans dat het kleiner uitvalt dan dat je graag wilt. zo heb ik ook maar gedacht haha! en ja zeker weten een control freak, maar was goed voorbereid en denk ook wel dat de pc dit heel fijn vond. Alles wat hij vertelde begreep ik gelijk en kon ik ook over mee vertellen waardoor het gesprek lekker vloeiend was.
Ja fijn ik zou graag nog foto's willen zien, dan zal ik je mijn voor foto ook privé even sturen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-6-2020 om 16:24, Nadiaa zei:

Hey Janou,

 

Het moeilijkste vond ik toch wel om het de buitenwereld in te brengen, wat zouden de mensen wel niet vinden (stomme gedachte!)

Het was zelfs zo erg dat ik het woord borstvergroting niet durfde uit te spreken ondanks dat niet iedereen zijn oordeel hier over heeft maar het eerste dat ik eigenlijk hoor is WAAROM? soms lastig als je je moet verdedigen terwijl ze de onderliggende problemen er niet van zien.

Ik heb het ook niet aan de grote klok gehangen puur omdat ik lekker wil genieten van positive vibes! (lekker veel filmpjes kijken op YouTube)😁

 

Ik ben in ieder geval blij dat ik de juiste mensen achter mij heb staan die mij helpen, ook met de kleine natuurlijk want die is immers pas 2 jaar.

Toen ik dit forum zag ging er een wereld voor mij open! en hoop ook echt dat ik mijn ''ei'' en ervaringen kan delen met jullie! 🤗

 

Ik heb je reactie helemaal gemist.. best vreemd zit zowat 24/7 erop de laatste week🤣

 

en wat een giller idd.. zit je daar al te passen en te meten :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Janou zei:

Ik heb je reactie helemaal gemist.. best vreemd zit zowat 24/7 erop de laatste week🤣

 

en wat een giller idd.. zit je daar al te passen en te meten :45:z

Ja joh! schaamde me rot! maargoed conclusie ik heb wel gelijk een tweede consult gehad 🤣🤣en Dr van Zele was wel de beste voor mij haha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Nadiaa zei:

Ja joh! schaamde me rot! maargoed conclusie ik heb wel gelijk een tweede consult gehad 🤣🤣en Dr van Zele was wel de beste voor mij haha!!

Jaaaa snap 'm. is ook kei raar.. wacht maar tot je in de OK staat bent en ze op je gaan tekenen. dat is ook zon ding🙄🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Janou zei:

Jaaaa snap 'm. is ook kei raar.. wacht maar tot je in de OK staat bent en ze op je gaan tekenen. dat is ook zon ding🙄🙈

Og god ik vond het al een dingetje om er tietenbloot te gaan staan, ook nog 2keer:152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Nadiaa zei:

Og god ik vond het al een dingetje om er tietenbloot te gaan staan, ook nog 2keer:152:

En qua schaamte... laat het los.. meer vrouwen dan je je nu überhaupt kunt voorstellen hebben neppers... maar dat vertellen ze je pas als je bij de çlub' hoort😉🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Janou zei:

En qua schaamte... laat het los.. meer vrouwen dan je je nu überhaupt kunt voorstellen hebben neppers... maar dat vertellen ze je pas als je bij de çlub' hoort😉🤣

Owja zeker waar! het zal zeker even wennen zijn vooral het eerste bikinimoment en stiekem heel veel zin in🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Nog even wachten zei:

En gelukkig leven we in een wereld waar we voor onszelf mogen kiezen. Een vergroting (of lift of verkleining) doe je voor jezelf en dat je partner daar plezier aan mag beleven is bonus. 

Ja, die partner moet ik nog gaan zoeken haha! ben nog niet zolang gescheiden dus dit is idd echt iets voor mijzelf. heb altijd gezegd dat ik wacht totdat ik kinderen heb en hij vond dit allemaal niet zo nodig.. nou ik kan je vertellen op het moment dat hij die deur dichttrok ging er voor mij dus een deur open. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Nadiaa zei:

Ja, die partner moet ik nog gaan zoeken haha! ben nog niet zolang gescheiden dus dit is idd echt iets voor mijzelf. heb altijd gezegd dat ik wacht totdat ik kinderen heb en hij vond dit allemaal niet zo nodig.. nou ik kan je vertellen op het moment dat hij die deur dichttrok ging er voor mij dus een deur open. 

