Ga naar inhoud

LettyBoob : 7 augustus 2020 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Weer veilig thuis! Alles ging echt supergoed, ik was zo bang om misselijk wakker te worden maar totaal geen last van gehad. Net thuis, begin nu toch wel wat van de pijn te gaan voelen. Gauw met de medicatie beginnen. Ik heb de oude protheses meegekregen, ze waren nog in perfecte staat :) toch wel fijn. 

Zal later wel even een verslagje gaan typen. 

Superlief, jullie succeswensingen

 

Liefs Lettyboob!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen! 

 

Wat ben ik blij dat het achter de rug is zeg, zoveel weken in spanning gezeten. Slecht geslapen, of alleen maar over tieten gedroomd door veel te veel op dit forum te zitten lezen en foto's te bekijken. Gisteravond maar lekker op tijd naar bed gegaan, want dan zou het lekker snel ochtend zijn, en dat was het. Veel te vroeg wakker natuurlijk en veel te vroeg ready to go. Nog even heerlijk genoten van een lange douche want dat zit er voorlopig even niet meer in.

Om 9uur moest ik me melden bij de kliniek in Vlaardingen, waar overigens een f*cking dikke Lamborghini voor de deur stond (van de chirurg soms?) 

08:45 was ik er en kreeg te horen dat ik 10:15 a 10:30 opgehaald zou worden. Dat ging nog wel even duren dus. Manlief was ondertussen weer naar huis gereden want die mocht helaas niet mee ivm het welbekende virus. 

Afleiding gezocht op mijn telefoon en om 10:00 werd ik al meegenomen om me om te kleden en klaar te maken. En daar zat ik dan, alleen op een klein kamertje met blauw schort, haar netje en slofjes aan te wachten op dr. Hupkens. Gelukkig had ik een voorverwarmde deken erbij gekregen want het wachten duurde me veel te lang, was strontzenuwachtig natuurlijk dus dan gaat de tijd echt langzaam.

En daar was hij, hij maakte een mooie tekening waar de protheses ongeveer zouden komen. Ik vroeg of ik de oude mee naar huis mocht nemen om thuis aan mijn dochters te laten zien. Dit vond hij prima gelukkig. Ik vind het een erg leuke man trouwens, maakt het wat luchtig door af en toe een grapje, maar hij was wel heel precies en serieus zijn werk aan het doen, voelde me in goede handen. 

Hij zei dat het grote kans 550cc gaan worden en niet minder, mooi! Dat wilde ik ook graag. Wil een mooi decolleté en niet dat ze weer te ver uit elkaar staan. 

Toen ging alles snel, mocht meelopen naar de ok, waar een lief team ervoor zorgde dat ik helemaal ontspannen naar dromenland vertrok. 

Hij vroeg nog wat ie bij me kwam doen, "mooie tieten maken!" Was mijn antwoord. "400cc toch?" Zei hij met een glimlach. 

"Nee doe maar 550 hoor! :) "

En toen werd ik voor mijn gevoel na 2 seconden wakker op de uitslaapkamer. 

Ik voelde me al snel heel goed en had megahonger. Totaal anders dan 9 jaar geleden, toen heb ik alleen maar moeten overgeven, dat was echt verschrikkelijk.

Wat ook leuk was is dat je daar met meerdere meiden op dezelfde kamer ligt met alleen een gordijntje tussen de bedden wat je een beetje open kan doen om te kletsen. Was wel even gezellig en grappig om sommige verhalen te horen van meiden die duidelijk nog in een andere wereld verkeerden. Op vakantie, aan de cocktails, dat soort dingen :) ben benieuwd wat ik uitgekraamd heb.

Na twee uur mocht ik naar huis, ze hadden mijn vriend al gebeld en die was er bijna. 

De pijn valt me echt alles mee, ik heb wel wat pijnstillers bij de apotheek kunnen halen wat zeker wel zijn werk doet. Ik ben heel erg benieuwd naar komende nacht en morgen natuurlijk. Dan zal het vast wat erger zijn dan nu.

Ik durf mijn bh nog niet los te maken. Zal het morgen of vanavond proberen en even een foto maken voor mijn album. 

