Ga naar inhoud

LettyBoob : 7 augustus 2020 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi @Kaya74 

Ik heb je topic gelezen en snap dat je twijfelt tussen die maten. Je wilt groter, maar ook weer niet té. Het zou alleen zonde zijn om een operatie te ondergaan voor maar een heel klein verschil. Ben bang dat je met 100cc extra nou niet datgene gaat bereiken wat je voor ogen hebt. Ik zou zeker voor de full gaan, maar goed breedte borst enzo telt natuurlijk ook allemaal mee. 

Ik heb je in ieder geval toegevoegd aan mijn album. Bij mij is er in de breedte van de prothese bij elk 2 cm bijgekomen wat uitkwam op 550cc ipv 300cc. Nu ben ik nog maar 1 dag PO dus echt goed kan je nog niet zien wat het resultaat gaat zijn, maar zo heb je een beetje een idee :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, LettyBoob zei:

Hoi, lief van je. Ik heb vanmiddag met Desert-Rose contact gehad en ze heeft een schema gemaakt. Komt er eigenlijk op neer dat ik niet alles elke zes uur in één keer neem, maar meer gespreid, de pcm wel elke zes uur. 

Ik had oxycodon gekregen welke ik bewaar voor de nacht, word er best suf van (niet onprettig btw 😄 ) en naproxen. 

En een maagbeschermer zit er ook bij, voor 1x per dag. 

Is goed te doen zo, pijn is er natuurlijk wel maar best uit te houden zo. 

 

 

fijn dat het redelijk te doen is nu, helemaal pijnloos kan idd niet, maar het moet dragelijk zijn.

Hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht, ondanks dat je wekker in het midden van de nacht weer gaat, maar is voor een goed doel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Desert-Rose zei:

 

fijn dat het redelijk te doen is nu, helemaal pijnloos kan idd niet, maar het moet dragelijk zijn.

Hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht, ondanks dat je wekker in het midden van de nacht weer gaat, maar is voor een goed doel.

Ja het valt me tot nu toe alles mee. Geen rare bewegingen maken, medicatie op tijd nemen en dan is het goed te doen. Heb de wekker gezet, hoop even twee uurtjes te kunnen slapen en daarna ook weer. 

Thnx nogmaals, en weltrusten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, LettyBoob zei:

Ja het valt me tot nu toe alles mee. Geen rare bewegingen maken, medicatie op tijd nemen en dan is het goed te doen. Heb de wekker gezet, hoop even twee uurtjes te kunnen slapen en daarna ook weer. 

Thnx nogmaals, en weltrusten! 

 

Echt heel graag gedaan meis,

 

Slaap lekker

 

xx

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Special-Me zei:

Hopelijk heb je lekker kunnen slapen! 
En een schema voor je medicatie is echt wel heel handig, goed dat je raad hebt gevraagd. 
 

Ik wens je een vlot herstel, veel rusten, en nog veel meer geduld. 😘

 

Ja, zelfs 4 uur achter elkaar! Was echt even lekker zeg 😊 wel netjes de wekker gezet voor de medicatie. 

Bedankt voor je berichtje, geduld moet ik nog gaan krijgen hoor, zou zo graag willen weten hoe ze er straks uit gaan zien. Straks maar weer een foto maken, kan ik ze over een tijdje goed met elkaar gaan vergelijken om te zien of er  wat veranderd is. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Kaya74 zei:

@LettyBoob

 

Had ik nog niet maar ga aanmaken en voeg je toe!

 

Ik heb je foto's gezien hoor, en zelfs met die 280 low profile heb je meer dan ik had verwacht. Lastige keuze.... misschien dat de full dan wel een erg groot verschil gaat zijn ja...  succes met maken van je beslissing, nog 1 week te gaan 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, LettyBoob zei:

Ik heb je foto's gezien hoor, en zelfs met die 280 low profile heb je meer dan ik had verwacht. Lastige keuze.... misschien dat de full dan wel een erg groot verschil gaat zijn ja...  succes met maken van je beslissing, nog 1 week te gaan 🤗

Ik blijf maar plaatjes kijken, mijn man wordt er inmiddels gek van haha! Op 7 september heb ik consult bij de PC, zal haar dan ook advies vragen, de 16e september dan de operatie. 

 

Denk dat de full inderdaad wel flink verschil zal zijn, daarom sowieso ergonomix zodat de borst niet te veel naar voren komt en wat zachter zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Kaya74 zei:

Ik blijf maar plaatjes kijken, mijn man wordt er inmiddels gek van haha! Op 7 september heb ik consult bij de PC, zal haar dan ook advies vragen, de 16e september dan de operatie. 

 

Denk dat de full inderdaad wel flink verschil zal zijn, daarom sowieso ergonomix zodat de borst niet te veel naar voren komt en wat zachter zal zijn.

 

Zó herkenbaar, de mijne zei ook steeds: "Zit je nou weer op dat tietenforum?" 😂

Maar je hebt nog langer de tijd dan ik dacht, september duurt nog even natuurlijk. Nóg langer de tijd om plaatjes te kijken en ervaringen te lezen haha, en dus te twijfelen 😉

Ik ben benieuwd naar je advies straks van de PC

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, LettyBoob zei:

 

Zó herkenbaar, de mijne zei ook steeds: "Zit je nou weer op dat tietenforum?" 😂

Maar je hebt nog langer de tijd dan ik dacht, september duurt nog even natuurlijk. Nóg langer de tijd om plaatjes te kijken en ervaringen te lezen haha, en dus te twijfelen 😉

Ik ben benieuwd naar je advies straks van de PC

Ik ook, neem wel plaatjes mee om te laten zien wat ik mooi vind en hoor dan wel of dat realistisch is in mijn situatie. 

