Ga naar inhoud

Detje_P : 24 juni 2020 : Dr. Fransen : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik ben nieuw hier en zal mij ook even voorstellen.. 
Ik ben een moeder van 2 dochtertjes en heb een lieve man.
Dus ook bij mij na mijn zwangerschap, na de borstvoeding, is het ook bij mij de volume wat geslonken.
Vanaf mijn 18de verlangde ik al naar een borstvergroting, omdat ik toen al niet zo tevreden was over t resultaat wat t volgroeid geworden was. Maar ik heb wel eerst bij mezelf bedacht, ik wacht eerst tot ik kindjes heb. Wie weet wordt t na de zwangerschap wel beter, nou dat was dus niet het geval en de enigzins volume die ik voor de zwangerschap nog had, was ook weg. 
Maar doordat er ook nog een verhuizing naar een groter huis tussendoor kwam, is het er al die tijd niet van gekomen.
Maar nu...16 jaar later...is het eindelijk zover!! Whoop whoop! Ik krijg een BV!

 

Ik ben op 13 mei op consult geweest bij Kliniek Veldhoven, waar ik geholpen werd door Dr. Franssen. En daar heb ik al een en ander pas-proteses gepast en gelukkig ook de gewenste maat gevonden. Dr. Franssen kwam mij ook wel prettig en betrouwbaar over. Hij adviseerde me in het begin wel kleinere implantaat, maar omdat ik altijd al van die kussens in mijn bh droeg (ook wel maximizers) en gewend was aan bepaalde grootte onder mijn shirt, wilde ik toch liever voor iets groter gaan. Ook omdat ik ook anders bang was dat ik achteraf spijt zou gaan krijgen. En ik zie het niet zo zitten om in een korte periode de operatie opnieuw te laten doen. Maar het moet natuurlijk wel bij mijn bouw passen, en het hoeven van mij ook geen mega borsten te worden. Ik heb van mezelf wel wat heupen, dus wat extra rondingen van boven is wel wenselijk 😉.

 

Ik ben 34 jaar oud, 165cm lang en ik weeg 63kg. Ik heb nu een (lege) 75C. En ik heb gekozen voor Mentor Xtra HP rond 365cc en dmv dual plane geplaatst. Ik heb mijn bv gepland staan op 24 juni bij dr. Franssen. 

En oow ik kan niet wachten op het eindresultaat! En dat ik straks naar een lingeriezaak mag en iets leuks kan gaan kopen, zonder vulling in de bh!
Wat ben ik toch vaak teleurgesteld uit een pashokje van een lingeriewinkel gestapt... Maar daar hoef ik me straks geen zorgen meer over te maken. 😁

 

Stiekem vindt ik het wel heel spannend zo'n operatie, maar heb er wel heel veel zin in!

 

Ik vindt t ook super interessant iedereen hun ervaringen en tips te lezen op dit forum. 
Ik heb alleen weinig ervaring met forums.. Ik vindt t wel fijn om er over te kunnen kletsen.

 

Veel liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, welkom op dit leuke forum. Leuk dat je voor kliniek Veldhoven heb gekozen, woon je in de buurt (mijn vriend komt uit Veldhoven, dus ik rij regelmatig langs de kliniek). Klinkt alsof je goed heb nagedacht over de maat en idd er zijn veel meer meiden die achteraf groter hadden gewild, dus dan slim om niet te klein te gaan. Het went ontzettend snel.

Zelf mag ik een dagje ervoor ook weer onder het mes, dus we lopen dan mooi gelijk op. Samen met nog wat andere dames hier ook. Leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Detje_P

 

hoi hoi,

 

Ik heb je topic verplaatst naar operatieverslagen, aangezien er al een datum bekend is.

Hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en natuurlijk ook dadelijk je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes op 1 plek bij elkaar staan.

 

Heel veel plezier met aftellen, en gezonde spanning hoort erbij hoor meis, 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Hi, welkom op dit leuke forum. Leuk dat je voor kliniek Veldhoven heb gekozen, woon je in de buurt (mijn vriend komt uit Veldhoven, dus ik rij regelmatig langs de kliniek). Klinkt alsof je goed heb nagedacht over de maat en idd er zijn veel meer meiden die achteraf groter hadden gewild, dus dan slim om niet te klein te gaan. Het went ontzettend snel.

Zelf mag ik een dagje ervoor ook weer onder het mes, dus we lopen dan mooi gelijk op. Samen met nog wat andere dames hier ook. Leuk!

