Ga naar inhoud

Detje_P : 24 juni 2020 : Dr. Fransen : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Detje_P zei:

Ben weer wakker. Ging allemaal heel goed. En die narcose, valt reuze mee! Heel relaxt zelfs..

Nou nog even op de arts wachten..


Oh wat ben ik blij dit te lezen! 
Nu op naar een vlot herstel. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Detje_P zei:

Ben weer wakker. Ging allemaal heel goed. En die narcose, valt reuze mee! Heel relaxt zelfs..

Nou nog even op de arts wachten..

Hi @Detje_P

 

Kan best een lekker gevoel zijn de uitwerkende narcose ☺️
Hoe voel jij je nu, hoop dat je niet teveel pijn hebt?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Aardbeitje zei:

Nouuu lekker he net uit de narcose vond het ook lekker * behalve bed onder geplast te hebben *

 

Fijn dat alles goed is gegaan !

 

Dikke knuffel 

Hahahaha ja na jouw verhaal heb ik ook maar n extra broekje in mn tas gedaan. 😄

 

Ja t valt me (nog) alles mee.

 

Gewoon lekker rustig aan doen en me lekker laten verzorgen 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Elisabeth37 zei:

Hoe gaat t nu met jou? Heb je je nieuwe aanwinsten al kunnen bewonderen? 

Hey, jazeker heb ik al gespiekt! Alleen is toch nog niet fijn om de po-bh uit te hebben. Dus t was maar n korte bezichtiging 😄. Mn man was natuurlijk ook nieuwsgierig.

Vandaag zijn ze wel wat aan t zwellen gegaan. Komt denk ik ook wel met de warmte vandaag. Nou voelt t aan mn zijkanten en onder mijn borsten wel heel beurs aan. Maar geen zware pijnen gelukkig. Begint wel lichtelijk te steken bij de litteken, maar nog wel te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Detje_P zei:

Hey, jazeker heb ik al gespiekt! Alleen is toch nog niet fijn om de po-bh uit te hebben. Dus t was maar n korte bezichtiging 😄. Mn man was natuurlijk ook nieuwsgierig.

Vandaag zijn ze wel wat aan t zwellen gegaan. Komt denk ik ook wel met de warmte vandaag. Nou voelt t aan mn zijkanten en onder mijn borsten wel heel beurs aan. Maar geen zware pijnen gelukkig. Begint wel lichtelijk te steken bij de litteken, maar nog wel te hebben.


Mijn man was ook heel benieuwd.
 

Gisteren vroeg hij eens om ze aan te raken, zijn gezicht was geld waard! 😂

Hij zei niets, maar was verbaasd van het volume denk ik. Voor de operatie was het nog geen hand vol, nu kan hij één borst geen baas met zijn hand. 😜

 

Probeer je borsten af te koelen met icepacks of koelmatjes voor huisdieren van de action. Die zijn met dit weer zalig om op je lijf te hebben en veel minder zwaar. Er moet geen handdoek rond wat ook aangenamer is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Special-Me ja bedankt voor de tip. Heb ze gister ook al n paar keer gekoeld. Is wel fijn ja.

Ja mijn man vindt t ook geweldig 😆.

 

Vanmorgen heb ik mn eerste heftige steekpijn gevoeld in mn rechterborst, oh dat was echt niet grappig! Bijna mophine gepakt, maar na n andere houding te pakken zakte t wat weg.

Nou ik dit aan t typen ben begint mn linkerborst steekjes te geven. Maar net mn Naproxen gepakt, dus zal zo wel weg trekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Detje_P zei:

@Special-Me ja bedankt voor de tip. Heb ze gister ook al n paar keer gekoeld. Is wel fijn ja.

Ja mijn man vindt t ook geweldig 😆.

 

Vanmorgen heb ik mn eerste heftige steekpijn gevoeld in mn rechterborst, oh dat was echt niet grappig! Bijna mophine gepakt, maar na n andere houding te pakken zakte t wat weg.

Nou ik dit aan t typen ben begint mn linkerborst steekjes te geven. Maar net mn Naproxen gepakt, dus zal zo wel weg trekken.

Ik raad je aan om op gezette tijden je pijnstillers te nemen. Je moet de pijn eigen voor zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Fje1981 zei:

Ik raad je aan om op gezette tijden je pijnstillers te nemen. Je moet de pijn eigen voor zijn. 

@Fje1981Bedankt voor de tip!

Heb gister de tijden van mn alarmen aangepast. Gister overdags heb ik ook een goeie dag gehad. Maar mag zowiezo niet klagen met mijn pijntjes. Maar t scheelt idd als je om de juiste tijden paracetamol en naproxen pakt. Eerste dag dag deed ik om de 4 uur, maar dan kom je niet uit met de nacht, nou doe ik om de 5/6uur. Beter verdeeld over de dag.

Vannacht heb ik voor t eerst ook een goeie nacht gehad, jeuj! 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Detje_P zei:

Ik heb trouwens mijn foto's in mijn albums staan. Mocht iemand willen kijken, laat maar weten. Ze staan nml niet openbaar. Dan voeg ik je toe.


Graag, laat maar weten of je bij mij al toegang hebt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Detje_P zei:

Ik heb trouwens mijn foto's in mijn albums staan. Mocht iemand willen kijken, laat maar weten. Ze staan nml niet openbaar. Dan voeg ik je toe.

Magik eens kijken? Ik zal jou ook toevoegen maar volgensmij had ik dat al gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.