Ga naar inhoud

Detje_P : 24 juni 2020 : Dr. Fransen : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Whisper zei:

Leuk om te lezen hoe je het ervaren hebt. Fijn dat alles zo goed gaat! 

@Whisper Dankjewel! Voor jou begint t nu ook dichterbij te komen 😁. Vindt je t spannend?

Als je ergens nog vragen over hebt gewoon stellen hè 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Detje_P zei:

@Whisper Dankjewel! Voor jou begint t nu ook dichterbij te komen 😁. Vindt je t spannend?

Als je ergens nog vragen over hebt gewoon stellen hè 😊

Ja ik vind het best wel spannend. Ik moet het op me af laten komen, maar ik merk toch ik er veel mee bezig ben in mijn hoofd. Nog 4 dagen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Whisper zei:

Ja ik vind het best wel spannend. Ik moet het op me af laten komen, maar ik merk toch ik er veel mee bezig ben in mijn hoofd. Nog 4 dagen...

Idd gewoon over je heen laten komen. Je moet maar denken, t zijn allemaal professionals die daar aanwezig zijn. 😉

Veel succes alvast!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-7-2020 om 15:44, Detje_P zei:

Zo, inmiddels al meer dan een po.

Ik dacht ik zal weet eens een mini verslagje doen.

 

Ik moet zeggen dat t me achteraf allemaal wel mee valt (afkloppen). Ik ben heel relaxt (wat ik niet verwachtte van mezelf) de operatie in gegaan en ook weer heel relaxt uit de operatie. Die narcose waar ik lichtelijk wel bang voor was viel ook reuze mee, heb heerlijk liggen tukken terwijl ze met mij bezig waren om mooier te maken 😊.

En na de operatie, ja oké, ik heb ook wel wat pijntjes gehad, heb ook een opgeblazen buik gehad en last van obstipatie en ook wat blauwe plekken gekregen en t slapen ging soms snachts ook wel ns moeizaam. Maar hé, dat hoort er nou eenmaal bij denk ik dan bij mezelf.

En ook t zien, dat de nieuwe borsten elke dag weer een beetje mooier worden, maakt al die pijntjes en ongemakkelijkheden snel doen vergeten. 'Fingers crossed' dat t verloop van mn herstel nog steeds lekker zal gaan. Want ik weet ook dat ik er nog niet ben. Heb pas mn 1ste week er op zitten... En de arts zei dat ik toch wel 6 weken t echt rustig aan moet doen. Dus dat doen we dan maar ook...😇

 

Volgende week woensdag mag ik weer terug naar de kliniek voor mn hechtingen. Ben erg benieuwd hoe die er uit zien. 😊

Hey! Hoe is het gegaan bij jou vandaag? Zag alles er goed uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Daphne123456!! zei:

Hey! Hoe is het gegaan bij jou vandaag? Zag alles er goed uit?

Hey! Ja de hechtpleisters en de knoopjes zijn verwijderd, en t zag er allemaal goed uit. 😊

Heb voor de zekerheid nog wel wondcompressen op de littekens gedaan, al is t maar tegen t schuren van mn po-bh.

Vindt t wel n raar gevoel. Ook dat t zo open zou kunnen springen 😬. Zal wel gewoon ff wennen zijn denk ik...

Ik vindt t wel fijn dat ik weer auto mag rijden, maar zit wel als n t-rex achter t stuur haha 🙈.

 

@Daphne123456!! Ik las op je forum dat t jou ook alles goed was vandaag. Weer een stapje verder met de genezing! 😊

Mij werd ook verteld dat ik ook niet te veel mag doen. (Logisch natuurlijk..😏) Ik voel me heel goed, heb zelfs al stukken gewandeld, maar kreeg toch te horen dat ik iets minder ver moet wandelen 😅. Mag niet extra zwelling gaan veroorzaken. Dus voorlopig maar even braaf kortere stukjes wandelen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Detje_P zei:

Hey! Ja de hechtpleisters en de knoopjes zijn verwijderd, en t zag er allemaal goed uit. 😊

Heb voor de zekerheid nog wel wondcompressen op de littekens gedaan, al is t maar tegen t schuren van mn po-bh.

Vindt t wel n raar gevoel. Ook dat t zo open zou kunnen springen 😬. Zal wel gewoon ff wennen zijn denk ik...

Ik vindt t wel fijn dat ik weer auto mag rijden, maar zit wel als n t-rex achter t stuur haha 🙈.

 

@Daphne123456!! Ik las op je forum dat t jou ook alles goed was vandaag. Weer een stapje verder met de genezing! 😊

Mij werd ook verteld dat ik ook niet te veel mag doen. (Logisch natuurlijk..😏) Ik voel me heel goed, heb zelfs al stukken gewandeld, maar kreeg toch te horen dat ik iets minder ver moet wandelen 😅. Mag niet extra zwelling gaan veroorzaken. Dus voorlopig maar even braaf kortere stukjes wandelen... 

jaa ik heb ook nog gaasjes ertussen idd voor ook t schuren tegen de sport nu, vind het ook een gek idee dat het nu eraf is voelt anders. Autorijden heb ik ook gedaan maar viel me toch echt tegen haha heel voorzichtig aan. Succes met herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Daphne123456!! zei:

jaa ik heb ook nog gaasjes ertussen idd voor ook t schuren tegen de sport nu, vind het ook een gek idee dat het nu eraf is voelt anders. Autorijden heb ik ook gedaan maar viel me toch echt tegen haha heel voorzichtig aan. Succes met herstel! 

*sport bh

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Daphne123456!! zei:

jaa ik heb ook nog gaasjes ertussen idd voor ook t schuren tegen de sport nu, vind het ook een gek idee dat het nu eraf is voelt anders. Autorijden heb ik ook gedaan maar viel me toch echt tegen haha heel voorzichtig aan. Succes met herstel! 

idd dus hetzelfde gevoel!

Jij ook veel succes! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ja gek hoeveel (schijn)zekerheid die pleisters geven.Fijn dat verder alles oke was

Oh ja echt hè! Maar vond t wel n veilig gevoel. Had van mij nog wel n weekje langer erop mogen laten zitten. Had er weinig last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
20 minuten geleden, Daphne123456!! zei:

@Detje_P Hey! Hoe is het bij jou nu? Ook 6 weken PO nu toch? 

Hey @Daphne123456!!, ja klopt! We mogen langzaam weer wat meer gaan doen. Maar ik durf nog niet alles volluit te doen hoor 😅.

Maar met mij gaat t heel goed, mag nog steeds niet klagen. Ik slaap nog niet plat of op mn zij. Vindt t ietsje rechtop nog wel fijn in mn voedingskussen.

Mijn hechtingen zijn ook goed aan t genezen. Heb nog 2 mini korstjes en dan kan ik ook gaan smeren. 

Gaat t bij jou ook alles goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lady's,

 

Ik heb weer nieuwe foto's gepost! Ben nu 6 wkn po en t gaat super! Weinig klachten, af en toe kleine steekjes maar verder gaat t goed. Bijna alle korstjes zijn weg, en t litteken ziet er mooi uit, vindt ik zelf. 😊

Dus jullie kunnen weer kijken in mn album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.