Ja ik kom idd uit de omgeving.

Ik hoop dat ik er goed aan doe met de hoeveelheid cc, je leest hier wel veel dat meiden voor meer cc gaan.. Dus bij mij slaat de lichte twijfel ook toe.

En idd leuk dat we ongeveer gelijk lopen. Ik zag dat er ook 'clubs' zijn voor mensen die ongeveer gelijk lopen, maar voor juni 2020 nog niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Desert-Rose zei:

@Detje_P

 

hoi hoi,

 

Ik heb je topic verplaatst naar operatieverslagen, aangezien er al een datum bekend is.

Hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en natuurlijk ook dadelijk je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes op 1 plek bij elkaar staan.

 

Heel veel plezier met aftellen, en gezonde spanning hoort erbij hoor meis, 

 

xx

Ah thnx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Detje_P spannend hè z’n operatie .
heel begrijpelijk de twijfels . Het is geen operatie die je elke dag doet😄. En je wilt ook geen spijt. 
vraagje heb je aan de chirurg een foto/ plaatje laten zien wat je droom borsten zijn? Want dan weet je zeker dat je elkaar echt goed begrijpt . 
want wat jij mooi vind kan voor de arts anders zijn. 
Ik had ook twijfels tot het moment van aftekenen. 
maar achteraf , voor niks druk gemaakt. Heel blij

met resultaat 😃
Onzeker is ook omdat je graag en nieuwsgierig. Bent voor het eindresultaat Heel veel plezier met aftellen😄 Gr. Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Lindan zei:

Hi @Detje_P spannend hè z’n operatie .
heel begrijpelijk de twijfels . Het is geen operatie die je elke dag doet😄. En je wilt ook geen spijt. 
vraagje heb je aan de chirurg een foto/ plaatje laten zien wat je droom borsten zijn? Want dan weet je zeker dat je elkaar echt goed begrijpt . 
want wat jij mooi vind kan voor de arts anders zijn. 
Ik had ook twijfels tot het moment van aftekenen. 
maar achteraf , voor niks druk gemaakt. Heel blij

met resultaat 😃
Onzeker is ook omdat je graag en nieuwsgierig. Bent voor het eindresultaat Heel veel plezier met aftellen😄 Gr. Linda

Ja nieuwsgierig ben ik zeker!

Maar nee ik heb helaas niet een plaatje laten zien aan de chirurg bedenk ik me. Misschien is een 2de consult bij de arts toch nog niet verkeerd, om mijn twijfel weg te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ieder lichaam is anders en hoe het eruit komt te zien heeft met zoveel factoren te maken oa bouw van je lichaam, stand van je borstkas, hoeveelheid eigen weefsel en type prothese. Dus vertrouw op de arts en het gevoel bij de passessie. Helaas willen we allemaal 100% zekerheid hoe het gaat wordenz maar dat hebben we helaas niet. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Detje_P zei:

Ja ik kom idd uit de omgeving.

Ik hoop dat ik er goed aan doe met de hoeveelheid cc, je leest hier wel veel dat meiden voor meer cc gaan.. Dus bij mij slaat de lichte twijfel ook toe.

En idd leuk dat we ongeveer gelijk lopen. Ik zag dat er ook 'clubs' zijn voor mensen die ongeveer gelijk lopen, maar voor juni 2020 nog niet.

Ik zal nog even een verzoekje indienen voor een juni/juli groepje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg dezelfde protheses ook 365cc mentor xtra Hp rond Dual plane op 25 juni, ik snap je lichte twijfel. Ik heb ook licht de twijfel of het niet te klein het is dan 365 of 405! Ik had bij het consult voor 365cc gekozen, maar heb hem niet kunnen passen alleen de 350 en die vond ik net te klein. Blijft lastig.. Ik blijf je volgen succes met de keuze en operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Daphne123456!! zei:

Ik krijg dezelfde protheses ook 365cc mentor xtra Hp rond Dual plane op 25 juni, ik snap je lichte twijfel. Ik heb ook licht de twijfel of het niet te klein het is dan 365 of 405! Ik had bij het consult voor 365cc gekozen, maar heb hem niet kunnen passen alleen de 350 en die vond ik net te klein. Blijft lastig.. Ik blijf je volgen succes met de keuze en operatie!