You go girl. Mijn ex vond mijn borsten echt niet mooi, kwam er nooit aan. Ik heb mezelf leren accepteren en ingezien dat mijn borsten mijn zelfvertrouwen naar beneden haalde. En nu toon ik ze vol trots en ben ik blij met mijn lijf, nu nog de corona (en.wat extra) kilootjes eraf en ik ga naast mijn schoenen lopen 🙃

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Nog even wachten zei:

You go girl. Mijn ex vond mijn borsten echt niet mooi, kwam er nooit aan. Ik heb mezelf leren accepteren en ingezien dat mijn borsten mijn zelfvertrouwen naar beneden haalde. En nu toon ik ze vol trots en ben ik blij met mijn lijf, nu nog de corona (en.wat extra) kilootjes eraf en ik ga naast mijn schoenen lopen 🙃

Precies dat! Hij zag er vooral het nut niet van in, waarom zou je in godsnaam zoiets doen het is toch goed zo. En idd hetzelfde als bij jou nog nooit gehoord wat zijn ze mooi, kreeg er eigenlijk nooit hoogte van. Maar ik kan je vertellen dat niks of niemand mij meer weerhoudt van de dingen die mij gelukkig maken! Nou meid lekker naast je schoenen lopen en trots zijn op het gene wat je hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Nadiaa zei:

Ja, die partner moet ik nog gaan zoeken haha! ben nog niet zolang gescheiden dus dit is idd echt iets voor mijzelf. heb altijd gezegd dat ik wacht totdat ik kinderen heb en hij vond dit allemaal niet zo nodig.. nou ik kan je vertellen op het moment dat hij die deur dichttrok ging er voor mij dus een deur open. 

 

3 uur geleden, Nog even wachten zei:

You go girl. Mijn ex vond mijn borsten echt niet mooi, kwam er nooit aan. Ik heb mezelf leren accepteren en ingezien dat mijn borsten mijn zelfvertrouwen naar beneden haalde. En nu toon ik ze vol trots en ben ik blij met mijn lijf, nu nog de corona (en.wat extra) kilootjes eraf en ik ga naast mijn schoenen lopen 🙃


You go GIRLS! Hahaha. Love this! Super goed van jullie, en show them what u got man! :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er even een nachtje over geslapen en denk dat ik voor de mentor ga! Heb er hele goede dingen over gelezen en ze zijn ook al zolang op de markt dat me dit een prima product lijkt! Over de Sebbin heb ik niet zoveel kunnen teruglezen dus dat was wel lastig om te overwegen dan! Ik ga het ook nog voorleggen bij de pc wat hij hiervan vindt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Nadiaa zei:

Ik heb er even een nachtje over geslapen en denk dat ik voor de mentor ga! Heb er hele goede dingen over gelezen en ze zijn ook al zolang op de markt dat me dit een prima product lijkt! Over de Sebbin heb ik niet zoveel kunnen teruglezen dus dat was wel lastig om te overwegen dan! Ik ga het ook nog voorleggen bij de pc wat hij hiervan vindt!

ben wel nieuwsgierig... waar zit het verschil dan nu in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Veerveertje zei:

 


You go GIRLS! Hahaha. Love this! Super goed van jullie, en show them what u got man! :1big_boobs:

Helemaal mee eens!

En mijn man vond t eerst ook niet zo nodig. Vindt me ook mooi zoals ben, maar nu hij ongeveer weet wat t gaat worden, kan hij niet wachten tot t gaat gebeuren 😆. En idd t geeft je zelfvertrouwen straks n boost!

En wat betreft t naar de buitenwereld brengen, je moet zelf beslissen bij wie t goed voelt om t er over te hebben. Ik woon zelf al lang niet meer thuis, maar ik heb toch pas tot gister gewacht tot ik t mijn vader vertelde, was lichtelijk bang dat hij er ook zo'n vooroordeel over zou hebben, maar dat viel 100% mee. Hij wist niet dat ik er zo mee zat en dat ik t al zoo lang wilde. Mijn moeder wist t natuurlijk wel al best lang en mn zussen en goeie vriendinnen. Maar mijn pa is nog n beetje van de 'oude stempel', maar gelukkig draaien die ook door de jaren bij 😅. Ik vond t wel n opluchting dat ik t aan m kwijt was. Maar ik ga t ook niet aan de 'grote klok' hangen. Maar t is ook niet meer zo'n taboe, mensen die t raar vinden weten ook vaak de reden er niet achter..

 

Maar @Nadiaa ik heb trouwens ook voor Mentor gekozen. En mag volgende week woensdag onder t mes 😁.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.