Ga naar inhoud

Nadiaa : 9 juli 2020 : Dr. van Zele : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten


Hallo dames,🤗

Ik zal me even voorstellen. 
Mijn naam is Nadiaa en ben 30 jaar oud.
Mijn lengte is 1,65 en weeg 55Kg.

Maandag 15juni heb ik mijn eerste consult bij Dr van Zele in het Belgian Beauty Clinic.
ik heb gelijk een operatiedatum laten vastzetten omdat ik
gebonden ben aan mijn zomervakantie en ook goede verhalen heb gehoord over deze clinic.
De operatie zal 23juli plaatsvinden (mits ik natuurlijk tevreden ben en er een goed gevoel over heb)


Ik heb altijd al een wat kleinere cupmaat gehad,namelijk een kleine 70B 
Dit is altijd al een obstakel geweest vooral in mijn pubertijd!
Eigenlijk nooit mee gepest maar voelde me er wel heel onzeker en ongemakkelijk door.
De maximizer bh was dan ook in de tijd mijn beste vriend!🤪
Nadat ik dit ook kenbaar had gemaakt bij mijn moeder gaf ze mij de tip om toch te wachten omdat haar borstgroei eigenlijk
echt is begonnen toen ze zwanger was van mijn zus.Op mijn 28e werd ik zwanger en idd mijn borsten waren gegroeid naar een 75D,
natuurlijk erg tevreden over en het borstenprobleem was voor mij opgelost!
1jaar nadat mijn zoontje geboren was en ik ook weer ben begonnen met sporten was mijn 75D weer naar een kleine 70B
en heb ik toch de stap genomen om een afspraak te maken.🙈

Ik ben wel erg zenuwachtig voor de operatie en wat me te wachten staat maandag.


Natuurlijk kan ik niet wachten dat ik eindelijk de boobies krijg die ik al zolang wil!😃
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nadia, 

 

Ik denk dat jou verhaal voor velen heel herkenbaar is. Je zit hier dan ook helemaal op de juiste plek! We maken hier allemaal min of meer hetzelfde tegen en het is fijn om lotgenootjes te hebben. 

Het is namelijk ook allemaal best spannend en voor iemand die dit zelf niet mee maakt of heeft meegemaakt lastig te verplaatsen in wat in onze 'crazy tittie heads' afspeelt. 

Op dit forum kun je rekenen op een hele hoop begrip. Ook als je soms gewoon lekker een beetje wilt klagen.  Het is immers niet noodzakelijk in de meeste gevallen en vaak voelt het dan toch als eigen schuld, dikke bult... 

 

Ik wens je heel veel plezier bij je consult en hoop dat je met een goed gevoel en vertrouwen daar weer naar buiten loopt😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nadia!
Ik ben maandag geopereerd door dokter Verdonck in de belgian beauty clinic. Ik ben er tot nu toe zeer tevreden over! 
je kan mijn verhaal volgen bij de operatieverslagen en mijn foto’s staan openbaar. 
jij kunt ook al beginnen aftellen hè. 23 juli is best wel snel! Maar je bent er waarschijnlijk al langer mee bezig 😉 
Ga je ook nog voor een 2de consult? 
 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Janou,

 

Het moeilijkste vond ik toch wel om het de buitenwereld in te brengen, wat zouden de mensen wel niet vinden (stomme gedachte!)

Het was zelfs zo erg dat ik het woord borstvergroting niet durfde uit te spreken ondanks dat niet iedereen zijn oordeel hier over heeft maar het eerste dat ik eigenlijk hoor is WAAROM? soms lastig als je je moet verdedigen terwijl ze de onderliggende problemen er niet van zien.

Ik heb het ook niet aan de grote klok gehangen puur omdat ik lekker wil genieten van positive vibes! (lekker veel filmpjes kijken op YouTube)😁

 

Ik ben in ieder geval blij dat ik de juiste mensen achter mij heb staan die mij helpen, ook met de kleine natuurlijk want die is immers pas 2 jaar.