Uiteraard kom ik update geven van wat er geadviseerd wordt en het verloop van de uiteindelijke operatie 💪

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 6 dagen PO en al met al is het me nog best meegevallen. Ik denk dat doordat het een wissel is het herstel qua pijn beter gaat. En je weet natuurlijk wat je te wachten staat dus op het allerergste voorbereid. 

Aan één kant is het soms een klein beetje vochtig op de hechtpleister, ik maakte me zorgen en heb gister naar de kliniek gebeld. Ze zei dat dit normaal is, en zeker met deze hitte. 

Het liefst trek ik die pleister eraf, maar dat lijkt me ook niet al te best zonder nieuwe hechtpleister. Ik laat het maar mooi zitten. 

Net heb ik wel even kort gedoucht en heb daarna als een zeester op bed gelegen met de ventilator aan zodat alles goed kon drogen voordat ik de BH weer aan trok. 

Ik heb een nieuwe foto aan mijn album toegevoegd en ik ben toch wel erg blij aan het worden met het resultaat, pas op een foto zie je het verschil met 6 dagen geleden :) ze worden al iets soepeler lijkt het. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, LettyBoob zei:

Vandaag 6 dagen PO en al met al is het me nog best meegevallen. Ik denk dat doordat het een wissel is het herstel qua pijn beter gaat. En je weet natuurlijk wat je te wachten staat dus op het allerergste voorbereid. 

Aan één kant is het soms een klein beetje vochtig op de hechtpleister, ik maakte me zorgen en heb gister naar de kliniek gebeld. Ze zei dat dit normaal is, en zeker met deze hitte. 

Het liefst trek ik die pleister eraf, maar dat lijkt me ook niet al te best zonder nieuwe hechtpleister. Ik laat het maar mooi zitten. 

Net heb ik wel even kort gedoucht en heb daarna als een zeester op bed gelegen met de ventilator aan zodat alles goed kon drogen voordat ik de BH weer aan trok. 

Ik heb een nieuwe foto aan mijn album toegevoegd en ik ben toch wel erg blij aan het worden met het resultaat, pas op een foto zie je het verschil met 6 dagen geleden :) ze worden al iets soepeler lijkt het. 

Wauw wat een verschil alweer, echt prachtig!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx voor jullie reacties 😊 ben er zelf ook erg blij mee al en kan niet wachten tot over een paar maanden. 

Ik heb het vandaag toch wel zwaar. Ik heb denk ik teveel dingen gedaan en gerommeld in huis en in de tuin. Vanmorgen er al vroeg uit en met de kids mee naar de speeltuin....

Nu gebroken op bed, alle energie is op 🥱

Morgen maar even een stapje terug... 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Es1234567 zei:

Bedankt voor het toevoegen 😊 

 

Super mooi!! Mooie vorm borsten had je al van jezelf! Maar echt al heel mooi resultaat! 🤩🙏🏻

De eerste foto's zijn niet helemaal mijn beginsituatie hoor 😁 9 jaar geleden was ik zo goed als plat en heb toen 300cc gekregen. Ik was alleen nooit tevreden, vandaar de wissel. 

Mag ik bij jou ook meekijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, LettyBoob zei:

De eerste foto's zijn niet helemaal mijn beginsituatie hoor 😁 9 jaar geleden was ik zo goed als plat en heb toen 300cc gekregen. Ik was alleen nooit tevreden, vandaar de wissel. 

Mag ik bij jou ook meekijken?

Ze zagen er wel heel mooi natuurlijk uit dan! Wat voor implantaat was dat?! 

 

Ik ga je toevoegen! ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Es1234567 zei:

Ze zagen er wel heel mooi natuurlijk uit dan! Wat voor implantaat was dat?! 

 

Ik ga je toevoegen! ☺️

Van eurosillicone, rond, geruwde. Ik heb ze mee naar huis gekregen en ze waren nog helemaal intact.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Es1234567 zei:

Ze zagen er wel heel mooi natuurlijk uit dan! Wat voor implantaat was dat?! 

 

Ik ga je toevoegen! ☺️

wow wat zijn ze mooi bij je! En wat goed dat je zoveel foto's hebt genomen, je ziet ze gewoon steeds mooier worden. Ik hoop dat de mijne ook zo'n mooi decolleté krijgen. Ze lijken wel een beetje op de jouwe, alleen omdat mijn omvang stukke breder is heb ik meer cc's nodig gehad om hetzelfde te bereiken zeg maar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, LettyBoob zei:

Van eurosillicone, rond, geruwde. Ik heb ze mee naar huis gekregen en ze waren nog helemaal intact.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Wat bijzonder om te zien! Ziet er nog als nieuw uit 😲 waarom heb je besloten te wisselen na 9 jaar? Enkel om wat meer volume te krijgen?! 

8 uur geleden, LettyBoob zei:

wow wat zijn ze mooi bij je! En wat goed dat je zoveel foto's hebt genomen, je ziet ze gewoon steeds mooier worden. Ik hoop dat de mijne ook zo'n mooi decolleté krijgen. Ze lijken wel een beetje op de jouwe, alleen omdat mijn omvang stukke breder is heb ik meer cc's nodig gehad om hetzelfde te bereiken zeg maar. 

 Dankjewel! Lief 😊 decolleté vind ik eigenlijk nog best meevallen bij mij! Ze zijn wel wat steviger en rond (specifiek voor gekozen) maar heb in bh niet van die opgepushte borsten zitten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.