Dit was het voor nu, fijne avond allemaal! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nog even wachten zei:

Fijn dat het zo voorspoedig verlopen is! Succes met het herstel

 

Dank je wel :)

Ja de hele ervaring daar vandaag was erg fijn, nu maar afwachten of het herstel ook zo gaat verlopen 🤞🏻

51 minuten geleden, Lindan zei:

@LettyBoob  mooi dagje heb je uitgekozen😊

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs🥳 heel veel succes met het herstel🍀gr. LindA

 

Ja het is best een beetje warm hè de komende dagen 🤭

 

Ik merk nu wel dat de verdoving vanmiddag nog erg aanwezig was, pijn is nu wel meer hoor, maar wel te doen. Heeft er iemand tips wbt zo'n spiegel opbouwen met de medicatie? Heb van alles gehad, maar geen duidelijk schema. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wie het zien wil, ik heb twee foto's toegevoegd aan mijn album. 

Laat maar weten als je toegevoegd wil worden. 

Ik vind ze eigenlijk helemaal niet zo groot hopelijk komt het wel goed omdat alles nog strakstaat?

 

Ik neem nu elke 6 uur medicatie, vannacht mijn wekker ervoor gezet en met de pijn is het goed te doen zo. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, LettyBoob zei:

Voor wie het zien wil, ik heb twee foto's toegevoegd aan mijn album. 

Laat maar weten als je toegevoegd wil worden. 

Ik vind ze eigenlijk helemaal niet zo groot hopelijk komt het wel goed omdat alles nog strakstaat?

 

Ik neem nu elke 6 uur medicatie, vannacht mijn wekker ervoor gezet en met de pijn is het goed te doen zo. 

Ja graag kijk ik mee! Je kunt in mijn album zien na mijn 2e operatie dat mijn linkerborst hoog staat en strak en daardoor veel kleiner lijkt dan de al gezakte rechterkant. Komt goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ja graag kijk ik mee! Je kunt in mijn album zien na mijn 2e operatie dat mijn linkerborst hoog staat en strak en daardoor veel kleiner lijkt dan de al gezakte rechterkant. Komt goed

 

Ik zie dat je mijn album al in kon :)

Bij jou kun je inderdaad goed zien hoe ze nog veranderen doordat eentje opnieuw moest. Geeft me hoop dat ze nog mooi zakken en groter gaan lijken ☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, quieroboobs zei:

 

heel moooi!! 

Ik las dat je ze te ver uit elkaar vond staan, en ze staan nu al mooi dichter bij elkaar! 

 

Ja daar ben ik erg blij mee. Ik hoop zo dat het zo blijft. Kan niet wachten tot over een aantal weken. Hopelijk gaat het herstel goed, zonder enge dingen en kan ik dan lekker nieuwe bh's gaan shoppen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, LettyBoob zei:

 

Dank je wel :)

Ja de hele ervaring daar vandaag was erg fijn, nu maar afwachten of het herstel ook zo gaat verlopen 🤞🏻

 

Ja het is best een beetje warm hè de komende dagen 🤭

 

Ik merk nu wel dat de verdoving vanmiddag nog erg aanwezig was, pijn is nu wel meer hoor, maar wel te doen. Heeft er iemand tips wbt zo'n spiegel opbouwen met de medicatie? Heb van alles gehad, maar geen duidelijk schema. 

Hoi hoi, ik ben zelf verpleegkundige dus kan wel helpen met opbouwen van medicatie spiegel.  Welke medicijnen mag je slikken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Mmmmi zei:

Hoi hoi, ik ben zelf verpleegkundige dus kan wel helpen met opbouwen van medicatie spiegel.  Welke medicijnen mag je slikken ?

Hoi, lief van je. Ik heb vanmiddag met Desert-Rose contact gehad en ze heeft een schema gemaakt. Komt er eigenlijk op neer dat ik niet alles elke zes uur in één keer neem, maar meer gespreid, de pcm wel elke zes uur. 

Ik had oxycodon gekregen welke ik bewaar voor de nacht, word er best suf van (niet onprettig btw 😄 ) en naproxen. 

En een maagbeschermer zit er ook bij, voor 1x per dag. 

Is goed te doen zo, pijn is er natuurlijk wel maar best uit te houden zo. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, LettyBoob zei:

Dank je! 😊 ben er ook erg blij mee, vooral omdat ze nu dichter bij elkaar staan. 

Jij nog een paar daagjes wachten hè, ben ook erg benieuwd naar jouw resultaat! 

 
jaaaa nog 3 nachtjes slapen! Zenuwen beginnen te komen hoor haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @LettyBoob

 

Zou ik ook bij je album mogen kijken? Ik sta voor 16 september gepland en twijfel nog tussen de 380cc demi of de 450cc full motiva ergonomix. Heb nu al ruim 16 jaar de 280cc low van eurosilicone zitten (zie profielfoto) en wil deze keer wel significant groter (maar ook natuurlijk dus dat bijt elkaar waarschijnlijk beetje haha) 

 

Groetjes en goed herstel! 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.