Toen ik dit forum zag ging er een wereld voor mij open! en hoop ook echt dat ik mijn ''ei'' en ervaringen kan delen met jullie! 🤗

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dientje,

 

Ik heb idd ook hele goede verhalen gehoord over Dr Verdonck en had eigenlijk ook wel gedacht toen ik contact opnam met de kliniek dat hij de operatie zou doen.
Toen ik hoorde dat Dr van Zele mijn operatie zal doen ben ik hem natuurlijk gaan opzoeken en zag ook goede recensies!

Ik ben benieuwd hoe het gesprek zal verlopen en ook het passen natuurlijk😁

 

Ja denk wel dat ik een tweede consult nog wil, altijd beter dan eentje. Ligt er natuurlijk ook een beetje aan of hij dit redt en niet al te druk is want 

23juli is opzicht al gauw!

 

Ik ga zeker je verhaal volgen en kijken naar het eindresultaat!

 

 

Groetjes!🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Nadiaa zei:

Hey Dientje,

 

Ik heb idd ook hele goede verhalen gehoord over Dr Verdonck en had eigenlijk ook wel gedacht toen ik contact opnam met de kliniek dat hij de operatie zou doen.
Toen ik hoorde dat Dr van Zele mijn operatie zal doen ben ik hem natuurlijk gaan opzoeken en zag ook goede recensies!

Ik ben benieuwd hoe het gesprek zal verlopen en ook het passen natuurlijk😁

 

Ja denk wel dat ik een tweede consult nog wil, altijd beter dan eentje. Ligt er natuurlijk ook een beetje aan of hij dit redt en niet al te druk is want 

23juli is opzicht al gauw!

 

Ik ga zeker je verhaal volgen en kijken naar het eindresultaat!

 

 

Groetjes!🤗

Ja, na al de goede recensies over dr. Verdonck en het goed gevoel na ons gesprek heeft mij wel voor hem doen laten kiezen. maar dr Zele is ook wel

goed, ook al wat recensies gelezen. 

het gesprek is altijd wel spannend en ook een beetje overdonderd... laat het allemaal even goed bezinken en denk goed na over de maat. Ik heb wel het advies gevolgd maar heb zelf nog gekozen voor een maatje groter. 
 

met het 2de consult plannen bedoelde ik eigenlijk bij een andere chirurg/kliniek? 
je leest soms dat vrouwen verschillende meningen willen horen (Waaronder mezelf) ivm hun borstvergroting. 
 

groetjes 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Nadiaa zei:

Hey Janou,

 

Het moeilijkste vond ik toch wel om het de buitenwereld in te brengen, wat zouden de mensen wel niet vinden (stomme gedachte!)

Het was zelfs zo erg dat ik het woord borstvergroting niet durfde uit te spreken ondanks dat niet iedereen zijn oordeel hier over heeft maar het eerste dat ik eigenlijk hoor is WAAROM? soms lastig als je je moet verdedigen terwijl ze de onderliggende problemen er niet van zien.

Ik heb het ook niet aan de grote klok gehangen puur omdat ik lekker wil genieten van positive vibes! (lekker veel filmpjes kijken op YouTube)😁

 

Ik ben in ieder geval blij dat ik de juiste mensen achter mij heb staan die mij helpen, ook met de kleine natuurlijk want die is immers pas 2 jaar.

Toen ik dit forum zag ging er een wereld voor mij open! en hoop ook echt dat ik mijn ''ei'' en ervaringen kan delen met jullie! 🤗

 

Heel herkenbaar. Vind het ook ontzettend moeilijk om tegen anderen (waaronder collega's) te zeggen. Vooral omdat er vrij veel mannen werken. Uiteindelijk zien ze het natuurlijk toch wel. Ik heb zelf ook bewust gekozen voor de zomervakantie, maar ben in dec al op gesprek geweest. Was ff bang dat nu alles niet door zou gaan door t coronagebeuren, maar gelukkig zijn ze weer opgestart. Wel fijn dat het je gelukt is om dat zo snel gepland te krijgen. Spannend he dat wachten. 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt ook,  op dit moment heb ik nog geen 2e consult maar zou ik geen goed gevoel hebben bij van Zele dan wil ik wel een 2e consult bij Dr Verdonck.

