Ga naar inhoud

Detje_P : 24 juni 2020 : Dr. Fransen : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Daphne123456!! zei:

Wat fijn dat je de tijd hebt! Ik moet ook om 14.15 melden en moet 6 uur ervoor nuchter zijn dus vanaf 08.15. Maar ik mag dan tot 3 uur van te voren nog thee en 2 uur van te voren nog wel water Voor medicijnen etc. Succes, aftellen ik nog 3 nachtjes! 

 

Oh fijn dat jij ook een tijd hebt! En toevallig om dezelfde tijd, alleen andere dag :). Maar voor jou is t dan ook al snel :D.

Maar wat voor medicijnen hebben ze jouw voorgeschreven dan die je van tevoren mag/moet gebruiken?

Ik gebruik wel Arnica D6, maar die hebben ze me niet voorgeschreven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Detje_P zei:

 

Oh fijn dat jij ook een tijd hebt! En toevallig om dezelfde tijd, alleen andere dag :). Maar voor jou is t dan ook al snel :D.

Maar wat voor medicijnen hebben ze jouw voorgeschreven dan die je van tevoren mag/moet gebruiken?

Ik gebruik wel Arnica D6, maar die hebben ze me niet voorgeschreven. 

Ik moest 2 uur van te voren paracetamol innemen. En heb paracetamol en naproxen voor erna voorgeschreven gekregen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Daphne123456!! zei:

Ik moest 2 uur van te voren paracetamol innemen. En heb paracetamol en naproxen voor erna voorgeschreven gekregen. 

hmmm.... ik ga nog een keer mijn papieren doornemen geloof ik, of t er bij mij ook in staat. Lijkt me wel logisch dat ik dat eigenlijk ook in moet nemen🤔. ff checken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Detje_P zei:

hmmm.... ik ga nog een keer mijn papieren doornemen geloof ik, of t er bij mij ook in staat. Lijkt me wel logisch dat ik dat eigenlijk ook in moet nemen🤔. ff checken...

Jaa ik zou even kijken, kan misschien verschillen per kliniek weer. Ik kreeg een recept waar alles op stond mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Detje_P zei:

hmmm.... ik ga nog een keer mijn papieren doornemen geloof ik, of t er bij mij ook in staat. Lijkt me wel logisch dat ik dat eigenlijk ook in moet nemen🤔. ff checken...

Ik kreeg 2 pcm vlak voor het omkleden. Als ze niet gezegd hebben dan krijg je vast daar. Bij mijn spoedoperatie zeiden ze dat ze iets in het infuus gingen stoppen. Ook prima 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik lees nu dit: 

 

Medicatie:

 

Mag u geneesmiddelen gebruiken vóór de operatie? U kunt uw reguliere medicijnen op de dag van de operatie gewoon gebruiken zoals u gewend bent. Uw medicijnen mag u enkel innemen met een slokje water! Er zijn een paar uitzonderingen:

 

 Bloed verdunnende medicatie Acetylsalicylzuur houdende medicijnen zoals: Saridon, Aspirine en Ascal mogen 7 dagen vóór de behandeling niet meer ingenomen worden. Voor goedkeuring dient u dit vooraf met de arts die deze medicatie aan u voorschrijft te overleggen.

 NSAID-pijnstillers Zoals Ibuprofen, Naproxen en Diclofenac mogen 7 dagen vóór de behandeling niet meer ingenomen worden. Paracetamol mag u wel innemen. Bij twijfel kunt u contact met ons opnemen.

 Preventieve medicatie Om de kans op blauwheid en zwelling te verminderen, kunt u Arnica tabletten D6 gebruiken. U gebruikt dit op de volgende wijze: Arnica tabletten D6; u dient 3 keer per dag 2 stuks Arnica tabletten/druppels oraal in te nemen, een half uur vóór of ná het eten. Begin 1 week vóór de behandeling en ga er tot 1 week ná de behandeling mee door.

 

Zo zie je maar weer dat elke kliniek of ziekenhuis t weer net anders aan pakt.

Ik zal dan maar mn eigen kliniek volgen. En idd krijg ik wrs daar mijn pijnstilling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Detje,

Lees niet altijd meer mee, maar zag dat je door dr Franssen geopereerd gaat worden. Hij was ook mijn arts in januari. Hele prettige chirurg, je bent in goede handen!

vwb medicatie, ik kreeg in de kliniek 2 pcm voorafgaand aan de operatie. Daarbij een recept voor naproxen, pcm en oxycodon (heb ik uiteindelijk niet ingenomen, is voor wanneer de pijn heftig wordt) dacht ik. In ieder geval voldoende om te pijn te kunnen handelen ;)

 

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Loesje3 zei:

Hi Detje,

Lees niet altijd meer mee, maar zag dat je door dr Franssen geopereerd gaat worden. Hij was ook mijn arts in januari. Hele prettige chirurg, je bent in goede handen!

vwb medicatie, ik kreeg in de kliniek 2 pcm voorafgaand aan de operatie. Daarbij een recept voor naproxen, pcm en oxycodon (heb ik uiteindelijk niet ingenomen, is voor wanneer de pijn heftig wordt) dacht ik. In ieder geval voldoende om te pijn te kunnen handelen ;)

 

Veel succes!

Hey @Loesje3, bedankt voor je bericht!

Ja overal werken ze net anders. Maar dus niks om zorgen over te maken. 😅

Wel fijn dat je t me even nog verteld! 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Veerveertje zei:


Beterrrr! 

 

3 uur geleden, Nog even wachten zei:

oh fijn zeg! 

 

3 uur geleden, Fje1981 zei:

@Detje_P eerder is zeker in dit geval beter!

 

2 uur geleden, Special-Me zei:


Heerlijk telefoontje! 
 

succes morgen. 😘

 

Nou en of fijn om te horen!

Heel raar maar mijn spanning is er niet echt meer voor morgen. Maar komt morgenochtend misschien wel weer terug, als t echt bijna zover is. 😊

 

@Special-Me dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo... mijn laatste klantje voor mijn verlof weer mooi gemaakt. Deze kapster is 6 weken even 'uit de running' 😊.

Wat zal ik straks toch eens gaan doen met mijn 2 nieuwe vriendinnen en hopelijk lekker weer...🤔😇😅

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Detje_P zei:

Zo... mijn laatste klantje voor mijn verlof weer mooi gemaakt. Deze kapster is 6 weken even 'uit de running' 😊.

Wat zal ik straks toch eens gaan doen met mijn 2 nieuwe vriendinnen en hopelijk lekker weer...🤔😇😅

 


Veel succes morgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.