Ga naar inhoud

LettyBoob : 7 augustus 2020 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, LettyBoob zei:

Ik heb je toegevoegd :)

 

Jij bent nog niet zo lang gelden geopereerd las ik, ben je niet tevreden? Of zijn er complicaties? 

Gekeken! Ik vind ze ook echt nog heel mooi en dat na al die jaren... maar ik snap je wel!

 

Ik ben er helaas niet tevreden mee. Vind ze veelst te klein. Bij de passessie oogde ze veel groter. Word nu door Dr Nio geopereerd. In sept nog terug voor een passessie. Het word dan of de 925 cc of de 1050 cc...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LettyBoob mag ik ook in je album kijken? Ik ben namelijk heel benieuwd hoe 300cc oogt, omdat ik ga voor 300cc over 7 weken en mijn borstbreedte is ook 14. Ik heb dan wel al een b cup dus het is extra vulling (ergonomix demi, voor de spier). Welke cupmaat had jij voor je eerste vergroting?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, FemkeB zei:

@LettyBoob mag ik ook in je album kijken? Ik ben namelijk heel benieuwd hoe 300cc oogt, omdat ik ga voor 300cc over 7 weken en mijn borstbreedte is ook 14. Ik heb dan wel al een b cup dus het is extra vulling (ergonomix demi, voor de spier). Welke cupmaat had jij voor je eerste vergroting?  

Hoi FemkeB ik zal je toevoegen. 

Mijn beginsituatie was een kleine 80 A, ik had echt bijna niks. Nu spelen er nogal wat factoren mee natuurlijk om te bepalen hoe 300cc gaat staan. Bij de één groot en bij de ander, zoals ik, klein. Ook al draag ik wel bh's in 80D, ik vind ze er klein uitzien. 

Ik ben ook lang, 1.84 dus dat speelt ook mee. Maar je mag kijken hoor :)

Hoe breed zijn de protheses die je gaat krijgen? Want dat bepaalt of je de breedte kan vullen zeg maar. Dat is bij mij echt misgegaan met protheses van 11,5 cm... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, LettyBoob zei:

Hoi FemkeB ik zal je toevoegen. 

Mijn beginsituatie was een kleine 80 A, ik had echt bijna niks. Nu spelen er nogal wat factoren mee natuurlijk om te bepalen hoe 300cc gaat staan. Bij de één groot en bij de ander, zoals ik, klein. Ook al draag ik wel bh's in 80D, ik vind ze er klein uitzien. 

Ik ben ook lang, 1.84 dus dat speelt ook mee. Maar je mag kijken hoor :)

Hoe breed zijn de protheses die je gaat krijgen? Want dat bepaalt of je de breedte kan vullen zeg maar. Dat is bij mij echt misgegaan met protheses van 11,5 cm... 

ik vind ze hartstikke mooi @LettyBoob, als mijn borsten er zo straks uitzien ben ik dik tevreden. Al denk ik dat ze bij mij al groter worden omdat ik dus start met een beetje extra. De demi 300cc heeft een breedte van 11,5cm. Ik heb nu begrepen dat je de breedte opmeet en dan de pinch eraf halen om tot een juiste maat te komen, dus dan zou ik uitkomen tussen de 265cc en 300cc en dan heb ik nu wel gekozen voor het hoogste aantal cc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@FemkeB Dank je voor het compliment 😊 ik mag ook niet klagen, zeker niet omdat ze al zo lang zitten en na 2 zwangerschappen en borstvoeding. Maar ik mis toch wat... 

 

Bij jou zal het idd voller worden omdat je al begint met wat extra. Toch zou ik je aanraden, mocht je een mooi decollete willen, om iets breder te gaan. Alleen maar om te voorkomen dat je er later spijt van gaat krijgen. Aangezien je voor demi gaat ipv full zullen ze met iets meer cc ook niet heel erg vooruit gaan steken.

 

Heb je een voorfoto in een album?

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, LettyBoob zei:

@FemkeB Dank je voor het compliment 😊 ik mag ook niet klagen, zeker niet omdat ze al zo lang zitten en na 2 zwangerschappen en borstvoeding. Maar ik mis toch wat... 

 

Bij jou zal het idd voller worden omdat je al begint met wat extra. Toch zou ik je aanraden, mocht je een mooi decollete willen, om iets breder te gaan. Alleen maar om te voorkomen dat je er later spijt van gaat krijgen. Aangezien je voor demi gaat ipv full zullen ze met iets meer cc ook niet heel erg vooruit gaan steken.