Ja ik las jou  topic ook al. Ik denk dat we met hetzelfde zitten haha. Ik vond bij het consult boven de 400cc zo veel klinken... Maar nu ik alle berichten via dit forum lees begin ik wel te twijfelen. En bij mij wordt de implantaat ook dmv dual plane geplaatst, maar las ook dat de implantaat niet zo groot lijkt doordat die half onder de spier geplaatst wordt. (Klopt dat @best_boobie?) Dat de grootte dan kleiner lijkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik weer!

Na te veel twijfel toch gister maar gebeld naar de kliniek in de hoop dat ik nog last minute consult kon inplannen bij mijn pc. En dat kon nog net, gelukkig! (..anders had t zo geweest en had t dan moeten zijn denk ik maar).

Maar vanmorgen dus mijn 2de consult gehad en heb ongeveer beide maten nog kunnen passen. En heb toch besloten om voor de 405cc te gaan. De pc zei dat dat bij mij wel de max was mbt tot mijn figuur en de grootte van mijn eigen natuurlijke borst.

Achteraf ben ik blij dat ik toch nog net heb kunnen gaan. Zeker omdat ik zo'n twijfels begon te krijgen.

Nu kan t echte aftellen beginnen! 😄

 

Dus @Daphne123456!! misschien kan jij ook nog net een consult aanvragen om jouw twijfels weg te krijgen, mocht je die nog hebben. Ik was nog wel net op t nippertje, omdat ze ook de tijd moeten hebben om die implantaten te bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Daphne123456!! zei:

Ooh wat fijn!! Ik had vorige week al gelijk de consulente nog even gemaild en vandaag nog even gebeld of ik toch nog kan passen inderdaad. Fijn dat je nog kon passen en een maatje groter kan!

Ja heel fijn, ben zo blij!

Ben benieuwd waar jij voor gaat kiezen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb mijn tijd ook eindelijk te horen gekregen. Woensdag om 14.15u mag ik me melden bij de receptie! 

Had stiekem gehoopt dat t eerder op de dag zou zijn, maar ja niks aan te doen. Ben alleen niet zo goed in niet eten smorgens 😏. We zullen wel zien, wrs heb ik toch wel genoeg afleideing dat ik niet aan eten hoef te denken..

Maar nou is t aftellen begonnen!

Nog maar 2 nachtjes slapen!! 😁😁😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Nog even wachten zei:

vanaf hoe laat moet je nuchter blijven dan?

Heb ff gebeld... uiterlijk tot 08.00u 1kopje thee of glas water en 1 beschuitje met bijv. jam. Ik dacht misschien zit er een tijdslimiet aan, dat bijvoorbeeld ... uur voor de opreatie t nog mag.

 

In mijn ' persoonlijk behandel plan' staat ook:

Voor cliënten die in de middag na 12.30u. worden geopereerd kunnen vóór 8.00 uur uitsluitend het volgende nuttigen: 1 beschuit/cracker met jam of honing en 1 kopje thee/water.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Detje_P zei:

Heb ff gebeld... uiterlijk tot 08.00u 1kopje thee of glas water en 1 beschuitje met bijv. jam. Ik dacht misschien zit er een tijdslimiet aan, dat bijvoorbeeld ... uur voor de opreatie t nog mag.

 

In mijn ' persoonlijk behandel plan' staat ook:

Voor cliënten die in de middag na 12.30u. worden geopereerd kunnen vóór 8.00 uur uitsluitend het volgende nuttigen: 1 beschuit/cracker met jam of honing en 1 kopje thee/water.

Het wisselt echt heel erg. Ik werd om 1155 uur geholpen maar mocht 2 uur van tevoren nog helderdere dranken als ranja, thee en zwarte koffie drinken?

 

Annyway raad je natuurlijk wel aan de richtlijnen van de kliniek te volgen. Doe het woensdagochtend erg rustig aan want zonder brandstof krijgt je snel last van flauwte.

 

Succes woensdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Fje1981 zei:

Het wisselt echt heel erg. Ik werd om 1155 uur geholpen maar mocht 2 uur van tevoren nog helderdere dranken als ranja, thee en zwarte koffie drinken?

 

Annyway raad je natuurlijk wel aan de richtlijnen van de kliniek te volgen. Doe het woensdagochtend erg rustig aan want zonder brandstof krijgt je snel last van flauwte.

 

Succes woensdag!

Ja bedankt voor de tip! 

Anders had ik idd wrs nog van alles van plan. Dan zal ik zorgen om mn lijstje voor morgenavond afgewerkt te hebben 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.