Ga naar inhoud

Detje_P : 24 juni 2020 : Dr. Fransen : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

47 minuten geleden, Whisper zei:

Hoe gaat het nu met jou? Is het een beetje te doen?

Ja gaat eigenlijk best goed. Tegen de tijd dat ik nieuwe medicatie moet pakken krijg wel meer last, maar dat is dan snel verholpen. Het slapen gaat ook redelijk gelukkig. Dus ik mag niet klagen. Gister ook n poging gedaan om n klein stukje te wandelen, dat gaat ook goed als t maar niet te snel wandel. Mijn man was mee en die moest ik soms zeggen dat ie langzamer moest lopen haha.

 

Maar als je wilt kijken in mn album wil ik je wel toevoegen hoor 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Whisper zei:

Dankje. Dat mag maar ik heb vanwege werk alleen foto's met kleren aan. Ben nog niet geopereerd dus heb alleen pas een voorfoto en van de passessie. 

Ja ik heb ze ook wel bewust privé gezet. Openbaar vindt ik ook riskant..

En hopen dat iedereen die ik toevoeg er geen verkeerde bedoelingen mee heeft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Aardbeitje zei:

Ben van mening dat hier ook kerels zitten die gluren, dus heel verstandig lekker alles prive

Ja via Google krijg je ook vaak foto's te zien van t borstenforum. Ben daarom ook bij t borstenforum gegaan, maar zelf niet zo'n behoefte dat iedereen mijn borsten kan zien. 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-6-2020 om 17:13, Detje_P zei:

Heb bij jou ook even gespiekt, ook heel mooi hoor!

Dankje! Begon er vanaf een week of 4,5 pas een beetje blij mee te worden 😅 nu inmiddels 7,5 week PO en nu zie ik ze ook echt wat ronder worden vanaf de zijkant 🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, inmiddels al meer dan een po.

Ik dacht ik zal weet eens een mini verslagje doen.

 

Ik moet zeggen dat t me achteraf allemaal wel mee valt (afkloppen). Ik ben heel relaxt (wat ik niet verwachtte van mezelf) de operatie in gegaan en ook weer heel relaxt uit de operatie. Die narcose waar ik lichtelijk wel bang voor was viel ook reuze mee, heb heerlijk liggen tukken terwijl ze met mij bezig waren om mooier te maken 😊.

En na de operatie, ja oké, ik heb ook wel wat pijntjes gehad, heb ook een opgeblazen buik gehad en last van obstipatie en ook wat blauwe plekken gekregen en t slapen ging soms snachts ook wel ns moeizaam. Maar hé, dat hoort er nou eenmaal bij denk ik dan bij mezelf.

En ook t zien, dat de nieuwe borsten elke dag weer een beetje mooier worden, maakt al die pijntjes en ongemakkelijkheden snel doen vergeten. 'Fingers crossed' dat t verloop van mn herstel nog steeds lekker zal gaan. Want ik weet ook dat ik er nog niet ben. Heb pas mn 1ste week er op zitten... En de arts zei dat ik toch wel 6 weken t echt rustig aan moet doen. Dus dat doen we dan maar ook...😇

 

Volgende week woensdag mag ik weer terug naar de kliniek voor mn hechtingen. Ben erg benieuwd hoe die er uit zien. 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Aardbeitje zei:

Nee hoor, als je geen pijn voelt ben je sneller geneigd om iets te doen...

Wat kan overbelasten, met pijn neem je sneller rust hihi

Idd, als je pijn hebt hou je je ook rustiger. Maar ga ook regelmatig wel plat op de bank. 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.