 

Heb je een voorfoto in een album?

 

Liefs!

Ik zal er nog een telefoontje aan wagen waarom dat ze niet voor een breder implantaat kiezen, maar ik denk ook zeker te kunnen vertrouwen op het advies van de arts. Ik vind dat gewoon heel lastig omdat iedereen zo anders is gebouwd.

 

ik heb nog geen album, wil ergens in de komende dagen dit opzetten en ook een eigen topic openen waar ik eventueel al mijn vragen en onzekerheden in kwijt kan. Ik heb een datum vastgelegd dus nu kan het haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Nog even wachten zei:

Zou gelukt moeten zijn 

Gelukt! Ik heb net je topic gelezen, jeetje wat een lange weg heb jij moeten gaan zeg! Gelukkig heb je nu eindelijk twee mooie volle borsten :) Ik vind ze er heel erg natuurlijk uitzien, echt super gedaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Jojojo zei:

Hallo ik ben 1.83 en 80 kilo ik heb 395 cc gekregen en zit op een 80D achteraf had ik ze ook graag groter gewild ik denk dat ik dan 500 cc had gedaan. Het is nu een grote hand vol zeg maar. Zie profielfoto 

Qua lengte/gewicht zitten we aardig op hetzelfde. Ziet er goed uit op je profielfoto hoor! Wat is jouw borstbreedte? 

Ik ga wel aandringen op de 625cc, wil echt niet wéér teleurgesteld zijn over het formaat. 

Heb je misschien een album aangemaakt wat ik mag bekijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, LettyBoob zei:

Gelukt! Ik heb net je topic gelezen, jeetje wat een lange weg heb jij moeten gaan zeg! Gelukkig heb je nu eindelijk twee mooie volle borsten :) Ik vind ze er heel erg natuurlijk uitzien, echt super gedaan! 

Dank je wel! Het was de reis dubbel en dwars waard. Heel blij met het resultaat 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, LettyBoob zei:

Qua lengte/gewicht zitten we aardig op hetzelfde. Ziet er goed uit op je profielfoto hoor! Wat is jouw borstbreedte? 

Ik ga wel aandringen op de 625cc, wil echt niet wéér teleurgesteld zijn over het formaat. 

Heb je misschien een album aangemaakt wat ik mag bekijken? 

En ook ik heb wel eens dat ik denk had de 625 niet mooier geweest.

Op de insta van @woutervanderpot staat een quiz waarbij je moest raden hoeveel cc de wissel was.  Dat was ook 625cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Nog even wachten zei:

Ja deze foto heb ik eens voorbij zien komen. Zo zie je maar hoe verschillend het kan zijn hè. Dit zal ook vast wel een wat grotere vrouw zijn met een brede borst. Ik heb ook een tijdje zitten twijfelen of ik niet zal vragen of dr. Hupkens ook nog de 700cc wil bestellen voor de zekerheid. 

Maar ja, dat wordt misschien wel weer veel te groot, twijfels twijfels twijfels haha

Ik wil wel nog normaal kunnen sporten, hardlopen, voetballen zonder voorover te vallen zeg maar 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, LettyBoob zei:

Ja deze foto heb ik eens voorbij zien komen. Zo zie je maar hoe verschillend het kan zijn hè. Dit zal ook vast wel een wat grotere vrouw zijn met een brede borst. Ik heb ook een tijdje zitten twijfelen of ik niet zal vragen of dr. Hupkens ook nog de 700cc wil bestellen voor de zekerheid. 

Maar ja, dat wordt misschien wel weer veel te groot, twijfels twijfels twijfels haha

Ik wil wel nog normaal kunnen sporten, hardlopen, voetballen zonder voorover te vallen zeg maar 😂

Ja blijft lastig, je wilt niet achteraf spijt hebben te klein te zijn gegaan. Maar ik had dus ook 14,5 cm borstbreedte

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, LettyBoob zei:

Wat zou het handig zijn als je mee kan kijken tijdens de operatie. En dan alleen het gedeelte van het proberen met een sizer. Kan je precies zien hoe het wordt en zelf kiezen welke maat het wordt 😆

Whahaha ja, maar dan nog. Ik had natuurlijk goed referentiemateriaal met 1 herstelde borst en 1 net geplaatste.  De net geplaatste leek veel kleiner,  maar dat kwam omdat hij nog moest uitzakken.  Maar het zou al een stukje beter zijn dan nu ja

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.