Ik heb gehoord dat Dr van Zele een hele goede chirurg is maar ook duidelijk een eigen mening heeft over hoe hij de borsten het mooist vind. Zeker zal ik zijn advies qua maat serieus nemen hij heeft er tenslotte voor geleerd maar als ik merk dat het voor mij te klein is zal ik dat ook wel aangeven.

 

Ik heb voorbeelden van borsten die ik erg mooi vind en die neem ik mee naar het consult.

 

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Nadiaa zei:

Ja klopt ook,  op dit moment heb ik nog geen 2e consult maar zou ik geen goed gevoel hebben bij van Zele dan wil ik wel een 2e consult bij Dr Verdonck.

Ik heb gehoord dat Dr van Zele een hele goede chirurg is maar ook duidelijk een eigen mening heeft over hoe hij de borsten het mooist vind. Zeker zal ik zijn advies qua maat serieus nemen hij heeft er tenslotte voor geleerd maar als ik merk dat het voor mij te klein is zal ik dat ook wel aangeven.

 

Ik heb voorbeelden van borsten die ik erg mooi vind en die neem ik mee naar het consult.

 

Groetjes

 

Super! 
Ik vond ook veel inspiratie op de insta van motiva en van Wouter van der pot 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Whisper zei:

Heel herkenbaar. Vind het ook ontzettend moeilijk om tegen anderen (waaronder collega's) te zeggen. Vooral omdat er vrij veel mannen werken. Uiteindelijk zien ze het natuurlijk toch wel. Ik heb zelf ook bewust gekozen voor de zomervakantie, maar ben in dec al op gesprek geweest. Was ff bang dat nu alles niet door zou gaan door t coronagebeuren, maar gelukkig zijn ze weer opgestart. Wel fijn dat het je gelukt is om dat zo snel gepland te krijgen. Spannend he dat wachten. 😁

Ja precies! snap het ook helemaal. Ondanks ik me er zeker niet voor schaam. Gelukkig kan ik nog voordat de kliniek voor 2weken dicht gaat anders werd het dit jaar helaas niks meer! ze hebben namelijk vanaf 27-7 vakantie haha.  Wanneer begin jij weer met werken? ik heb 3 1/2 week vrij genomen dus hopelijk verloopt het allemaal wat soepel.

 

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, dientje zei:

Super! 
Ik vond ook veel inspiratie op de insta van motiva en van Wouter van der pot 

Ow dan ga ik zeker nog eens op insta kijken, bedankt voor de tip! Ik heb veel gevonden bij andere buitenlandse chirurgen online.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Whisper zei:

Oh dan heb je evht geluk gehad qua planning! Ik werk in het onderwijs, dus heb 6 weken hersteltijd.

Ja gelukkig wel! ik had ook niet verwacht in deze coronatijd dat ik zo snel terecht kon in de kliniek maar was totaal geen probleem! volgens mij als ik de operatie nog eerder wou was dat ook mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heel erg goed! Wel een hele rare situatie meegemaakt!!🙈

Ik zat in de wachtkamer te wachten en werd geroepen door een pc maar was een dame (kende haar niet bij naam)

Dus met haar in gesprek passen en meten en waren een half uur verder en dacht toch maar even vragen door wie ik nu geopereerd wordt aangezien ik speciaal voor Dr van zele kom.
Uiteindelijk bleek dus dat ze de verkeerde persoon had geroepen ZO AKWARD! ze voelde zich zo vervelend en is gelukkig erna Dr van Zele gaan halen want hij was namelijk op mij aan het wachten haha!

 

Het was een super fijn gesprek, alles wat ik wilde kon hij zich heel goed in vinden! Mijn rechterborst is een cup B en mijn linker is een cupD dus ook genoeg borst zeg maar!

 

Conclusie is dat ik in mijn rechterborst 380cc krijg en in mijn linkerborst 440cc om het verschil te compenseren.

Gelijk de operatie vast gezet, normaal was dit 23juli maar heb het geschoven naar 9juli zodat ik al lekker eerder kan genieten van mijn boobies en ook wat langer tijd heb om te genezen voordat ik aan het werk weer ben.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Fje1981 zei:

@Nadiaa das inderdaad wel heel erg awkward. Als dat maar wel goed gaat op je operatie dag😂 neehoor het is een professionele kliniek👍🏽
 

Je hebt dus een verschil tussen je borsten mooi dat daar straks niets van is te zien.

 

 

Ja, ondank dat het niet mijn fout was voelde het wel erg raar, gelukkig hebben we er nog over kunnen lachen.
Idd haha als dat maar goed gaat op de operatiedag zelf😆

 

Ik heb een vrij groot verschil van borsten en altijd al vervelend gevonden. Of hij het hele verschil weg krijgt is de vraag maar erger dan wat ik nu heb zal het niet worden haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Oh dat lijkt me echt een gek moment ja. Ook hij die zit te wachten en denkt waar blijft ze nou toch. 

Maar gelukkig hebben jullie er om kunnen lachen. Op naar 9 juli!

Het ergste is nog dat hij aanklopte tijdens het consult en dat die desbetreffende pc zei: even wachten ik ben bezig met opmeten anders waren we er misschien nog eerder achter gekomen.😅 

 

Nu heeft hij mij wel een keuze gegeven van 3 verschillende implantaten dus dit nog even uitzoeken.
sebbin
motiva
mentor

 

Hij werkt het liefste met motiva maar is ook gelijk een van de duurste implantaten dus wil wel even research hierover doen.

Dus tips altijd welkom!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, dientje zei:

Ooooh das echt stom dat misverstand! Maar kan gebeuren 😁 

 

en tof dat jullie goed overeenkomen en dat hij jouw droom kan waarmaken!

nog minder dan een maand en je hebt ze!! 
aftellen nu! 
 

Groetjes 

Ja echt tof! ik zal mijn foto voor de bv dadelijk even plaatsen!
Nu alleen nog een afspraak maken voor een echoscopie en dan kan ik me er lekker op verheugen!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Nadiaa zei:

Het ergste is nog dat hij aanklopte tijdens het consult en dat die desbetreffende pc zei: even wachten ik ben bezig met opmeten anders waren we er misschien nog eerder achter gekomen.😅 

 

Nu heeft hij mij wel een keuze gegeven van 3 verschillende implantaten dus dit nog even uitzoeken.
sebbin
motiva
mentor

 

Hij werkt het liefste met motiva maar is ook gelijk een van de duurste implantaten dus wil wel even research hierover doen.

Dus tips altijd welkom!

 

Ik heb de motiva ergonomix (projectie full). Ik ben heel tevreden het voelt heel natuurlijk aan en is redelijk snel soepel geworden. 

Als je voorbeelden met.de motiva's wil zien raad ik de instagram van mijn arts aan: https://instagram.com/woutervanderpot?igshid=tz4ooa7ezq4d

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ik heb de motiva ergonomix (projectie full). Ik ben heel tevreden het voelt heel natuurlijk aan en is redelijk snel soepel geworden. 

Als je voorbeelden met.de motiva's wil zien raad ik de instagram van mijn arts aan: https://instagram.com/woutervanderpot?igshid=tz4ooa7ezq4d

Dankjewel Ik ga zeker kijken. Hij raadt bij mij de corsé aan omdat ik vrij ongelijke borsten heb en ze toch wat meer hangen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ik heb je ook even toegevoegd aan mijn album. Er zijn niet heel veel voorbeelden hier met corse. Krijf je beide corse. Of 1 corse en 1 full? 

Dan ga ik gelijk eens een kijkje nemen, mijn foto ga ik nu even uploaden maar ben nieuw dus even uitzoeken hoe het werkt haha.

Nee klopt, was eigenlijk ook wel verbaasd dat hij dit voorstelde maar heb natuurlijk ook aangegeven dat hij diegene is die de ervaring heeft en het beste weet wat mooi zal zijn.
Zoals ik heb begrepen bij beide corse en denk dat ik dan rond de E/F uitkom. Mijn linkerborst is al een D dus daardoor dat het wat groter gaat uitvallen natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.